Наша сеть партнеров Banwar
Як і для будь-яких інших автомобілів, прибутковість виробництва електрокарів є дуже важливим аспектом. І якщо людство дійсно прагне до того, щоб електричні транспортні засоби переважали над машинами з ДВС, то їх масовий випуск повинен приносити істотну вигоду.
нове дослідження , Нещодавно опубліковане McKinsey & Company, показує наскільки процес «електромобілізаціі» залежимо від індустрії виробництва батарей. Згідно з висновками американських аналітиків, вартість акумуляторів значно опуститься, а, отже, зросте і профіт автомобілебудівників, тільки в проміжку між 2025 - 2030 роками.
І це незважаючи на те, що вартість батарей для електромобілів впала з $ 1000 за кВт * год у 2010 році до $ 227 за кВт * год у 2016 році.
«Не дивлячись на це падіння, витрати на батареї продовжують робити електромобілі більш дорогим у порівнянні з аналогічними варіантами з ДВС. Поточний прогноз - ціна акумуляторної батареї, а нижче $ 190 / кВт * год до 2020 року, і її зниження до рівня нижче $ 100 / кВт * год до 2030 року », - повідомляється в документі McKinsey.
Тут потрібно мати на увазі, що мова йде про вартість саме блоку батарей, а не про вартість окремих елементів, які часто плутають. Звичайно ж, виробники, здатні випередити цей ціновий тренд, зможуть зробити свою продукцію більш рентабельною ще раніше.
Читайте також: Нова батарея Samsung SDI забезпечить електрокарам запас ходу в 600 км і зарядку за 20 хвилин
Серед таких компаній - Tesla. У той час як McKinsey прогнозує зниження їх вартості до $ 190 / кВт * год до кінця десятиліття, Tesla подолала цей ціновий поріг вже в 2016 році. Таким чином, компанія планує досягти 30% маржі від продажу свого флагманського седана Model S .
У плани Tesla також входить зниження вартості батарей на 30% з виходом доступного автомобіля Model 3 , В якому будуть використовуватися елементи живлення 2170. Нагадаємо, в кінці минулого року Tesla вже почала виробництво цих накопичувачів енергії на своїй Гігафабріке в Неваді.
Нові батареї дозволять виставити ціну близько $ 35 тис за електромобіль з пробігом понад 320 км, однак, як вважають експерти McKinsey, для повноцінної конкуренції з бензиновими машинами знадобиться ціна батарей не більше $ 100 / кВт * год (без урахування державних субсидій).
Такий прогноз узгоджується з баченням майбутнього галузі більшості виробників літій-іонних батарей, проте Tesla і в цьому випадку визначає для себе більш стислі терміни. Так, CEO компанії Ілон Маск раніше заявляв про те, що досягти ціни в $ 100 кВт * год можна буде до 2020 року за рахунок збільшення масштабів виробництва і, опеньків ж, завдяки Гігафабріке .
Читайте також: Ілон Маск пробурить перший тунель до офісу SpaceX в Лос-Анджелесі
джерело: electrek.co
Сподобалася стаття? Поділіться нею і буде вам щастя!
Loading ...