Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

COMMON RAIL принцип роботи інформація опис прямо впорскування дизельного палива


Історія Прототип системи Common Rail був розроблений в кінці 60-х років Робертом Хубером в Швейцарії. Далі його технологія була розвинена Марко Гансер зі Швейцарського Федерального Інституту Технології в Цюріху. В середині 90-х років Доктор Шохей Іто і Масахіко Мияки з Корпорації DENSO, Японія, розробили систему Common Rail для комерційного транспорту і втілили її в системі ECD-U2, яка стала використовуватися на вантажівках HINO Rising Ranger, а потім в 1995 році продали технологію іншим виробникам. Тому DENSO вважає себе піонером в адаптації системи Common Rail до потреб автомобілебудування. Першість заперечує італійський концерн FIAT, який декларує створення першого в світі автомобіля з прототипом дизельного двигуна з прямим уприскуванням в 1987 році (CHROMA TDid). В цей же час італійці починають працювати над повністю електронним дизелем з принципом COMMON RAIL. Концепція отримала назву UNIJET 1900сс:

Наша сеть партнеров Banwar


Сучасні системи Common Rail працюють за тим же принципом. Вони управляються Блоком Електронного Управління, який відкриває кожен інжектор електронно, а не механічно. Ця технологія була детально розроблена спільними зусиллями компаній Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat і Elasis. Після того, як FIAT розробив концепцію і принципову конструкцію системи на початку 90-х років (назва проекту UNIJET), патент на неї в 1993 році був проданий німецькій компанії Robert Bosch GmbH для подальшого завершення розробки масового продукту. В цілому, це стало великим прорахунком компанії FIAT, оскільки нова технологія стала дуже вигідна. Але італійський концерн був в той час в гнітючому фінансовому стані і не мав ресурсів для завершення виконаних робіт. Проте італійці перші застосували систему Common Rail в 1997 на Alfa Romeo 156 1.9 JTD (друге покоління системи COMMON RAIL з багатоточковим уприскуванням MULTIJET) і тільки потім вона з'явилася на Mercedes-Benz C 220 CDI. У 2003 FIAT застосував принцип MULTIJET на найменшому на той час чотирьох-циліндровому дизельному двигуні з об'ємом 1300сс.
Двигуни Common Rail використовуються в енергетиці, суднобудуванні і для локомотивів. Система Cooper-Bessemer GN-8 представила модифіковану систему Common Rail, де використовується гідравлічний контроль.

Принцип роботи Англійське слово COMMON RAIL позначає однаково високий тиск в трубці-акумуляторі (рампі або рейці), яке розподіляється по всіх циліндрах. Конструкція має два контури тиску подачі палива - низький тиск до ТНВД (від вакууму до 6 бар) і високий тиск від ТНВД до форсунок (від 1350 до 2500 бар). Залежно від конфігурації, погружной електричний насос в баку або вакуумний насос на задній частині ТНВД поставлет дизельне паливо через підігрівач палива і фільтр до насоса високого тиску. ТНВД наводиться в роботу двигуном (через ремінь або распредвал) і направляє паливо під високим тиском в рампу. Для нормальної роботи системи необов'язково підтримувати постійно найвище тиск. Трубки рампи мають однакову довжину і закінчуються форсунками. На рампі також розташований регулятор тиску, який відправляє зайву частину палива назад в бак через охолоджувач. За допомогою датчика тиску в рампі Блок Управління Двигуном (ЕБУ) може отримувати інформацію про тиск в рампі і контролювати його. Надмірний тиск в рампі може контролюватися механічним клапаном, який нацьковує зайве паливо в магістраль обратки в бак. Відмітна особливість системи SIEMENS - розміщення клапана контролю тиску на корпусі ТНВД, а не на рампі.

За способом управління тиском система COMMON RAIL може мати кілька варіацій:
- Управління тиском на стороні низького тиску за допомогою дозуючого клапана; Зміною сигналу скважности ЕБУ двигуна подає потрібну кількість палива в область стиснення палива.
- Управління тиском на боці високого тиску за допомогою регулятора тиску; Зміною сигналу скважности ЕБУ двигуна зливає потрібну кількість палива в зворотну магістраль для підтримки потрібного тиску.
- Управління тиском за допомогою дозуючого клапана в ланцюзі низького тиску, так і за допомогою регулятора тиску на рампі (Dual Control). Залежно від стратегії уприскування і режиму роботи двигуна ЕБУ управляє і обсягом палива, яке подається для стиснення, і обсягом палива, що зливаються в обратку з рейки.
Вибір потрібного типу управління визначається розміром двигуна, потужністю і його завданнями, а також доцільною вартістю автомобіля. Керуючий сигнал на клапани може бути пропорційний тиску, коли при збільшенні скважности тиск також зростає, а може бути обернено пропорційний, коли зі збільшенням шпаруватості тиск падає. Це залежить від обраної конструкції клапана і може відрізнятися на різних версіях одного і того ж двигуна. Тому завжди слід точно знати як працює клапан на конкректном автомобілі, щоб провести правильну діагностику його роботи.

Наявність акумулятора тиску - це пряма ознака приминения системи COMMON RAIL. Рампи можуть бути сферичної або циліндричної форми, ковані або литі. Мати механічні або електричні аварійні клапана для зливу палива в магістраль обратки. У V-образних системах застосовуються мінімум 2 рейки на кожен блок. Одна з датчиком тиску, друга може мати регулятор тиску. У деяких типах використовувалася розподільна третя рейка з якої паливо подається на дві інші (Land Rover, Jaguar, Ford). Основне завдання рампи - вміти зберігати максимально можливий тиск палива, не руйнуючись, і рівномірно розподіляти паливо по форсунках.

В системі COMMON RAIL використовуються форсунки певної конструкції. На перших поколіннях застосовувалися форсунки з електричним соленоїдним клапаном, який управляє підйомом голки в розпилювачі. Унаслідок необхідності контролю уприскування під більш високим тиском стали застосовуватися форсунки з п'єзоелементом. Останнім часом деякі виробники повертаються до технології соленоїдних форсунок, оскільки час їх реакції на команди ЕБУ вдалося зробити коротше, їх можна легко перебирати і відновлювати, вони дешевші у виробництві.

Датчики Основними датчики, які використовуються в системі - це датчик тиску палива в рампі, датчик потоку повітря, датчики распредвала і коленвала, температурні датчики двигуна, палива та вхідного повітря, датчик положення педалі аккселератора, датчик системи підігріву палива. Активатори Соленоїдниє клапана в системі Common rail повинні реагувати протягом полсекудни: це паливні форсунки, клапан регулятор тиску в рампі, клапан турбонадува і клапана рециркуляції вихлопних газів. Форсунки форсунки включаються по команді контроллера - блоку EDC (ЕБУ) за допомогою магнітного соленоїда або пьезоелемента. Гідравлічна сила тиску дозволяє відкривати і закривати форсунку, проте активація відбувається з блоку управління. Якщо форсунка з пьезокристалом, то в ній під впливом магнітного поля кристал збільшується в своїх фізичних розмірах, миттєво змінюючи гідравлічне рівновагу всередині форсунки і тим самим піднімаючи голку. В форсунки типу Piezo Inline кристал знаходиться близько до голки і тому в ньому не використовується механічних деталей для підняття голки. У ранніх системах застосовувався подвійний уприскування - пілотний і основний для запобігання детонації. У сучасних системах використовується до семи фаз упорскування, в найсучасніших з підтримкою стандарту Євро 6 і до дев'яти. Кожна форсунка виробляється і тестується в лабораторії, де їй надають певний код за виміряним даними її роботи. Після заміни форсунок код повинен бути прописаний в пам'ять блоку управління за допомогою сканера. Причини витіснення традиційних дизелів Здатність домогтися відповідності суворим екологічним нормам по шкідливому вихлопу, менший шум роботи двигуна, менші габарити, проста конструкція, простота діагностики та обслуговування, більш дешеве виробництво компонентів. Завдання порталу Даний портал створений ентузіастами і послідовниками технології дизельних систем з прямим уприскуванням типу COMMON RAIL. На сторінках нашого сайту Ви можете познайомитися більш детально з різними типами систем, які домінують на сучасних автомобілях, дізнатися про обладнання за допомогою якого можна швидко, ефективно і недорого провести діагностику несправностей і подальший ремонт. Багато картинки та ілюстрації інтерактивні. Наведіть курсор миші і клікайте на зображення елементу або фотографію, і ви знайдете ще більше інформації. На сторінках порталу ми розміщуємо новини та відео з описом різних систем і прийомів ремонту форсунок, клапанів та інших компонентів. Ми також проводимо регулярні навчальні семінари і курси підготовки фахівців з ремонту дизельних систем типу COMMON RAIL. Якщо у Вас виникли якісь питання, то ми завжди раді відповісти на них в розділі Питання і Відповіді (Q & A). Common Rail сьогодні

В даний час наіболешее поширення отримали чотири типи систем, названим на ім'я їх виробника. Це BOSCH, DELPHI, DENSO і SIEMENS, яка також ідентифікувалась як VDO, а зараз позиціонується як CONTINENTAL. Кожен автовиробник в цілях маркетингу має власну абревіатуру, яка позначає як систему COMMON RAIL, так і її окремі елементи:
- BMW: D-двигуни (також використовуються Land Rover Freelander як TD4)
- Cummins і Scania: XPI (Спільна розробка)
- Cummins: CCR (Насос Cummins з інжекторами Bosch)
- Daimler: CDI (для автомобілів Chrysler і Jeep - CRD)
- Fiat: Fiat, Alfa Romeo and Lancia - JTD (також називається MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD, DDiS, Quadra-Jet)
- Ford Motor: TDCi Duratorq і Powerstroke
- General Motors: Opel / Vauxhall - CDTi (проводиться Fiat і GM Daewoo) і DTi для Isuzu
- General Motors: Daewoo / Chevrolet - VCDi (ліцензований від VM Motori також має бренд Ecotec CDTi)
- Honda: i-CTDi
- Hyundai і Kia: CRDi
- Mahindra: CRDe
- Maruti Suzuki: DDiS (виробляється за ліцензією Fiat)
- Mazda: CiTD
- Mitsubishi: DI-D (недавно розроблено нове покоління 4N1 з тиском в системі уприскування до 2000 bar)
- Nissan: dCi
- PSA Peugeot Citroen: HDI або HDi (Volvo S40 / V50 використовує двигуни від PSA 1,6D & 2,0D, також використовується бренд
JTD)
- Renault: dCi
- SsangYong: XDi (двигуни збираються за ліцензією Daimler AG)
- Subaru Legacy: TD (з січня 2008)
- Tata: DICOR
- Toyota: D-4D
- Volkswagen Group: TDI. Повна гамма дизельних двигунів з технологією CR в 2005 році прийшла на зміну насосу-форсунки.
- Volvo: D3, D4 і D5
- Skoda: TDI


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов