Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чому двигун ЗАЗ-966/968 так часто беруть для трайків

Наша сеть партнеров Banwar

Зробити трайк своїми руками в наш час вже мало кого дивує

Зробити трайк своїми руками в наш час вже мало кого дивує. Що у нас, що за кордоном саморобні трайк з Автомотор цілком нормальна альтернатива купленим з заводу. Хоча, до речі, в цьому сегменті виробників не так багато, деякі так само можуть працювати з Автомотор для своїх агрегатів. Прикладом можна назвати знаменитий «Boss Hoss» з агрегатом «Chevrolet V8»; німецький «Мамонт» / «Munch Mammut» на агрегаті «НСУ»; випущений великою серією бразильський «Амазонас» на агрегатах «Фольксваген-Жук», і деякі інші.

Що стосується нашої доблесної України, то тут найчастіше стає мотор з «Запорожця». Бувають варіанти з силовими агрегатами «ГКІ», і «Таврії». Але найчастіше саме ЗАЗ рулить. Це невичерпний ресурс для самодельщиков і кастомайзеров. Роблять з ними не тільки трайк, а й звичайні марнотрати. Виходять досить прикольні.

Виходять досить прикольні

Чому ж саме ЗАЗ найбільше підходить і беруть саме його, в більшості випадків?

З цього приводу і розглянемо переваги і недоліки (теж треба) агрегатів ЗАЗ (ЗАЗ-966/968):

По-перше - це дешевизна. По-друге, ці двигуни легко компонуються з популярною коробкою передач від мотоцикла «Дніпро». По-третє - це дуже легкі агрегати, тому що картер двигуна виготовлений з магнієвого сплаву, який в 1,5 рази легше алюмінію. Блок-картери «ГКІ», «Таврії» і «ВАЗа» відлили з чавуну і тому мотори мають дуже велику вагу. По-четверте - висока ремонтна технологічність двигунів ЗАЗ на мотоциклі (доступність циліндрів для заміни і т.д.). І, нарешті, двигуни ЗАЗ-966/968 виглядають на мотоциклі природно, як і рідні мотоциклетні двигуни, чого не можна сказати, наприклад, про двигуни від «Таврії» або «ГКІ», у яких агрегати доводиться ховати за фальшпанелями.

Також до переваг можна віднести високу паливну економічність і можливість використання дешевого 76-го бензину. Так, скажімо, мотоцикл з «30-кою» (ЗАЗ 966) бере в середньому по місту 4-4,5 літра 76-го бензину, а на трасі від 3,5 літра, звичайно, за умови спокійної їзди і непереутяжеленной конструкції мотоцикла . У «40-ки» (ЗАЗ-968) ці показники приблизно на 1 літр бензину вище.

Але нічого ідеального в нашому світі не буває і тому у двигуна теж є недоліки (як і у всіх вітчизняних агрегатах))))))):

Це перш за все те, що уявній дешевизні, це конструктивно складні і досить дорогі в ремонті мотори. Особливо це стосується ЗАЗ-966 (30 к.с.). Щоб упевнитися в цьому, можна запитати про ціну ремонту у знайомого моториста. Швидше за все, він скаже: «Та краще я відремонтую десять двигунів ВАЗ, ніж один двигун ЗАЗ». Ще в радянські часи вважалося, що якщо добре відремонтував мотор «Запорожця», то ти став справжнім мотористом.

Ще негативним елементом є звук вихлопу - на мотоциклі досить складно налаштувати «приємний звук» вихлопу і піти від характерного звуку «Запорожця». Це пов'язано з порядком роботи 4-х циліндрів V-образного двигуна. Але якщо зробити правильний глушник (підібрати буде складніше), то можна домогтися нормального вихлопу.

Тепер поговоримо про деякі відмінності в самих двигунах: ЗАЗ-966 (30 к.с.) і ЗАЗ-968 (40 к.с.).
Мотоцикл з «Сороківка» - це такий собі аналог українського «Boss Hoss». Такий же величезний і значний. Побудувати з цим мотором щось ажурне поки нікому не вдавалося. З тридцаткой ж виходять досить елегантні кастоми. Це пов'язано зі значно меншими розмірами самого двигуна.

Так само через значну ширини «сороковки» виникають деякі проблеми з розміщенням ніг водія на мотоциклі. Двигун «сороковки» легше і простіше встановити в раму, так як на його картері є спеціальні приливи. А «тридцятки» доводиться кріпити через саморобні кронштейни з гумовими подушками.

А «тридцятки» доводиться кріпити через саморобні кронштейни з гумовими подушками

Але які б вони не мали недоліки - двигуни ЗАЗ народні «кастомайзери» часто беруть саме їх. Вони кращі з вітчизняних для установки на саморобні мотоцикли і кастоми. Хоча їх погано ремонтувати, але це не заважає нікому ... ..

Чому ж саме ЗАЗ найбільше підходить і беруть саме його, в більшості випадків?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов