Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Цілком таємно

Наша сеть партнеров Banwar

На російських заправках з'явилося паливо, яке припало до смаку навіть самим дорогим іномаркам

Російський автолюбитель - істота з тонкою нервовою організацією, тому традиційно дуже гостро і швидко реагує на будь-яку негативну інформацію. Особливо якщо вона стосується якості бензину. На жаль, тому є цілком об'єктивні причини - занадто часто ми чуємо про «разбодяженном» паливі на АЗС, та й регулярні перевірки контролюючих органів постійно підтверджують наші побоювання. У минулому номері «Совершенно секретно» ми вже писали про цю проблему в матеріалі «Розвели тут бодягу ...» (№ 3/404, березень 2018 г.), який викликав живі відгуки читачів, які постраждали від фальшивого моторного палива. Серед цих відгуків були і скарги, і пропозиції, і, зрозуміло, «гострі сигнали трудящих». Наприклад, один з читачів прислав нам вирізку з популярного Автожурнал, в якому розповідається про абсолютно нову марку бензину АІ-100, що з'явилася на заправках найбільшої нафтової компанії «ЛУКОЙЛ». У статті йдеться про те, що лукойлівські новинка не відповідає екоклассу К5 за часткою олефінових вуглеводнів: 23,2% при допустимому максимумі 18%. На думку автора статті, це може скоротити ресурс моторного масла. «Так кому ж вірити?» - запитує нас читач, який став регулярно заливати в бак АІ-100 і його все при цьому влаштовує. Щоб розібратися з ситуацією, ми вирішили провести своє редакційне розслідування - опитали експертів, почитали відповідні документи, поговорили з водіями. І ось яка намалювалася картинка.

100 ПРЯМО ПЕРЕДБАЧЕНА КРАЩЕ, НІЖ 98

Дійсно, ще рік тому, в квітні 2017 року, на нафтопереробному заводі ЛУКОЙЛ в Нижньому Новгороді почалося промислове виробництво нової марки бензину ЕКТО 100, який прийшов на заміну марки ЕКТО Sport 98. Навіть не надто обізнаному в технологіях людині зрозуміло, що октанове число 100 явно краще числа 98 і вже точно 95.

Як стверджують експерти, бензин з таким октановим числом особливо хороший для сучасних високофорсованих двигунів. При цьому всі експлуатаційні та екологічні властивості нового палива залишаються на найвищому рівні.

Цікаво, що оцінку новому паливу давали не тільки в Росії: ЕКТО 100 отримав позитивний висновок лабораторії Intertek в Швейцарії на предмет відповідності міжнародним стандартам. У Росії випробування нового палива проводилися в Науково-дослідному автомобільному і автомоторному інституті (ГНЦ РФ ФГУП «НАМИ») на автомобілях самих різних марок - від нашої «Лади» до німецьких спорткарів Porsche. За результатами з'ясувалося, що бензин ЕКТО 100 продемонстрував серйозний приріст за основними якісними параметрами роботи двигунів. Наприклад, після заливки в спортивний Porsche зафіксовані наступні результати:

- підвищення потужності двигуна до 10%;
- прискорення динаміки розгону автомобіля до 7%;
- зростання економічності витрати палива до 6%.

Як то кажуть, «вище тільки зірки» - вже якщо движок легендарного і досить вимогливого Porsche з задоволенням переварив новинку від ЛУКОЙЛ, то незрозуміло, звідки в статті, надісланої нашим читачем, взагалі з'явилися твердження, ніби новий бензин не відповідає європейським стандартам? Схоже, ця репліка журналіста явно відноситься до рубрики «Громадянин, вітаємо вас збрехавши». Можливо, в редакції згаданого видання не в курсі, що компанія «ЛУКОЙЛ» тим і відома на ринку, що в нашій країні вона першою завершила модернізацію своїх НПЗ і першою перейшла на випуск палива стандарту Євро 5, якісні вимоги для якого дрібні і середні виробники виконати не в змозі в зв'язку з необхідністю значних грошових інвестицій в модернізацію та будівництво сучасних процесів нафтопереробки. До речі, завод в нижегородському місті Кстово, де виробляють новий бензин, кілька років тому пройшов повну модернізацію. Завдяки новим технологіям з тонни нафти на цьому заводі отримують майже 300 літрів бензину. Професіонали знають, що це дуже високий результат для НПЗ. Зараз виробничі потужності в Кстово дозволяють випустити за місяць понад 10 000 тонн або 13 мільйонів літрів бензину ЕКТО 100, який відправляється на заправки по всій Росії. А всього за рік підприємство здатне переробити 17 мільйонів тонн ПММ, причому лінійка продукції розширена майже до 50 найменувань.

Якщо ж говорити про хімічний склад нового бензину, то нагадаємо, що ЕКТО 100 - багатокомпонентна суміш. Одним з компонентів є алкілат - продукт установки отримання бензинів кислотним алкилированием. Це складний хімічний процес, коли в молекулу органічної сполуки вводять алкільний заступник. В результаті виходить унікальний вид палива, яке згоряє досить швидко і при невеликих температурах, а його октанове число перевищує традиційне 95. Зауважимо, що алкілат при виробництві ЕКТО 100 є ідеальним компонентом для розведення, оскільки не містить в своєму складі ароматичних і олефінових вуглеводнів, які чинять негативний вплив на навколишнє середовище. Так що інформація, надіслана нашим читачем, про нібито шкоду для природи, який виходить від нового бензину, також не відповідає дійсності.

Додамо до цього, що перевірка якості палива на заводі проводиться в кілька стадій (потокові аналізатори, заводська лабораторія, паспортизація продукції).

Високоякісне паливо важливо не тільки створити, але і доставити до споживача в первозданному вигляді. У ЛУКОЙЛ для цього впроваджена ціла система: на нафтобазах відбираються контрольні проби, на цистернах для перевезення встановлюються запірно-пломбувальні пристрої, застосовуються системи відеоспостереження та супутникового сигналу, ведеться автоматичний моніторинг якісних характеристик. На АЗС всі процеси - від прийому до відпустки палива також автоматизовані.

У ПОРІВНЯННІ З західним аналогам

Як роз'яснили нам фахівці-хіміки, максимальну частку в ЕКТО 100 становить бензин, отриманий методом каталітичного риформінгу. Мовою професіоналів це називається «каталізата». Отримують його з прямогонного бензину на установках первинної переробки нафти. В реакторах риформінгу при температурі понад 500 градусів октанове число бензину підвищується до 100-102 - відбувається це в результаті протікання цільових реакцій на платиновмісних каталізаторі. Після того як ці компоненти змішуються в необхідних пропорціях, залежно від рецептури виробництва, в автоматичному режимі відбувається змішання бензинів, а перед відвантаженням споживачу до них додається комплект миючих присадок, які захищають двигун від зносу і корозії. Саме такий непростий шлях проходить звичайна нафту, перш ніж перетворитися на інноваційне автомобільне паливо ЕКТО 100.

Цікаві результати порівняння нового бензину від Лукойл з його закордонними конкурентами - до них відносяться BP Ultimate і Shell зі своєю лінійкою V -Power Racing. Наприклад, в порівнянні ЕКТО 100 з BP Ultimate тести показали однакову октанове число у обох марок. Калорійність обох видів палива також приблизно на одному рівні. А ось комплекс присадок в ЕКТО 100 набагато простіше, ніж в Ultimate. Якщо ж порівнювати ЕКТО 100 з «гоночним» високооктанових бензином від Shell, то відмінності вже більш очевидні. V -Power Racing поступається ЕКТО 100 на піввідсотка від октанового числа. Правда, Shell набагато щільніше, ніж бензин від ЛУКОЙЛ, та й його калорійність палива перевершує показник ЕКТО 100 в 1,5 рази. При цьому в високооктановому бензині Shell майже в два рази більше різних присадок, ніж в ЕКТО 100. І є ще одна приємна відмінність: у вітчизняного інноваційного бензину залишається найголовніше його перевага - доступна ціна.

(А для людей, які для себе безальтернативно раз і назавжди вирішили, що «західне завжди краще вітчизняного», скажімо: а ви знаєте, хто взагалі винайшов октановий бензин? Відповідаємо: російський хімік-органік Володимир Іпатов. Читайте про його долю на стор. 38-39 в статті « Винахідник октанового бензину ».)

ДО ЦЬОГО палива У НАС НІЯКИХ ПИТАНЬ НЕМАЄ

Олексій Теренченко, директор Центру «Енергоустановки» ГНЦ РФ ФГУП «НАМИ», к.т.н., доцент:

- Випробування ЕКТО 100 проходили у нас в «НАМИ» - близько року ми випробували нове пальне як на двигунах «АвтоВАЗу», так і на двигунах німецького концерну Porsche. Випробування проводилися на стендах, на бігових «барабанах» в «НАМИ», а також на Сочинському автодромі «Формула-1». Можу підтвердити, що всі заявлені виробниками нового бензину характеристики були підтверджені в ході цих випробувань. У тесті брали участь 3 машини Porsche - з однієї ми вийняли двигун і встановили його на стенд, плюс 4 двигуна «АвтоВАЗ», на яких ми проводили ресурсні випробування. Основний ефект досягається не при максимальній потужності, а на часткових оборотах - в режимі від 1000 до 3000 оборотів в хвилину. У цьому зазорі можна отримати найбільш ефективні показники потужності та економічні показники. Перевіряли ми нове паливо і на екологію - там також досягнуті всі заявлені компанією «ЛУКОЙЛ» параметри. Так що до цього палива у нас ніяких питань більше немає.

Так що до цього палива у нас ніяких питань більше немає

«Так кому ж вірити?
А для людей, які для себе безальтернативно раз і назавжди вирішили, що «західне завжди краще вітчизняного», скажімо: а ви знаєте, хто взагалі винайшов октановий бензин?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов