Наша сеть партнеров Banwar
Автомобіль Cіtroеn С1 є самою компактною моделлю французького бренду. До речі, у С1 офіційно - двоє технічно ідентичних братів: Peugeot 108 і Toyota Aygo.
Перелицьований японець в Україні офіційно не продається, а ось 108-й прийшов одночасно з С1. До речі, тест-драйв левеняти можна знайти в №11'2018 нашого журналу і по цим посиланням .
Сitroёn С1 другого покоління
Незважаючи на схожість, Cіtroеn С1, мабуть, цікавіше 108-го. Адже даний автомобіль А-класу пропонує більший вибір.
Сitroёn С1 другого покоління
Якщо 108-й доступний лише в парі комплектацій, то автомобільчик з шевронами має чотири рівні оснащення. С1 можна придбати не тільки в п'ятидверному варіанті, але і в тридверної версії.
До роботи п'ятиступінчастого робота легко адаптуватися, згладивши моменти перемикання.
Більше різноманітності і в трансмісіях: крім п'ятиступінчастого робота є можливість купити автомобіль з механікою. Є відмінності і в вартості. У схожих комплектаціях Cіtroеn С1 дешевше Peugeot 108, причому різниця досягає 10 тис. Грн. Втім, С1 все ж трохи менше упакований, частина оснащення серійного для 108-го тут в розряді опцій.
Cіtroеn С1 доступний в Україні як в трьох-,
так і п'ятидверному
виконанні.
У дусі часу для Cіtroеn С1 запропоновані опції персоналізації, природно, не безкоштовні. Наприклад, тестовий автомобіль в топової комплектації Shine доповнений чорним дахом, такий каприз потягне на 6 тис. Грн Тонированное заднє скління - ще 4,8 тис. Грн. Чорні колісні диски для топ-версії - всього за 2,4 тис. Грн.
Штатна для топ-версії мультимедійна система доповнена камерою заднього виду, для інших комплектацій це опції.
Усередині топ-версію С1 легко відрізнити по мультимедійній системі з 7-дюймовим екраном. Інша відмінність - наявність тахометра. Так-так, для інших комплектацій це опція. А ось встановлений клімат-контроль для С1 в версії Shine - за додаткову плату. Втім, вона невелика, адже за 3,6 тис. Грн власник бонусом отримує і датчик світла.
Найдорожчими опціями для маленького С1 є системи активної безпеки. Майже за 14 тис. Грн авто можна оснастити міською системою автоматичного екстреного гальмування, що працює до 30 км / ч. Сюди ж входить система, що попереджає про зміну смуги і навіть розпізнавання дорожніх знаків.
Звичайно, це не все, що ми хотіли розповісти про новий Citroёn C1. Більш того, С1 викликав у редакції «Автоцентру» чималий інтерес, тому його протестували відразу троє журналістів. Про це вже в наступному матеріалі .
USB-роз'єм є практично у всіх версіях С1, виняток - базова комплектація Live.
+ Компактні розміри і маневреність дозволяють Cіtroеn С1 бути ідеальним міським автомобілем. Передній ряд виявився напрочуд просторим для рослих сідоків. Дуже зручні навіть для далекої дороги передні крісла. Малюка можна оснастити сучасними опціями активної безпеки. Енергоємна підвіска витримує і відверто розбиті дороги. С1 добре управляється і гальмує. Сподобалася чуйність силового агрегату, на цьому малюку можна їздити швидко. Хороший рейтинг безпеки. Приваблива вартість.
- Витрата палива не вдалося довести до заводських показників. Задній ряд прогнозовано тісний для дорослих пасажирів. Зовнішні дзеркала з помітною мертвою зоною.
Cіtroеn С1 Тип кузова хетчбек Дверей / місць 5/4 Габарити, Д / Ш / В, мм 3466/1615/1460 Колісна база, мм 2340 Кліренс, мм 120 Маса споряджена / повна, кг 860/1240 Обсяг багажника, л 180/868 Обсяг бака, л 35 Тип бенз. з непоср. впр. Обсяг, см. Куб. 998 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 51 (68) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 95/4300 Тип приводу передній КП 5-ст. робот Макс. швидкість, км / год 157 Розгін 0-100 км / ч, з 15,9 Расх. траса-місто, л / 100 км 3,8 - 5,0 Мін. стоїмо., грн * 324 900 Стоїмо. тест. авто, грн * 364 670
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.