Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чи можна змішувати гальмівні рідини

  1. Чи можна змішувати гальмівну рідину
  2. Робочі характеристики і властивості
  3. Поради перед початком змішування
  4. Чи можна змішувати гальмівні рідини. Скажімо різних виробників і класів DOT3, DOT4, DOT5. знати обов'язково
  5. Суха і зволожена суміш
  6. Класифікація за DOT
  7. Що буде якщо змішати гальмівні рідини
  8. Суміш від різних виробників

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Чи можна змішувати гальмівну рідину

Чи можна змішувати гальмівну рідину

Кожному автомобілісту необхідно уважно стежити за станом свого транспортного засобу. Одна з найбільш частих процедур крім заправки - заміна технічних рідин. Так само як моторне масло і, звичайно, гальмівна рідина.

Багато хто не знає, чи можна змішувати гальмівну рідину. Адже це значно спрощує процедуру обслуговування і дозволяє непогано заощадити.

Гальмівна рідина - це спеціальна речовина, що відповідає за стан гальмівної системи, а, отже, і за безпеку під час руху.

Робочі характеристики і властивості

різновиди різновиди

Проблема пов'язана з тим, що в даний час продається безліч різних різновидів тих чи інших рідин. Для них навіть розроблені спеціальні стандарти - DOT, що визначають їх властивості та робочі характеристики:

  • DOT 3 для автомобілів малої потужності;
  • DOT 4 для швидкохідних автомобілів;
  • DOT 5 для спортивних автомобілів.

Кожен тип по DOT відрізняється своїми властивостями, такими як температура кипіння, в'язкість, консистенція і т.д. Пояснюється це тим, що на різних швидкостях навантаження на гальмівну систему відрізняється.

Як дізнатися, чи можна змішувати гальмівну рідину. Можна дати кілька рекомендацій:

  1. Можна змішувати рідини, що належать до одного класу.
  2. Необхідно, щоб рідини були створені на одній основі.

Наслідки неправильного змішування Наслідки неправильного змішування

В іншому випадку результат впливу буде різко негативним.

Поради перед початком змішування

При правильному виборі можна долити При правильному виборі можна долити

Дуже часто хочеться просто долити гальмівну рідину, щоб не втрачати часу. І саме тому краще завжди знати, який саме продукт ви використовуєте. Завдяки цьому можна швидко підібрати відповідне для змішування речовина.

Є кілька корисних порад:

  1. Уважно вивчіть етикетку - там вказується вся необхідна інформація.
  2. Не варто ризикувати, якщо ви не впевнені, що рідини однорідні.
  3. Спробуйте змішати трохи рідин в який-небудь тарі і подивіться результат.

вивчаємо етикетку вивчаємо етикетку

В даному випадку доводиться стикатися з дуже багатьма нюансами, які здатні вплинути на результат. Зазвичай фахівці закликають утриматися від змішування гальмівних рідин. Завжди краще залити нову, бо від цього гальмівна система буде працювати тільки краще. Але якщо є гостра необхідність, і ви впевнені в результаті, тоді можна і ризикнути.

Чи можна змішувати гальмівні рідини. Скажімо різних виробників і класів DOT3, DOT4, DOT5. знати обов'язково

Сучасні гальмівні рідини досить технологічні, вони витримують високі температури, а також високий тиск в гальмівній системі сучасного автомобіля. Вони не стискувані і тому їх використовують в гальмівній системі автомобіля, тобто стиснути - як скажімо газ або повітря не вийде. Саме тому система автомобіля рідинна, вона довела свою надійність (справедливості заради варто відзначити що є й пневматичні варіанти). АЛЕ все ж у гідравлічного варіанту є невеликі мінуси - вона може витекти, наприклад при обриві гальмівного шланга, а їхати потрібно! Але що робити, якщо саме такого складу як у вас немає (залитий оригінал від дилерів)? Тоді виникає справедливе запитання - а чи можна змішувати гальмівну рідину різних виробників і різних класів скажімо в DOT4 налити DOT3 - що буде? Як зазвичай стаття буде велика + відео версія в кінці, так що читаємо - зморимо ...

ЗМІСТ СТАТТІ

  • Суха і зволожена суміш
  • Класифікація за DOT
  • Що буде якщо змішати гальмівні рідини
  • Суміш від різних виробників
  • ВІДЕО ВЕРСІЯ - РЕКОМЕНДУЮ.

Варто відзначити, що гальмівна рідина пройшла довгий термін еволюції, як зазвичай все зароджувалося з мінеральних складів, далі з'явилися гліколеві (зараз самі часто використовувані), потім силіконові (багато пишуть за ними майбутнє, але я не зовсім згоден). Так чим же викликаний такий стрибок розвитку? ТАК все просто, машини стають все швидше, швидкості позамежні, і тому мінеральні суміші які були раніше банально не відповідають цим вимогам.

Суха і зволожена суміш

На самому початку мені хочеться розповісти про гігроскопічність гальмівної рідини (для тих, хто не знає - це здатність поглинати вологу з навколишнього середовища). Саме тому її обов'язково потрібно міняти через певний термін в середньому через 2 - 4 роки, все залежить від класу (про це трохи нижче).

Так ось коли ви тільки що розкрили запечатану банку (у якій не було контакту з навколишнім повітрям), і хочете налити в основний бачок, то такий склад буде називатися - СУХИМ, тому як там немає вологи взагалі! Адже тільки що відкрили.

Адже тільки що відкрили

А ось якщо ваша машина або відкрита банку були в контакті з повітрям (банку могла лежати відкритою на полиці пару років). Те рідина вже наситила в себе великий відсоток вологи! Причому досить всього 3,5% щоб її вже не можна було застосовувати в гальмівній системі! Така суміш називається - УВЛАЖДЕННОЙ (банально в ній є вода)!

Класифікація за DOT

Для початку що взагалі таке DOT - якщо розшифрувати виходить Department Of Transportation (Або департамент транспорту) знаходиться в юрисдикції США. Так ось цей департамент, вирішив розмежувати різні склади по класах - в результаті з'явилася DOT1, а після і інші.

DOT1 - DOT2 - це найперші гальмівні рідини, вони були засновані на мінеральних речовинах, зараз практично не застосовуються, тому забивати голову ними не будемо, хоча для загального розвитку їх зазначу. Застосовувалися вони на тихохідних автомобілях, швидкості приблизно до 40 - 60 км / год, при великих навантаженнях могли досить швидко закипіти. Від цього дуже швидко втрачали свої характеристики.

Зараз невелика ремарка - запитаєте, а чому вона могла закипіти? Так все просто коли автомобіль гальмує, причому схил затяжний, колісні диски можуть розжарюватися до 350 - 400 градусів Цельсія. Частина тепла передається в супорта, а вже від них самої «тормозуха». Мінеральна починала закипати вже при 140 градусах.

DOT3 - це третій клас, свого роду був інноваційним. У його складі вже використовувалася гліколева основа. Температура кипіння сухої рідини - 230, а зволоженою - 140 градусів.

Температура кипіння сухої рідини - 230, а зволоженою - 140 градусів

DOT4 - четвертий клас, не повірите третього стало недостатньо, особливо в стані зволоженості. Основа знову ж гликоли. Склади трохи допрацювали, і тепер характеристики 240 і 155 відповідно. Варто відзначити для більшості легкових автомобілів на даний момент цього досить, але існують авто з потужними моторами, важкими кузовами і позамежними швидкостями.

Варто відзначити для більшості легкових автомобілів на даний момент цього досить, але існують авто з потужними моторами, важкими кузовами і позамежними швидкостями

DOT5.1 - для них наступний клас (чому з точкою зрозумієте потім). Тут також гліколева складова в базі. АЛЕ температурний поріг знову ж збільшений до 260 і 180 градусів власне. Однак ці склади набагато дорожче, тому їх рідко застосовують на бюджетних автомобілях.

Однак ці склади набагато дорожче, тому їх рідко застосовують на бюджетних автомобілях

Як ви зрозуміли це так би мовити - «гликолевая гілка» розвитку. Плюсів у таких складів багато, адже нам важливо не тільки закипання, а й змащення з внутрішньої сторони - це поршні, сальники, циліндри та інше (потрібно відзначити - що сальники саме з гликолями працюють дуже добре і довго). Також ці гальмівні рідини досить стабільні. ТО є у них немає будь-яких відхилень у характеристиках.

З мінусів - заміна раз в 2 - 3 роки, тому як гігроскопічність на дуже високому рівні. Потрібно зауважити, це реально «жирний» мінус.

DOT5 - п'яте покоління, є ще DOT5.1 / ABS, по суті вони дуже схожі. Взагалі їх робили як щось революційне, вони повинні були витіснити старі склади і стати на чолі. Вся справа в тому, що в основі лежать силікони. Температурні характеристики приблизно однакові - це 260 для сухої і 180 для увлаженной. Але великим плюсом є гігроскопічність тут вона не така велика як у опонентів! Можна експлуатувати 4 - 5 років не боячись, все ж силікон не так сильно вбирає вологу.

Можна експлуатувати 4 - 5 років не боячись, все ж силікон не так сильно вбирає вологу

Начебто ось він ідеальний склад тривалої дії. Але виявилося, тут є також істотні мінуси.

Силікони не володіють такими змащувальні властивості як у опонента. Через що знос сальників, циліндрів, поршнів відбувається набагато швидше. Власне тому виробники повернулися назад до попередньої формули, і з'явилося «5.1» покоління. Вступ було довгим, проте це потрібно, щоб зрозуміти чи можна змішувати чи ні

Що буде якщо змішати гальмівні рідини

Тепер найцікавіше, саме за цим ми тут зібралися. Чи можна змішувати або не можна. Як ми зрозуміли, є два основні підвиди, умовно назвемо їх:

Гліколь - це DOT3, DOT4, DOT5.1. Їх можна змішувати в будь-якому співвідношенні, якщо хочете вони взаємозамінні, нічого страшного не станеться! ОДНАК Є ОДНЕ АЛЕ (як завжди). Якщо скажімо в найдосконалішу «тормозуху» DOT5.1 налити DOT3, то кінцева суміш вийде із заниженими показниками. ТО є температурний поріг провалиться до нижчого рівня. А тепер думаємо, п'яте покоління «5.1» - ЧИ ВАРТО ДОРОГО, «3» - ЧИ ВАРТО НАБАГАТО ДЕШЕВШЕ. Хто в здоровому глузді буде їх перемішувати?

Хто в здоровому глузді буде їх перемішувати

Це скоріше екстрена міра, припустимо ви поїхали в інше місто, потік супорт, вам його відновили, але вашої DOT5.1 не виявилося, можна налити DOT4, але по приїзду бажано все замінити на потрібний рівень. Адже виробник не так просто залили п'яте покоління, значить на це були причини, наприклад потужний або важкий автомобіль, при гальмуванні потрібно велике зусилля щоб його зупинити, відповідно великий розігрів.

СИЛІКОНИ - DOT5 і DOT5.1 / ABS в них НЕ МОЖНА заливати інші класи DOT3, DOT4, DOT5.1 - Не змішуються! Гліколь і силікон, які не однакові склади! НАВІТЬ DOT5 і DOT5.1 / ABS не рекомендується для змішування, у них хоч і однакова база, але різні характеристики і властивості.

Суміш від різних виробників

НУ і останнє, чи можна змішувати різних виробників? ТАК ЗВИЧАЙНО МОЖНА, чому не можна то? Адже тут ЖОРСТКА стандартизація, тому DOT4 від абсолютно різних компаній взаємозамінна, адже вони повинні мати однакову основу і температурні характеристики.

Звичайно якщо це не підробка! Все ж фірмові рідини від самого виробника, куплені у дилера трохи гарантують якість, та й потрібно її не так-то вже й багато, всього 0,5 - 1 літр, раз в 2 - 4 роки.

ТАК і запам'ятайте - це рідина зберігає вам ваше життя! А ЦЕ ВАЖЛИВІШОГО УСЕ!

Зараз відео версія статті дивимося.

НА цьому закінчую, думаю, моя стаття і відео були вам корисні. ЩИРО ваш АВТОБЛОГГЕР.

У висновку статті автор пише дуже розумну думку - якщо залита DOT 4, то і Лейте DOT4 і нехрен заважати. З гальмами краще не жартувати. Собі дорожче вийде

Дякую за статтю, дуже корисна

Автор абсолютно прав - у виняткових випадках, щоб не зіграти на трасі, коли необхідно дістатися до будинку або ТО, тоді змішати доведеться. Але якщо у вас лише вибір - піти купити або долити з підручного, то, кращим буде залити рекомендований виробником. Переконався на своєму прикладі. Раніше розсікав на БМВ 92-го року, АБС системі якого було тупо наплювати на гальмівну рідину (ДОТ-3 або ж ДОТ-4) - лив що знаходив і ніяких проблем. Після пересів на камрі 2012 року і м'яко кажучи охрінів від її примхливості, а точніше - від чутливості датчиків. Вийшло, що при оніміння колодок довелося робити прокачування, і незначно знизився рівень рідини в бачку. Не роздумуючи долив ДОТ-4 (залишилося від БМВ). І через пару днів почалися проблеми з АБС. Спочатку лампи АБС і ручника спалахували лише на не тривалий час і моргнувши гасли. Через тиждень вони горіли впевнено і гаснути не збиралися. Зробив самодіагностику - помилка 62 - «несправність системи протиковзання». Спробував скинути - результату нуль. Відповідно - ТО, діагностика у спеців - вердикт той же - блок АБС під заміну. А його ціна - 250 бачей + робота механіка + робота по адаптації. Виходило кучеряво. Звернувся до старого досвідченому фахівцеві, який обложив мене - «не поспішай міняти блок, АБС сам по собі і несподівано не ламається - або проводка, або попе, або ще якась незначна хрень. Блок поміняєш - а помилка знову вилізе. Вобщем шукай і згадуй де сам понапорол ». Я мозок зламав, поки шукав несправність, коли одного разу мені на очі потрапила напис на гумовій кришці бачка з тормозухой - «тільки ДОТ-3». Пірнувши в багажник дістав тормозуху від бехи - ДОТ-4. Так, немає не може бути щоб від змішання тормозуха АБС почав тупити, засумнівався я. Підтримали мене і «знавці-профі» і навіть на сміх підняли. Проте вирішив перевірити і цю версію. Придбав оригінальну тойотовских тормозуху і замінив. І що б думали? - через пару днів АБС прийшов в норму. Якось так.

Чи можна змішувати гальмівну рідину DOT4BREKE FLUID (червона) з SUPER DOT4 ЕКСПОХІМ (безбарвний)

Але що робити, якщо саме такого складу як у вас немає (залитий оригінал від дилерів)?
Тоді виникає справедливе запитання - а чи можна змішувати гальмівну рідину різних виробників і різних класів скажімо в DOT4 налити DOT3 - що буде?
Так чим же викликаний такий стрибок розвитку?
Зараз невелика ремарка - запитаєте, а чому вона могла закипіти?
Хто в здоровому глузді буде їх перемішувати?
ТАК ЗВИЧАЙНО МОЖНА, чому не можна то?
І що б думали?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов