Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Curtiss Motorcycles створить перший в світі мотоцикл з електромотором V8

Наша сеть партнеров Banwar

Закрити вікно

Слідом за Harley Davidson і рядом інших відомих американських брендів, в Curtiss Motorcycles заявили про плани щодо створення Hera - супершвидкісного мотоцикла, що працює від акумулятора.

Навесні поточного року Curtiss Motorcycles познайомила споживачів зі своїм першим електробайк, розробленим спільно з Zero, поява нової моделі заплановано на 2020 рік. Головна її відмінність від більшості аналогічних байків - V-подібний двигун з потужністю 173 к.с. і обертовим моментом - 393 Нм. Прототипом став байк 1907 року, на якому Гленн Кертіс зумів розігнатися до 219 км / год, побивши всі світові рекорди і ставши найшвидшою людиною на планеті.

За слова генерального директора Curtiss Motorcycles, компанія займається створенням розкішного мотоцикла, аналога якому в сучасному світі немає. Для досягнення мети було вирішено укомплектувати Hera батареєю V8, Ультрапотужні, але вишуканим двигуном E-Twin.

Дивитися всі фото новини >>

Поділитися

Повідомити про помилку

Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

Переглядів: 2192 | Джерело: car.ru | Автор: Марина Мерш

Іноземні автомобілі виробництва країн Європейського союзу завжди розглядалися як високоякісні і надійні.

Іноземні автомобілі виробництва країн Європейського союзу завжди розглядалися як високоякісні і надійні

Дивитися всі фото новини >>

Велика частина брендів і по теперішній час намагається зберегти придбану репутацію. Але є і моделі, які краще не купувати. За результатами проведеного дослідження був складений рейтинг європейських автомобілів з пробігом, які є найбільш надійними і невибагливими при проведенні ремонтних робіт.

Третє місце серед цих автомобілів було віддано моделі Renault Megane II, з кузовом типу седан. Друге покоління даного автомобіля було відзначено як невибаглива і надійне авто. Продажі машини виконувалися з великою різноманітністю двигунів. Найбільшу популярність придбали бензинові мотори об'ємом 1,6 і 2 літри. Їх рівень надійності дозволяли без проблем проходити відстань в 500 тисяч кілометрів до першого капітального ремонту.

Друге місце по надійності заслужено отримав Volkswagen Passat B6, характеристики якого дозволяють віднести його до прийнятного за вартістю бізнес-класу. Невтішні відгуки отримали моделі з коробкою DSG, які і раніше не славилися високим ступенем надійності. Найнадійнішим є двигун об'ємом 1,9 літра, потужність якого становить 105 к.с.

Очолив рейтинг автомобіль чеського виробництва Skoda Octavia Tour. Автомобіль, визнаний культовим, зміг забезпечити чудову репутацію для всього концерну. Найнадійнішими силовими установками, що використовуються на машинах, стали бензиновий мотор об'ємом 1,6 літра і потужністю 102 к.с, а також дизельний двигун об'ємом 1,9 літра, який видає 75 к.с.

Дивитися всі фото новини >>

У Білорусії можна знайти моделі, яких не побачити в Росії, так як там авторинок європеїзований. Тобто в країні продають ті машини, які популярні в інших країнах.

Купити або продати в хорошому стані можна придбати за ціною Lada Vesta, приклавши мінімальні зусилля.

Дивитися всі фото новини >>

Переваги закордонних моделей.

Переваги закордонних моделей

  1. Хороші дороги і м'який клімат що, природно, позначається на стані уживаного авто.
  2. Кращу якість бензину і дешевизна запчастин.
  3. Водії в Білорусії дбайливо ставляться до машин, в зв'язку з тим, що покупка авто дається їм, найчастіше, не просто (на увазі складну економічну ситуацію в країні).
  4. Відносно невисока вартість. Машину можна купити за 8000-10000 доларів, тоді як в Росії за тією ж вартістю реалізується LADA Vesta в стандартній комплектації.

Таким чином, в Білорусії можна придбати не тільки авто в комплектаціях, яких в Росії немає, але і бути впевненим, що модель прослужить довго, а не зламається після місяця експлуатації. Згідно з вимогами, що вступили в силу в 2009 році, машини перевіряються на відповідність екоклассу Євро-5, тобто легко придбати екологічний автомобіль.

Складнощі і правила при ввезенні в Росію. На митниці, при ввезенні в країну авто, можуть виникнути складності:

Екологічність. Як вже було сказано, моделі повинні відповідати екоклассу Євро-5. Якщо авто було випущено раніше 2009 року, буде потрібно сертифікат відповідності. Машини вносяться в спеціальну базу, це доведеться зробити і при відсутності бажаної машини в списку. Отримати сертифікат не складно, однак процедура потребуватиме фінансових і тимчасових витрат.

Розмитнення Білорусії. Якщо авто вже стоїть на обліку в країні, ввезти його можна без проблем. Однак для щойно ввезених з Європи моделей доведеться перевірити номери. У Росії митна служба запросить у білоруських колег підтвердження про легальність ввезення, а час на відповідь займе місяць.

Застава для митниці. При покупці авто за кордоном, при проходженні митної служби, росіянину буде потрібно сплатити мито і податки, для того, щоб отримати довідку, внести заставу, яка є захистом служби від шахраїв. Довідка дає право на зворотному шляху ввезти машину в країну. Якщо все в порядку, заставу повертають назад.

Установка ЕРА-ГЛОНАСС. Згідно з новими правилами, з початку 2017 року машини в Росії оснащуються цієї супутниковою системою . Наявність програми перевірять відразу на митниці, а тому додаткові витрати на установку складуть 30 тисяч рублів.

Виходячи з фактів, разом з перевагами покупки уживаного авто в Білорусії, є і деякі складності. Однак, якщо врахувати, що в республіці продаються іномарки в тих комплектаціях, що і в Європі, вигода очевидна, незважаючи на деякі додаткові витрати.

Дивитися всі фото новини >>

СРСР - пора несподіванок, особливо якщо справа стосується автомобілів. Абсолютно незрозуміло звідки і яким чином в той час з'являлися транспортні засоби. Радянські інженери вже тоді пізнали всі ази модифікації і вирішили перетворити звичайну " перемогу "Під позашляховик.

Микита Сергійович Хрущов дуже захоплювався полюванням. Але звичайному транспортному засобу дістатися до місця, де водиться видобуток, досить важко. Все б нічого, але все-таки ГАЗ-69 високопоставленому Генсеку був за статусом не лежав.

Дивитися всі фото новини >>

Історія створення

Історія створення

У той час члени партії зібралися, і за круглим столом вирішили, що позашляховику бути. Адже даний транспортний засіб потрібно абсолютно всім, не тільки генеральному секретарю, але і партійним діячам, яким потрібно, в силу своєї роботи звичайно ж, добиратися до глибинки. До Міністерства машинобудування СРСР надійшло спеціальне завдання, насправді воно було досить прозорим і зрозумілим. Фахівцям потрібно було створити автомобіль, який би мав прохідність трактора, але в той же час він повинен був бути комфортним, як легковий транспорт.

Фахівцям потрібно було створити автомобіль, який би мав прохідність трактора, але в той же час він повинен був бути комфортним, як легковий транспорт

В основу майбутнього автомобіля лягла "Перемога". Якщо говорити прямо, то новий транспорт взяв в себе все найкраще від ГАЗ-М20, а так же ГАЗ-69. Для того, щоб зменшити габарити автомобіля, було прийнято рішення відмовитися від рами.

Цікавим фактом є те, що при створенні ГАЗ-М72 інженери вперше досліджували кузов на міцність. Можна сказати, що задум вдався. Прохідність М72 була не гірше, ніж у багатьох позашляховиків, які представлені на ринку в даний час.

Технічне оснащення

В підкапотний простір встановили двигун, який стояв біля "Перемоги", але звичайно без модифікацій не обійшлося. Потужність двигуна після оновлень збільшилася до 55 "коней". Видозмінили і радіаторну решітку, яку після стали встановлювати на всі наступні "Перемоги".

Чи всі могли дозволити собі ГАЗ-М72?

Подейкували, що ГАЗ-М72 - це автомобіль не для всіх. Прості громадяни, як багато хто вважав, придбати даний транспорт не могли. Але це зовсім не так. Єдине, що могло перешкоджати придбання авто - це тираж, а так само вартість. Якщо традиційна "Перемога" коштувала в ті часи 16 тисяч рублів, то оновлений ГАЗ-М72 був ще дорожче. Нагадаємо, що середня зарплата в той час була 148 рублів.

Дивитися всі фото новини >>

З 2016 автобренд говорив про те, що збирається випустити трьохрядовий кросовер. І ось в минулому році був представлений прототип такого автомобіля, створеного на базі моделі Toro.

Дивитися всі фото новини >>

Правда потрібно відзначити, що тоді був представлений крос-купе (Fastback), а не позашляховик, як обіцялося. Але виробник заявляє, що першим буде все ж стандартний кросовер.

Але виробник заявляє, що першим буде все ж стандартний кросовер

Згідно з наявними даними, новинку будуть збирати на шасі Small US wide 4x4, як у Jeep Renegade і Fiat Toro.

Згідно з наявними даними, новинку будуть збирати на шасі Small US wide 4x4, як у Jeep Renegade і Fiat Toro

За силової частини новий кросовер оснастять 1,3-літровим бензиновим турбомотором (Firefly) на 170 к.с. Також в силовий лінійці з'явиться дволітровий турбодизель (MultiJet II 2), точна потужність якого поки не називається. Трьохрядовий кросовер буде пропонуватися як в повноприводному, так і в передньопривідному виконанні.

Найбільшу популярність модель Fiat Toro має в Бразилії. Тут місцеві автолюбителі за минулий рік придбали 58 000 таких авто.

Можливо великий позашляховик також знайде багато шанувальників в цій країні.

Дивитися всі фото новини >>

Автовиробники постійно змагаються між собою, але навіть незважаючи на це іноді утворюють тимчасові альянси для того, щоб втілити в життя цікаві проекти.

Автовиробники постійно змагаються між собою, але навіть незважаючи на це іноді утворюють тимчасові альянси для того, щоб втілити в життя цікаві проекти

Дивитися всі фото новини >>

Частіше за все це відбувається з метою економії, адже на розробку чогось нового потрібні великі кошти. Тут виробники шукають собі колег по інтересам. У цій статті ви побачите транспортні засоби, які створювалися в союзі двох компаній, але вони на жаль не принесли їм користі. Незатребуваність транспортного засобу обернулася провалом відразу для двох автовиробників.

1. Mitsubishi Colt / Smart Forfour

Відразу потрібно сказати, що Smart Forfour першого покоління вперше надійшов на ринок ще в 2004 році. Транспортний засіб по гідності оцінили шанувальники марки, динаміка продажів так само була позитивною. У 2006 році керівництво Daimler-Benz вирішили розширити лінійку. Тут виробник зіткнувся з величезною кошторисом, після чого було прийнято рішення побудувати 4-дверну модель на базі Mitsubishi Colt нового покоління. Цікаво те, що збиралися автомобілі на заводі, який розташовується в Голландії. Дивина полягає в тому, що Smart Fourfour не отримав визнання на ринку. На відміну від нього японський хетчбек став улюбленцем в Європі. Нічого не залишалося як зняти транспортний засіб з виробництва, адже на збірку йшло багато грошей, а прибутку не було зовсім.

2. Fiat 500 / Ford Ka

Таким же сценарієм слідували і інші автовиробники. Fiat зіткнувся з фінансовими труднощами, після чого він в терміновому порядку почав шукати собі партнера. Fiat спільно з Ford створили хетчбеки Fiat 500 , а також Ford Ka . Транспортні засоби збиралися, а після і випускалися на заводі в Польщі.

Fiat 500 затребуваний практично в усіх країнах світу, дизайн авто має нотки ретро-стилю, можливо завдяки цьому він користується величезною популярністю. Всього цього зовсім не можна сказати про моделі Ka. Зовнішність автомобіля зовсім блякне на тлі свого конкурента.

3. BMW M1

Автовиробник ще в 70-х вперше задумався про створення спорткара. Для того, щоб втілити цю ідею в життя йому потрібен був партнер. Не секрет, що в першу чергу вибір припав на Італійського виробника Lamborghini, який як ніхто інший знав толк в спортивних авто.

Як планували керівники двох автоконцернів, Lamborghini повинна була випускати кузова і ходову частину, а фахівці BMW взяли на себе роботу з двигуном.

Звичайно ж багато хто пророкував автомобілю велике майбутнє, адже він повинен був народитися в союзі двох успішних компаній. Але, на превеликий жаль, всі прогнози виявилися помилковими. Вся справа в тому, що два лідери не змогли поділити чільне місце в цьому дуеті. Після численних сварок їм довелося розірвати контракт. Але BMW не здалися і стали розвивати M1 самостійно.

Дебют транспортного засобу відбувся в 1978 році. Менше 500 одиниць було зібрано протягом чотирьох років. Такі показники виявилися провальними для виробника. Але в даний час власники даного авто дуже задоволені. У 2016 році на одному з аукціонів BMW M1 пішов з під молотка за 577 тисяч доларів.

4.Citroën / NSU

Вперше ідея об'єднатися цим двом спілкам прийшла в 1960-х роках. Обидва автовиробника хотіли масово виробляти транспортний засіб, який має роторно-поршневий двигун конструкції Ванкеля. Керівники двох автоконцернів грали по крупному, на початку вони побудували підприємство в Женеві, а після, ще одне підприємство в Люксембурзі. Планувалося доопрацювати до ідеального стану двигун Ванкеля, а після відправити його в серійне виробництво.

Двигун встановлювали на Citroen M35 і GS Birotor, а ще й на седани NSU Ro 80. Конструкція була приречена на загибель через надмірної витрати палива. Саме після цієї помилки Citroen довелося об'єднатися з Peugeot, а VAG викупив NSU, після чого зовсім пропав в тіні Audi.

5. Mitsubishi Carisma / Volvo S40

У 1990-му році завод DAF був на межі закриття. Тоді уряд намагався врятувати його, а до нього приєдналися два бренди - Mitsubishi і Volvo. Спільними зусиллями, фахівці компаній створили Mitsubishi Carisma і Volvo S40. Транспортні засоби побудовані на одній і тій же платформі. Перша машина зійшла з конвеєра в 1995 році.

І цей автомобіль не зміг завоювати серця споживачів. Цікаво те, що при його створенні розраховувалося, що машина зацікавить молодих водіїв. Характеристика для тих часів вважалися досить непоганими.

Тут абсолютно неможливо сказати точно чому транспортні засоби не змогли закріпитися на ринку. У будь-якому випадку у вас є унікальна можливість споглядати автомобілі, які повинні були стати легендою, але не дійшли до конвеєра.

Дивитися всі фото новини >>

Чи всі могли дозволити собі ГАЗ-М72?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов