Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Citroёn DS: Гостя з майбутнього

  1. Божественна зовнішність
  2. Даєш гідропривід всього!
  3. вибір президента
  4. апгрейд небожителя
  5. Поклик предків

Наша сеть партнеров Banwar

Ні до, ні після появи «богині» (літери індексу співзвучні французькому слову deesse - богиня) автомобільний світ не відчував такого божевілля Ні до, ні після появи «богині» (літери індексу співзвучні французькому слову deesse - богиня) автомобільний світ не відчував такого божевілля. Фактично весь салон зосередився навколо «ситроєновського» стенду. До новачкові, який виготовляв враження чогось інопланетного, було не протовпитися: відвідувачі, фахівці, конкуренти годинами стояли на одному місці. Ніхто не міг повірити, що це не НЛО і не футуристичний концепт-кар, а масовий автомобіль. Стрімкі і в той же час плавні лінії, незвично великі панорамні скла, двері без рамок і кватирок, повне ігнорування декору - все це було так несхоже на автомобілі, що стоять на парковках у виставки. Але справа не тільки в зовнішності. Швидше за все, ніхто з 80 тисяч охочих удочерити «богиню» і уявити собі не міг, наскільки DS відрізняється від тих машин, на яких вони їздять. Гідропневматичне підвіска, передній привід, дискові передні гальма, автоматичне зчеплення, дві незалежні гальмівні системи з гідропідсилювачами, радіальні покришки, автоматичне регулювання гальмівного балансу в залежності від завантаження. А ще гідроприводи всіх основних систем: коробки передач, зчеплення, рульового управління ... «Богиня» не тільки років на двадцять зістарила сусідів по автосалону, але і різко підняла планку вимог до масового автомобілю.

Божественна зовнішність

Своєю фантастичною зовнішністю DS зобов'язаний дипломованого архітектора і талановитому скульптору Фламініо Бертоні. Саме він першим став використовувати при створенні макетів пластилін. В результаті з перших нарисів пузатого однооб'ємника підкреслено каплевидної форми (проект спочатку називався ... «Гіпопотам»), датованих 1937 - 1939 рр., З'явилася машина, яку експонували всілякі музеї образотворчих мистецтв. Пошук форм і пропорцій тривав 17 років!

А не менше революційна конструкція - справа рук відомого авіаційного інженера Андре Лефевра. Саме він вибрав для основи каркаса нетрадиційну кузовную коробку, а платформу, зробивши стійки максимально тонкими. Що вкупі з хитромудрої комбінацією матеріалів для перерозподілу ваги (тонке скло, пластиковий дах, алюмінієві капот, двері і кришка багажника) гарантувало DS низький центр тяжіння і відмінну стійкість. Собівартість виробництва різко знизилася завдяки ще одному ноу-хау: передні крила кріпилися на двох болтах, задні - і зовсім на одному, а двері фіксувалися легкознімними петлями. Тобто за 20 хвилин за допомогою звичайного «баллоннік» можна було зняти з «богині» всі кузовні панелі.

Даєш гідропривід всього!

Головною «фішкою» автомобіля стала гідропневматичне система, яка забезпечувала взаємодію газу і рідини, що робить пружини непотрібними. Ця система завідувала роботою активної підвіски з постійною величиною кліренсу, що повідомляла «богині» неймовірну плавність ходу: при будь-яких бічних навантаженнях, при будь-якій кількості пасажирів і будь-якого розподілу вантажу гідравліка зберігала кузов в горизонтальному положенні відносно дорогі. А завдяки автоматичного регулювання дорожнього просвіту водій міг на свій розсуд опускати або піднімати кузов - наприклад, переїжджаючи через бордюр. І при зміні колеса не був потрібен домкрат: досить було максимально підняти кузов, поставити підпірку і вимкнути запалювання. Тиск в системі падало, кузов опускався на три колеса, а вбрання четверте повисало в повітрі. Так що автомобіль Фантомаса точно міг якщо не літати, то їхати на трьох колесах. Що і стало одним з факторів благополучного порятунку генерала Шарля де Голля.

вибір президента

Це було кохання з першого погляду. Незважаючи на всі протокольні статути, заперечення охорони і звичайне незручність (ззаду рослій генералу було низько), зовсім не представницький і абсолютно серійний DS 19 вольовим рішенням цієї людини став першим автомобілем П'ятої республіки. Чи потрібно говорити, що слідом за екстраординарним, але дуже популярним в народі президентом на DS почали пересідати політики, чиновники, фінансисти, промисловці, зірки шоу-бізнесу. Хоча на той час DS щосили експлуатували в якості таксі, «швидкої» і автомобілів для жандармерії, пошти і різних комунальних служб.

І «богиня» гідно віддячила де Голля. Коли під час чергового замаху на президента в 1962 році 15 бойовиків угруповання OAS відкрили шквальний вогонь по його машині, вона не дивлячись на зрешечений кулями кузов і розірвану покришку, не знизила швидкість і вивезла генерала із зони обстрілу: гідропідвіска не дала автомобілю лягти «на черево» . Де Голль був поранений в палець - порізався, струшуючи з пальто скляні осколки.

апгрейд небожителя

Конструкція DS виявилася настільки передовий, а образ настільки виразним, що навіть через десять років автомобіль виглядав сучасним. Модернізацію сімейства (а до того моменту DS обзавелася версіями універсал, купе і кабріолет) провели тільки в 1967 році. Головною відмінністю оновленої «богині» стали здвоєні мигдалеподібні фари під краплевидними обтекателями. Але за «котячими очима», як вони названі в «ситроєновського» прес-релізі, таїлося чергове ноу-хау: фари ближнього світла поверталися разом з передніми колесами, що значно покращувало огляд в темний час доби. Нарешті форсували базову 1,9-літрову «четвірку», сконструйовану ще в 1934 році, витиснувши 91 л. с. замість вихідних 75-й. І DS по ТТХ зрівнявся з куди більш дорогими і класними «бізнесменами» Mercedes-Benz 220 і BMW 502! Останній, 1456115-й DS зійшов з конвеєра монтажного заводу в Бельгії в 1975 році.

Поклик предків

Фактично DS з його духом вільнодумства і небаченим ні до, ні після синтезом технічного і художнього начал був викликом автосвіт, в 50-е переживає застій. Серйозній фірмі потрібна відчайдушна сміливість, щоб зробити ставку на настільки екстравагантну модель. У разі провалу компанія могла втратити все. Зате саме DS надав Citroёn той імідж неординарності, який став запорукою успіху наступних моделей - GS, SM, СХ, BX і ХМ. І який досі є візитною карткою «подвійного шеврона».

Етапи великого шляху

1955 Дебют DS.
Тисяча дев'ятсот п'ятьдесят-шість Прем'єра моделі ID. Дешевша версія DS не мала автоматичного зчеплення, підсилювачів керма і гальм, роздільних сидінь попереду, завдяки чому вміщала на одного пасажира більше.
1958 Колтелоні / Олександр / Десросье виграють Rallye Monte Carlo.
1958 Ательє Chapron починає виробництво лімузинів DS Prestige з кондиціонером і радіотелефоном.
1958 Ательє Heuliez збирає перші універсали DS 19 Break в 5- і 7-місцевому варіантах.
1959 Колтелоні стає чемпіоном Європи з ралі.
1960 Починається випуск DS 19 Сabriolet.
1965 Прем'єра DS 21 з новою 2,2-літровою 100-сильною «четвіркою».
1965 DS 19 отримує форсований 2,0-літровий 84-сильний мотор.
+1966 Хенрі Тойвонен перемагає в Rallye Monte Carlo.
1 967 Перша модернізація DS. Автомобіль отримує нову світлотехніку. Внутрішні фари повертаються разом з передніми колесами.
1969 Дебют мотора з системою безпосереднього вприскування. Потужність зросла до 125 л. с., швидкість - до 185 км / ч.
1969 Випущений мільйонний екземпляр DS.
Тисячі дев'ятсот сімдесят дві Прем'єра DS 23, найдорожчої версії «богині» з 2,3-літровим 115-сильним карбюраторним або 130-сильним інжекторним моторами.
1975 Сімейство DS / ID на конвеєрі змінила нова модель СХ.

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова седан Дверей / місць 4/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4800/1790/1470 Колісна база, мм 3130 Коефіцієнт Сх 0,31 Двигун Тип бенз, верхньоклапанний Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 2 Обсяг, см куб. 1911 Потужність кВт (к. С.) / Об / хв 55 (75) / 5300 Трансмісія Тип приводу передній КПП напівавт. 4-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. / барабанний. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Рама несуча платформа Підсилювач керма гідро Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 137 Розгін 0 - 100 км / ч, з 14,7

Сергій Суховський
Фото Citroёn і з архіву автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сергій Суховський Сергій Суховський

Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.

Інші матеріали автора:

Чому саме вони?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов