Наша сеть партнеров Banwar
Коли таке трапляється, природно хочеться дізнаватися, чому стартер крутить як ніби сів акумулятор. Таке неприємне явище може статися на будь-якому автомобілі, незалежно від того бензиновий він, або дизельний. Проблема з пуском стає неможливою, до найближчого автомобільного електрика може бути більше сотні кілометрів, продовжувати рух потрібно, а мотор не заводиться. Якщо машина з механічною коробкою передач, можна її штовхнути , А що робити з «автоматом»?
Чому стартер крутить як ніби сів акумулятор, що трапилося з машиною, що в таких випадках роблять? На ці та інші питання спробуємо відповісти в цій статті. Якщо вам доводилося стикатися з такою проблемою, а також, в тому випадку, коли такого ще не було, все одно дочитайте її до кінця, це в подальшому допоможе уникнути або позбутися від них самостійно.
Навіщо потрібен стартер?
Сьогодні за допомогою цього пристрою проводиться дистанційний пуск мотора, що визволив водіїв від необхідності виходити з автомобіля і крутити пускову рукоятку. Можна тільки уявити, як це неприємно робити в той час, коли на вулиці великий мороз, або йде проливний дощ. Тепер цього можна не боятися.
Пусковий пристрій двигуна, це електричний двигун постійного струму, який споживаючи струм акумуляторної батареї, приводить в обертання колінчастий вал мотора автомобіля. У його конструкції присутні такі пристрої, як втягує реле і обгону муфта. Без їх установки електродвигун стартером не стає, тому цим пристроям також потрібно належний догляд і обслуговування.
Деякі ознаки несправностей
Цей прилад являє собою складне електротехнічне пристрій, який іноді може відмовити в роботі. Відмова може статися з різних причин, в тому числі не відносяться до самого пускового пристрою. Ось деякі з них:
- Пусковий пристрій неможливо включити;
- Дуже повільно обертається колінчастий вал мотора;
- Обертання якоря відбувається, а колінчастий вал стоїть на місці;
- Чутні сторонні шуми при пуску двигуна.
У цій статті розглянемо тільки один випадок, це коли стартер обертається з малою швидкістю, роблячи пуск мотора проблемним. Однією з можливих причин такого явища може бути поганий стан акумуляторної батареї, але цей випадок в цій статті розглядатися не буде, більш докладно зупинимося на проблемах самого стартера.
Чому повільно обертається якір?
При появі таких проблем, досвідчені водії в першу чергу йдуть перевіряти стан клем під'єднання до акумулятора. Вони можуть бути окислені або погано затиснуті. Якщо це так, проблему можна вирішити видаленням оксидів, підтягуванням кріплення і покриттям мастилом ЦИАТИМ 201 цього з'єднання. А що робити, якщо цього не відбулося? Слід продовжити пошук поганого контакту.
У деяких моделях авто до стартера є доступ, в такому випадку слід спробувати примусово замкнути силові клеми втягує реле. Впевнена робота стартера підтвердить несправність втягує реле , А якщо і після цього пуск був замалий, доведеться знімати пусковий пристрій з машини. Операція ця не надто трудомістка, але на деяких моделях досить незручна для проведення. Однак для усунення несправностей виконувати її доведеться.
Перед тим як приступити до розбирання і пошуку дефекту в цьому пристрої, слід перевірити під'єднання силових проводів до болтів втягує реле. Великі споживані струми пусковим пристроєм, викликають в деяких випадках нагрівання цього з'єднання. Після багаторазового появи такого явища, відбувається порушення контактів, а в результаті повільне обертання якоря. Слід відкрутити гайки з обох силових болтів втягує реле, ретельно очистити контакти, і знову відновити з'єднання. В цей час також слід перевірити надійність приєднання силовий обмотки з вивідний клемою, стан якої може спровокувати неможливість пуску двигуна.
Далі слід розібрати і уважно оглянути всі деталі цього приладу. Після тривалої експлуатації відбувається їх природний знос. До таких деталей в першу чергу відносять щітки і втулки, в яких відбувається обертання якоря. Їх виготовляють з мідно графітового сплаву, який схильний до стирання. Якщо таке сталося, то під час обертання якоря він буде притискатися до силових обмоток, що буде викликати гальмування обертання валу. В такому випадку водії кажуть, що стартер бере на себе.
У таких випадках зазвичай зношені втулки випрессовивают, натомість встановлюють нові і розгортають розгортку до потрібного розміру, після чого пристрій збирають і випробують в роботі. Як бачите, проблеми існують. Ми розповіли про деякі проблеми, чому стартер крутить як ніби сів акумулятор. Може так статися, що є й інші приводи для таких проблем, але шляхи їх пошуку можна використовувати з цієї розповіді.
Чому стартер крутить як ніби сів акумулятор, що трапилося з машиною, що в таких випадках роблять?
Навіщо потрібен стартер?
Чому повільно обертається якір?
А що робити, якщо цього не відбулося?