- Які сигнали в арсеналі?
- Згадаймо сигнали регулювальника, відео:
- Якщо руки розведені?
- Якщо рука показує вперед?
- А що пішоходи?
- Як запам'ятати сигнали регулювальника?
Наша сеть партнеров Banwar
Для багатьох водіїв, регулювальник є однією з найбільших проблем на дорозі, але сигнали регулювальника легко і просто можна вивчити за п'ять хвилин. У наш час мати справу з ним часто під час руху транспортного засобу не доводиться, але бувають випадки, коли це відбувається раптово, тому знати і розуміти мову жестів необхідно.
Зміст цієї статті
Перше, що ви повинні пам'ятати - якщо на перехресті стоїть регулювальник, то ви ніяк не повинні реагувати на світлофор і дорожні знаки. З того моменту, як він зайняв свою позицію він став єдиним, кого варто слухатися.
Які сигнали в арсеналі?
В арсеналі цієї людини не так багато сигналів, тому і запам'ятовувати їх довго не доведеться. Як видно на зображенні внизу їх всього три:
- права рука вгору;
- руки розведені;
- права рука витягнута вперед.
Сигнали регулювальника в картинках з поясненнями:
Згадаймо сигнали регулювальника, відео:
Якщо права рука витягнута вгору.
Повернення нормальної ситуації на дорозі регулювальник починає зі стандартного сигналу - права рука витягнута вгору. Мовою жестів для водіїв це означає, що потрібно зупинитися, світлофори перестають бути вказівним елементом, знаки на дорозі значення не мають, вся увага необхідно переключити на регулювальника. Тепер тільки він визначає черговість на трасі.
Ви повинні негайно відреагувати на цей жест, з якого боку повернуть до вас співробітник неважливо, будь то бік, спина або особа. Зобов'язані припинити свої дії не тільки водії транспортних засобів, зупинившись біля стоп-лінії, а й пішоходи.
За ПДР, якщо водій в цей момент не може припинити рух і скористатися екстреним гальмуванням, йому дозволяється закінчити маневр.
Якщо пішохід, під час подачі сигналу, переходив дорогу, то він зобов'язаний її звільнити або залишатися на лінії розподілу.
Чи можна продовжити їхати далі, якщо після подачі сигналу машина вже виїхала на перехрестя? Так, водій має право продовжувати маневр, часто сам співробітник ГИБДД показує, що таким учасникам необхідно якнайшвидше звільнити простір перехрестя.
Іноді, на перехресті, де стоїть регулювальник, можна почути, як він використовує свисток. Так водії швидше звертають увагу на нього, а не крутять головою на всі боки і не посилаються на придорожні знаки.
Головне завдання регулювальника - переконатися, що люди його помітили, зупинили машини і готові діяти відповідно до сигналами.
Рука, піднята вгору, може асоціюватися з переданої інформації з жовтим сигналом світлофора, який показує водієві, що варто приготуватися до подальших дій.
Якщо руки розведені?
Перший сигнал співробітника ДАІ не відповідає за процес регулювання. Інший сигнал - коли руки розведені, за правилами дозволили замінити на опущені руки по швах, якщо вони в процесі управління втомляться у людини.
Обидва ці сигнали рівносильні і повинні правильно сприйматися автовласником при його перебуванні на дорозі. Якщо регулювальник стоїть в такому положенні, значить, заборонено рухатися на спину і на груди співробітника. Рух направо і прямо можуть продовжувати тільки ті, до кого людина стоїть боком.
Черговість руху на дорозі визначає саме людина, а не знаки. Навіть якщо він встане іншим боком, нічого не зміниться і напрямок руху залишиться колишнім.
Це правило стосується і пішоходів. Вони теж не можуть йти на груди або спину, тільки по обох боках, а водії, яким буде необхідно повернути праворуч зобов'язані будуть дотримуватися правил дорожнього руху і пропускати йдуть по пішохідному переходу.
Якщо рука показує вперед?
Третій сигнал співробітника ДІБДР починається з позиції рука вгорі. Тільки після того, як всі учасники зупинилися, регулювальник витягує руку.
Ось в такій позиції машині дозволено вписатися в кут, який утворює груди і рука співробітника. Тут він звернений до нас обличчям, тому можливий поворот направо, але він не обов'язковий, тому якщо вам в іншу сторону, то доведеться почекати, коли буде показаний інший сигнал.
Якщо людина повертається правим боком до транспортного засобу, то рух заборонено.
Якщо ми спостерігаємо спину, то будь-які дії для нас закриті не просто в даний момент, але і при будь-якому сигналі, поданим регулювальником.
При положенні співробітника ДІБДР знизу на зображенні ми можемо рухатися не тільки прямо і направо, а й наліво, а також реально зробити розворот, тому що створений грудьми і рукою кут цілком дозволяє нам проробляти такі маневри. Якщо говорити простіше, то цей сигнал дає нам можливість рухатися у всіх напрямках.
Якщо водій знаходиться перед регулювальником, але йому необхідно повернути ліворуч або розвернутися, то тут важливо, щоб машина не зачепила зустрічну, при здійсненні маневру. Водій може повернути як перед регулювальником, так і позаду нього, правилами цього не заборонено.
А що пішоходи?
Якщо співробітник підняв вгору руку, то пішоходи, які йшли по переходу, повинні покинути трасу, а значить, повернутися назад або дійти до кінця. Всім, хто тільки збирався переходити дорогу необхідно зупинитися і чекати сигналу регулювальника.
При положенні співробітника з опущеними руками пішоходи можуть рухатися в будь-якому напрямку, крім на спину або особа, але перехід дозволено здійснювати вздовж спини або грудей.
Як відновити ПТС на машину при втраті? - тут більше корисної інформації.
При положенні зазначеному нижче на зображенні пішохід може здійснювати перехід тільки за спиною. В цьому випадку вчителі ПДР кажуть, що співробітник опустив шлагбаум. Йти у напрямку до регулювальника на спину і на груди не можна.
Вас зацікавить ця стаття - Страхування каско - надійний захист автомобіля.
Як запам'ятати сигнали регулювальника?
У багатьох водіїв і пішоходів сигнали викликають паніку, але запам'ятати їх не так складно, якщо витратити якийсь час. Деякі водії придумали для себе пам'ятки і поклали її в машині, інші пішли на хитрість і вивчили віршик про знаках регулювальника.
«Якщо палиця дивиться в рот, роби правий поворот. Якщо палиця дивиться вправо, їхати не маєш права. Якщо палиця дивиться вліво, ти на дорозі королева. Груди і спина для водія стіна. »
Правилами дорожнього руху строго регламентується положення рук співробітника ДІБДР. Він має право на дорозі показувати лише описані в правилах жести, які зрозумілі всім учасникам руху на проблемному перехресті.
Знання сигналів обов'язково не тільки для водіїв, а й для пішоходів, тому що вони також є учасниками дорожнього руху і можуть створити на дорозі аварійну ситуацію.
Які сигнали в арсеналі?Якщо рука показує вперед?
А що пішоходи?
Як запам'ятати сигнали регулювальника?
Які сигнали в арсеналі?
Чи можна продовжити їхати далі, якщо після подачі сигналу машина вже виїхала на перехрестя?
Якщо руки розведені?
Якщо рука показує вперед?
А що пішоходи?
Як відновити ПТС на машину при втраті?