Наша сеть партнеров Banwar
Коли машина заводиться і глохне через кілька секунд, недосвідчений водій може впасти в ступор і навіть запанікувати. Тим більше якщо повторні спроби запустити двигун нічим не відрізняються від першої, по крайней мере, не відрізняються в кращу сторону.
Замість того, щоб знущатися над стартером і садити акумулятор, давайте розберемося, у чому може бути причина, а точніше сказати причини, такої поведінки двигуна. Почнемо, як говоритися, від противного. Що потрібно для нормальної роботи автомобільного двигуна?
- паливо;
- повітря;
- електрична напруга для займання паливно-повітряної суміші;
- адекватна робота електроніки, що забезпечує роботу силового агрегату;
Відповідно, коли двигун відмовляється працювати, значить з одним із зазначених вище компонентів, виникають проблеми. Розглянемо деякі з них.
паливо
Якщо бак порожній або майже порожній, машина може не заводитися або глухнути відразу ж після запуску. Часом, в баку і бензину літрів сім, а машина не їде. Вся справа в тому, що автомобіль стоїть під нахилом і насос в бензобаку не може зловити залишок палива і подати його в систему. Спробуйте, просто перекотити авто, на рівне місце, дивись і заведеться нормально.
Можливо вийшов з ладу сам паливний насос. Для перевірки цього агрегату, вам знадобиться помічник. Відкрийте кришку паливного бака і прикладіть до отвору вухо. Помічник включить запалювання, не заводячи мотора, і ви почуєте або не почуєте роботу паливного насоса.
Але навіть працює насос, цілком здатний засмітитися, особливо з нашим паливом, точніше його якістю. Перевірити це, можна за допомогою клапана Шредера, розташованого на паливної напрямної. Якщо паливо з відкритого клапана бризкає під тиском, з насосом все в порядку.
Крім цього якщо машина заводиться і глохне через кілька секунд, то проблема може бути в забитому паливному фільтрі. В цьому випадку його, потрібно просто поміняти. На дизельних авто, в холодну пору паливо низької якості, або річний його варіант, може замерзати і кристалізуватися, що звичайно ж, може стати причиною зупинки мотора, в тому числі і відразу після його запуску.
кисень
Як відомо для горіння чогось потрібен кисень. Відповідно недолік або відсутність кисню, а так само імітація нестачі або відсутності кисню, можуть призводити до того, що двигун глухне відразу ж після того, як ви його заводите.
Якщо забитий повітряний фільтр, то в двигун може надходити менше повітря ніж потрібно. В результаті суміш буде далека від оптимальної і в крайніх випадках, може виникати настільки збіднена паливно-повітряна суміш, що машина просто глухне. У таких випадках, потрібно просто замінити повітряний фільтр.
Що стосується імітації, то за це може нести відповідальність датчик масової витрати повітря . Його неправильні показання можуть призводити до того, що інжектор взагалі не буде вводити паливо, а значить, машина затихне. Не завжди потрібно відразу ж міняти ДМРВ, часто допомагає його промивання очищеною авіаційним гасом. Тому, не поспішайте бігти в автомагазин, якщо з'ясується що проблема в цьому датчику.
У старих же, карбюраторних машинах, причиною зупинки двигуна через лічені секунди після його запуску, може стати дросельний клапан.
Електрика
Бензиновий двигун внутрішнього згоряння неможливо собі уявити без електричної іскри. І навіть дизельні мотори, в яких ще до недавнього займання відбувалося від стиснення, сьогодні мають свічки і без електрики обійтися не можуть.
У ряді випадків, дуже низький рівень заряду акумуляторної батареї авто, може послужити причиною того, що двигун через кілька секунд, геть відмовляється працювати. Красномовним показником такого ось, низького заряду може стати слабка і нестабільна робота стартера.
Пробої в проводці або в розподільнику запалювання, так само бувають причиною того, що машина глухне через кілька секунд після запуску. Діагностувати такі несправності досить просто. Потрібно лише спробувати завести мотор в темряві з відкритим капотом, і нехай хто-небудь спостерігає за тим, де проскочить іскра.
Погані свічки, причому, як свічки поганої якості, так і свічки, вже відпрацювали свій ресурс, це також, досить часта причина збоїв в роботі мотора. В такому випадку, свічки потрібно просто замінити.
Занадто раннє або занадто пізнє запалювання, серед іншого може давати і ефект зупинки двигуна відразу після його запуску.
електроніка автомобіля
Судячи з тенденцій в автомобільному світі, в недалекому майбутньому машини стануть системами більш електронними, ніж механічними. А тому, електроніка, звичайно ж може впливати на роботу двигуна і викликати його зупинку відразу ж після запуску. Це і неполадки в датчиках - вже згадуваному датчику масової витрати повітря , І в датчику положення дросельної заслінки , І в датчику положення коленвала . Це і збої в електронному блоці управління двигуном, і інші неполадки в електронних компонентах системи автомобіля. Часто, про таких поломки сигналізує індикатор Check Engine, часто, але не завжди.
Ось ми і розглянули основні причини того, що машина заводиться і відразу ж або через кілька секунд глухне. Звичайно ж ми не згадували тут такі проблеми, як дуже низька компресія в циліндрах двигуна, цукор в бензобаку, або обірвані дроти. А обійшли ми їх увагою, через очевидності таких факторів і шляхів виходу із ситуації. Тепер ви знаєте, куди дивитися, кого і що підозрювати в тому, що ваша машина відмовляється працювати відразу ж після запуску двигуна. Хотілося б сподіватися, що ці знання вам не знадобляться.
Схожі статті
Що потрібно для нормальної роботи автомобільного двигуна?