Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому верх батареї гарячий а низ холодний

  1. Батареї внизу трохи теплі, а зверху гарячі, що робити?
  2. У радіаторі опалення верх гарячий, низ холодний. Що робити?
  3. Радіатор опалення зверху гарячий, а знизу холодний - як виправити ситуацію?
  4. Холодний радіатор - проблеми та рішення
  5. Знову в школу
  6. На закінчення
  7. Чому радіатор зверху гарячий, а знизу холодний: вирішуємо проблему
  8. Можливі причини
  9. неправильне підключення
  10. інші причини
  11. усунення

Наша сеть партнеров Banwar

Батареї внизу трохи теплі, а зверху гарячі, що робити?

У мене опалення котлом "Житомир-м" АОГВ 7. Колонка окремо. Проблема в тому, що батареї зверху гарячі, а знизу трохи теплі. Опалення давно зроблено, років 12. Я раніше тут не жив, а зараз включив опалення і думаю, так і повинно бути? У чому причина може бути? Що потрібно зробити, щоб вся батарея була гарячою?

Ну, то що вони внизу холодніше ніж в верху це нормально.

Вам в принципі не повинно бути важлива температура радіаторів, головне це температура в приміщенні.

Так от якщо у вас в приміщенні холодно то і радіатор буде з верху набагато гарячіша ніж знизу.

1) високі тепловтрати приміщення (утеплите вікна двері, стіни, закрийте вікно горища на вулицю. В загальному зменшуємо тепловтрати)

2) низька швидкість теплоносія в системі (тобто радіатор довів нам що вміє продуктивно віддавати тепло, але він недоотримує тепла в одиницю часу, але випромінюваного мало на обігрів приміщення ..) (можливо завоздушена горизонтальні ділянки трубопроводу і відповідно змінився діаметр труби, а значити і теплоносія в хвилину в радіатор потрапляти стало менше)

Можна швидкість теплоносія збільшити установкою додаткового насоса.

Так якщо "відкрита" гравітаційна система то в неї доливають ж періодично свіжу воду,

можливо накип зменшила діаметри

Але спершу я б пошукав джерела тепло втрат. ))

як в цьому випадку дах не з проста гаряча ж))

Батареї внизу трохи теплі, а зверху гарячі, що робити?


Ну, то що вони внизу холодніше ніж в верху це нормально. Вам в принципі не повинно бути важлива температура радіаторів, головне це температура в приміщенні. Так от якщо у вас в приміщенні холодно т ...

джерело: www.remotvet.ru

У радіаторі опалення верх гарячий, низ холодний. Що робити?

Якщо у радіатора опалення верх гарячий, а низ холодний то це говорить про те, що він функціонує неправильно. В цьому випадку необхідно дивитися всю систему опалення і природно сам радіатор. Давайте розберемося, в чому тут може бути проблема.

Зазвичай така проблема виникає, якщо виконувалися, будь-які роботи по системі опалення, в тому числі і при зміні радіатора. Проблем тут може бути дві. Або повітряна пробка в радіаторі опалення, або забиті крани на радіаторі опалення. Причини можуть бути різні, в тому числі і не правильний пуск системи опалення або радіатора опалення.

Тепер давайте розберемося, як усунути цей дефект. Існує два варіанти. Почнемо з простого. Як вже говорилося раніше, причиною такої роботи радіатора опалення в 99% випадків є повітряна пробка. Що б її прибрати за першим способом на батареї повинен стояти кран Маєвського або спускніка. Він встановлюється замість верхньої пробки.

Що потрібно зробити? Необхідно перекрити падачу до радіатора опалення це верхня труба. Обратку залишити відкритою. Далі відкрити спускніка і почекати поки все повітря з батареї вийде. Після чого закрити спускніка і відкрити подачу. Часто така перестав хитра маніпуляція допомагає.

Що робити якщо в радіаторі опалення немає спускніка або не спрацьовує попередній метод? Для багатоквартирних будинків з центральною системою опалення відповідь однозначна викликати слюсарів. Для тих у кого індивідуальна система опалення порядок робіт наступний.

По-перше, необхідно відключити подачу. Відкрити спускніка у верхній точці системи опалення і тиском обратки, видавити весь повітря з системи. Якщо йдеться про скидання повітря з одного стояка, то можна відключити подачу тільки на ньому. Але при цьому на цьому стояку повинен бути спускніка.

Низ радіатора холодний


Якщо у радіатора опалення перестала нагріватися нижня частина, а верх гарячий, то це говорить про певний збій в роботі приладу. Давайте розберемося, в чому

джерело: make-hands.ru

Радіатор опалення зверху гарячий, а знизу холодний - як виправити ситуацію?

Дуже часто мешканці приватних будинків і квартир задаються питанням: "Чому батареї зверху гарячі, а внизу холодні?". Знайти однозначну відповідь досить складно, адже причин появи такої проблеми може бути відразу декілька. Пропонуємо детально розібратися в ситуації.

Батареї - це невід'ємний елемент системи опалення житла. Саме від їх справності залежить, наскільки тепло буде в приміщеннях. При правильному підключенні і справній роботі радіатори здатні ефективно розігріти повітря в великих за площею приміщеннях і підтримувати комфортну температуру протягом тривалого періоду. Однак, що робити, якщо верхня частина радіатора розігрівається добре, а низ залишається холодним? В першу чергу, потрібно розібратися, чому так відбувається.

В першу чергу, потрібно розібратися, чому так відбувається

Нижня частина батарей гріється гірше

Відразу відзначимо, що більшість моделей батарей влаштовані так, що при роботі нижня їх частина нагрівається трохи гірше. Це пояснюється високим ступенем тепловіддачі - за час перебування в радіаторі вода встигає трохи охолонути перш, ніж почне витікати з батарей. В результаті такого принципу верхня частина приладу завжди буде більш гарячою. Тому не потрібно хвилюватися, якщо при роботі опалювальних елементів їх поверхня нагрівається не до кінця рівномірно.

Гірше, якщо ви доторкнулися до приладу і помітили велику різницю температур. Це прямо говорить про те, що радіатор був неправильно підключений, або рідина в ньому циркулює з недостатньою швидкістю. У першому випадку майстер, швидше за все, переплутав труби для відтоку і подачі води. З такою ситуацією стикаються багато власників нерухомості. Причиною служить відсутність кваліфікації викликаного майстра або спроба підключити радіатор своїми руками. У другому випадку низ радіатора холодний через низьку швидкості потоку води всередині нього. При цьому рідина може повністю охолонути перед тим, як витекти з елемента.

Неправильно підключивши радіатори, власники квартир ризикують залишитися без ефективного опалення в житлових приміщеннях. Настільки грубу помилку, в більшості випадків, допускають самоучки. Переплутавши, вони підключають трубу для відтоку води вгору, а канал для подачі рідини - до нижнього патрубка. В результаті виникає маса проблем:

  • повністю змінюється циркуляція води;
  • істотно знижується ККД радіатора;
  • змінюється процес відтоку води;
  • збільшується ризик корозії у верхній частині радіатора.

У неправильно підключеному елементі рідина потрапляє всередину через нижній патрубок, протікає по колу і виходить. Таким чином, нагріваються не всі секції радіатора, через що його ефективність знижується в рази. Підключення у верхній частині не дає можливості відводити воду зсередини приладу, адже всередині радіатора відсутній настільки високий тиск. При попаданні всередину вода намагається відразу ж піднятися у верхню частину елемента. Це пов'язано з тим, що у гарячої води щільність трохи більше, ніж у холодній. Через це теплоносій проходить найкоротший шлях, пропускаючи секції радіатора.

У разі правильного підключення рідина потрапляє з верхньої частини приладу і протікає вздовж верхнього колектора. Через низького тиску в радіаторі теплоносій потрапляє в колонки і затікає в нижню його частину. В такому випадку елемент працює ефективно. Щоб вирішити проблему з неправильним підключенням, в першу чергу, від'єднайте всі труби від радіатора. Знову підключіть труби таким чином, щоб подача води виконувалася через верхній патрубок, а відтік - через нижній отвір. Після цього перевірте результат роботи.

Ще однією проблемою, через яку нижня частина радіатора опалення залишається холодною, є знижена швидкість циркуляції води всередині елемента. Така ситуація може виникнути з двох причин. По-перше, одна з труб має звужене перетин, а по-друге, вода вкрай повільно пересувається безпосередньо в самій системі. У другому випадку у радіатора низ холодний через брак потужності насоса, що відповідає за перекачку теплоносія по системі. При цьому рідина не може швидко пройти радіатор і протікати далі. Така проблема є типовою для гравітаційних систем, в яких відсутні додаткові деталі.

Завужені труб може статися з кількох причин. По-перше, це стає результатом неправильної пайки поліпропіленових труб. По-друге, труби можуть стати вже через монтаж регулювального клапана з завужені перетином. По-третє, в трубах можуть утворитися відкладення, що перешкоджають нормальній пропускної здатності. Ще одна причина неефективної роботи радіатора - це вкрай низька температура в кімнаті. Через це елемент охолоджується набагато швидше, так як він віддає всю свою енергію. При цьому цілком нормально те, що нижня частина приладу холодна, а верх гарячий.

Якщо ви почали шукати відповіді на запитання: "Чому радіатор опалення в кімнаті зверху гарячий, а знизу холодний?", То пора в терміновому порядку вжити необхідних заходів.

, То пора в терміновому порядку вжити необхідних заходів

Правильно підключена батарея

Щоб знайти причину, дійте за таким алгоритмом:

  • перевірте, чи правильно підключено труб;
  • огляньте сам радіатор;
  • випустіть повітря і почистіть прилад;
  • перевірте стан клапанів для регулювання;
  • огляньте труби;
  • перевірте насос.

Перший етап вимагає перевірки грамотності підключення. Для початку оціните температуру патрубка в нижній частині радіатора. Якщо пристрій було підключено неправильно, то нижній патрубок буде гарячим. З метою вирішення проблеми потрібно відключити всі труби і заново підключити їх за вказаною вище принципом. Якщо ви все зробите правильно, то нижній патрубок буде ледве теплим.

Найчастіше в радіаторі утворюється повітряна пробка, яка заважає нормальному нагрівання елемента. Для вирішення проблеми в приладі повинен бути присутнім кран Маєвського або окрема пломба для спуску повітря. Для продувки необхідно перекрити подачу повітря, повністю відкрити спуск і випустити все повітря. Потім кран потрібно повернути в колишнє положення і повернути вентилі системи. У багатьох випадках така процедура дає необхідний результат.

Якщо система забезпечена регулювальним краном, то проблема може критися в ньому. Зніміть кран і уважно огляньте його. Якщо ви помітили заужение його кінця, то доведеться повернути деталі початковий діаметр, використовуючи плоскогубці. Багато фахівців радять відразу поміняти кран, щоб продовжити термін ефективної роботи системи.

Якщо кран відсутній, то, швидше за все, проблема криється в трубах. Радимо зняти канали спеціальним знімним ключем, очистити від іржі та інших забруднень. Якщо труби більш не придатні для експлуатації, замініть їх новими.

Часто в системі відсутній високий тиск, з огляду на її конструктивних особливостей. Про це необхідно дізнатися при покупці квартири або приватного будинку. Щоб збільшити цей показник, замініть старий насос або купіть його, якщо помпа повністю відсутня. Це дасть можливість збільшити швидкість циркуляції теплоносія і забезпечить більш ефективну роботу всієї системи.

Чому радіатор опалення зверху гарячий, а знизу холодний


Радіатор опалення зверху гарячий, а знизу холодний - як виправити ситуацію? Дуже часто мешканці приватних будинків і квартир задаються питанням: "Чому батареї зверху гарячі, а внизу холодні?".

джерело: obustroen.ru

Холодний радіатор - проблеми та рішення

Опалювальний період - справжній тест драйв не тільки для комунальників, а й для власників автономних опалювальних систем, і просто жителів квартир. Як показує практика, холодний радіатор це не назавжди, проблема вирішувана, хоч і неприємна. Для того щоб зрозуміти причину явища і можливі шляхи усунення, звернемося до фізики.

Фото, яке практично візуалізувати проблему.

Знову в школу

Знову в школу

Всю зиму так не проживеш.

Трохи згадуючи закони термодинаміки, уявімо собі рух гарячої води або теплоносія в замкнутій системі:

  • Вода, нагріваючись в казані, за допомогою насоса розганяється за системою і потрапляє в радіатори;

Для довідки! Ми не будемо зараз вдаватися в складності розширювальних систем, які стабілізують тиск і дозволяють здійснити цю циркуляцію. Згадаймо тільки, що потрапляючи в батареї, які мають значно більшою площею в порівнянні з трубами, вода починає віддавати тепло і охолоджуватися.

  • Пройшовши радіатор, вода віддає тепло металу, який в свою чергу нагріває повітря в приміщенні;
  • Опускаючись вниз, рідина йде по зворотному шляху в котел, де знову піддається нагріву. Усе. Цикл замкнувся.

Ось так в примітивному викладі відбувається рух теплоносія в системі.

Виникли проблеми?

Так, проблеми виникають, і вони можуть бути двох видів:

  • Радіатори повністю холодні;
  • Верх радіатора гарячий - низ холодний;

До відома! Практика показує, що причини обох проблем абсолютно ідентичні, тому їх природу і шляхи вирішення ми будемо розглядати в єдиному контексті.

З цього зображенню ясно, низ батареї холодний!

І перш ніж перейти до вирішення питання, згадаємо ще одну особливість стану, коли низ радіатора холодний - а верх гарячий - природну. Нагрівання верху і порівняно холодний низ - процеси природні, в слабо опалюваних приміщеннях, ця різниця особливо відчутна. Але як ви помітили, було вжито слово - порівняно холодний, а не крижаною.

Кожне явище має причину

А раз так, то висвітлюючи проблему, чому радіатор зверху гарячий -а знизу холодний, відразу зазначимо, що можливих причин чотири:

  • Перша причина спочатку неправильне підключення радіатора;
  • Друге - повітряні пробки;
  • Третє - неповне відкриття запірної арматури, або при монтажі використовувалися крани зі зменшеним перерізом проходу;
  • Четверте - наявність бруду і продуктів відкладень в радіаторах.

У міру згадки і розбираємо.

Не всі знають, де вхід, де вихід?

Помилки при підключенні

Якщо ваша батарея підключена неправильно, це легко перевірити. За фізичним законам, максимальна віддача тепла відбувається при русі гарячої води або теплоносія зверху вниз. Це говорить про те, що приводить система повинна розташовуватися зверху, а не знизу, а обратка-навпаки.

Порада! Перевірка системи при використанні металевих труб не викликає питань: подивилися, яка труба підходить до радіатора зверху, взялися за неї рукою - гаряча, значить все нормально, холодна, значить необхідна перестановка. Складніше розібратися в пластикових трубах. Тут орієнтиром може бути тільки попередня батарея.

Якщо вона гаряча, і підключення приводять і відводять систем у них ідентичні, значить, проблема полягає зовсім не в цьому. Якщо є відмінності, систему доведеться перепоювати.

Правильне підключення опалювальної системи - запорука тепла.

В результаті ви отримуєте зниження ККД батареї практично в два рази, пояснення цьому явищу дуже просте:

  • Теплоносій, пройшовши вузьку трубу, виходить в радіатор і стикається з холодною масою. За законами конвекції спрямовується вгору;
  • Вийшовши на верхню точку і пройшовши по всій довжині батареї, теплоносій практично вилітає в трубу - обратку;
  • За весь свій короткий шлях все, що він встиг зробити, це віддати тепло тільки верхній частині батареї і першому вертикальному проходу.
  • Рішення проблеми термінової заміни з'єднань. І пам'ятайте, вхід тільки зверху, вихід тільки знизу.

Порада! Якщо ви не маєте запірної арматури тепломережі в квартирі, то перед тим як відключати стояк, попередьте сусідів і розрахуйте час, який вам необхідні на проведення ремонту з зазором в півгодини на непередбачені обставини.

Якщо ви експлуатуєте систему тривалий час і така проблема виникла у вас вперше, причина не в схемі підключення. Йдемо далі.

Повітря ворог мій

І знову без фізики не обійтися. Повітря легше води, тому він буде прагнути займати «чільне» положення, тобто верхні поверхи, крайні батареї і тому подібні ніші.

Саме він головний винуватець проблеми під назвою, чому в двотрубної системі останні радіатори холодні. Тому що там повітря.

Що робити? Повітря, потрапляючи з водою в систему або підбурює, або потрапляє в радіатор.

В даному випадку варіант один:

  • Відкривши кран Маєвського, відпускаєте все повітря. Критерієм виходу повітря є витікання води без характерного свисту або шипіння завоздушенності;
  • Щільно закриваєте кран, переконавшись в тому, що вода не сочиться;
  • При роботі з автономною системою обігріву підживлюєте систему, заповнивши її водою до входу стрілки манометра в зелений сектор.

Критерієм виходу повітря є витікання води без характерного свисту або шипіння завоздушенності;   Щільно закриваєте кран, переконавшись в тому, що вода не сочиться;   При роботі з автономною системою обігріву підживлюєте систему, заповнивши її водою до входу стрілки манометра в зелений сектор

Ціна рішення проста - видалити повітря.

До відома! Мала кількість води також може викликати вищевказані проблеми, тому в будинках і квартирах з автономним опаленням контроль показань системи повністю лягає на господарів.

Кілька слів про арматурі

Запірательние крани придумані і вмонтовані для того, щоб в разі необхідності можна було зняти батарею, що не відключаючи всю систему. Для них по всіх технологічних викладкам передбачено два положення - повне відкриття і повне закриття.

Тільки в цьому випадку можливе нормальне функціонування радіаторів і системи в цілому. Але бувають ситуації під назвою «недокрут».

Що відбувається в цьому випадку:

  • Утворюється природне звуження в місці проходу теплоносія. Як і в пробках на дорогах, у вузьких місцях швидкість руху зменшується, а швидкість тепловіддачі немає;
  • Поки вода з малою швидкістю доповзе до своєї верхньої точки, все тепло буде віддано по шляху. Вниз вона піде вже кімнатної температури.

Порада! Стан запирательной арматури перевірте перед початком опалювального сезону, щоб потім не ламати голову над питанням, чому радіатор гарячий зверху - холодний знизу.

Бруд, звідки?

Бруд, звідки

Іноді причиною холодних батарей стає скупчилася в них бруд.

Бруд утворюється з системи. Це і низька якість очищення води, і продукти взаємодії металу та води. На жаль, цей процес важко контролювати.

Поява бруду в радіаторі можна діагностувати по марності попередніх заходів.

В цьому випадку проводимо наступне:

  • Закриваємо запирательную арматуру на радіаторі;
  • Відкручуємо з'єднувальні гайки і спускаємо воду з радіатора;
  • Батарею знімаємо своїми руками, очищаємо механічно і промиваємо водою.

На закінчення

Резюме! Деякі проблеми можна уникнути при первісному та правильне підключення всієї системи, інші - потребують проведення профілактики.

Холодний радіатор знизу і гарячий зверху: відео-інструкція по монтажу своїми руками, чому в двотрубної системі, фото і ціна


Холодний радіатор знизу і гарячий зверху: відео-інструкція по монтажу своїми руками, чому в двотрубної системі, фото і ціна

джерело: gidroguru.com

Чому радіатор зверху гарячий, а знизу холодний: вирішуємо проблему

Опалення - складна система, яка має свої конструктивні особливості. Часто власники ставлять запитання: чому радіатор зверху гарячий, а знизу холодний? Це серйозна проблема, вона доставляє безліч незручностей і вимагає ретельного розбору.

Чим небезпечна подібна ситуація:

  1. Зменшується реальна ефективність радіатора.
  2. Знижується температура в приміщенні.
  3. Перебувати в кімнаті стає некомфортно.
  4. Регулювання і використання додаткової арматури не дозволяє впоратися з цією ситуацією.

Регулювання і використання додаткової арматури не дозволяє впоратися з цією ситуацією

Встановлений радіатор в дерев'яному будинку

Але в чому причина виникнення подібної проблеми і чи існує гідне рішення? У цьому питанні слід розібратися докладніше і дати кілька порад власникам.

Важливо! Враховуйте той факт, що невелика різниця температур в нижній і верхній частині не є відхиленням. Турбуватися варто при істотному зниженні нагріву, воно негативно позначається на ефективності радіатора.

Можливі причини

Чому нижня частина радіатора опалення холодна? Слід сказати, що практично у всіх моделей батарей температура в нижній частині трохи нижче, ніж на вході. Це пов'язано з високим рівнем тепловіддачі, вода встигає істотно охолонути, перш ніж покинути прилад. Виникає різниця температур, яка дещо лякає власників. Так що при невеликих перепадах не варто хвилюватися, це цілком нормальна ситуація.

Але якщо різниця істотно збільшується, нижня частина трохи тепла або практично холодна, то цей факт вказує на серйозні проблеми. Істотно знижується ефективність системи, батарея здатна забезпечувати достатню кількість тепла. Це негативно позначається на температурі в приміщенні, так що необхідно терміново вжити заходів.

Найпоширеніші причини:

  1. Під час установки були переплутані труби для подачі і обратки.
  2. Невисока швидкість циркуляції рідини.

Перший випадок досить поширений, подібні ситуації можуть виникати при самостійному підключенні або використанні послуг некваліфікованих майстрів. Будь-які порушення схеми призводять до неможливості повноцінної подальшої експлуатації радіатора.

У другому випадку швидкість течії води всередині радіатора досить низька, що негативно позначається на його експлуатації. Рідина встигає повністю охолонути, поки покине батарею. На уповільнення швидкості проходження потоку може вплинути безліч причин, кожна з них вимагає оперативного усунення.

неправильне підключення

Неправильне приєднання труб - одна з можливих причин зниження ефективності радіатора. Це груба помилка, досвідчені майстри не допускають таких помилок, найчастіше вони виникають після виконання робіт любителями.

Неправильний монтаж радіатора

Труба, яка призначена для обратки, приєднується до верхнього патрубка, подача - до нижнього. В результаті виникає спектр супутніх проблем:

  1. Повністю порушується циркуляція води і повноцінна робота опалювальної системи.
  2. Знижується ККД радіатора і його тепловіддача, вода не здатна повністю наповнити все секції.
  3. Порушується процес відведення рідини з батареї.

Вода заходить через нижній патрубок, проходить по колу і залишає радіатор. Його секції не прогрівається, реальна ефективність істотно знижується. Верхнє підключення не дає відводити рідина з внутрішньої частини, адже особливості конструкції радіатора не дозволяють створити підвищений тиск для її виведення через верхній патрубок.

Неправильне і правильне підключення

Потрапляючи всередину, гаряча вода намагається відразу піднятися вгору, адже вона має меншу щільність, ніж холодна. Теплоносій долає найменший шлях, а рідина в секціях не рухається.

При правильному підключенні вода надходить зверху і проходить по верхньому колектору. У радіаторі більш низький тиск, рідина перетікає в колонки і направляється в нижню частину. При цій схемі забезпечується повноцінний нагрів батареї.

Як усунути неправильне з'єднання:

  1. Повністю від'єднати труби від патрубків.
  2. Реалізувати принципово іншу схему, враховуючи, що подача здійснюється через верхню трубу, і вона повинна підключатися зверху, а обратка - знизу.
  3. Приєднати елементи до батареї, відкрити подачу і перевірити роботу радіатора.

Важливо! Насамперед Завжди слідкуйте за тим, чи правильно підключено батареї до системи. Якщо вона невірна, то буде потрібно внести корективи. При відсутності помилок слід шукати інші причини.

інші причини

Поширена причина - знижена швидкість протоку теплоносія. Ця проблема може виникнути в декількох випадках:

  1. Звужене перетин труби.
  2. Теплоносій рухається з малою швидкістю безпосередньо в опалювальній системі.

Низька швидкість руху теплоносія виникає при недостатній потужності насоса для циркуляції рідини всередині системи. Вода не може з достатньою швидкістю подолати радіатор і піти в отводку. Подібна проблема часто виникає в гравітаційних системах, в них повністю відсутня додаткове обладнання.

Найпростіша гравітаційна схема

Завужені труб відбувається в декількох випадках:

  1. Неправильне виконання пайки труб з поліпропілену.
  2. Проблеми виникають при установці клапана регулювання з завужені перетином.
  3. Наявність відкладень в трубі, що знижують пропускну здатність.

Наявність відкладень в трубі, що знижують пропускну здатність

Ще одна можлива причина - досить низька температура в приміщенні. Охолодження теплоносія в радіаторі відбувається швидше, він віддає максимальну кількість енергії. Цілком природно, що нижня частина батареї може бути набагато холодніше.

Важливо! Необхідно провести послідовну перевірку системи, оцінити стан всіх елементів і знайти причину виникнення проблеми. Надалі потрібно усунути її для забезпечення повноцінної циркуляції води в радіаторі.

усунення

Якщо ви помітили, що низ значно холодніше верхній частині, то потрібно терміново вжити заходів. Необхідно діяти за таким алгоритмом для пошуку причини:

  1. Перевірка правильності підключення.
  2. Оглянути радіатор, провести спуск повітря і чистку.
  3. Оцінити стан регулювальних клапанів.
  4. Перевірити труби.
  5. Визначити тип опалювальної системи, встановити або замінити циркуляційний насос.

На першому етапі буде потрібно перевірити правильність з'єднання. Для цього необхідно оцінити температуру нижнього патрубка. Якщо була неправильно підключена обратка і подача, то він буде гарячим. Буде потрібно провести повторне з'єднання і правильно побудувати схему. При правильному підключенні цей елемент залишається трохи теплим.

Нерідко причиною ставати повітряна пробка в батареї, що не дозволяє теплоносія поширюватися по радіатора. У конструкції повинен бути передбачений кран Маєвського або спускніка для відводу повітря. Необхідно перекрити подачу, відкрити спуск і вивести все повітря і батареї. Після кран перекривається, повертаються вентилі опалення. У ряді випадків така процедура виявляється ефективною.

Якщо в системі встановлено регулювальний кран, то з великою ймовірністю проблема в ньому. Необхідно демонтувати цей елемент, провести огляд. При завужені перетину потрібно розширити його за допомогою спеціалізованих інструментів. Але краще придбати більш якісну деталь, провести повторну установку крана в систему.

При відсутності цього елемента або його справності необхідно розбиратися з трубами. Слід перевірити їх прохідність, наявність забруднень, прочистити і видалити відкладення. При серйозних пошкодженнях потрібно повна заміна даних компонентів і установка нових труб.

У деяких випадках тиск в системі невелика, тому вода повільно поширюється по батареї. Це пов'язано з низькою потужністю насоса, що забезпечує циркуляцію, або з його повною відсутністю. Рекомендуємо провести установку сучасного оснащення, тоді можна гарантувати повноцінну подачу.

Тепер ви знаєте, чому радіатори опалення наполовину холодні, які причини цієї проблеми і як її усунути. Виконайте ретельну перевірку, розгляньте всі можливі ситуації, тоді ви зможете відновити повноцінну експлуатацію батареї.

Чому радіатор зверху гарячий, а знизу холодний


Вас цікавить: чому радіатор зверху гарячий, а знизу холодний? Ми докладно описали цю проблему і способи її вирішення.

джерело: prokommunikacii.ru

Батареї внизу трохи теплі, а зверху гарячі, що робити?
Що робити?
Радіатор опалення зверху гарячий, а знизу холодний - як виправити ситуацію?
12. Я раніше тут не жив, а зараз включив опалення і думаю, так і повинно бути?
У чому причина може бути?
Що потрібно зробити, щоб вся батарея була гарячою?
Що робити?
Що потрібно зробити?
Що робити якщо в радіаторі опалення немає спускніка або не спрацьовує попередній метод?
Дуже часто мешканці приватних будинків і квартир задаються питанням: "Чому батареї зверху гарячі, а внизу холодні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов