Наша сеть партнеров Banwar
Багатьом власникам автомобілів ВАЗ знайома така проблема: повертаєш ключ у замку запалювання, а автомобіль не заводиться, стартер не крутить і не видає взагалі ніяких звуків. Так як стартери на моделях ВАЗ схожі по конструкції, то і проблеми у них однакові. Перевірку слід почати з найпоширеніших проблем, з якими найчастіше стикаються власники ВАЗ. Отже, чому ж не крутить стартер ВАЗ (на моделях 2105, 2106, 2107, 2108, 2109, 21099, 2110, 2111, 2112, 2113, 2114, 2115)?
Розрядився акумулятор. Особливо часто ця проблеми зустрічається в зимовий період. В такому випадку акумулятор слід зарядити (за допомогою зарядного пристрою або "Прикурювання" від іншого авто ), Замінити або відігріти. Якщо акумулятор розрядився, ви почуєте шум від спрацювання реле стартера.
На втягуючому реле стартера немає "маси". Перевірте, чи надійно зафіксований провід від "маси" акумулятора до втягує реле стартера . Зніміть провід, при необхідності зачистите контакт і заново його закріпіть.
У ланцюзі стався обрив. Якщо після повороту ключа запалювання стартер ВАЗ не крутить і ніяких звуків немає, значить, проблема, швидше за все, в контактній групі запалювання. Насамперед треба перевірити, чи є контакт між запалюванням і стартером.
Якщо з першого погляду визначити несправність не виходить, доведеться розбирати стартер. У процесі розбирання можна буде перевірити стан контактів проводки, цілісність обмотки, стан графітних щіток і їх вироблення, працездатність і ступінь зносу Бендикс стартера.
Крім того, в процесі розбирання можна буде не тільки виявити конкретну проблему, а й прочистити всі деталі і контакти, щоб забруднення Герасимчука причиною нової несправності.
Проблема з втягує реле стартера. Якщо втягує реле ВАЗ несправне, його доведеться міняти. Однак перш ніж приступати до заміни, перевірте клеми реле: в більшості випадків досить зачистити клеми втягує реле, щоб його оживити. Якщо при спробі завести ВАЗ не чути ніяких клацань, могла згоріти обмотка реле - в даному випадку можна відчути запах гару і побачити димок. Згоріла обмотка підлягає заміні.
Нещільне прилягання щіток до колектора.
Занадто сильний знос колектора. Не забувайте, що зношений колектор не підлягає ремонту, тому його доведеться замінити.