Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому штовхає, смикається АКПП (автомат). Або при перемиканні, іноді на місці. банальні причини

  1. Масло або ATF рідина
  2. Масляний фільтр
  3. фрикційні диски
  4. Радіатор охолодження масла
  5. маслений насос
  6. Гідроблок і соленоїди
  7. проводка

Наша сеть партнеров Banwar

Це дуже популярні питання моїх читачів, як на блог, так і на канал. Багато хто запитує - чому штовхає, штовхається або смикається коробка автомат (АКПП) при перемиканні передач? Хлопці я вже кілька разів торкався в деяких своїх статтях ці проблеми, але вони так би мовити «розкидані», сьогодні ж я постараюся об'єднати всі в воєдино і дати одну, але велику статтю, щоб описати всі можливі поломки або проблеми. НУ що ж таки не будемо тягнути ...

НУ що ж таки не будемо тягнути


Як я вже неодноразово говорив автомат це складний агрегат, який має всередині досить багато механізмів. Він не схожий ні на варіатор , Ні на механічну коробку передач, ні тим більше на робот. Це своя незалежна конструкція. Якщо ви погано доглядаєте за цією трансмісією ( неправильно міняєте масло ), То це рано чи пізно «вилізе вам боком», вона почне у вас штовхати або штовхатися при перемиканні передач. Це цілком нормальна практика!

Запам'ятайте, в 70% випадків відбувається це через не правильного обслуговування! Тобто не своєчасної заміни масла. Виробники вішають нам локшину на вуха, що зараз сучасні автомати не потребує обслуговування, що міняти масло не потрібно (бо його вистачає на весь термін служби), але це не так. Вже через 100 - 150 000 км, ваша АКПП - встане.

Гаразд, але що робити якщо ви «повелися», на ці вмовляння, або в салоні офіційного дилера вам про заміну мастила ніхто не сказав (коректно замовкли проблему). А при пробігу в 100 000 км трансмісія у вас стала «штовхатися» як потерпіла? Чим це може бути викликано? Основних причин всього кілька, давайте докладніше про них.

Масло або ATF рідина

В автоматах залито спеціальне масло, ще його називають ATF рідиною , Тому як воно дуже рідке (скидається радше на рідину, ніж на густе масло). Загалом, ця рідина не тільки змащує всі вузли і агрегати всередині, вона є робочим ланкою, адже у автомата немає жорсткого зачеплення з двигуном, зчеплення відбувається за іншим принципом , Працює гідротрасформатор. Тобто рідина передає крутний момент від однієї частини гідротрасформатора, інший (зараз не буду вдаватися в подробиці, почитайте за посиланням зверху).

Так як масло у нас працює, розігрівається до високих температур, з часом воно втрачає свої властивості. Якщо сказати грубо, то воно вже не може ефективно передавати крутний момент від двигуна трансмісії і далі колесам. Відбувається це через те що втрачається потрібна в'язкість, тобто воно або густіє, або навпаки стає рідині. У різних АКПП по-різному. Ось вам і поштовхи, і ривки при перемиканні.

Тому для того щоб відновити працездатність рідини - МІНЯТИ МАСЛО ОБОВ'ЯЗКОВО, МАКСИМУМ ЧЕРЕЗ 60 000 км! А краще частіше, 40 - 50 000.

Масляний фільтр

Друга за поширеністю причина «смикань» автомата. Я вже писав статтю - чи потрібно міняти фільтр на АКПП , І навіщо це робити, почитайте дуже пізнавально. Вся справа в тому, що фільтруючий елемент це також важлива частина автоматичної трансмісії, він вловлює всю грязь і стружку яка У БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ, з'являється всередині. Хоч як би були добре підігнані шестерні механізмів.

Від часу він забивається, і масло вже не може проходити з колишньою інтенсивністю через нього. Від цього проявляється нестача тиску мастила, що призводить до неправильної роботи фрикційних дисків, вони просто не зупиняються в потрібний момент, банально їх не затискає, так як потрібно. Вони прослизають і саме від цього проявляються поштовхи в перемиканні передач. До речі можуть ще й підгорати, але про це трохи нижче.

фрикційні диски

Ну що ж, якщо вже заговорили про фрикціонах , Значить потрібно продовжити саме про них. Це свого роду зчеплення в автоматі, вони або стискаються (зупиняючи ту чи іншу шестерню всередині), або розпрямляються - пускаючи потрібну в рух. Як я вже написав вище, коли тиск масла падає, фрікціони не можуть стиснути ефективно, вони починають прослизати один об одного, і банально горять. Від цього масло стає, чорним і пахне горілим . Якщо фрикційні диски зносилися (або згоріли), то шестерні не можуть зупинятися або запускатися в потрібний момент. Таким чином, при перемиканні ви будете відчувати - що ваша трансмісія смикається або штовхає.

Не рідко, передачі можуть взагалі не включитися, або при постановки автомобіля на нейтральну передачу, машина продовжує рух, це говорить нам - що диски злиплися, потрібна заміна.

Хлопці ця поломка вже куди більш серйозна, ніж дві перші, вам потрібно розбирати АКПП і ремонтувати її грунтовно.

Радіатор охолодження масла

Всі ми знаємо, що в автоматичної трансмісії обов'язковий радіатор охолодження масла, встановлюється він для того, щоб прибрати зайву температуру всередині, охолодити мастило, яка розігрілася від гідротрансформатора. Без нього ATF рідина б швидко згоріла і згорнулася, що практично «вбило» б АКПП зсередини.

Тому він обов'язковий. Однак багато хто з нас з вами змінюють мастило на апаратах високого тиску, тобто ставиться система в розрив (між радіатором і АКПП), і під тиском видавлюється все брудне масло і заливається нове. АЛЕ! Як правило, не змінюється ні фільтр, ні промивати не піддон коробки, і весь той бруд яка «сиділа внизу», піднімається і забиває все що можна, це знову ж таки той же фільтр, радіатор, гідроблок, соленоїди та інше.

Радіатор має дрібні патрубки, вони забиваються «на раз» циркуляція рідини не відбувається, вона розігрівається, дуже швидко пригорає - ось вам і причина.

Потрібно знімати радіатор і чистити його, також я рекомендую вам 10 раз подумати, перш ніж змінювати мастило під тиском.

У мене в одного була така проблема, після того як зняли і прочистили радіатор, поміняли фільтр і масло АКПП припинила штовхати і штовхати.

маслений насос

РЕДКО, ДУЖЕ РІДКО він виходить з ладу. АЛЕ відзначити варто, бувають двох типів установки:

  • Відразу за гидроблоком, тобто, прикріплений за ним.
  • Знаходиться внизу в піддоні і по ланцюговому приводу він розкручується від валів.

Знаходиться внизу в піддоні і по ланцюговому приводу він розкручується від валів

Завдання одне створювати тиск ATF рідини, що передавати всім важливих вузлів. Якщо він виходить з ладу, ще раз підкреслю - буває це вкрай рідко бо конструкція проста і міцна, то тиск не буде створюватися і відповідно - поштовхи і ривки та інше.

Гідроблок і соленоїди

Гідроблок або ще називають «гідропліта», є мало не мізками всього автомата. Якщо цей блок розполовинити, на верхню і нижню частину то можна буде побачити дуже багато дрібних каналів, за якими власне і ходить наша ATF рідина.

Якщо грубо висловитися - то кожен канал веде до своєї передачі, він подає тиску масла, і фрікціони стискаються або розпрямляються.

Так от якщо канали в гідроблоків заб'ються, то тиск вистачати не буде, і банально не стиснуться фрикційні диски, знову прослизання і поштовхи.

Забруднення гидроблока, може статися від - не на часі заміни масла, а також від заміни під тиском (коли ви піднімаєте всю грязь).

Забруднення гидроблока, може статися від - не на часі заміни масла, а також від заміни під тиском (коли ви піднімаєте всю грязь)

АЛЕ це ще не все, з гидроблоком суміщені - соленоїди, це спеціальні клапана, які або перекривають канали, або відкривають їх в потрібний момент. По суті це котушки, на які подається напруга, шток або виходить - перекриття каналу, або заходить - напруга йде, пружина здавлює його назад. Таким чином, тиск рідини подається тільки в потрібну в даний момент шестерню.

Як ви розумієте, немає нічого вічного, і соленоїди можуть виходити з ладу, вони або не закривають канал, але часта поломка - не відчиняють їх. ЇХ банально «клинить». А так як його не відчиняє (або хреново відкриває) - коробка штовхає або смикається при перемиканні. До речі зараз соленоїди часто в пластикових корпусах, і їх може оплавити від високих температур всередині, ось таке зараз якість (раніше вони завжди були металевими).

Що робити - потрібно знімати гідроблок - розбирати і чистити його - далі перевіряти соленоїди.

проводка

НУ і напевно останній - це проводка до цих же соленоїдів. До них йдуть дроти, від ЕБУ , Які як раз і розподіляють імпульси. Якщо вона погорять, або окислюватися, порветься - працездатність порушиться. Банально не КОНТАКТ, знову АКПП - буде штовхати, штовхати і т.д.

Це основні причини, за якими можуть проявлятися такі несправності! Ви можете задати питання - а як же шестерні і взагалі планетарний механізм? Хлопці він також ламається, але часто у вас не будуть включатися передачі ВЗАГАЛІ! Не те що штовхати або штовхатися.

Зараз відео версія, дивимося

НА цьому закінчую, постарався докладно розповісти про проблеми, думаю допоміг! Щиро ваш АВТОБЛОГГЕР.

Багато хто запитує - чому штовхає, штовхається або смикається коробка автомат (АКПП) при перемиканні передач?
А при пробігу в 100 000 км трансмісія у вас стала «штовхатися» як потерпіла?
Чим це може бути викликано?
Ви можете задати питання - а як же шестерні і взагалі планетарний механізм?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов