Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому в системі охолодження двигуна підвищений тиск

  1. Який тиск в системі охолодження двигуна
  2. Поради та рекомендації

Наша сеть партнеров Banwar

Питання щодо тиску в системі охолодження двигуна є досить частим, так як проблеми з вказаною системою або порушення в роботі її окремих компонентів нерідко призводять до перегріву двигуна, розриву патрубків, шлангів, радіатора , розширювального бачка і т.д.

Простими словами, часто від автолюбителів можна почути, що шланг або бачок лопнув від високого тиску. У цій статті ми розглянемо, як працює система охолодження двигуна, звідки в неї береться тиск і чому воно утворюється.

Який тиск в системі охолодження двигуна

Який тиск в системі охолодження двигуна

Отже, двигуни внутрішнього згоряння є теплової машиною, тобто енергія згоряння палива перетворюється в механічну роботу. При цьому ККД двигунів даного типу (особливо бензинових) досить низький, так як корисна енергія в великій мірі витрачається на нагрів і тертя сполучених деталей.

Що стосується нагрівання, двигун потребує ефективного охолодженні. Якщо деталі перегріються, зазори між ними зменшуються в результаті температурного розширення. У тому випадку, коли силовий агрегат сильно перегрітий, мотор просто заклинює .

Для відводу надлишкового тепла в сучасних ДВС використовується комбінована система охолодження, яка складається з повітряної і рідинної систем. У рідинної системі реалізована циркуляція спеціальної охолоджувальної рідини ( тосол, антифриз ) По каналах в блоці і ГБЦ .

Під повітряною системою слід розуміти вентилятор системи охолодження , Який включається при певному нагріванні і охолоджує двигун шляхом його обдування потоком повітря. Що стосується рідинної системи, охолоджуюча рідина циркулює в даній системі під певним тиском.

Примітно те, що тиск в системі охолодження створюється не спеціально (примусово), а є результатом особливостей роботи даної системи. До речі, для підтримки нормального температурного балансу для двигуна важливо не тиск, а нормальна циркуляція ОЖ по системі.

Так ось, охолоджуюча рідина в системі нагрівається. Від нагрівання відбувається розширення, рівень рідини в системі піднімається. З урахуванням того, що рідинна система є закритою, не важко здогадатися, що з нагріванням ДВС і самої рідини антифриз / тосол сильно розширюється і збільшується в об'ємі (до 20%). В результаті утворюється тиск всередині.

Більш того, герметичність і тиск в системі дозволяє підвищити температуру кипіння охолоджуючої рідини. Простими словами, якщо при атмосферному тиску ОЖ або вода закипить при 100 градусах за Цельсієм, то з урахуванням підвищеного тиску точка кипіння зсувається в бік збільшення.

Наприклад, тиск в 1.5 атмосфери означає, що ОЖ закипить при 110 градусах, збільшення тиску ще на 0.5 атм. відсуне точку кипіння ще на 10 градусів і т.д. Якщо додати, що в сучасних антифризах пакет присадок дозволяє поліпшити також властивості самої рідини, температурою кипіння нерідко є відмітка близько 130-140 градусів при потрібному тиску. Це дозволяє збільшити температуру спрацьовування термостата , Роблячи мотори більш «гарячими», продуктивними і одночасно екологічними.

Йдемо далі. На різних двигунах робочий тиск в системі охолодження може відрізнятися від 1.2 до 2.0 атм. або навіть більше (іншими словами, від 1.2 до 2.0 Бар). Даний показник залежить від конструктивних особливостей ДВС, властивостей самої ОЖ, температури термостатування і т.д. При цьому тиск створює сама рідина при нагріванні в замкнутому контурі.

При цьому надлишки тиску скидає в атмосферу спеціальний клапан, який знаходиться в кришці розширювального бачка. Зверніть увагу, важливо розуміти, що від даного клапана і загальної герметичності самої системи безпосередньо залежить її працездатність і ефективність охолодження мотора.

Простими словами, якщо система герметична, клапан контролює тиск всередині системи, не допускаючи утворення надлишкового тиску, що і перешкоджає розриву патрубків, радіатора або самого розширювального бачка і т.п.

Ще однією функцією кришки бачка є вирівнювання тиску після того, як двигун заглушений і ОЖ починає остигати. Рівень остигає ОЖ знижується, під час охолодження в закритій системі неминуче утвориться розрідження. Цілком очевидно, що це також призведе до проблем. Щоб вирівняти тиск, клапан в кришці розширювального бачка відкривається, через нього відбувається забір зовнішнього повітря.

Поради та рекомендації

Отже, якщо в процесі експлуатації ТЗ було помічено, що антифриз видавлює в будь-якому місці, частою причиною є надлишковий тиск в системі охолодження двигуна. При цьому якщо явної течі антифризу немає , Тоді діагностику необхідно починати з кришки розширювального бачка.

Особливо часто проблеми з кришкою проявляються таким чином, що антифриз або тосол видавлює з-під самої кришки (як при роботі гарячого ДВС, так і після охолодження силової установки). Також частою ситуацією є така, коли в результаті порушення тиску в системі зриває будь-які патрубки або шланги.

Наостанок зазначимо, що підсмоктування повітря в системі охолодження , А також потрапляння газів з камери згоряння в розширювальний бачок є досить поширеними несправностями, які також порушують працездатність рідинної системи охолодження і часто стають причинами зниження рівня ОЖ і перегріву двигуна.

Як правило, порушення герметичності через недостатньо затягнутих хомутів на патрубках, тріщини шлангів і патрубків і т.д. призводять до того, що робочий тиск в системі охолодження знижується і антифриз починає кипіти. Це часто супроводжується бурлінням в розширювальному бачку.

Якщо ж гази з циліндрів потрапляють в систему, нерідко відбувається критичне підвищення тиску, в результаті чого тисне тосол або антифриз, патрубки або радіатор може просто розірвати. В цьому випадку частою причиною виявляється пробита прокладка ГБЦ , тріщини в самому блоці або голівці блоку циліндрів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов