Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чіп-тюнінг - плюси і мінуси

  1. Сторонні тюнінгові фірми діють досить грубо.
  2. Що ж отримає автовласник, який вирішив витратитися на якісний чіп тюнінг двигуна?
  3. Готові рішення для чіп тюнінга двигуна
  4. Чіп тюниг дизеля - чи завжди він доречний?
  5. Чи впливає чіп тюнінг дизеля на його ресурс

Наша сеть партнеров Banwar

Що таке чіп тюнінг двигуна, для чого він потрібен і які плюси і мінуси ви отримаєте після перечіповке силового агрегату

Що таке чіп тюнінг двигуна, для чого він потрібен і які плюси і мінуси ви отримаєте після перечіповке силового агрегату.

Потужність машини - як таблетка від жадібності. Завжди хочеться, щоб її було побільше. Збільшити кількість «коней» під капотом начебто не важко - по запевненнях рекламних проспектів фірм, що займаються чіп тюнінгом, досить перепрограмувати електронний блок керування двигуном .

Вже по рекламних оголошеннях легко помітити, що кількість пропозицій «перечіповать» мотори Volkswagen помітно перевершує кількість пропозицій на мотори Toyota. Друга особливість - сам чіп-тюнінг, в залежності від виробника, сильно розрізняється за ціною. «Все, що пропонують« придворні »тюнінгові ательє, є« частково узгодженим з автоконцерном продуктом », - пояснює причини розкиду цін співробітник тренінг-центру BMW Кирило Колесов. - Розробкою автомобільних керуючих програм для заводу і партнерської тюнинговой компанії нерідко займаються одні й ті ж люди: грамотно змінити програму роботи двигуна без знання того, що зашито в блоці управління, практично неможливо.

Сторонні тюнінгові фірми діють досить грубо.

Як правило, вони заганяють готовий автомобіль на мощностной стенд і проводять так званий маппінг - відшукують в заводській програмі дані, що керують роботою двигуна, а потім вносять в них свої корективи. Природно, обсяг робіт залежить від кількості регулюючих параметрів. У простих моторах це - кут випередження запалювання і час подачі палива. У двигуні BMW до них додається кут зміни фаз газорозподілу, висота підйому клапанів і змінна довжина впускного колектора. Всі ці величини повинні змінюватися узгоджено, і вдаватися до їх роботу досить важко. Більш того, сам блок керування двигуном може бути жорстко пов'язаний з іншими блоками управління, наприклад, системою активної безпеки і коробкою передач. В цьому випадку корективи в одному з блоків викличуть необхідність коригування в інших. На новій «сімці» BMW таких блоків 80. Очевидно, цим і пояснюється те, що в її моторні «мізки» до сих пір ще ніхто не заліз.

Що ж отримає автовласник, який вирішив витратитися на якісний чіп тюнінг двигуна?

З атмосферними двигунами все просто. «Що б не обіцяли продавці софту, - каже власник тюнинг-центру CarTuning Ілля Суров, - на практиці однієї лише перепрошивкой блоку управління підняти потужність безнаддувних двигунів більш ніж на 5-7% неможливо». Зрозуміло, що пересічний водій таку надбавку швидше за все не помітить. А ось підвищивши тиск наддуву на турбованих моторах, можна домогтися відчутного приросту потужності.

На нашому ринку пропозицій по «перечіповке» і наддувних, і атмосферних двигунів предостатньо. І тут виникає досить дивна ситуація. З одного боку, представництва автозаводів до чіп тюнінгу ставляться негативно, погрожуючи в разі зміни заводської програми зняттям машини з гарантії. З іншого боку, багато офіційних дилерів, до яких, власне, і звертається власник автомобіля в гарантійному випадку, щосили пропонують установку тюнінгових комплектів, беручи на себе всю відповідальність за таку переробку.

Співробітник служби сервісу «Фольксваген Груп Рус» Ігор Білоцерківський пояснює позицію автозаводів турботою про покупців. «З нашої точки зору, клієнт від тюнінгу тільки втрачає, - говорить Білоцерківський. - Установники тюнінгових програм стверджують, що можна поліпшити заводський продукт, не впливаючи на деякі характеристики. Це не так. Збільшення потужності насамперед веде до погіршення експлуатаційних характеристик масла і дисбалансу трансмісії. В результаті люди оплачують тюнінг зменшенням загального ресурсу ».

Той факт, що «фольксвагеновский» турбований 20-клапанник 1,8 на «Пасаті» має потужність в 150 л. с., а на «Ауді ТТ» в стандартному виконанні без проблем видає на 40 «коней» більше, Ігор Білоцерківський прокоментував наступним чином: «Audi допрацьовує мотор, Audi і відповідає за ресурс». Разом з тим Білоцерківський повідомив, що існує не менше 20 фірм, що випускають свої програми для «мізків» VW. «Від установників таких програм ми хотіли б бачити паспорт доопрацювання, в якому вказуються основні параметри і передбачуваний ресурс, а також гарантійні зобов'язання установників». (До речі, відмінною рисою якісного софта є неможливість виявлення самого факту «перечіповкі».) Навіщо службам сервісу потрібен такий паспорт, можна тільки здогадуватися, що ж стосується записів про ресурс - але ж і автозавод дані про пробіг до «капремонту» своїх машин простому смертному не надає.

Готові рішення для чіп тюнінга двигуна

Подібне думку висловив Кирило Колесов з BMW: «Наші клієнти досить часто купують комплект для BMW Х5, з приводний турбіною і« обвісом ». Однак, як правило, через деякий час турбіну просять демонтувати: приблизно через рік починаються шуми, стуки, кузовні скрипи, що природно, коли кузов навантажується сильніше розрахункового. У машин з великими моторами свої проблеми: зазвичай їх комплектують автоматичними коробками. За моїми даними, коробки-автомати робляться з 20-процентним запасом по крутний момент. Нагнетатель, встановлений на мотор, здатний забезпечити і більший приріст ».

Керівник відділу тюнінгу компанії «Автоганза» Геннадій барменку, навпаки, вважає, що якісний чіп-тюнінг нешкідливий для автомобіля: «незаводських легальні софти змінюють параметри роботи мотора в межах, встановлених заводом-виробником. Людина має право і на базовій програмі їздити агресивно, розкручуючи мотор до максимальних обертів. Якщо ми не змінюємо цю стелю, то все, що відбувається з мотором, - це заводські проблеми ». За словами Барменкова, за два роки, протягом яких існує його відділ, нарікань з приводу передчасного виходу деталей з ладу не було.

«Якщо немає завдання підготувати машину до перегонів, для клієнта вступає в силу закон достатньої розумності», вважає тюнінгери.

При максимальному збереженні штатній комплектації і гарантії, для підняття потужності цілком вистачає перепрограмування блоку управління. Взагалі ж, нормальний чіп-тюнінг позиціонується розробниками для міської їзди - при бажанні ти можеш і «пройняти», а з іншого боку і витрата, і шкідливі викиди не збільшуються - програма, якою ми користуємося, має сертифікат TUV, отже, вихлоп відповідає нормам євро IV ».

За словами Іллі Сурова, якісний софт дійсно дозволяє двигуну вписатися в нормативи, але не в ті, які встановлює завод-виготовлювач: «На деяких режимах роботи завжди буде збільшення викидів на 0,1-0,3%. Зрозуміло, до межі, встановленій нашим законодавством, такий вихлоп і не наближається ». А твердження, що перепрошивка не впливає на витрату палива, Ілля Суров вважає не зовсім коректним в принципі - як би не була досконала програма, водій, знаючи, що його машина «заряджена», мимоволі починає їздити в інших режимах, що неминуче веде до збільшення витрати бензину.

Тепер про грошову сторону питання. Імпортний софт продається за ціною від $ 450. Перевстановити програму, господар машини з турбодвигуном вправі розраховувати на додаткові 20-30% потужності. Закривши очі на зрослі трансмісійні навантаження, на цьому можна заспокоїтися. Власники машин з атмосферними моторами задоволення від однієї лише «перечіповкі», швидше за все, не отримають. На думку Іллі Сурова, хороша доопрацювання безнаддувного автомобіля ціною в $ 20 тис. Зазвичай витягує з кишені власника близько $ 4 тис. Доповівши цю суму до початкової вартості автомобіля, напевно, розумніше просто купити машину по могутніше. І не заморочуватись собі голову зайвими проблемами. А «голову» машини - нестандартними програмами.

Чіп тюниг дизеля - чи завжди він доречний?

На сьогоднішній момент у виробників дизельних автомобілів дуже «зв'язані руки», різні екологічні норми, стандарти і правила часто не дають можливості поекспериментувати з потужністю двигуна . Крім цього, програмування роботи мотора розробляється під певні задані умови, в результаті чого «поведінку двигуна» просто затискають дуже вузькі рамки, в ім'я всіх екологічних і безпечних норм. Контроль цих прихованих можливостей і їх стримування здійснює спеціально налаштована програма. Наприклад, коли автомобіль йде на обгін часто проявляється різке зростання потужності, якийсь стрибок, який через лічені секунди нагороджує мотор «помутнінням» і втратою тяги. У конкретно цьому випадку мова йде про параметри, що запрограмовані ще на заводському рівні, і виставлені на мінімальні можливості заради дотримання екологічних норм. У цьому прикладі ми бачимо, як процесор бортового комп'ютера згубно впливає на розкриття потенціалу двигуна за рахунок обмеження подачі палива.

Виходячи з цього можна зробити висновок, що чіп тюниг дизеля призводить до зайвого викиду шкідливих речовин.

Чи впливає чіп тюнінг дизеля на його ресурс

Як стверджують фахівці чіп тюнінг дизельного двигуна можна робити у виняткових випадках, за умови використання базової прошивки, яка вшита в мізки комп'ютера , Щоб потім можна, якщо не сподобається, повернуться до вихідної версії програми. Такий стоковий чіп тюнінг тільки трохи корегує основну програму, тим самим змінюючи характеристики двигуна приблизно на 30%. Використовуючи інші способи чіп Тюніг дизеля ви ризикуєте повністю знищить його.

У висновку хочу додати. Пам'ятайте, двигун - це життєво важливий «орган» автомобіля, тому його модифікацію або доопрацювання слід довіряти тільки адекватним і компетентним майстрам, а також майстерним з багаторічним досвідом роботи. Повірте, тільки їм під силу пробудити в вашому автомобілі «звіра» з простого, на перший погляд, нічим непривабливого серійного автомобіля.

Чіп тюниг відгуки наших відвідувачів читайте в коментарі внизу сторінки.

Що ж отримає автовласник, який вирішив витратитися на якісний чіп тюнінг двигуна?
Що ж отримає автовласник, який вирішив витратитися на якісний чіп тюнінг двигуна?
Чіп тюниг дизеля - чи завжди він доречний?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов