Наша сеть партнеров Banwar
Ми зробили комплекс робіт з переведення автомобіля Газель Next з двигуном Cummins ISF 2.8 Євро-4 на норми токсичності Євро-3.
Проблема з якою звернувся клієнт: «кудись іде охолоджуюча рідина». Причина, як виявилося, в негерметичність теплообмінника охолоджувача EGR. Клієнт вирішив не вкладати величезні гроші в ремонт системи EGR, а перевести автомобіль на норми Євро-3, де EGR відсутня.
Свою роботу ми почали з діагностики роботи двигуна, щоб виключити інші поломки в самому двигуні і його електронній системі управління.
Переконавшись, що інших проблем немає, ми перейшли до фізичного демонтажу системи EGR. Якщо робити це не в перші, то робиться робота дуже швидко. Однак, в процесі демонтажу потрібні технологічні заглушки для каналів системи EGR. Втім, такі витратні матеріали ми завжди тримаємо в наявність на нашому складі.
Як тільки система EGR була демонтована, ми приступили до програмної частини перекладу автомобіля на Євро-3. А саме, заміні прошивки ЕБУ .
Турбодизель Cummins ISF 2.8 автомобіля Газель Некст управляється ЕБУ Continental CM2220. Прошивається такий блок управління через діагностичну колодку автомобіля OBD2. Справа начебто просте. Однак є ряд тонкощів, без знання яких можна невдало перепрошити дані «мізки». Саме тому прошиваться краще у фахівця, який неодноразово виконував цю операцію на даному авто. У нашій організації алгоритм чіп-тюнінгу Газелей вже «обкатаний» на 100%. Відповідно, і в цей раз ми виконали чіп-тюнінг по перевіреною схемою, використовуючи прошивку від Адакт.
Завершальний етап наших робіт - повторна діагностика перед віддачею автомобіля. Переконавшись, що все працює як годинник, ми викликали клієнта і надали йому можливість протестувати автомобіль до внесення оплати за чіп-тюнінг.
Звичайно-ж клієнтові все сподобалося, адже поведінка машини значно покращився. Мало того, що проблеми з EGR назавжди пішли в минуле, але ж динаміка їзди стала зовсім іншою. Машина стала зриватися з місця при щонайменшому натисненні на педаль газу. Значно збільшилася тяга з низів. За словами клієнта, «двигуну стало нібито легше дихати».
PS Так як використовувалася ліцензійна прошивка від Адакт (втім як і завжди), ми видали клієнту індивідуальний сертифікат на прошивку, що підтверджує її достовірність. Ми працюємо тільки з ліцензійними прошивками, які не шкодять двигуну автомобіля, підвищуючи при цьому його характеристики потужності.