Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Citroen c4 седан 2013 відгуки власників

Наша сеть партнеров Banwar

Мені 30, ріст 183 см, вага 100 кг. Седан Сітроен Ц4 - моя 12-я машина, перш були: ВАЗ-2108, 09, VW Passat B3, Toyota Carina, Ford Focus 1, 2 (на роботі був і 3-й) Mondeo 2, 3, Honda CR-V III , Mercedes C200K (W203), Mini Cooper Clubman. Плюс до того їздив на багатьох інших автомобілях різних Классс. З легковим транспортом пов'язаний все життя і з ним, що називається, «на ти». Тому Citroen є з чим порівняти.

Головними критеріями вибору були:

- обов'язково новий авто (так як в СПб почастішали випадки продажу кредитних машин і не хотілося щоб в один «прекрасний» день за машиною «прийшли» пристави, менти або ще хто),

- просторий і спокійний авто, так як на динамічних я їжджу дуже агресивно, а до 30 років розумієш, що це ні до чого доброго не приведе.

Ніколи не думав, що куплю собі Сітроен, особливо після досвіду володіння Мерседесом і БМВ, але після відвідування салону і тест-драйву зрозумів що дуже помилявся, т. К. За половину вартості нової цешкой або 3-й серії можна купити хороший і комфортний автомобіль .

І ось місяць тому купив його. Пробіг 3200 км.

Вартість моєї комплектації Tendence була 683 тисячі + 13 т. Р. за двозонний клімат + 11 т. р. за колір металік. Разом 707 тисяч. Але в результаті бесіди та ігри «А в іншому салоні мені зробили знижку», забрав я його за 660 тисяч з килимками в подарунок. Я чесно не розумію яку ще машину такого класу і оснашенія можна купити за такі гроші. Загалом я був задоволений як слон.

Про зовнішність говорити сенсу немає. Скажу тільки що мені подобається. Збоку він странноват і трохи непропорційний, але це, як і на Skoda Superb, рузультате високою і довгою даху і короткого багажника. Все заради простору для задніх пасажирів. Позаду місця дествительно дуже багато, навіть можна було зробити і трохи менше. Пасажири сидять закинувши ногу на ногу. Але тільки двоє. Третій тут не потрібен і краще щоб це був дитина.

Динаміка з тандемом мотора 120 л. з і 4AT коробки за визначенням не може бути ідеальною. Так! У всьому винна коробка! Ставили б 6AT як на 150 сильному, було б незрівнянно краще, але і ціна була б інша. Але це все роздуми. На ділі ж напружує тільки друга передача - дивна вона, як буд-то поділена на дві частини. При старті досить швидко і динамічно викручується 1-я передача, різко включається друга, розгін трохи погіршується, потім на середині діапазону 2-й з'являється коротка затримка розгону і тільки потім починає нормально розкручуватися. До 3-й передачі питань взагалі немає, вона дуже правильна. 4-я нормальна.

Висновок такий: коли звикаєш до роботи коробки і починаєш розраховувати маневри з урахуванням її особливостей, все приходить в норму. Їзда буде приносити тільки задоволення.

(Але якщо Ви все життя від'їздили на механіці, то звикати будете довго)

На спорт режимі поки їздив мало. По-превью бо він все-одно живе своїм життям і спорт-каром С4-й не робить, а по-друге через нього дуже сильно кричить мотор, прям дуже голосно, а головне незрозуміло коли АКПП включить наступну передачу - веде обертів до червоної зони і занадто затримує перемикання на наступну передачу. Коротше задоволення нуль і краще їздити в звичайному режимі, це набагато комфортніше.

Механічний режим не рятує ситуацію - смикаєш важіль, а перемикання відбувається помітно пізніше, ніж ти планував.

Витрата на трасі на круїз-контролі при швидкості 90 км / год - 5,8 літра, на 110 - близько 7. Змішаний 9, в місті 10,5-11.

Шумоізоляція задовольнить будь-якого, але тільки до швидкості в 120 км / ч, після цієї позначки стає шумновато в основному через колісних арок. Планую робити їх шумку. Ще не вирішив яку саме. Якщо є досвід, напишіть пожалуста в коментарях, буду вдячний.

Дуже радують матеріали обробки, немає жодної неприємної на дотик деталі. Розробники зробили все на дуже високому рівні. Дизайн гарний, не нудний, все на своїх місцях, нічого зайвого і незрозумілого. Регулювань водійського крісла і керма вистачить будь-якому водієві.

Кермо приємний і зручний. Правда спочатку здався завеликим, але потім зрозумів кайф великий бублика.

Сидіння хороші. Чи не ідеальні, але хороші, хоча по-початку здалися надто м'якими, але це після дерев'яного Mini. Зараз же претензій немає. Немає поперекового валика, але спина його і не просить, отже все продумано нормально. Оцінка 4+. До речі, дуже сподобалася тканина. Такий раніше не зустрічав. Їй однозначно оцінка 5 +!

Але без косяків в салоні не обійшлося.

Індикація швидкості роботи «вентилятора» при ручному управлінні кліматом дуууже дрібна і при яскравому сонці розгледіти її буває неможливо. Мене це подбесіло. Як можна було зробити таку фігню незрозуміло. Виправдання цьому немає! Але з часом звик.

Що ще більше мене розлютило, так це відсутність Моно режиму на двозонного клімат! Тобто, якщо їдеш один, то ти не можеш регулювати температуру в зоні водія і пасажира виключно своєю "крутилки" і доводиться виставляти температуру і у себе і у пасажира! Бл. Кааааак ЦЕ вожможность. Можна було б не звертати на це уваги і висталять потрібну температуру собі і забити на зону пасажира, так неееет виробник гарантує ефективність роботи клімату тільки при різниці температур не більше 3-х градусів. Загалом довелося змиритися. Зате тепер як ді-джей вініл накручую. )))

Поїхали далі: Сітроен молодці і на моделе Седан перенесли регулятори обігріву сидінь на центральну консоль. Зручно, доступно, просто. АЛЕ ничерта не видно! Підсвічування на них немає! Так що сиди, счёлкай і вважай який з трьох рівнів ти включаєш. Некруто, але терпимо. )

Все в нормі, але само-собою слабенькі колонки. Раніше музикою захоплювався дуже сильно і точно можу сказати, що меломанам буде не в кайф. Якщо ж ми врубать на повну, то цілком собі непогано. Послений пару років слухаю тільки радіо і в 90% це новинні канали та Маяк, так що мені вистачає. Але трохи пізніше підключу сабвуфер щоб без діла не валявся. )

Те що немає ручки відкривання на багажнику. так скажу. я на стільки вже до цього звик, що тепер взагалі не розумію навіщо її роблять на інших машинах)) і мені дуже подобається що ніхто його з вулиці не відкриє. Начебто марення, але відчуття нове)

Що ж вийшло?

У підсумку, незважаючи на всі несерйозні недоліки, машиною я дуже задоволений і ні краплі не шкодую що купив саме її!

Їзда на ній мені дуже подобається. М'якість і плавність як ходу, так і роботи мотора і коробки забезпечують дуже високий рівень комфорту. Коли їду по трасі на круїз-контролі з дозволеною швидкістю в 110 км / ч, то періодично задаюся питанням: Навіщо люди купують дорожчі машини. Правда. У Мерседесі було офігенно тихо спокійно за кермом, але я точно не оцінюю цю різницю у вартості в 2 рази. С4 за рахунок своєї довгої бази йде дуууже плавно і впевнено. Мені подобається.

До особливостей машини звик дуже швидко і вже їх не помічаю, а тільки насолоджуюся володінням кожен день.

І не забуваємо про вартість в порівнянні з німцями і японцями.

Загалом Сітроен приємно здивував. Я задоволений!

Співвідношення ціна - якість (якості помітно більше),

Відсутність інтересу у викрадачів,

Тупа друга передача,

Немає індикації на регуляторах підігріву сидінь,

джерело: wroom.ru

В Сітроен закохався ще в минулому році, але движок в 120 к.с. мене не влаштував. А в цьому році з'явився 150-ти сильний з 6-ти ступкою автомат і я поміняв свій ФФ-2 рестайл на Сітроен.

І ось минуло два місяці, як я став володарем седана Сітроен С4 1,6 куб. см. потужністю 150л.с. зі 6-ти ступінчастим автоматом. За цей час встиг з'їздити в Крим. Загальний пробіг склав близько 3000 км. і тепер можу описати свої враження від авто.

В цілому практично всі відгуки по тест-драйву здійснених різними виданнями повністю підтвердилися:

- автомобіль має достатній запас потужності для здійснення обгонів на трасі, робота автоматичної коробки дуже комфортна, перемикання передач відбуваються практично непомітні, при кикдауне коробка перекидає передачі на 1, а то і 2 передачі вниз і далі йде відчутне прискорення. На трасі заправлявся на різних колонках 95 бензином - двигун його приймав нормально (а може бути всюди бензин був хорошої якості?). Витрата склав 6,8 літра при середній швидкості 87км / год (проходжу обкатку і сильно не газую).

- Підвіска м'яко-пружна, їздив по різних дорогах включаючи потворні ділянки під Курськом і на Україні, але до пробою підвіски справа не дійшла. Стійкість на дорозі хороша, колію НЕ чуствую, на дії кермом реагує добре. Звичайно було б краще, якби задня підвіска били б незалежна, але і наявна справляється.

- Сидіння хоча і не дуже анатомічний, але при пробігах 1000 км. в день - втоми і болів в спині не було.

- Дуже адекватно працювали круїз-контроль і датчики дощу і світла. Ергономіка салону на висоті, а дизайн і вживані матеріали на рівні авто більш високого класу. Багажник за обсягом для мене достатній.

- з французької сторони запропонована сучасна силова установка і трансмісія, досить комфортна підвіска, хороший дизайн, елементи кузова і сучасна технологія збірки.

- з боку російського виробника - виробничі площі та окремі елементи автомобіля.

Найбільше мене здивувала повна інертність вітчизняного виробника до оснащення автомобіля, а саме: використовуваної електрики і електроніки, оформлення салону. Ну, те, що немає покажчика температури двигуна - це можливі проблеми гаранта, тому що якщо я «вскіпячу» двигун і його від цього заклинить - це буде вина виробника. Те, що немає датчика масла, хоча про нього пишеться навіть в інструкції по експлуатації - це «економія» на дрібницях. АЛЕ те, що бездумно встромили навігаційну систему, яка в принципі не підходить для російського ринку - це вже дзвіночок. Карти пропонуються річної (а то і більше) давнини, а оновлення пов'язане з труднощами. А чому не скористатися системами, що використовують такі навігаційні системи як: НАВІТЕЛ або Прогород або інші системи, підтримувані російськими розробниками? І не потрібно говорити, що це вимога французької сторони - автомобіль вважається Російським виробництвом.

Ну і якість російської збірки часом залишає бажати кращого: статевий килим вилазить з-під заднього сидіння - заощадили матеріал, кріплення заднього бампера - потворне: він (бампер) просто відвалюється, в сидіннях спинки (під шайбою підголівника) дірки і т.д. через дрібниці.

В цілому автомобіль заслуговує досить високої оцінки (якщо не враховувати вищевказані «косяки» виробника) і не слухайте «доброзичливців» - краще самі пройдіть тест-драйв, благо він безкоштовний. А як він поведе себе в міру старіння - подивимося, у всякому разі досвід С4 показує, що авто не поганий.

джерело: avtomarket.ru

А може бути всюди бензин був хорошої якості?
А чому не скористатися системами, що використовують такі навігаційні системи як: НАВІТЕЛ або Прогород або інші системи, підтримувані російськими розробниками?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов