Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому автомобілі краще громадського транспорту

  1. Крутизна дорожче комфорту: чому автомобільні смаки росіян такі нелогічні

Наша сеть партнеров Banwar

Тренд останнього десятиліття - скепсис по відношенню до автомобіля і велемудрий прогнози про те, що людство незабаром, нарешті, відмовиться від такої непрогрессивное штуки, як особиста машина, і пересяде масово на громадський транспорт. Перспектива ця здається авторам прогнозів і їх прихильникам в усіх відношеннях райдужною. Однак насправді відмова від особистого транспорту на користь громадського суть не що інше, як деградація. Спробую пояснити, чому я так думаю.

Ч то б не говорили песимісти, але з кожним століттям ми живемо все краще і краще. Ми перестали вбивати один одного за кожен шматок м'яса, перебралися з печер в будинку, придумали водопровід з каналізацією, освоїли писемність і товарно-грошові відносини, перестали вмирати від епідемій чуми і віспи. Зрештою, на початку XXI століття ми виявили себе в теплому комфортному житло, з вільним доступом до будь-який інформації, що цікавить через Інтернет і можливістю швидко переміщатися по землі, воді і повітрю.

Одне з найважливіших завоювань людини - це право на особистий простір. Так уже склалося, що нам це подобається. Ми хочемо жити в окремій квартирі, мати там власну кімнату, а ще краще - кілька кімнат, плюс заміський будинок і далі за списком.

Автомобіль - чого гріха таїти, штука іміджева. Це така надбудова над нашим его, продовження костюма. Сідаючи за кермо, ми кожен раз стаємо трошки ролі Залізної людини, знаходячи можливість мчати вперед, грізно гарчав. Але якщо швидка їзда і демонстрація власної крутизни потрібні не кожному, то шматок особистого простору, обладнаний з комфортом і вміє переміщатися разом з власником - це універсальна цінність. І це те, що об'єднує іржаву наскрізь «шістку» 1986 року випуску за 10 тисяч рублів і новий Rolls-Royce Wraith за 25 мільйонів.

Rolls-Royce Wraith

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д / Ш / В)

5 269/1 947/1 507

двигун

V12 Twin Turbo 6,6 л

Трансмісія

ZF 8HP90 АКПП 8 ступенів

потужність

632 л. с.

Розгін до 100 км / год

4,6 с

максимальна швидкість

250 км / год

Так, вони возять повітря. Причому в «шістці» цей повітря просочене НЕ ароматом ніжної шкіри, а миазмами горілого масла і старих ганчірок, але це повітря - свій власний! Усередині немає людей, які нам неприємні. Можна слухати музику, включити аудіокнигу або практикуватися в співі. Можна закурити сигарету або просто їхати у відносній тиші. Без усього цього можна прожити, але це таке надмірність, яке коштує витрачених грошей.

Якщо задуматися, то особисті квартири, до того ж ще і багатокімнатні - це не менше марнотратство. Припустимо, у вас є дружина і дитина, і ви живете в трикімнатній квартирі. Всю першу половину дня, поки ви на роботі, а дитина в школі, квартира стоїть порожня! У ванну ви ходите зазвичай не частіше трьох разів на день, а вночі абсолютно спокійно уміщається в одному ліжку з дружиною, залишаючи дитину в дитячій, а вітальню - без людей. Вам ще не соромно, що ви займаєте стільки житлоплощі і використовуєте її неефективно?

Безумовно, набагато ефективніше буде повернутися до соціалістичної моделі, розселитися назад по гуртожитках з ранковими чергами в туалет, цим на загальній кухні по запису і раннім бронюванням душа для миття. Ну і що, що серед сусідів обов'язково знайдуться алкоголік, сварлива бабуся і п'ят нелегальних мігрантів, сплячих на двох ліжках позмінно ... Зате кожен квадратний метр дефіцитного міського простору буде освоєний!

Безумовно, громадський транспорт - не комунальна квартира. Там як мінімум не потрібно спати і часу там проводиш менше. Але суть та ж: небажані сусіди, нестача особистого простору і незручності. Якщо автобус або вагон метро - новенький, чистий і приходить вчасно, то, умовно, з радянської комуналки він всього лише перетвориться в європейський хостел. Де на стінах веселенькі шпалери, є wi-fi, але душ і раніше один на вісім номерів. Ви проміняєте окрему квартиру на хостел? Отож.

Тут ми, звичайно ж, підбираємося до проблеми пробок. Все, напевно, бачили знамениту соціальну рекламу з міста Мюнстер у Вестфалії, де показано, як багато місця займають машини на вулиці, і як мало - люди, які на цих машинах їдуть. А навіть якщо і не бачили, то суть зрозуміла: в місті місця мало. І щоб не забивати вулиці своїми металевими коробками, потрібно ходити пішки або компактно утрамбовуватися в громадський транспорт.

Логіка здається бездоганною, але проблема не в машинах, а в недосконалості міської інфраструктури. І наші предки, які забудовували місто без розрахунку на автомобілі, тут абсолютно ні при чому. В історичній частині міста зазвичай прекрасно поміщаються всі місцеві жителі зі своїми машинами.

Статті / Практика

Крутизна дорожче комфорту: чому автомобільні смаки росіян такі нелогічні

Цей божевільний, божевільний, божевільний світ Спостерігаючи за автомобільним прогресом, я повинен зробити невтішні висновки про здатність споживача до самостійного аналізу своїх вигод і потреб. А ще - визнати ...

27.05.2016

Проблеми виходять з районів, забудованих XX-XXI ст. В СРСР захоплювалися соціалістичної «ефективністю», компактно трамбуючи вчорашніх селян в панські квартири, а потім - панельні хрущоби. На Заході проблеми створювали безвідповідальні підприємці, монетизує кожен клаптик купленої землі на повну котушку, будуючи гігантські багатоповерхівки. В пост-перебудовної Росії досвід акул капіталу перейняли з ентузіазмом, набудував по всій країні «мурашників» на 1 000 квартир з 100 паркувальними місцями.

Проблема - саме в цьому. У нецивілізованому бізнесі, в смотрящих на це крізь пальці наглядових органах, в корупції. У гіперцентралізованной економіці, де фінансові потоки стікаються до столиці, позбавляючи можливості хорошого заробітку в регіонах. Міський громадський транспорт - це таблетки від горла, які вирішують локальну проблему запалення гланд, але якщо весь час пити холодне пиво на морозі, то хворіти менше не станеш.

Дозвольте мені не розписувати докладно в цій колонці способи «примирення» мегаполісу з автомобілями. Якщо коротко, то потрібно зупинити забудову спальних районів і передмість багатоповерхівками, а також диверсифікувати транспортні потоки, прибравши з історичного центру точки тяжіння.

До речі, ці тези я озвучував одного з головних американських урбаністів Вукану Вучіка, у якого брав інтерв'ю кілька років тому. Він парирував, що якщо центр звільнити від урядів і надлишку бізнес-центрів, залишивши туристичні зони та житло, то це буде «убитий центр», тому що в ньому не буде бурхливого життя. Знаєте, містер Вучіка, я недавно переїхав в ту частину центру, де мало чиновницьких відомств і бізнес-центрів (на Петербурзьку сторону). Тут немає суєти і це найкраще місце в Санкт-Петербурзі, нехай і «вбите», за вашою логікою.

Тут немає суєти і це найкраще місце в Санкт-Петербурзі, нехай і «вбите», за вашою логікою

Знайдуться люди, які скажуть, що в тісноті мегаполісу є своя романтика. Але людська психіка влаштована так, що вона в будь-яких дискомфортних умовах знаходить щось романтичне. Є армійська романтика, є і табірна, хоча якщо чесно, то ні на війні, ні в тюрмі немає нічого хорошого.

Якщо людині, яка звикла читати книжку в тролейбусі, запропонувати машину з особистим водієм і гарантувати відсутність пробок, він вибере її, не роздумуючи, і це нормально.

Ось тільки не треба кивати на західних чиновників! Так, нинішній екстравагантний міністр закордонних справ Великобританії Борис Джонсон під час свого перебування мером Лондона щосили позував на велосипеді. Тільки не кажіть, що ви повірили, ніби він так і їздить на ньому. Змушений вас засмутити: містер Джонсон вважає за краще BMW з шофером, причому з номерним знаком MAY10R (стилізоване «mayor», т. Е. «Мер») - на цьому його підловив газета Daily Mail.

Як бачите, з цим англійцем не все втрачено, він не зійшов з розуму. Просто політикам потрібно іноді показувати себе «своїм хлопцем» для недалекого і небагатого електорату, особливо коли вони лобіюють закони, що обмежують права автомобілістів.

Просто політикам потрібно іноді показувати себе «своїм хлопцем» для недалекого і небагатого електорату, особливо коли вони лобіюють закони, що обмежують права автомобілістів

Міністр закордонних справ Великобританії Борис Джонсон

Будь-яка людина, будь то Борис Джонсон або ваш сусід дядя Стьопа, прагне до кращого життя. А «краще життя» неможлива без права переміщатися в просторі за власним розкладом, в комфортній обстановці і без небажаних сусідів. Тобто вона неможлива без особистого автомобіля.

Природно, машина майбутнього буде інший: з екологічним силовим агрегатом, всілякими системами «захисту від дурня» і автопілотом. Як би не змінювалася начинка, дві речі залишаться незмінними: машини залишаться привабливими і вони будуть давати нам особистий простір. В цьому плані якась BMW 7 series 12-го покоління з 2035 року мало відрізнятися від все тієї ж іржавої «шістки» (яка за мірками 70-х була дуже навіть нічого).

Безумовно, без громадського транспорту існувати неможливо, особливо якщо мова йде про далекі подорожі - нерозумно їхати на машині два дні, коли можна подолати цю відстань за шість годин на літаку або швидкісному поїзді. Ще більш безглуздо викочувати з паркінгу машину, коли від будинку до офісу можна за 15 хвилин дійти пішки, і на вулиці чудова погода.

Ще більш безглуздо викочувати з паркінгу машину, коли від будинку до офісу можна за 15 хвилин дійти пішки, і на вулиці чудова погода

Деградація - не у використанні громадського транспорту як такого. Деградація - у визнанні громадського транспорту правильним способом повсякденного пересування і відмова від свого подальшого розвитку, щоб пересісти на автомобіль. Тому що досвід підказує: по-справжньому економіка розвивається тільки тоді, коли вона працює на людські задоволення. Коли вона працює на щось ще, звичайно виходять тільки танки і ракети.

Вам ще не соромно, що ви займаєте стільки житлоплощі і використовуєте її неефективно?
Ви проміняєте окрему квартиру на хостел?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов