Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому загоряється лампочка тиску масла? НА двигуні 8 або 16 клапанів, також на холостих

  1. Про тиск масла
  2. Прості несправності - про «мастило»
  3. Середні по тяжкості причини - а може датчик?
  4. Складні причини - що масляний фільтр

Наша сеть партнеров Banwar

Мабуть, дуже важливе питання - про лампочці тиску масла, коли вона загоряється, водій розуміє, що з двигуном сталося щось недобре, але ось що? Як зрозуміти? Сьогодні я постараюся зібрати всі випадки, за якими вона може загорятися, проявляється це практично на всіх двигунах незалежно від кількості клапанів, нехай це буде 8 або 16 . Найчастіше вона може блимати навіть на холостих обертах. Загалом, причин маса, давайте розбиратися ...

буде 8 або 16


ЗМІСТ СТАТТІ

Відразу хочу попередити, що ігнорувати цей датчик - НЕ МОЖНА! Він спалахує тільки в екстрених випадках, і обов'язково потрібно ваше втручання і увагу. Якщо простягніть якийсь час, то ви можете просто «угробити» свій агрегат, тут і до капітального ремонту недалеко. Так що якщо лампа загорілася або початку блимати - терміново розбираємося.

Про тиск масла

Раніше практично всі автомобілі, комплектувалися спеціальним «екраном», де було зазначено тиск в двигуні. Шкала вимірювала його в таких одиницях як - кгс / см2. Чим більше оборотів двигуна, тим більше ставало тиск, якщо його було недостатньо, то спалахувала спеціальна лампа, яка сигналізувала про можливі несправності. Зараз на сучасних автомобілях цей «екран» прибрали, його вже давно немає! Ну якщо тільки на якихось УАЗ і то не завжди, залишилося тільки лампа. Але нормальний тиск бажано знати.

ОТЖЕ:

Нормальний тиск на холостому ходу (від 800 до 1000 об / хв), приблизно від 0,5 кгс / см2. Хочеться відмітити що у багатьох 16 клапанних моторів воно може бути трохи більше близько 0,6 кгс / см2. Все тому що вони більш спритні і масло у них більш рідке.

Це тиск міряє спеціальний датчик, при відхиленні параметрів він запалює спеціальну лампу, яка сигналізує що з двигуном не все гаразд. Як правило якщо тиск падає вже до 0,4 кгс / см2, то лампа починає моргати або недовго горіти. Що вже сигналізує вам, що тут щось не в порядку. Але не завжди справа в тиску є банальні причини, просто огріхи водія.

Прості несправності - про «мастило»

Самим першої і банальною причиною є - недостатня кількість масла в двигуні. Новачки нехтують рівнем і роблять це даремно. Визначити досить просто - витягуємо масляний щуп і дивимося , Якщо він сухий то варто бити тривогу - ОБОВ'ЯЗКОВО додаємо до потрібного рівня, движок відчуває « масляне голодування ». Благо зараз датчик спрацьовує при критичному, але допустимому рівні.

Друге - не своєчасна заміна! Деякі з нас їздять на маслі більше 20, а то і 30 000 кілометрів, воно перетворюється просто в кашу, після якої відмити двигун зсередини дуже складно! Відповідно якщо немає рідкого мастила, то лампа буде вам сигналізувати про це, така поведінка просто неприпустимо. Найчастіше мотор вже не врятувати, особливо сильно це проявляється на навантажених агрегатах, на «ТУРБО» наприклад. Так що беремо собі правило, ОБОВ'ЯЗКОВО міняти масло, як прописав дилер, а я б навіть змінював ще частіше, наприклад зараз коли у мене скінчилася гарантія я міняю через 10 000 км, замість 15 000 рекомендованих офіційним дилером.

У 50% випадків індикатор загоряється саме через ці причини, так що запам'ятайте їх, вони реально важливі, якщо будете дотримуватися цих правил, то можливо у вас ніколи не буде горіти датчик.

Середні по тяжкості причини - а може датчик?

Тут варто згадати вже варіанти, від яких будь-який водій не захищений, тобто практично не винен. ОТЖЕ:

1) Вийшов датчик тиску з ладу - я вже писав про такий випадок на моєму АВЕО , Банально це проблема двигунів ШЕВРОЛЕ, якщо двигун не прогрівати то масло банально «пробиває» датчик, і він починає «текти» - не показує правильні дані, навіть якщо у вас нормальний рівень він постійно буде вам сигналізувати. Що робити - просто міняти! На багатьох машинах є така проблема, а тому взимку гріємо мотори на холостих - обов'язково! Виявлялося це так, ось відео.

2) Не те масло! Рідко, але буває. Зараз, правда все виробники вказують норми допуску які потрібно лити в свій мотор (наприклад, 5W - 40, 5W - 30), проте є «нерозуміючі» які можуть залити марку і допуски які не розраховані під ваш агрегат (наприклад, 0W - 20) , що відбувається? Таке масло або дуже рідке, або навпаки дуже густе, тиск починає скакати від нормального - загоряється лампа тиску! Тому не «мудрим», ллємо - що доктор прописав. Якщо не знаєте яке, залізьте на форуми по вашій моделі, там вже все давно написано.

3) Попадання в картер двигуна тосола або антифризу. На жаль це не рідкість - пробиває прокладку між блоком двигуна і голівкою, і охолоджуюча рідина просто потоком йде в масло. Відповідно мастило втрачає свої властивості, стає рідкою і вже не може витримати потрібний тиск (тобто воно падає нижче 0,4 кгс / см2). Визначити цю несправність легко, у вас буде постійно йти рівень охолоджувальної рідини, причому крапель під машиною ніде не буде. А рівень масла постійно зростає! Загалом, потрібно вживати термінових заходів, інакше движок «стуканет» .

Це причини, які вже вимагають втручання у нутрощі агрегату, але вони середні по тяжкості, є найбільш складні.

Складні причини - що масляний фільтр

Так хлопців, як не дивно звучить, але першопричиною може бути масляний фільтр, і це дуже часто проявляється.

1) Масляний фільтр - якщо ви міняєте все на офіційній станції, то будьте впевнені, що вам поставлять оригінальні запчастини. Але немає гарантії - коли ви робите ТО самі! Як правило, ви купуєте неоригінальні запчастини, які часто можуть бути підробленими (зібрані на кустарних фабриках в Китаї), ключовий фактор для вас це ціна, зрозуміти можна! Але такі фільтра просто банально не можуть тримати тиск, як це проявляється? Холодний або постояв довгий час двигун - ви намагаєтеся завести, він запускається і після перших кількох секунд після запуску, може бути приблизно від 3 до 10, загоряється лампа тиску, ви можете чути стукіт гідрокомпенсаторів, якщо вони у вас є. Вся справа в тому, що масляний фільтр, повинен мати спеціальні клапан (зворотний) або шайбу (запірну) яка замикає масло при вимкненому моторі, тобто воно не повинно стікати в піддон, а бути в системі. У нормальних виробників це так, але у «підроблених», це зовсім далеко від реальності - в результаті, масло стікає і двигуну потрібно якийсь час, щоб його назад закачати в систему! Це дуже погано, йде підвищений знос деталей, особливо в моменти максимальних навантажень (в зимовий період)! Що робити - просто міняємо фільтр, вам потрібно знайти нормальний, інакше просто знизимо ресурс агрегату.

2) Насос - всередині в моторі варто насос, який і качає нашу мастило, якщо він виходить з ладу, або забивається, то подача масла також припиняється, або йде з «напрягом» - міняємо - чистимо насос. Потрібно знімати піддон, іноді доводиться розбирати полдвігателя.

3) Великий знос двигуна. Якщо ваш агрегат пройшов величезну кількість кілометрів, наприклад, близько 400 - 500 000 км, то можливо у нього зносилися такі запчастини як вкладиші коленвала, маслознімні кільця, і т.д. просто прийшов час його «капиталить», правда він, швидше за все буде у вас «Чадить» синім димом . Також впаде потужність, виростить витрата, можливо буде « безбожно троить », Навіть якщо чистили свічки. Це причини зносу, тут вже нічого не врятує - потрібно ремонтувати.

Складні несправності, як правило, проявляються навіть при нормально працюючому двигуні, тобто ви його запустили, він працює - але лампа горить (сюди правда можна віднесли і несправність самого датчика тиску). Вам потрібно їхати на СТО - заміряти тиск в системі, якщо воно категорично мале - 0,2 - 0,3 кгс / см2, то потрібно розбирати мотор і шукати причину, можливо банально накрився насос, або фільтр забитий, та багато чого ще.

Запам'ятайте - не можна їздити, причому на далекі відстані, коли у вас загорілася лампочка тиску масла, це небезпечно! У більшості випадків це говорить про складні несправності мотора, так що швидко на СТО!

Зараз невелика відео версія дивимося.

НА цьому закінчую, думаю вам сподобалася стаття, читайте наш автоблог.

(5

голосів, середній: 4,80 з 5)

Як зрозуміти?
Середні по тяжкості причини - а може датчик?
Але такі фільтра просто банально не можуть тримати тиск, як це проявляється?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов