Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому двигун не прогрівається до робочої температури

  1. Стрілка температури двигуна не піднімається, скаче температура двигуна, мотор остигає при їзді
  2. Підведемо підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Ситуація, коли двигун не нагрівається до робочої температури , Досить поширена на бензинових і дизельних авто. При цьому багато автовласників не приділяють належної уваги або зовсім не помічають цю несправність, особливо в теплу пору року. Причина проста - водії більше бояться перегріву, а ось про наслідки їзди на холодному або недостатньо прогрітому двигуні знають не всі. Ось і виходить, якщо бензиновий або дизельний двигун не виходить на робочу температуру, стрілка покажчика температури на приладовій панелі не доходить до потрібного показника на шкалі, їхати все одно можна. Однак слід враховувати, що знос двигуна збільшується, зростає паливний апетит агрегату, вихлоп стає токсичним, двигун гірше «тягне» і т.д.

Зазвичай проблеми, за якими не піднімається температура двигуна, стають актуальними з приходом холодів. Головною ознакою неполадок є погіршення роботи грубки. Іншими словами, знижується комфорт експлуатації ТЗ через низьку температури в салоні, що змушує водія вжити заходів. Далі ми поговоримо про те, що робити, якщо відзначена низька робоча температура двигуна, двигун довго прогрівається до робочої температури і т.д.

Стрілка температури двигуна не піднімається, скаче температура двигуна, мотор остигає при їзді

Стрілка температури двигуна не піднімається, скаче температура двигуна, мотор остигає при їзді

Час прогріву двигуна до робочої температури у кожного справного агрегату може бути різним. Так відбувається через те, що прогрів і його інтенсивність залежить від ряду умов. На швидкість прогрівання може впливати ступінь форсування мотора, його тип (бензин / дизель), загальний стан системи охолодження, якість залитого антифризу або тосола , Температура зовнішнього повітря, ступінь навантажень при їзді, інтенсивність роботи грубки в салоні і так далі.

Додамо, багато фахівців сходяться в тому, що різні типи моторних масел і їх в'язкість також може впливати на загальний нагрів двигуна, хоча і незначно. Робоча температура масла в звичайному двигуні знаходиться на позначці близько 100-150 градусів, не перевищуючи максимального порога близько 200 градусів (всі показники усереднені). Паралельно з цим максимальна температура масла в двигуні визначається температурою спалаху масла, його коксування і т.д.

Може здатися, що для різних масел температурний діапазон буде однаковим, але це не так. Особливі пакети присадок, що знижують втрати на тертя, сама базова основа ( синтетика, напівсинтетика ) Впливають на ступінь нагрівання масла. Іншими словами, маловязкие масла краще охолоджують труться пари, але сама мастило нагрівається сильніше. Виходить, на різному моторному маслі температура в картері одного і того ж ДВС може відрізнятися на 5-7 градусів. Якщо врахувати дані особливості, тоді можна припустити, що на «рідкої» синтетиці мотор буде не тільки легше запускатися взимку, але і швидше прогріватися.

Отже, повернемося до системи охолодження. Холодний мотор і непрацююча грубка в більшості випадків є наслідками несправностей термостата . Якщо ви помітили, що силовий агрегат дуже довго нагрівається, не прогрівається двигун до робочої температури, стрілка покажчика температури двигуна падає під час їзди , Тоді починати перевірку слід саме через цю автомагнітолу.

Термостат дозволяє нагрітої охолоджуючої рідини потрапити в радіатор охолодження. Така циркуляція через радіатор називається великим колом. Відкриття термостата відбувається строго при певній температурі на різних ДВС (в середньому близько 90 градусів Цельсія), тобто до зазначеного показника рідина циркулює тільки по малому колу. Проблеми починаються тоді, коли термостат перестає своєчасно відкриватися або закриватися. Якщо він не відкриється, тоді двигун перегрівається. У тому випадку, якщо термостат весь час відкритий, антифриз буде постійно циркулювати тільки по великому колу, мотор не прогріється до робочої температури.

Підклинювання термостата як у відкритому, так і в закритому стані відбувається через те, що в системі охолодження накопичується накип та інші відкладення. Причина - нерегулярне зміна антифризу або тосола кожні 3 або 4 роки, змішування охолоджуючих рідин між собою, використання проточної води в системі охолодження, ігнорування необхідності промивання системи.

Для перевірки термостата потрібно завести холодний двигун і дозволити агрегату попрацювати на холостих 5-10 хвилин. Потім слід прищепити рукою верхній і нижній шланг, що йде до радіатора. Якщо термостат знаходиться в справному стані, тоді патрубки не повинні бути нагрітими. Іншими словами, ОЖ не влучає у великий контур системи охолодження до моменту прогріву рідини до такої температури, яка є температурою відкриття термостата на конкретному моторі. На практиці виглядає це таким чином, що стрілка температури на приладовій панелі повинна підніматися, з дефлекторів обдування повинен йти теплий або навіть гаряче повітря, але патрубки радіатора залишаються холодними. Після того моменту, як стрілка-покажчик дійде до робочої температури, повинен відкритися термостат. Після цього гаряча рідина через патрубки піде по великому колу в радіатор, нагріваючи зазначені елементи. Виходить, якщо радіатор і патрубки відразу теплішають після запуску холодного двигуна, тоді термостат не перекриває велике коло, тобто очевидна його несправність.

Складніше визначити поломку тоді, коли пристрій відкривається або закривається, але не повністю. У такій ситуації може бути присутнім частковий перегрів або недостатній нагрів двигуна. Також бувають випадки, коли термостат заклинює не постійно, а лише час від часу. У будь-якому випадку, елемент потрібно знімати, дефектовать, ремонтувати або повністю міняти. На різних двигунах місце установки термостата може відрізнятися. На деяких моторах доступ до елементу буває сильно утруднений. Зазвичай пристрій коштує в тому місці, де до двигуна підходить верхній шланг радіатора. Рідше зустрічаються конструкції, коли місцем установки є область підведення нижнього шланга.

Слід також врахувати, що для зняття термостата рідина із системи охолодження потрібно зливати. Про те, як це зробити, ми розповідали в статті про промивку системи охолодження. Після зняття необхідно уважно оглянути термостат, врахувати особливості його конструкції. Це необхідно для правильного підбору відповідного аналога. На більшості моторів термостат відкриває велике коло, після чого ОЖ циркулює як по малому, так і по великому контуру одночасно. Двигун охолоджується завдяки меншій опору потоку рідини у великому контурі в порівнянні з малим колом. Також існують термостати, які в разі необхідності зливу відкривають канал в своєму корпусі, паралельно закриваючи канал в блоці двигуна. Така конструкція дозволяє перекрити мале коло, змушуючи робочу рідину циркулювати тільки по великому контуру через радіатор.

Що стосується самого підбору термостата, при його виборі слід враховувати такі основні параметри:

  • фізичний розмір;
  • температура спрацьовування;
  • виробник;

Виробники автомобілів використовують термостати відомих фірм, так що з підбором пристрої проблем виникати не повинно. Також слід враховувати, що дуже часто термостати конкретного бренду можуть бути взаємозамінними. Наприклад, на автомобілях концерну GM термостати для однієї моделі можуть успішно ставитися на іншу. Що стосується температури спрацьовування, зазвичай вона вибита на корпусі пристрою. Новий елемент бажано встановити з аналогічною характеристикою, щоб термостат не опинився занадто «холодним» або «гарячим» на конкретному двигуні.

Підведемо підсумки

У даній статті ми розглянули одну з найбільш частих причин, за якими мотор не прогрівається, може остигати в русі, температура двигуна не піднімається вище 70 градусів і т.д. Додамо, що в останньому випадку на авто з невідомою історією досить часто з'ясовується, що попередній власник раніше встановив занадто «холодний» термостат. Паралельно з цим можуть зустрічатися і інші несправності системи охолодження, в результаті чого ДВС не гріється.

Також необхідно відзначити, що ремонт пристрою є недоцільним з урахуванням його відносно невисокою вартістю. З цієї причини замість того щоб очистити термостат від накипу і спробувати усунути його заклинювання оптимально відразу встановити на машину новий елемент.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов