Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чистота врятує світ

  1. Mercedes-Benz
  2. Setra
  3. NEOMAN
  4. Irisbus
  5. TemSA і Оtokar
  6. VDL
  7. Scania
  8. Solaris
  9. Volvo Bus
  10. Львівські автобуси - в центрі уваги!

Наша сеть партнеров Banwar

У минулому номері ми розповіли про вантажних новинки нещодавнього чергового Ганноверського салону комерційних автомобілів IAA-2008. Сьогодні ж зупинимося на його автобусних прем'єрах. Такої кількості гібридних розробок ми тут ще не бачили.

Численні автобусні прем'єри сяяли не тільки яскравою зовнішністю. Головне завдання, яке сьогодні переслідують виробники автобусів, - зниження витрати палива і підготовка до більш жорстким екологічним стандартам. Тому під зовнішньою оболонкою більшості новинок ховалися агрегати, нерідко гібридні, що відповідають стандартам Євро 5, а часто і більш суворим еко-нормам - ЕЕV.

У минулому номері ми розповіли про вантажних новинки нещодавнього чергового Ганноверського салону комерційних автомобілів IAA-2008 Mercedes-Benz

На стенді Mercedes-Benz відбувся світовий дебют оновленого флагмана марки - туристичної моделі Travego. Одне з головних нововведень - догальмовує система нового покоління Active Brake Assist (ABA), яка встигла відмінно себе зарекомендувати на вантажівках Actros, що пройшли з нею понад 350 млн. Км. Принцип її дії наступний. За допомогою радара DISTRONIC ця система стежить за дистанцією до попереду автомобіля, що йде. При зменшенні допустимого відстані водієві подається звуковий сигнал. Якщо він не відреагував - система злегка пригальмовує машину. А якщо водій і після цього не втрутився - ABA гальмує активніше, аж до повної зупинки автобуса.

Зросла не тільки активна безпека Travego, але і пасивна. Водія і сидить попереду гіда при фронтальному зіткненні автобуса захистить система Front Collision Guard. За бампером встановлений потужний сталевий брус, позаду якого знаходяться деформуються енергопоглинаючі елементи. У число останніх входить і спеціальний підрамник, що минає при ударі під підлогу.

Автобус Travego отримав ще один варіант двигуна - 456-сильний OM457LA стандарту Євро 4 / Євро 5. З ним, як і з іншими моторами, може встановлюватися нова 8-ступінчаста автоматизована коробка перемикання передач PowerShift.

На тривісних версіях (довжиною 13 і 14 м) задній підкатна міст відтепер має незалежну підвіску, що поліпшило керованість і плавність ходу. По частині вибронагруженности доопрацьований передній міст. У стандартне оснащення автобуса входить електронна система регулювання дорожнього просвіту.

Не обійшлося без новинок і серед міських автобусів Mercedes-Benz. Так, низькопідлоговий модель Citaro, що розійшлася за 10 років рекордним 20-тисячним тиражем, отримала новий дизайнерський пакет Metro Design Kit. Останній відомий по зчленованою версії CapaCity і включає фальшрешітки радіатора, бічні панелі даху і надкрилкі - все чорного кольору, а також видозмінену кормову частину.

На відкритому майданчику був виставлений зчленований Сitaro G BlueTec Hybrid з гібридною силовою установкою. Стандартний дизельний двигун автобуса живить обслуговуються літій-іонні акумулятори, розташовані на даху. А останні пускають у хід чотири мотор-колеса середньої і задньої осей: кожен потужністю 80 кВт. Автобус цілий рік проходив споживчі випробування і вже готовий до серійного виробництва.

Setra

На стенді компанії Setra панував загальне свято. На салоні відбулося нагородження переможця міжнародного конкурсу Bus of the Year'2009, яким став низькопідлоговий міський автобус Setra MultiClass S415NF. Міжнародний конкурс Bus of the Year ( «Автобус року») проводиться раз на два роки, чергуючись по непарних роках з аналогічним - Сoach of the Year ( «Туристичний автобус року»). У журі конкурсу входять журналісти провідних європейських видань з 19 країн, що займаються автобусної тематикою.
Переможця обирали шляхом серії тест-драйвів Bus Euro Test 2008, проведених на жвавих вулицях Берліна. У міському автобусів з низькою підлогою Setra MultiClass S415NF журі, перш за все, відзначило високий рівень комфорту для пасажирів і економічність. Не залишилися без уваги стильна зовнішність і відмінна ергономіка робочого місця водія.

Переможець встиг продемонструвати всі свої високі якості, ось уже два роки працюючи на міських маршрутах. Нагадаємо, що модель Setra MultiClass S415NF дебютувала в 2006 році на Ганноверском автосалоні. З тих пір реалізовано близько шести сотень машин.
Автобус Setra S415NF має довжину 11,95 м і випускається в двухдверной версії - на 42 сидіння, і в трехдверной - на 39. Машина комплектується економічними турбодизелями потужністю 299 л. с., які відповідають екологічним нормам Євро 4, Євро 5 або ще більш суворим - EEV.

У Ганновері відбулася прем'єра оновлених машин Setra туристичного сімейства TopClass. Вони отримали «підретушовані» зовнішність, двигуни Mercedes-Benz стандарту Євро 4 / Євро 5, кращу активну і пасивну безпеку (докладніше див. «КА» № 5'2008).

NEOMAN

На стенді об'єднання NEOMAN, в яке входять імениті виробники автобусів Neoplan та MAN, було чимало цікавих експонатів. Фірма MAN Nutzfahrzeuge презентувала дизельні двигуни стандарту Євро 5 і EEV для всієї гами автобусів MAN і Neoplan. Примітно, що відповідності моторів настільки строгим екологічним нормам вдалося домогтися без технології SCR, де використовується аміачний замінник AdBlue. У їх конструкції застосовані модернізована система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), система безпосереднього уприскування Сommon Rail третього покоління (з тиском 1800 бар), інноваційний двоступеневий турбонаддув, а також запатентований обслуговуються фільтр твердих частинок PM-KAT. Лінійка двигунів складається з горизонтальних і вертикальних агрегатів - для міських і туристичних автобусів відповідно: D08, D20 і D26 потужністю від 250 до 505 л. с.

Всі автобуси MAN тепер мають єдину за стилем облицювання передньої частини: трапецієподібну фальшрешітки радіатора з виїмкою по центру. Емблема фірми - фігура лева - стала трохи менше, а хромований логотип MAN, навпаки, більше.

На автосалоні відбулася прем'єра оновленого сімейства модульних шасі MAN Lion's Chassis. Шасі складається з основних, легко замінних модулів. Один з них - водійське крісло з рульовою колонкою і щитком приладів. Інший - передня вісь трьох видів: цілісна, жорстка - для міських і стандартних міжміських машин; низькорамна - для автобусів з низькою підлогою; і вісь на незалежній підвісці - для туристичних моделей. Колісна база підбирається в залежності від кузова (довжина його - 11 - 14,7 м). Ведучий міст поставляється в різних варіантах, в тому числі і з додатковою, підкатний віссю. У задній частині шасі встановлюються різні двигуни - як горизонтальні, так і вертикальні. У зв'язку з новим законодавством деяких країн ЄС повна маса двохосьових шасі підвищилася до 19 т.

Шасі побудовані на «електричної» платформі TEPS (Twin Electric Platform System) - з мультиплексний з'єднанням усіх електронних систем і можливістю бортової діагностики MAN-Cats II. Вони оснащуються електронної гальмівною системою EBS. А на замовлення - системою BrakeMatic, що поєднує функції ретардера, моторного гальма і робочої гальмівної системи, а також системою курсової стійкості ESP.

Irisbus

Об'єднання Irisbus презентувало на стенді фірми IVECO оригінального виду концепт міського автобуса - Hynovis. Назва - від слів «гібридний» і «новий». Машина розроблена спільно з Паризьким департаментом громадського транспорту (RATP).
Дивує незвичайна колісна формула автобуса: дві осі спереду і одна ззаду, причому всі поворотні. Але головне, що автобус оснащений гібридною силовою установкою паралельного типу, причому не дизель-електричної, а новаторською - дизель-гідравлічної. Вона дозволяє на третину поліпшити паливну економічність. Більш того, відпрацьовані гази позбавляються від 30% вуглекислого газу і 50% окису азоту.

Автобус оснащений двома гідравлічними системами: для режимів «старт-стоп» і перетворення енергії гальмування. Причому система «старт-стоп» комбінує дві функції. Перша - стандартна: виключення і включення двигуна при короткочасних зупинках автобуса. Друга - інноваційна, полягає в «підживлення» електроенергією допоміжних систем автобуса, коли основний двигун не працює - шляхом комбінації роботи акумуляторів і конденсаторів.

Енергія гальмування автобуса перетворюється за допомогою гідравлічних мотор-насосів і є альтернативною гібридною технологією.

Завдяки вузькопрофільних шинам ширину проходу в салоні автобуса Hynovis між арками передніх коліс вдалося довести до 1200 мм проти стандартних 900 мм.
Додаткові вікна в даху з правого боку збільшили площу скління і, відповідно, приплив світла в салон - на 20%. Більш того, в порівнянні зі стандартним автобусом такого класу споряджена маса знизилася на тонну.
VolgaBus
На стенді компанії VolgaBus - автобусного заводу «Волжанин» з м Волзький красувалося дві машини. Прем'єрою салону стала нова туристична модель Delfin. Автобус довжиною 12,4 м має салон на 50 посадочних місць і 10,4-кубовий багажний відсік. Машина побудована на мерседесовском шасі і оснащується турбодизелем OM457LA. Планується, що 2009 року «Дельфін» пройде європейську сертифікацію, а в 2010 році вийде на ринок Старого Світу.

Другий експонат - міський нізкопольнік CityRhytm ( «Міський ритм»). Це 12-метрова машина з алюмінієвим кузовом на 103 пасажири.

TemSA і Оtokar

Два турецьких виробника автобусів презентували на виставці майже весь свій модельний ряд. Особливо яскравим вийшов стенд компанії TemSA. Тут відбувся світовий дебют не просто нової моделі, а першого за всю історію фірми низкопольного міського автобуса. Новинка довжиною 12 м отримала красиве ім'я Avenue ( «Авеню» - по французьки «вулиця»). Машина буде випускатися в двох версіях: повністю низькопідлоговий Fully Low Floor і полунізкопольная Low Entry.

За словами генерального менеджера підрозділу Temsa Europe NV Мурата Атласу, автобус в найближчий рік пройде випробування на реальних маршрутах в п'яти або шести європейських містах для вивчення споживчого попиту, після чого нова модель «Авеню» повинна піти в продаж.

Турецька компанія Otokar відзначає цього року свій 45-річний ювілей, а тому привезла в Ганновер цілу розсип моделей. Перш за все, це нове сімейство автобусів середнього класу - Vectio. Показали на виставці і популярну туристичну модель малого класу - Nanigo.

VDL

Одне з найбільших автобусних об'єднань - VDL показало широку палітру автобусів. На стенді відбулася прем'єра популярної моделі фірми Bova - машини Futura. Нещодавно німецькому покупцеві вручили ключі від ювілейної, 10-тисячної машини. У Ганновері автобус постав з «суперчістим» двигуном DAF (460 л. С.), Що відповідає екологічним стандартам EEV.

Привезли на автосалон і двоповерховий туристичний лайнер марки Jonckheere - модель Axial ADD130. Автобус також оснащений турбодизелем DAF (510 л. С.) Стандарту Євро 5.

Самою головною новинкою на стенді стала машина фірми VDL Bus & Coach - міська модель Сitea в полунізкопольном виконанні СLE (Сitea Low Entry).

Нагадаємо, що повністю низькопідлоговий машина Сitea CLF (Citea Low Floor) була презентована на автосалоні в Кортрейку восени минулого року.

Нова версія Сitea має в районі дверей таку ж висоту підлоги, що і нізкопольнік. Головна відмінність - в задній частині салону, куди ведуть дві сходинки висотою по 200 мм.

Scania

Компанія Scania привезла в Ганновер міської нізкопольнік OmniCity з новим дизельним двигуном 280 л. с. стандарту EEV. На замовлення мотор може поставлятися і в версії для роботи на етанолі. Як опція пропонується система, яка контролює розгін. Так, коли автобус відходить від зупинки, електроніка стежить, щоб набір швидкості не перевищував 4 км / год в секунду. При досягненні 30 км / год водій може відключити обмежувач і перейти в режим kick-down - корисна функція, наприклад, при обгоні. В режимі інтенсивного міського трафіку нова система, за словами розробників, допомагає на 6% знизити витрату палива.

Другий експонат - туристичний лайнер PB від іспанського кузовного ательє Irizar. Це 13,9-метровий тривісний автобус на 57 комфортабельних крісел. Машина може оснащуватися новим двигуном Євро 5 - потужністю 440 або 480 л. с., а також системою курсової стійкості ESP.

Solaris

Польський виробник автобусів Solaris Bus & Coach представив на стенді кілька новинок. По-перше, дебютувала модель Urbino четвертого покоління. Низькопідлоговий 12-метровий автобус отримав істотні поліпшення: новий інтер'єр і турбодизель IVECO (264 л. С.) Стандарту Євро 5.

Друга прем'єра - 18-метрова «гармошка» Urbino 18 Hybrid. Це гібридна машина вже другого покоління. Якщо дизель-електричний автобус першої генерації, представлений в Ганновері два роки тому, був на 15% економічніше свого дизельного побратима Urbino 18, то нова машина - вже на 30%. Це досягнуто завдяки тому, що замість 9,0-літрового турбодизеля Сummins в 330 л. с. застосований 6,7-літровий на 240 "конячок" стандарту Євро 5. Доопрацьовано і гібридний привід Allison, що складається з двох електромоторів по 75 кВт.

Один новий Solaris Urbino 18 Hybrid вже куплений транспортною компанією німецького міста Бремен, де і буде експлуатуватися.

Volvo Bus

Компанія Volvo Buses презентувала на Ганноверском автосалоні автобус з гібридним приводом - низькопідлоговий модель 7700 Hybrid.

На малих швидкостях (до 20 км / ч), в тому числі при розгоні, автобус рухається виключно на електротязі. Машина може працювати і в режимі рекуперації, заряджаючи акумулятори під час гальмування. Гібридна модель 7700 дозволяє економити до 30% палива, в порівнянні зі стандартною дизельною машиною і викидати до 50% менше шкідливих речовин в атмосферу. На міські маршрути «нізкопольнік» Volvo 7700 Hybrid вийдуть вже в наступному році. А на 2010 рік Volvo Bus першим серед виробників почне масовий випуск дизель-електричних автобусів.

Таким чином, 62-й за рахунком салон комерційних автомобілів в Ганновері показав: незважаючи на світову фінасовий криза, провідні автовиробники Європи, Азії та Африки піклуються про збереження екології та підвищенні економічності транспортних засобів.

Львівські автобуси - в центрі уваги!

Рідний Львівський автозавод вперше офіційно брав участь у Ганноверском автосалоні Рідний Львівський автозавод вперше офіційно брав участь у Ганноверском автосалоні. На виставку він привіз два своїх 12-метрових бестселера: низькопідлоговий міську модель СityLAZ і туристичний висококомфортабельний лайнер NeoLAZ. Обидві машини сертифіковані в Західній Європі і на замовлення можуть оснащуватися двигунами стандарту Євро 4 або Євро 5. Потрібно відзначити, що експозиція «ЛАЗу» викликала великий інтерес у численних відвідувачів салону.

Юрій Гоголів
Фото автора і фірм-виробників

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов