Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чорна блискавка (Toyota Chaser Tourer V)

Наша сеть партнеров Banwar

Повертаючи з тісних міських вулиць на заміське шосе Байкальського тракту, переводимо режим роботи АКП в PWR і прискорюємося з місця Повертаючи з тісних міських вулиць на заміське шосе Байкальського тракту, переводимо режим роботи АКП в PWR і прискорюємося з місця. Поки я прикидав, як швидко ми наздоженемо їхав попереду Subaru, стрілка спідометра вже вперлася в позначку 180 км / ч. Але стрілка тахометра продовжувала свій біг! Пізніше я себе запитував - відливала чи кров від голови, ворушилися чи волосся? Може, це все здалося? Треба повернутися в початкове положення і спробувати знову. Але і з наступного разу мою свідомість насилу брало відбувається за реальність. Ось так починалося знайомство з Toyota Chaser в модифікації Tourer V - мабуть, з найпотужнішим двигуном, який і понині виробляє цей автомобільний гігант.

Якщо ви пам'ятаєте, зовсім недавно ми знайомилися з цією моделлю, тільки в модифікації Tourer. Все б добре, але не сподобався нам малопотужний двигун 1G-FE. І тут пропозицію - познайомитися з найпотужнішою моделлю в своєму класі, чия енергоозброєність в два рази більше, ніж у випробуваної нами машини.

І ось довгоочікувана зустріч І ось довгоочікувана зустріч! Шукаємо зміни зовні - так тут змінена вся ідеологія! Ця машина вже адресована людям, які віддають перевагу великі дози адреналіну і люблячим бути з автомобілем єдиним цілим.

Цей автомобіль має мало аналогів. Ну скажіть, де ви бачили автомобіль E-класу з таким зарядом? На думку спадає хіба що близнюк Mark II або Aristo з 2JZ-GTE, але це вже зовсім інша вагова категорія. Так що в цьому плані Chaser просто унікальна модель, що поєднує в собі комфорт і хвацький характер. Зараз, коли навіть на Nissan Skyline встановлюється V-подібний 6-циліндровий двигун, рядний 6-циліндровий мотор Toyota 1JZ-GTE велика рідкість (зараз він встановлюється тільки на Verossa і Mark II, хоча ще недавно був доступний в колишньої генерації Crown Athlete).

Ті зовнішні доопрацювання, яких зазнала ця модель, склалися в дуже гармонійну картину. Виглядає Tourer V солідно і зовні свою особливу породу ніяк не розкриває. Відомо, що характерною рисою всіх турбоавтомобілей Toyota є відсутність зовнішніх ознак, наприклад, таких як «губа» на капоті (на відміну від Impreza або Lancer EVO). Перше, що кинулося мені в очі, так це збільшеного діаметру вентильовані диски. Уже придивившись, я виявив і посилені гальмівні механізми, які дуже вражають своїми гальмівними супортами. Не інакше такі пристрої призначені осаджувати цей болід з великих швидкостей, та й без них цього автомобіля не обійтися. Я не полінувався заглянути під кузов і не був розчарований: японський виробник не економив, навіть глушник тут був з великою банкою з нержавійки. Шкода, що не прямоток, по всій видимості, колишній господар-японець не використовував цю машину за призначенням - хоча б для вуличних гонок. Воно й краще - буде більше ресурс мотора і турбіни, що важливо для цього автомобіля.

Про зовнішність Tourer V можна судити по фотографіях, але повірте мені, вживу ця машина виглядає куди ефектніше Про зовнішність Tourer V можна судити по фотографіях, але повірте мені, вживу ця машина виглядає куди ефектніше. І не тільки завдяки радикально чорного кольору, але і шикарному аерообвесу, який правильно розподіляє акценти, після того як ближче познайомишся з моделлю. «Фартух» переднього бампера тут нагадує ніс якогось криголама або грейдера, перепрошую за таке грубе порівняння. Але якщо уважніше подивитися, то можна помітити, що нижня «губа» конусоподібна, та до того ж знаходиться зовсім низько, тому подолання всіляких горбів і хвиль потрібно проробляти дуже обережно. А на порогах є навіть імітатори повітропроводів з дрібною сіткою - нібито для вентиляції. І завершує загальну картину «фартух» на задньому бампері, з-під якого визирають ефектного виду муфлера і антикрило. Мабуть, саме на цій версії воно більш актуально, оскільки працює на швидкостях за 140 км / ч і збільшує навантаження на колеса, покращує умови зчеплення шин з дорожнім полотном, що, природно, позначається благотворно на керованості автомобіля, а також його динамічних можливостях (особливо в разі, коли вони обмежені зчіпними властивостями зимової гуми). До того ж Tourer V пропонує таку чисто спорткаровской фішку, як установку більш високих задніх шин, ніж передні - 205/50 і 205/60 на 16-дюймових дисках.

Метою створення інтер'єру Tourer V була динамічність і стильність, яка підкреслюється дрібними деталями, такими, як накладки на дверних порогах з полірованого металу з написом Chaser і обробка під карбон. Природно, дана модифікація має на увазі найкраще оснащення в класі, і воно тут присутній. Всю комплектацію перераховувати немає сенсу, оскільки вона нам добре відома по інших упакованим моделям. Господар Chaser лише злегка змінив систему caraudio - сучасний комбайн Panasonic і потужний сабвуфер, який ховається в багажнику. Але мені здається, що в такій модифікації логічніше було оживити дизайн інтер'єру - вся ця темнота, яким насичений Chaser, тисне монотонністю.

Про те, що потужність цього автомобіля під 300 л. с., не говорить нічого - спідометр з розміткою до 180 км / год і тахометр з 8000 об. / хв. Ніяких шильдиков типу Turbo немає і в помині, як немає і всіляких датчиків - тиск турбіни і інших спортивних атрибутів. Це вже привілей налаштованих моделей, а даний екземпляр до них не відноситься.

Тепер давайте заглянемо під капот, де і таїться головний об'єкт нашого інтересу Тепер давайте заглянемо під капот, де і таїться головний об'єкт нашого інтересу. Шестициліндровий рядний мотор потужністю 280 кінських сил виглядає солідно. Обсяг цього монстра дорівнює 2,5 літрам, головну роль в ньому грає турбіна, розвиваюча максимальний крутний момент в 337 Нм вже при 2400 об. / Хв. Крім цього двигун оснащений фірмовою системою зміни фаз газорозподілу VVT-i, червоний напис на блоці тому підтвердження.

На що здатна турбіна? Нечисленні джерела з цього приводу кажуть, що вона працює практично у всьому діапазоні оборотів двигуна і тому не варто зараховувати її до турбіни низького або високого тиску. Крім цього є ще й фронтальний інтеркулер - на знімку його не побачиш, таке розташування характерно і для 2JZ-GTE. Стандартне тиск наддуву, на який розрахований мотор - 0,7 кг / куб. см. Але воно, природно, не перевищується, оскільки бустконтроллер тут немає. Щоб турбіна не доставляла незручностей при користуванні, встановлений турботаймер.

Ключ на старт - поїхали Ключ на старт - поїхали! Спочатку нічого особливого - робота на малих обертах без продавлювання педалі газу в підлогу нічим не видає характер автомобіля. Навіть не чути розбійницького посвисти турбіни. А пам'ятається, на Forester було хоч вуха затикай. А де ж всі ці кінські сили?

Неквапливо виїжджаємо на вулицю. Час пик, як завжди метушня, але нас це не хвилює. Дивно, але стандартне шасі легко приймає на себе навіть 280 к.с., ніякого дискомфорту. Але щоб відчути невідомі раніше відчуття, потрібно всього лише побільше натиснути на педаль газу, і тоді воно почнеться. Але хіба не для цього ми погодилися на тест цієї машини? Хочемо драйву!

Педаль газу в підлогу, і, злегка чиркнув колесами, Tourer V починає розбіг. «Ангельський спів» турбіни стає трохи більше помітне. На спідометрі вже близько сотні, але ж з моменту старту пройшло десь секунд шість.

За відчуттями, турбіна вступає в роботу при досягненні 3000 оборотів, це стало помітно з-за виникаючих перевантажень. Тяга просто космічна у всьому діапазоні роботи двигуна. Скидання прискорення не відбувається навіть і при 6500 об. / Хв. Ну не можу я повірити, що так їздить автомобіль з кузовом седан, причому максимум потужності, якщо вірити характеристикам, доводиться на 6200 об. / Хв. У той час як стрілка спідометра зупинила свій біг, упершись в позначку 180 км / год, двигун продовжував розганяти автомобіль.

Динаміка розгону мені здалася неймовірною - не встигаєш помічати, як стрілка спідометра відраховує 80 Динаміка розгону мені здалася неймовірною - не встигаєш помічати, як стрілка спідометра відраховує 80 ... 120 ... 160 км / ч. Створюється враження, що автомобіль вистрілили з гармати або катапульти, і цей снаряд з кожним десятком метрів прискорюється все швидше і швидше, все, що тебе оточує, починає перетворюватися в одну суцільну стіну, а твій кругозір звужується до меж ширини дорожньої смуги. Зростаючі перевантаження намагаються втиснути тебе в крісло. В таких режимах насилу повертаєш голову, хоча цього в принципі робити і не треба - вся увага тільки на дорогу.

Намагалися ми зіставити розгін автомобіля і в двох режимах - PWR і NORM (коробка «автомат» має чотири швидкості). Різниця є, але вона не суттєва. У першому випадку передачі перебираються швидше, ніж в NORM, але в будь-якому варіанті вдавалося досягти максимальної швидкості в 180 км / ч миттєво. Ех, якби зняти обмежувач швидкості, можна було б як мінімум розігнатися до 250 км / ч.

Відключати режим контролю тяги TRC ми ​​не стали, чесно кажучи, на хвилі нових відчуттів, які мене переповнювали, я просто про це забув Відключати режим контролю тяги TRC ми ​​не стали, чесно кажучи, на хвилі нових відчуттів, які мене переповнювали, я просто про це забув.

Так, тепер я знаю, що справжньому характеру Chaser підходить саме цей двигун, він дарує ні з чим не порівнянні відчуття потужності і демонструє блискавичне прискорення.

PS Завжди задавався питанням, що означає приставка «V» до Tourer, після цього тесту я знайшов відповідь - «V» від слова Victory - перемога.

фото автора

2004 р

Пізніше я себе запитував - відливала чи кров від голови, ворушилися чи волосся?
Може, це все здалося?
Ну скажіть, де ви бачили автомобіль E-класу з таким зарядом?
На що здатна турбіна?
А де ж всі ці кінські сили?
Але хіба не для цього ми погодилися на тест цієї машини?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов