Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Чутки про Волгу ГАЗ-24 в СРСР

  1. Нова Волга розроблялася під цілу гаму моторів - 4-, 6- і 8-циліндрових!
  2. Вона повинна була бути шестимісній!
  3. На експорт йде Волга з дизелем!
  4. Колеса країни рад: на чому ходили Волги
  5. Для міністрів випускається версія з повним приводом!
  6. На прізвисько «баржа»: тест-драйв ГАЗ-24 Волга
  7. Версію з кузовом кабріолет заборонив Брежнєв!
  8. Волга ніколи не буде продаватися простим громадянам!
  9. На Кавказі Волга стоїть цілих двадцять п'ять «тисяч»!
  10. живучі легенди

Наша сеть партнеров Banwar

Волга ГАЗ-24 в чомусь була для Союзу парадоксальним явищем: тисячі цих машин на вулицях - і принципова неможливість володіння ними для багатьох мільйонів громадян. Шарм недоступності народжував чутки і байки, які мало не пошепки переповідали в водійських курилках і боксах гаражних кооперативів.

Нова Волга розроблялася під цілу гаму моторів - 4-, 6- і 8-циліндрових!

З крита образа на державу, яке щось недодало своїм «простим громадянам», часом виливалася в дозвільних бесідах на кухнях і в курилках. Волга як машина «не для всіх» бувала об'єктом таких обговорень. Мовляв, хотіли зробити багато моторів на вибір, а потім залишили людям один - мовляв, вистачить з них і цього! І правда адже, ще в 1960-х роках нова Волга конструировалась з розрахунком на ціле сімейство 4-, 6- і 8-циліндрових силових агрегатів. Моторний відсік просторий - самі можете переконатися на наших фото. Капот відкривається проти ходу і піднімається високо, в верхньому положенні утримується пружинно-важільним механізмом, а не будь-якими упорами - одним словом, ніщо не заважає обслужити будь-який двигун з будь-якого боку.

Базовим мотором був обраний чотирициліндровий бензиновий двигун об'ємом 2,445 літра і потужністю 95 л. с. Йому і судилося стати наймасовішим і поширеним мотором «24-ки». Він не відрізнявся передовими конструктивними ідеями, але до кінця 1960-х - початку 1970-х вважався хвилі сучасним. Так, рекламні проспекти за кордоном по динаміці порівнювали Волгу з однокласником Mercedes-Benz W111 у версії 220 S з меншим робочим об'ємом (2,2 л), але рівною потужністю.

Зважаючи на відсутність доведеної до розуму «шістки» і бажання зробити машину якомога більш масовою і простий в експлуатації, а також з-за дефіциту в глибинці висококваліфікованих ремонтників, від шестицилиндрового двигуна відмовилися. Так що побудований в 1966 році прототип ГАЗ-24-16 з 2,6-літровим V-подібним шестициліндровим двигуном так і залишився дослідним зразком.

Була ще Волга ГАЗ-24-24 - модифікація з восьмициліндровим мотором від Чайки ЗМЗ-2424 об'ємом 5,53 л і потужністю 195 л. с., який працював в парі з триступінчатим «автоматом». Седан використовувався спецслужбами як «машина супроводу» або «догонялки». Застосовувалася переважно для негласного спостереження за дипломатами (які їздили на «своїх» потужних іномарках) і супроводу кортежів перших осіб держави.

Обмежений тираж і утилізація «наздоганялівок» після списання зробили її однією з найбажаніших машин серед колекціонерів.

Вона повинна була бути шестимісній!

Питання місткості салону був актуальним для країни, де одна легковик припадала на вісім-десять сімей. І у випадку з шестимісній Волгою диму без вогню не було. Дійсно, ГАЗ-24 до першого серйозного рестайлінгу, який відбувся в 1977 році, був оснащений переднім сидінням диванного типу, яке складається з трьох частин - широких місць для водія і пасажира і пухкого відкидного підлокітника між ними. Підлокітник піднімався і утворював рівну спинку третього місця по центру, причому вісь підлокітника прикріплювалася до правого переднього сидіння.

Ми тестували автомобіль 1982 року випуску - на ньому передні крісла вже однозначно роздільні. Відмовитися від ідеї широкого переднього дивана змусила обов'язкова установка ременів безпеки. Звичайно, можна сперечатися про зручність їзди спереду втрьох - адже важіль КПП встановлювався на широчезному трансмісивному тунелі, так що місця для ніг «центровому» залишалося зовсім мало.

Цікаво, що і сьогодні деякі виробники повертаються до ідеї підлокітника, який допомагає трансформувати два крісла в загальний диван (наприклад, кросовер Citroen C4 Cactus ).

Цікаво, що і сьогодні деякі виробники повертаються до ідеї підлокітника, який допомагає трансформувати два крісла в загальний диван (наприклад,   кросовер Citroen C4 Cactus   )

На експорт йде Волга з дизелем!

Підозри радянських людей про те, що з СРСР на експорт йде все краще, часто були виправданими. Взагалі-то, проблема паливної економічності для радянських приватників в період «молодості» ГАЗ-24 не стояла: літр бензину в залежності від марки коштував 6-10 копійок. Багато купували його ще дешевше - у водіїв «казенних» машин, які отримували надлишки за рахунок економії або приписок пробігу. Тому дизельні легковики могли бути цікаві тільки тим водіям-професіоналам, хто мав особисту машину (або сусіда з особистою машиною), але працював на дизельної техніці - самоскиді, тракторі, тепловозі. Однак ж радянські автомобілі, через дешевизну бензину і складності обслуговування автолюбітелямі- «приватниками», що не оснащувалися дизельними моторами. Тим більше, що у «волговського» мотора ЗМЗ-24Д (індекс Д не означав «дизель»!) Частково дизельні повадки: високий крутний момент (186 Нм), хороша тяга на низах і в цілому тяжіння до низьким і середнім оборотам. Ми як слід розсмакували це якість в міських пробках і при розгонах від світлофорів.

Статті / Історія

Колеса країни рад: на чому ходили Волги

Приєднувальні параметри «волговских» коліс ведуть свій родовід ще від перших автомобілів ГАЗ - так звана американська система з разболтовка 5х5 1/2 "(5х139,7 мм між отворами для шпильок) ....

01.11.2015

Однак закордонні ринки вимагали дизеля, але ж чимала частина наших машин продавалася за кордоном, в капіталістичних країнах. Почалося все з Москвича-407, потім традиція перейшла і на «24-ку». Замовленням авто з моторами на важкому паливі займалася бельгійська фірма Scaldia-Volga, яка була імпортером вітчизняних авто. Двигуни Peugeot XDP 4.90 об'ємом 2,1 літра (62 л. С.) Встановлювалися серійно на ГАЗі, на звичайному автоскладальному конвеєрі. Для кращого розуміння справи група радянських інженерів пройшла навчання на заводі Peugeot. З 1979 року в якості опції також з'явився і 2,3-літровий дизель потужністю 70 кінських сил. Всього ГАЗом випущено близько 8 000 дизельних Волг. Офіційно вони в СРСР не продавались, але реекспортні екземпляри зустрічалися в Союзі в 1980-1990-і роки.

Був і ще один варіант: не всі знають, що польські інженери намагалися пристосувати на ГАЗ-24 дизельний мотор Andoria 4C90. Такий двигун дрібносерійне випускався польської промисловістю для установки на легку комерційну техніку - мікроавтобуси Żuk, Nysa і пікап Tarpan.

Для міністрів випускається версія з повним приводом!

Цей цікавий для рибалок, мисливців і жителів глибинки слух також мав під собою підстави. Звичайно, все Волги були задньопривідними (Сайбер не береться до уваги), але ...

Партія сказала «треба», Горький відповів - «є». Так коротко можна описати історію появи повнопривідної ГАЗ-24.

У 1973 році горьковский обком замовив ГАЗу легковий комфортабельний автомобіль з позашляховими можливостями не гірше, ніж у УАЗа. Всього було випущено п'ять одиниць комфортабельного седана з колісною формулою 4х4.

Автомобіль отримав уазовской КПП і «раздатку», на роль переднього ведучого моста взяли перевернутий задній, забезпечивши його «панчохами» від «козлика». Передній лонжерон істотно посилили, а також додали траверсу для передньої точки кріплення ресори. Істотно змінилися кермові тяги, вал став довшим. В ході випробувань через відсутність підходящої позашляхової гуми на машину «взули» зимові колеса від Чайки ГАЗ-13. Про серйозність і масштабність проекту говорить той факт, що машина отримала свій індекс ГАЗ-24-95 і навіть окреме керівництво по експлуатації у вигляді вкладиша в стандартну книжечку.

Наша машина - звичайнісінька по комплектації, незважаючи на майже тридцятип'ятирічний вік, вона непогано збереглася і зажадала лише часткової реставрації. Так, в ательє «Вінтаж-моторс» їй перетягнули інтер'єр, але всі матеріали відповідають автентичним. Серійна заднеприводная трансмісія перебуває в хорошому стані, кардан НЕ брязкає, і масло не тече.

Тест-драйви / Поодинокі

На прізвисько «баржа»: тест-драйв ГАЗ-24 Волга

Здалеку, довго ... Про історію Волги написано стільки, що мені вже просто соромно починати цю розмову знову. Але я його почну: мені за це платять зарплату, та й повторення, як то кажуть, мати чогось ...

01.05.2016

Версію з кузовом кабріолет заборонив Брежнєв!

Навряд чи Леонід Ілліч спантеличувався подібними проблемами, і все ж, в принципі, слух небезпідставний - крім седана і універсала, існували як такі і Волги-кабріолети. Їх виробляли штучними екземплярами різні авторемонтні заводи, переробляючи базовий седан. Але не для розважальних прогулянок і навіть не для катання туристів, а для прийняття парадів в «столицях» військових округів. Наприклад, достеменно відомо, що Бронницкий «автора» на замовлення Міністерства оборони в 1970-х роках випускав по кілька примірників ГАЗ-24 без даху в рік. Вони взагалі не мали тенту, а кузов був укріплений Х-подібним підсилювачем на днище. У зв'язку з розміщенням обладнання зв'язку та спеціального поручня в салоні права задня двері були заварені. Спочатку машини фарбувалися в класичний для парадних авто СРСР темно-сірий (кульовий) колір, пізніше силами місцевих автобаз такі кабріолети перефарбовувалися в чорний.

Волга ніколи не буде продаватися простим громадянам!

Поки існував СРСР, так воно і було. Просто назбирати необхідну суму (в різні роки ГАЗ-24 коштував від 9 000 до 14 000 рублів) було мало. Щоб купити Волгу, потрібно було вистояти багаторічну чергу, записатися в яку можна було, тільки отримавши схвалення чиновників на рівні обкому. Цілком відкрито Волгу було можливо придбати в магазинах типу «Берізка» і «Каштан» - але не за рублі, а за зароблені під час закордонних відряджень чеки.

Існував особливий вид заохочення для нагороджених різними державними преміями, високими урядовими нагородами, а також для ударників праці, спортсменів, які відзначилися по службі військових, артистів та інших видатних громадян.

Їх - як правило, людей з певними заощадженнями - могли додатково нагородити так званої листівкою на право придбання заповітної Волги, ніж більшість з радістю і користувалося.

Але деякі з щасливчиків, байдужі до техніки, перепродавали новопридбаний автомобіль або передавали своє право на покупку іншим стражденним громадянам, які офіційного права на володіння ГАЗ-24 від держави не отримували.

Наша «двадцатьчетверка» - звичайний масовий варіант - судячи по комплектації, він призначався саме для продажу в приватні руки. У минулому житті їм володів полковник Радянської Армії, що купив її офіційно - очевидно, завдяки своєму досить високого соціального статусу. Саме в його родині кілька років тому реставратори знайшли цю близьку до «ідеалу» машину і викупили її.

На Кавказі Волга стоїть цілих двадцять п'ять «тисяч»!

Старі Волги на вторинному ринку траплялися рідко, цінність представляв кожен списаний з таксопарку або обкомівського гаража екземпляр, не кажучи вже про машини «приватників». Як правило, на чорному ринку коштували старі Волги не менш нової в магазині, а то і в пару-трійку разів дорожче. Наприклад, в Грузії за новий чорний ГАЗ-24 з яскравим червоним салоном і іншими «наворотами» могли «відважити» до 30 000 рублів.

Особливо вдалим випадком вважався виграш «24-ки» в лотерею. Справа в тому, що ОБХСС (відділ боротьби з розкраданнями соціалістичної власності МВС СРСР) міг запитати у будь-якого громадянина, де він взяв Волгу, якщо він не ударник соцпраці, не письменник, що не артист і не партійний чиновник. А фартовий квиток, перекуплений за величезні гроші у який виграв його щасливчика, знімав багато питань з боку ОБХСС за адресою незаконно збагатився громадянина. Найзаможніші товариші навіть замовляли перегін Волги до себе на батьківщину, часто з іншої республіки. Коштувала така послуга від 1 до 4-5 тисяч рублів, залежно від дальності пробігу і нахабства водія-перегонника.

живучі легенди

Як бачимо, в соціалістичному суспільстві з його неринковими відносинами і певною закритістю, автомобіль міг опинитися не тільки засобом пересування, а й суб'єктом внутрішньої політики. Як тільки держава «відпустило гайки», відкривши ринок і кордони, Волга моментально стала тим, чим на той час уже була насправді: архаїчним автомобілем з великим запасом міцності і сумнівною престижністю. Але легенди залишилися ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов