- Чому Lexus RX складно продати на вторинному ринку Не секрет, що автомобілі преміум-сегмента з віком...
- Чому Lexus RX складно продати на вторинному ринку
Чому Lexus RX складно продати на вторинному ринку
Наша сеть партнеров Banwar
Не секрет, що автомобілі преміум-сегмента з віком швидко втрачають в ціні. Тому клієнти, які не можуть дозволити собі нову машину іменитої марки, нерідко приходять за покупкою на «вторинку». Однак в цьому списку є і виключення - наприклад, Lexus RX, який коштує невиправдано дорого. Але найголовніше, що ціна кросовера при цьому аж ніяк не відповідає рівню його «преміальності».
Візьмемо хоча б той факт, що приблизно третина від загального числа старих Lexus RX на російському ринку - це модифікації з 2,7-літровим бензиновим двигуном. Вже сама по собі поняття «преміальний кросовер» якось сумнівно ув'язується з атмосферною «четвіркою». Мало того, що двотонний автомобілю цього мотора відверто не вистачає - водієві доводиться його постійно «крутити», щоб домогтися належного прискорення, так ще й імідж страждає. Уявіть, коли на вечірці або який-небудь тусовці у власника RX 270 ненароком запитають який движок під капотом його улюбленця - незручної ситуації в цьому випадку не уникнути.
До того ж 2,7-літрова модифікація йде виключно з переднім приводом. А це вже нонсенс - великий кросовер люксового бренду з чотирициліндровим двигуном і приводом на одну вісь. Вся абсурдність положення приведена в короткій цитаті з відкликання про Lexus RX: «За що спадає на думку міняти автомобіль, так це за відсутність повного приводу. Влітку ще нормально. але взимку важкий RX закопується навіть у дворі, де запросто проїжджають на велосипедах двірники-гастарбайтери. Право, стає ніяково за себе і за машину. А при рушанні в гірку передньопривідний Lexus ледве повзе, похмуро стрекоча антипробуксовочною системою. У той час як вітчизняна класика обходить мене як стоячого. Соромно буває, не передати словами ».
Інша крайність - гібридна версія кросовера, силова установка якого складається з 3,5-літрового бензинового V6 (249 л. с.) і двох електромоторів загальною потужністю 50 сил, один з яких обертає задні колеса. З кількістю провідних осей у цій модифікації ніби все нормально. Однак в деяких ситуаціях електричний Lexus RX поводиться непередбачувано через те, що тяга між осями розподіляється нерівномірно. Адже задні колеса приводить в рух лише один 25-сильний серводвигун. Тому і поведінка електро-кросовера на дорозі мало чим відрізняється від моноприводних варіанту RX. Причому в екстрених випадках керування машиною стає ще більш непередбачуваним через збільшення моменту на передній осі, яку крутить і бензиновий мотор і електричний. Але і це ще не все. Такий «Лексус» коштує невиправдано дорого - за восьмирічний екземпляр просять майже півтора мільйона. За ці гроші можна купити новий німецький або японський кросовер, нехай і класом нижче.
По всьому виходить, що оптимальний варіант - кросовер з 3,5-літровим V6, оснащеним трансмісією 4х4, де електронно-керована муфта підключає задні колеса при пробуксовці передніх. Але і тут не все так просто. З ходовими якостями і керованістю у нього начебто все в порядку. Однак на ринку ця версія кросовера коштує трохи дешевше гібридного «Лексуса», але при цьому відрізняється досить високою витратою бензину. Є ще один момент, який стосується всіх модифікацій RX.
Розраховують на певний для машин цього сегменту комфорт клієнти скаржаться на велику кількість цвіркунів в салоні, що, в общем-то, стосується і інших модифікацій кросовера. Особливо настирливої «колонія комах» стає в зимовий час. Причому середовище їхнього життя простягається по всьому периметру салону - від внутрішньої оббивки дверей і торпедо до багажної полиці і навіть рульової колонки. Як правда справжня «дискотека комах» із загону прямокрилих. Дилери не тільки знають про цю проблему, але і пропонують свої послуги з установки додаткової шумоізоляції. Перелік послуг великий: від банальної захисту колісних арок за 15 000-20 000 рублів до повного пакету шумки майже за «сотку».
Дивно, але факт - великий кросовер виявився незручний людям зростанням більше 190 см. Навіть з опущеним до кінця вниз кріслом їм доводиться сидіти за кермом, буквально упершись головою в стелю. Подібних проблем на породистих німецьких однокласниках немає і в помині.
Варто також згадати, що якість шкіри , Використовуваної в обробці крісел, залишає бажати кращого. Вона не тільки легко пошкоджується будь-яким твердим або гострим предметом, а й швидко зношується. Тому не дивуйтеся, якщо на досить свіжому RX шкіряні крісла виглядають як на 15-річному автомобілі. Знову ж таки, для преміального кросовера це аж ніяк не комільфо.
У чому ж тоді сила японського кросовера? Шанувальники марки і моделі напевно скажуть, в надійності . Що ж, перевіримо.
З двигунами у Lexus RX особливих проблем дійсно немає. У приводі газорозподільного механізму обох моторів застосовується міцна ланцюг з фірмовою системою регулювання фаз VVT-i. Клапани регулюються підбором шайб кожні 40 000 км пробігу, проте в реальності ця операція потрібна в три рази рідше. Після «сотки» на двигунах слід міняти приводний ремінь разом з роликами і натяжителем. Заодно не зайве перевірити стан демпфера шківа колінчастого вала (від 26 500 рублів) - до цього терміну він зазвичай зношується. До 150 000 км прийде пора міняти муфти системи VVT-i (в «четвірці» їх дві, а на V6 - чотири) по 18 500 рублів за кожну і індивідуальні котушки запалювання (по 2600 карбованців).
З моторами поєднується 6-ступінчаста автоматична коробка передач Aisin U660E. АКПП досить надійна, проте термін її служби безпосередньо залежить від стилю їзди. У агресивного водія вже до «сотні» тисяч км зношуються фрікціони і, як наслідок, забиваються продуктами зносу канали гидроблока «автомата». Ремонт тягне мінімум на 120 000 ₽ Тому трансмісійне масло в коробці бажано міняти частіше - краще кожні 60 000 км.
У гібридній установці «Лексуса» працює варіатор , Передає момент на передню вісь. До 150 000 км треба бути готовим до заміни його штовхає ременя (від 38 000 рублів). Запорукою довголіття трансмісії є регулярна заміна масла в коробці. В цілому ж електроверсія кросовера втратила чимало вроджених болячок ще на попереднику RX400h . На машині треба стежити за інвертором, що перетворює енергію від високовольтної батареї на електромотори, - його перегрів може вивести прилад із ладу. А коштує він - від 250 000 рублів. Гібридна установка не любить води, тому форсировка глибоких бродів автомобілю протипоказана.
Підвіска неприємних сюрпризів не піднесе. Але якщо ви ще обслуговуєтеся у дилера, купуйте витратні матеріали - особливо гальмівні диски і колодки - самостійно. Справа в тому, що на ці деталі офіціали накручують 200-300% в порівнянні з цінами в відомих інтернет-магазинах.
... Як бачите, з надійністю у Lexus RX справи йдуть непогано. Правда, за неї доводиться розплачуватися нескромним цінником на автомобіль. А якість матеріалів і виконання для преміального кросовера не відповідають загальноприйнятій рівню.
134251
134251
Чому Lexus RX складно продати на вторинному ринку
Не секрет, що автомобілі преміум-сегмента з віком швидко втрачають в ціні. Тому клієнти, які не можуть дозволити собі нову машину іменитої марки, нерідко приходять за покупкою на «вторинку». Однак в цьому списку є і виключення - наприклад, Lexus RX, який коштує невиправдано дорого. Але найголовніше, що ціна кросовера при цьому аж ніяк не відповідає рівню його «преміальності».
Візьмемо хоча б той факт, що приблизно третина від загального числа старих Lexus RX на російському ринку - це модифікації з 2,7-літровим бензиновим двигуном. Вже сама по собі поняття «преміальний кросовер» якось сумнівно ув'язується з атмосферною «четвіркою». Мало того, що двотонний автомобілю цього мотора відверто не вистачає - водієві доводиться його постійно «крутити», щоб домогтися належного прискорення, так ще й імідж страждає. Уявіть, коли на вечірці або який-небудь тусовці у власника RX 270 ненароком запитають який движок під капотом його улюбленця - незручної ситуації в цьому випадку не уникнути.
До того ж 2,7-літрова модифікація йде виключно з переднім приводом. А це вже нонсенс - великий кросовер люксового бренду з чотирициліндровим двигуном і приводом на одну вісь. Вся абсурдність положення приведена в короткій цитаті з відкликання про Lexus RX: «За що спадає на думку міняти автомобіль, так це за відсутність повного приводу. Влітку ще нормально. але взимку важкий RX закопується навіть у дворі, де запросто проїжджають на велосипедах двірники-гастарбайтери. Право, стає ніяково за себе і за машину. А при рушанні в гірку передньопривідний Lexus ледве повзе, похмуро стрекоча антипробуксовочною системою. У той час як вітчизняна класика обходить мене як стоячого. Соромно буває, не передати словами ».
Інша крайність - гібридна версія кросовера, силова установка якого складається з 3,5-літрового бензинового V6 (249 л. с.) і двох електромоторів загальною потужністю 50 сил, один з яких обертає задні колеса. З кількістю провідних осей у цій модифікації ніби все нормально. Однак в деяких ситуаціях електричний Lexus RX поводиться непередбачувано через те, що тяга між осями розподіляється нерівномірно. Адже задні колеса приводить в рух лише один 25-сильний серводвигун. Тому і поведінка електро-кросовера на дорозі мало чим відрізняється від моноприводних варіанту RX. Причому в екстрених випадках керування машиною стає ще більш непередбачуваним через збільшення моменту на передній осі, яку крутить і бензиновий мотор і електричний. Але і це ще не все. Такий «Лексус» коштує невиправдано дорого - за восьмирічний екземпляр просять майже півтора мільйона. За ці гроші можна купити новий німецький або японський кросовер, нехай і класом нижче.
По всьому виходить, що оптимальний варіант - кросовер з 3,5-літровим V6, оснащеним трансмісією 4х4, де електронно-керована муфта підключає задні колеса при пробуксовці передніх. Але і тут не все так просто. З ходовими якостями і керованістю у нього начебто все в порядку. Однак на ринку ця версія кросовера коштує трохи дешевше гібридного «Лексуса», але при цьому відрізняється досить високою витратою бензину. Є ще один момент, який стосується всіх модифікацій RX.
Розраховують на певний для машин цього сегменту комфорт клієнти скаржаться на велику кількість цвіркунів в салоні, що, в общем-то, стосується і інших модифікацій кросовера. Особливо настирливої «колонія комах» стає в зимовий час. Причому середовище їхнього життя простягається по всьому периметру салону - від внутрішньої оббивки дверей і торпедо до багажної полиці і навіть рульової колонки. Як правда справжня «дискотека комах» із загону прямокрилих. Дилери не тільки знають про цю проблему, але і пропонують свої послуги з установки додаткової шумоізоляції. Перелік послуг великий: від банальної захисту колісних арок за 15 000-20 000 рублів до повного пакету шумки майже за «сотку».
Дивно, але факт - великий кросовер виявився незручний людям зростанням більше 190 см. Навіть з опущеним до кінця вниз кріслом їм доводиться сидіти за кермом, буквально упершись головою в стелю. Подібних проблем на породистих німецьких однокласниках немає і в помині.
Варто також згадати, що якість шкіри , Використовуваної в обробці крісел, залишає бажати кращого. Вона не тільки легко пошкоджується будь-яким твердим або гострим предметом, а й швидко зношується. Тому не дивуйтеся, якщо на досить свіжому RX шкіряні крісла виглядають як на 15-річному автомобілі. Знову ж таки, для преміального кросовера це аж ніяк не комільфо.
У чому ж тоді сила японського кросовера? Шанувальники марки і моделі напевно скажуть, в надійності . Що ж, перевіримо.
З двигунами у Lexus RX особливих проблем дійсно немає. У приводі газорозподільного механізму обох моторів застосовується міцна ланцюг з фірмовою системою регулювання фаз VVT-i. Клапани регулюються підбором шайб кожні 40 000 км пробігу, проте в реальності ця операція потрібна в три рази рідше. Після «сотки» на двигунах слід міняти приводний ремінь разом з роликами і натяжителем. Заодно не зайве перевірити стан демпфера шківа колінчастого вала (від 26 500 рублів) - до цього терміну він зазвичай зношується. До 150 000 км прийде пора міняти муфти системи VVT-i (в «четвірці» їх дві, а на V6 - чотири) по 18 500 рублів за кожну і індивідуальні котушки запалювання (по 2600 карбованців).
З моторами поєднується 6-ступінчаста автоматична коробка передач Aisin U660E. АКПП досить надійна, проте термін її служби безпосередньо залежить від стилю їзди. У агресивного водія вже до «сотні» тисяч км зношуються фрікціони і, як наслідок, забиваються продуктами зносу канали гидроблока «автомата». Ремонт тягне мінімум на 120 000 ₽ Тому трансмісійне масло в коробці бажано міняти частіше - краще кожні 60 000 км.
У гібридній установці «Лексуса» працює варіатор , Передає момент на передню вісь. До 150 000 км треба бути готовим до заміни його штовхає ременя (від 38 000 рублів). Запорукою довголіття трансмісії є регулярна заміна масла в коробці. В цілому ж електроверсія кросовера втратила чимало вроджених болячок ще на попереднику RX400h . На машині треба стежити за інвертором, що перетворює енергію від високовольтної батареї на електромотори, - його перегрів може вивести прилад із ладу. А коштує він - від 250 000 рублів. Гібридна установка не любить води, тому форсировка глибоких бродів автомобілю протипоказана.
Підвіска неприємних сюрпризів не піднесе. Але якщо ви ще обслуговуєтеся у дилера, купуйте витратні матеріали - особливо гальмівні диски і колодки - самостійно. Справа в тому, що на ці деталі офіціали накручують 200-300% в порівнянні з цінами в відомих інтернет-магазинах.
... Як бачите, з надійністю у Lexus RX справи йдуть непогано. Правда, за неї доводиться розплачуватися нескромним цінником на автомобіль. А якість матеріалів і виконання для преміального кросовера не відповідають загальноприйнятій рівню.
134251
134251
Чому Lexus RX складно продати на вторинному ринку
Не секрет, що автомобілі преміум-сегмента з віком швидко втрачають в ціні. Тому клієнти, які не можуть дозволити собі нову машину іменитої марки, нерідко приходять за покупкою на «вторинку». Однак в цьому списку є і виключення - наприклад, Lexus RX, який коштує невиправдано дорого. Але найголовніше, що ціна кросовера при цьому аж ніяк не відповідає рівню його «преміальності».
Візьмемо хоча б той факт, що приблизно третина від загального числа старих Lexus RX на російському ринку - це модифікації з 2,7-літровим бензиновим двигуном. Вже сама по собі поняття «преміальний кросовер» якось сумнівно ув'язується з атмосферною «четвіркою». Мало того, що двотонний автомобілю цього мотора відверто не вистачає - водієві доводиться його постійно «крутити», щоб домогтися належного прискорення, так ще й імідж страждає. Уявіть, коли на вечірці або який-небудь тусовці у власника RX 270 ненароком запитають який движок під капотом його улюбленця - незручної ситуації в цьому випадку не уникнути.
До того ж 2,7-літрова модифікація йде виключно з переднім приводом. А це вже нонсенс - великий кросовер люксового бренду з чотирициліндровим двигуном і приводом на одну вісь. Вся абсурдність положення приведена в короткій цитаті з відкликання про Lexus RX: «За що спадає на думку міняти автомобіль, так це за відсутність повного приводу. Влітку ще нормально. але взимку важкий RX закопується навіть у дворі, де запросто проїжджають на велосипедах двірники-гастарбайтери. Право, стає ніяково за себе і за машину. А при рушанні в гірку передньопривідний Lexus ледве повзе, похмуро стрекоча антипробуксовочною системою. У той час як вітчизняна класика обходить мене як стоячого. Соромно буває, не передати словами ».
Інша крайність - гібридна версія кросовера, силова установка якого складається з 3,5-літрового бензинового V6 (249 л. с.) і двох електромоторів загальною потужністю 50 сил, один з яких обертає задні колеса. З кількістю провідних осей у цій модифікації ніби все нормально. Однак в деяких ситуаціях електричний Lexus RX поводиться непередбачувано через те, що тяга між осями розподіляється нерівномірно. Адже задні колеса приводить в рух лише один 25-сильний серводвигун. Тому і поведінка електро-кросовера на дорозі мало чим відрізняється від моноприводних варіанту RX. Причому в екстрених випадках керування машиною стає ще більш непередбачуваним через збільшення моменту на передній осі, яку крутить і бензиновий мотор і електричний. Але і це ще не все. Такий «Лексус» коштує невиправдано дорого - за восьмирічний екземпляр просять майже півтора мільйона. За ці гроші можна купити новий німецький або японський кросовер, нехай і класом нижче.
По всьому виходить, що оптимальний варіант - кросовер з 3,5-літровим V6, оснащеним трансмісією 4х4, де електронно-керована муфта підключає задні колеса при пробуксовці передніх. Але і тут не все так просто. З ходовими якостями і керованістю у нього начебто все в порядку. Однак на ринку ця версія кросовера коштує трохи дешевше гібридного «Лексуса», але при цьому відрізняється досить високою витратою бензину. Є ще один момент, який стосується всіх модифікацій RX.
Розраховують на певний для машин цього сегменту комфорт клієнти скаржаться на велику кількість цвіркунів в салоні, що, в общем-то, стосується і інших модифікацій кросовера. Особливо настирливої «колонія комах» стає в зимовий час. Причому середовище їхнього життя простягається по всьому периметру салону - від внутрішньої оббивки дверей і торпедо до багажної полиці і навіть рульової колонки. Як правда справжня «дискотека комах» із загону прямокрилих. Дилери не тільки знають про цю проблему, але і пропонують свої послуги з установки додаткової шумоізоляції. Перелік послуг великий: від банальної захисту колісних арок за 15 000-20 000 рублів до повного пакету шумки майже за «сотку».
Дивно, але факт - великий кросовер виявився незручний людям зростанням більше 190 см. Навіть з опущеним до кінця вниз кріслом їм доводиться сидіти за кермом, буквально упершись головою в стелю. Подібних проблем на породистих німецьких однокласниках немає і в помині.
Варто також згадати, що якість шкіри , Використовуваної в обробці крісел, залишає бажати кращого. Вона не тільки легко пошкоджується будь-яким твердим або гострим предметом, а й швидко зношується. Тому не дивуйтеся, якщо на досить свіжому RX шкіряні крісла виглядають як на 15-річному автомобілі. Знову ж таки, для преміального кросовера це аж ніяк не комільфо.
У чому ж тоді сила японського кросовера? Шанувальники марки і моделі напевно скажуть, в надійності . Що ж, перевіримо.
З двигунами у Lexus RX особливих проблем дійсно немає. У приводі газорозподільного механізму обох моторів застосовується міцна ланцюг з фірмовою системою регулювання фаз VVT-i. Клапани регулюються підбором шайб кожні 40 000 км пробігу, проте в реальності ця операція потрібна в три рази рідше. Після «сотки» на двигунах слід міняти приводний ремінь разом з роликами і натяжителем. Заодно не зайве перевірити стан демпфера шківа колінчастого вала (від 26 500 рублів) - до цього терміну він зазвичай зношується. До 150 000 км прийде пора міняти муфти системи VVT-i (в «четвірці» їх дві, а на V6 - чотири) по 18 500 рублів за кожну і індивідуальні котушки запалювання (по 2600 карбованців).
З моторами поєднується 6-ступінчаста автоматична коробка передач Aisin U660E. АКПП досить надійна, проте термін її служби безпосередньо залежить від стилю їзди. У агресивного водія вже до «сотні» тисяч км зношуються фрікціони і, як наслідок, забиваються продуктами зносу канали гидроблока «автомата». Ремонт тягне мінімум на 120 000 ₽ Тому трансмісійне масло в коробці бажано міняти частіше - краще кожні 60 000 км.
У гібридній установці «Лексуса» працює варіатор , Передає момент на передню вісь. До 150 000 км треба бути готовим до заміни його штовхає ременя (від 38 000 рублів). Запорукою довголіття трансмісії є регулярна заміна масла в коробці. В цілому ж електроверсія кросовера втратила чимало вроджених болячок ще на попереднику RX400h . На машині треба стежити за інвертором, що перетворює енергію від високовольтної батареї на електромотори, - його перегрів може вивести прилад із ладу. А коштує він - від 250 000 рублів. Гібридна установка не любить води, тому форсировка глибоких бродів автомобілю протипоказана.
Підвіска неприємних сюрпризів не піднесе. Але якщо ви ще обслуговуєтеся у дилера, купуйте витратні матеріали - особливо гальмівні диски і колодки - самостійно. Справа в тому, що на ці деталі офіціали накручують 200-300% в порівнянні з цінами в відомих інтернет-магазинах.
... Як бачите, з надійністю у Lexus RX справи йдуть непогано. Правда, за неї доводиться розплачуватися нескромним цінником на автомобіль. А якість матеріалів і виконання для преміального кросовера не відповідають загальноприйнятій рівню.
134251
134251
У чому ж тоді сила японського кросовера?У чому ж тоді сила японського кросовера?
У чому ж тоді сила японського кросовера?