Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

CVT JF010E / RE0F09A, Мурано варіатор, Опис, Ціни на запчастини, Типові Хвороби.

Наша сеть партнеров Banwar

Варіатор (CVT) RE0F09A / B, (він же JF010E - за класифікацією Джатко) розроблений на конструктивній основі зоряного варіатора   RE0F06A   , Але під крутний момент ниссановского двигуна в 3

Варіатор (CVT) RE0F09A / B, (він же JF010E - за класифікацією Джатко) розроблений на конструктивній основі зоряного варіатора RE0F06A , Але під крутний момент ниссановского двигуна в 3.5л V6 і з 2002 встановлюється на Ніссан Murano, пізніше (2007) модифікація на вкрай рідкісні Maxima, Pressage, а з деякого часу і на Teana російської збірки. Буква "В" в назві означає відмінність по роздатці для різного приводу. Для замовлення деталей різниця значення не має.

Renault намагався встановлювати JF010E на 2-х літрові дизельні Меган і Сценик.

Цей варіатор - наступний виклик Jatco, покликаний конкурувати з преселективна коробками в класі heavy duty. JF010 не зміг завоювати серця покупців, хоча практично нічим не відрізнявся від мегабестселлера JF011E . Цю відносну невдачу пов'язують з поступками конструкторів екологам і "хотілки" водіїв. Швидше розгони, менше витрата бензину ітд, все це навантажує конуса і ремінь в рази сильніше, ніж у JF011. Слабкості конструкції (в порівнянні з JF011) пов'язують зі зменшенням тиску, що подається на конуса. Це береже ремінь, в рази зменшуючи розриває зусилля, обрив стрічок якого призводить до фатальних наслідків для варіатора.

Тут збільшили термін життя ременя, що працює на межі можливостей, зменшивши ресурс конусів. Конуса посилювали, збільшивши точність обробки і напиляя на їх робочу поверхню твердосплавні матеріали. І цей варіатор можна вважати успішним, але дуже специфічним. Чи не універсальним, як його зоряний побратим, який до цих пір легко агрегатіриется з різними двигунами різних виробників. У тому числі і з з 2.5 літровим двигуном Мурано. Фактично варіатор JF010E можна вважати тупиковою гілкою еволюції, розробленої штучно тільки під один двигун з великими обмеженнями по навантаженню.

Бережна експлуатація з довгим прогрівом масла взимку і часта заміна масла (NS-2) з ремонтом гідротрансформатора - найкраще, що може зробити власник для свого варіатора в перші роки експлуатації.

Типові хвороби вікових воротарів RE0F09A / JF010E:

Взагалі це сімейство воротарів - одне з найбільш відпрацьованих в світі і довго було зразком для всіх виробників трансмісій. Але в боротьбі за ринок 3-4 літрових машин вони поступилися автоматам і DSG. Ніхто не наважується встановлювати JF010E на свої 3-х літрові машини, віддавши перевагу над ними 5-ти ступінчасті автомати - як наприклад Міцубіші з JF506 , Що відмовилася від власних розробок в 2003-му.

Ніссан ж і після 2014 року ризикнув інвестувати в наступне покоління цього сімейства воротарів для 3 Ніссан ж і після 2014 року ризикнув інвестувати в наступне покоління цього сімейства воротарів для 3.5 літрового Мурано - JF017 .

5 літрового Мурано -   JF017

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва.

Капремонт вікового JF010 зазвичай вимагає ремонту гідротрансформатора - 320001. Найбільш популярні в замовленні на перегородку:

Найбільш популярні в замовленні на перегородку:

- Ремкомплекти і сальників - № 320002.

Найчастіше замовляють ремкомплекти Транстек, ніж Пресіжн.

При горілого масла обов'язкові до заміни все гумові ущільнювачі, тефлонові кільця (320199K) після пробігів у 100 ткм бувають критично зношені і стають причиною втрати тиску масла і згоряння фрикционов При горілого масла обов'язкові до заміни все гумові ущільнювачі, тефлонові кільця (320199K) після пробігів у 100 ткм бувають критично зношені і стають причиною втрати тиску масла і згоряння фрикционов. У JF010E застосовувалися два покоління тефлоновим великих кілець для конусів - товщиною 2.6мм і 3.3 мм.

3 мм

Разом з ремкомплектом зазвичай замовляють окремо фрікціони Форвард замість «з'їдених» - 320104 зі сталевими дисками - 320124 Разом з ремкомплектом зазвичай замовляють окремо фрікціони Форвард замість «з'їдених» - 320104 зі сталевими дисками - 320124.

Для повної перебирання майстри замовляють фрікціони обох пакетів (однакові з JF011 ) - 321003.

Сталеві диски теж досить часто замовляють комплектом - 320004.

Згоряють першими від перевантажень фрікціони Форвард через розгонів на холодному маслі. Тому майстри зазвичай попереджають власників про необхідність прогрівати масло перед початком їзди. Також дуже рекомендується міняти масло як тільки його прозорість викликає сумніву . JF010 зачиповал до межі на заводі, щоб безпечно передавати хоча б 60-70% потужності двигуна. До маслу варіатор вимогливий, до його рівня і якості. Згоряють першими від перевантажень фрікціони Форвард через розгонів на холодному маслі

Сальники піввісь (правий) - різні для повного приводу і 2WD - 320076. Cальнік насоса - універсальний - 320070.

Cальнік насоса - універсальний - 320070

Кожні 2-3 роки рекомендовано змінювати зовнішній фільтр тонкого очищення в зборі (до 2012) або картридж (з 2012 року): # 321013 Кожні 2-3 роки рекомендовано змінювати зовнішній фільтр тонкого очищення в зборі (до 2012) або картридж (з 2012 року): # 321013.

Фільтр металевий відкритий з металевою сіткою - № 320010, в замовленнях зустрічається нечасто. Досвідчені майстри впевнені, що його досить промити, щоб гарантувати подальшу безпроблемне роботу варіатора. Міняють тільки при повному розбиранні або масло пахло горілим .

Від тривалої експлуатації з брудним маслом зношуються клапана і плунжери гидроблока і головне - від прослизань зношується штовхає ремінь.

- При капремонті JF010E з пробігами понад 150 ткм змінюють кульки конусів (зараз стали замість кульок встановлювати «вічні» ролики 6х12 триста двадцять одна тисячі сімсот сорок дві) і - При капремонті JF010E з пробігами понад 150 ткм змінюють кульки конусів (зараз стали замість кульок встановлювати «вічні» ролики 6х12 триста двадцять одна тисячі сімсот сорок дві) і

- зношений р Ємен (901063): - № 320700.

В останні роки інженери Бош настільки "вилизали" все нано-дефекти стрічок ременя, що ремені випущені після 2005 року забезпечують мінімум проблем протягом 100-150 ткм.

Ремінь для JF010 Мурано на 15 міліметрів довше поширеного на ринку ременя для RE0F06A і їх легко переплутати. Цей ремінь - найпотужніший в родині Бош (максимальна кількість стягають стрічок), працює з граничними навантаженнями і застосовується також на нових варіатора Джатко JF017 і Мерседес 722.8. Ремінь для JF010 Мурано на 15 міліметрів довше поширеного на ринку ременя для RE0F06A і їх легко переплутати

Типова помилка початківців майстрів: - установка ременя проти стрілки обертання валів, в цьому випадку ремінь відразу рветься і доводиться перебирати коробку спочатку. Якщо запустити проблему із заміною ременя, доводиться міняти (або ремонтувати) і самі конуса.

При зносі ременя комп'ютер дає соленоїд команду збільшити тиск притискання на конуса, чому кратно збільшується навантаження на підшипники При зносі ременя комп'ютер дає соленоїд команду збільшити тиск притискання на конуса, чому кратно збільшується навантаження на підшипники. Занадто довга і агресивна експлуатація воротарів з напів-зношеним ременем призводить до ранньої смерті підшипників. Першим починає руйнуватися підшипник вихідного вала, з боку задньої кришки (84x32,1x15) 320235.

Решта - 320229. І 320228 з 320236.

Решта підшипники можуть пройти до початку необоротних руйнувань ще трохи. Змінюються часто всім комплектом - 320201.

Змінюються часто всім комплектом - 320201

- Кришку насоса Pump RE0F09A / JF010E Stator № 320520 відновлюють - Кришку насоса Pump RE0F09A / JF010E Stator № 320520 відновлюють.

Типові несправності вікових воротарів Джатко пов'язані з тим, що від перегріву і забруднення влітку заклинює Клапан контролю тиску (Насос) - 320 507. Після зносу алюмінієвого корпусу насоса понад 0.04 мм, на стінках починає застоюватися осад олії, клапан починає клинить і включатися ривком після прогріву, що призводить до динамічного навантаження на залізо і дуже швидко вбиває ремінь і конуса.

Вирішують проблему або заміною клапана, насоса або рассверливают корпус і змінюють клапан на ремонтний, анодований від Соннакс (потрібно інструмент для установки) - 320 507. Конструктивна особливість джатковского насоса.

Конструктивна особливість джатковского насоса

- З пакетів зчеплення горять фрікціони Forward Clutch 320104 - З пакетів зчеплення горять фрікціони Forward Clutch 320104. Часто майстри міняють заодно і фрікціони Реверс - 320110.

- Перевіряють і замінять згорілий степ-мотор, який як і у молодшого брата JF011 має вельми обмежений ресурс роботи в перегрітому маслі - 320 440.

Робота варіатора в брудному маслі або зі з'їденими фрикційними накладками призводить до проблем гидроблока - 320740. Якщо чистка не допомагає і канали з'їдені настільки, що клапана зависають і клин, то гідроблок замінюють.

Зустрічається в заміні і задня кришка - 320759.

Перша причина швидкого зносу ременя - недостатньо прогріта трансмісія взимку. Масло для цього потужного варіатора відрізняється від попередніх модифікацій тим, що ще краще працює ( "склеює вал з ременем") при робочих температурах (70º-100º), але зате дещо гірше - при температурі нижче 50-60 градусів. Тому інтенсивні зимові розгони непрогрітим потужним двигуном зривають ремінь в ковзання і стирається і поверхні валів і тонку насічку робочої поверхні ременя. А без цієї насічки ремінь - як лиса гума на льоду. Ковзає і добиває конуса валів. Тому якщо водій любить з ранку, запізнюючись на роботу, придавити педаль газу, то доведеться частіше міняти ремінь і недешеві конуса.

Навіть якщо насічки на ремені ще не стерті і добре відводять масло як протектор воду, забезпечуючи достатнє зчеплення з конусами, то все одно після 150 ткм настає розтягнення і втома металу внутрішніх стягають стрічок ременя. При розтягнутому ремені нахил сегментів ременя змінюється і площу зіткнення зменшується. Тому майстри не рекомендують грати в "російську рулетку" зі старими ременями і змінюють ремінь на новий не чекаючи граничного зносу конусів або розриву ременя.

Друга причина руйнування ременя - їздять в пробках на низьких швидкостях з різкими прискореннями. Ремінь при цьому згинається по мінімальному радіусу. Інша крайність - їзда на максимальних обертах, на граничних швидкостях. Тоді, крім мінімального радіусу вигину ременя і стрічок, додається гранична швидкість обертання.

І звичайно, сама загальна причина раннього кінця поверхонь ременя і валів - чистота масла, і головні вороги масла - з'їдені дощенту фрікціони Форвард і фрикціон гідротрансформатора.

Взагалі головним фактором довговічності цієї коробки є стан унікальних за своєю конструкцією валів - веденого і ведучого. Поверхня конусів - головний ресурс коробки. Всі інші вузли значно дешевше або легко ходять два життя цього варіатора.

- Плита управління клапанна (320740   )   Murano - Плита управління клапанна (320740 ) Murano. Проблема пов'язана в порівнянні з JF010E з більш агресивним брудним маслом - пил від зносу нового матеріалу фрикциона ВМД. Плита чиститься і зрідка змінюється зношений клапан плунжера каналу ТСС.

Плита живе в середньому 6-9 років, після чого її часто змінюють через зношування, викликаного брудним маслом. Інженери-практики з Джатко рекомендують міняти масло в своїх варіатора через кожні 40-50 тисяч км. І додають: "і чим частіше - тим краще!".

Вартість і наявність необхідних Вам позицій можна перевірити в інтернет-магазині, натиснувши для пошуку деталі номер на помаранчевому тлі.

На яких авто встановлювалося це сімейство воротарів:

Авто Модель Країна збірки Двигун Модель Альтернативне ім'я NISSAN / DATSUN ALTIMA 07- .. USA CVT FWD V6 3.5L RE0F09B JF010E NISSAN / DATSUN ELGRAND 10- .. JPN CVT F / AWD V6 3.5L RE0F09A JF010E NISSAN / DATSUN MAXIMA 07- .. USA CVT FWD V6 3.5L RE0F09B NISSAN / DATSUN MURANO 02-08 JPN CVT F / AWD V6 3.5L RE0F09A / B NISSAN / DATSUN PRESAGE 03-09 JPN CVT FWD V6 3.5L RE0F09A / B JF010E NISSAN / DATSUN QUEST 10- .. CHN JPN CVT F / AWD V6 3.5L RE0F09A JF010E NISSAN / DATSUN TEANA 03- .. CHN IRN JPN RUS TWN THA CVT FWD V6 3.5L RE0F09A JF010E RENAULT MEGANE 08- .. FRA ESP CVT FWD L4 1.9L JF010E RENAULT SCENIC 09- .. FRA CVT FWD L4 1.9L JF010E

Приблизний асортимент запчастин для ремонту RE0F09A / JF010E.

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатися наявність \ ціну Дефектовка і ремонт гідротрансформатора АКПП RE0F09A / JF010E (перед відправкою обов'язково злити масло і закрити кляпом шийку) 320001 Комплект Прокладок і Сальников без поршнів з товщиною великих тефлонових кілець 3.5 мм, RE0F09A / JF010E CVT 2003 Up ( Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 320002A Комплект сталевих дисків, RE0F09A / RE0F09B / JF010E / JF011E CVT Nissan Jatco ATCU 2003 Up 320004 Поршень, Piston Kit RE0F09A / RE0F09B / JF010E CVT Forward / Reverse 320008 Фільтр, RE0F09A / RE0F09B / JF010E CVT варіатор 2003 up 320010 Фільтр зовнішній в металевому корпусі, старого зразка нерозбірний RE0F09A 2003-2012-up 320013 Саль нік / манжета насоса, RE0F09A / JF010E [49x64x8] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) 320070 Сальник / манжета піввісь, правий, RE0F09A / JF010E / RE4F04B / RE4F03B [78,2x50x9] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) AWD 2003 up 320076A Сальник / манжета піввісь, правий, RE0F09A / JF010E / RE4F04A [59х33х17] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) 2WD 320076 Фрикційний Диск RE0F09A / JF010E / JF011 / JF016 Forward (36Tx1.5x138) 320104 Фрикційний Диск RE0F09A / JF010E / JF011E (CVT) REV [40Tx1.5x178] 320110 Сталевий диск, RE0F09A / JF010E / JF011E / JF016 / JF017 FRD [30Tx1.37x120] 320124 Комплект тефлоновим кілець з 11шт (з Великими кільцями на конуса), Seal Ring Kit (вхід ят в ремкомплект ... 002) RE0F09A / JF010E (D = 148x3,3 / D = 145x2.6 / D = 155x2.6) 320199K Комплект компресійних тефлоновим кілець з 9-ти штук, без великих кілець на конуса, (входять в ремкомплект ... 002) RE0F09A / JF010E, Sealing Ring Kit 320199KA комплект компресійних тефлоновим кілець з 16-ти штук з великими кільцями на конуса (входять в ремкомплект ... 002), RE0F09A / JF010E Sealing Ring Kit у комплект входять обидва варіанти кілець на шківи (товщі 320199KB Підшипник, Bearing, RE0F09A / JF010E, Secondary Pulley to Bel, (Secondary Pulley Small), (52x27x26, роликовий) 320228 Підшипник, RE0F09A / JF010E Підшипник веденого вала з боку кришки (105x45x21) 320229A Підшипник, Bearing, RE0F09A / JF010E, Secondary Pu lley to Rear Cover, (Secondary Pulley Big), (100x45x21) 320229 Підшипник вихідного валу, з боку задньої кришки, розміри (84x32,1x15), RE0F09A 320235 Підшипник вхідного вала від корпусу, розміри (100х65х17), RE0F09A, Bearing 320236 Прокладка піддону (фібра), RE0F09A / JF010E (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) MURANO 320300 Датчик тиску, Switch, Pressure RE0F09A 320415 Кроковий мотор RE0F09A / JF010E (CVT) 320440A Масляний насос в зборі, RE0F09A / JF010E (MURANO) 320500 Комплект інструменту для установки ремонтного клапана насоса 113741-07, RE0F09A / JF010E, Tool Kit for 113741-07 320507TK Клапан насоса (Ремонтний) RE0F09A / JF010E, потрібно інструмент F-113 741-TL7C 320507 Ступица масляного насоса, (Відновлення клапана насоса з запчастинами), Stator RE0F09A / JF010E Oil pump, W / Gears (Murano / Maxima / Teana), Repair 320520 Ремінь приводний варіатора, Belt, drive RE0F09A / RE0F09B / JF010E Nissan /722.8 Mercedes (255.4 x 225,4 x 30) 2003 up 320700 ВІДНОВЛЕННЯ конусів клієнта (проточка / шліфування), RE0F09A / JF010E (CVT) / JF011 / JF015 / JF016 / JF017 (Ціна залежить від стану конусів) 320701A Плита управління в зборі (гідроблок), RE0F09A / JF010E Murano 2003-09 V6 3.5L CVT FWD / AWD 2003 up (з контрактних коробок, БЕЗ ГАРАНТІЇ І ПОВЕРНЕННЯ) 320740 Клапан регулювання блокування ремонтний RE0F09A, JF010E, встановленням зверніть увагу специнструмент: F-113 741-TL13 320741A Oversized Secondary JF010E Pulley Co ntrol Valve Kit 320741

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов