Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

CVT K310, K311, K312, K111, K112, XA-15LN, Опис, запчастини, Ціни, довідкова інформація

  1. На яких авто встановлювалося це сімейство CVT:

Наша сеть партнеров Banwar

Варіатори для переднього приводу (CVT) K310- K111 Тойота відчувала з 2000-го року на екзотичних Пріус, намагаючись наздогнати вирвався вперед конкурента - Ніссан \ Джатко з його мегауспешним варіатором JF011E Варіатори для переднього приводу (CVT) K310- K111 Тойота відчувала з 2000-го року на екзотичних Пріус, намагаючись наздогнати вирвався вперед конкурента - Ніссан \ Джатко з його мегауспешним варіатором JF011E.

Тойота почала працювати над новою серією середнього класу під ім'ям K110-112 (двигуни понад 2-х літрів) ще в кінці 20 століття. Перший варіатор К110 вийшов в 2000-му році в серію і працює на Естім, Опа, Короллах, Яріс і деяких інших праворульних машинах для японського (австралійського) ринків.

У 2004-му після обкатки був зроблений апгрейд і вийшла більш досконала модифікація - К111, а в 2005 - посилена модифікація для двигунів до 2 У 2004-му після обкатки був зроблений апгрейд і вийшла більш досконала модифікація - К111, а в 2005 - посилена модифікація для двигунів до 2.4л - ДО112, яку вже як «невбиваних» стали встановлювати на РАВ4 і інші моделі японського ринку. Захоплені відгуки про надійність цієї серії привела до многчісленних замовленнями на ноие модифікації - К114 - K115. Все вдосконалення були пов'язані в основному з посиленням вузлів, вдосконаленням електрики і настройками комп'ютера. В ремонті зустрічається варіатор К110 агрегатований з 2х літровим двигуном. Найбільш популярна у нас в ремонті модифікація ДО112.

У 2002 виходила серія воротарів К210, яка була визнана «прохідний» і не отримала подальшого розвитку.

У 2003-му запустили нову (вже міжнародну) серію воротарів класу "міні" для седанів - CVT К310 (з двигунами 1.5 і 1.8 літрів) вже досить відпрацьованою конструкції, яку мало кому вдається вбити педаллю газу в перші 200 ткм.

Серія К310 адаптована під менший крутний момент від двигунів до 1800 см³. К310 вже практично з запуску був позбавлений "дитячих" хвороб і став встановлюватися на всі серійні моделі Тойоти, починаючи з місцевих Алліон, закінчуючи світовими Королла, RAV4 і Яріс. Варіатор К310-311 відомий також під дівочим (айсіновской) прізвищем: XB-20LN. Найпопулярніша в капремонті коробка.

Тоді ж (2004) була запущена нова серія воротарів мікро класу - К410, уніфікована з К210, яка обкатувалася на Витц і IQ з двигунами до 1 Тоді ж (2004) була запущена нова серія воротарів "мікро" класу - К410, уніфікована з К210, яка обкатувалася на Витц і IQ з двигунами до 1.3л. З 2011 року відпрацьована і вже «вбивається» модифікація цього варіатора К411 стала масово встановлюватися на місцеві Королли, Ауріс, Витц і IQ з мінімальним об'ємом двигуна (1.0 і 1.3L).

Паралельно (2002) Айсин розробляла для зовнішнього ринку споріднену модифікацію цих воротарів класу "мікро" і "міні" під назвою XA-10LN і XA15-LN, для зовнішнього нетойотовского світу, щоб потіснити конкурентів з Джатко - JF011E- JF015E . Не можна сказати, що попередній джатковскій JF011E зайняв весь ринок бо був краще тойотовськіх воротарів. Джатко швидше брало серійністю своїх воротарів на популярних авто і пов'язаної з цим низькою ціною агрегату. Тому Тойота з Айсин вирішили і тут зайняти свою нішу, запускаючи мільйонними тиражами свій дуже надійний варіатор класу міні.

Рідкісні у нас XA10-LN (К410) з 2005 року обкатувався з моторами 1.3 літра на малюків Тойоти Витц, і з 2007 року його запропонували для серійних Судзукі Свіфт для японського ринку. А після пробували ставити і на Сплеш. Пізніше цей варіатор в модифікації К411 (410) зустрічали на Yaris, Wish, Ractis і ін.

Пізніше цей варіатор в модифікації К411 (410) зустрічали на Yaris, Wish, Ractis і ін

Тойотовские варіатори відрізняються більшій надійністю, ніж варіатори Джатко, в основному через те, що конструктори затиснули режими розгону на низьких швидкостях, щоб зберегти ремінь і конуса. Ця «загальмованість» - проблема для маркетологів, які вважають варіатори значно менш привабливими для покупця, ніж ДСГ. І останні варіатори Тойоти вирішили цю проблему, підключивши в схему варіатора шестерні Direct Shift-CVT.

Ремонтопридатність воротарів досить висока і стоїть між ступінчастими автоматами (яким дещо поступається) і європейськими ДСГ (які в середньому перевершують). Ремонт тому краще проводити в спеціалізованих сервісах, які знають специфіку перебирання цих дуже технологічних і складних агрегатів. А масло міняти варто регулярно разом з фільтром і з чищенням піддону.

А масло міняти варто регулярно разом з фільтром і з чищенням піддону

Підібрати ремкомплекти воротарів Айсин - клавіша зліва Підібрати ремкомплекти воротарів Айсин - клавіша зліва.

Варіатори Тойоти ходять свій ресурс досить нудно і надійно. Агресивна їзда і жорстка експлуатація призводить до необхідності раннього капремонту. При перебиранні тойотовский воротарів: Варіатори Тойоти ходять свій ресурс досить нудно і надійно

- змінюють витратні матеріали невбиваного гідротрансформатора (в основному - фрикциона блокування) - 348 001 - змінюють витратні матеріали невбиваного гідротрансформатора (в основному - фрикциона блокування) - 348 001. Показанням до його ремонту служать підтікають сальники (348070).

- Ремкомплекти прокладок і сальників - Оверол Кіт # 348002. Праворуч - Ремкомплекти і сальників для популярного в ремонті CVT K310-312.

Для різних модифікацій комплект тефлону може відрізнятися Для різних модифікацій комплект тефлону може відрізнятися. Перші модифікації К310 К110 мали 3.5 мм кільця конусів. Тому комплекти великих кілець для капремонту конусів замовляють окремо (348199).

Фрікціони при капремонті найчастіше змінюють Комплектом (обидва фрикциона: Форвард + Реверс) - 348 003 Фрікціони при капремонті найчастіше змінюють Комплектом (обидва фрикциона: Форвард + Реверс) - 348 003.

Мало хто з майстрів намагається економити на фрикціонах Реверс, щоб не перевіряти зазори в цьому пакеті і дати гарантію на наступний період експлуатації до чергової перебирання.

При капремонті обов'язково промивають теплообмінник. При капремонті обов'язково промивають теплообмінник

Типові ремонти воротарів:

Свій фільтр піддону у К310 - K312 - 348010A.

Фільтр К110-112 - № 348010B. Існують фільтри для глибокого піддону з маслозаборнік висотою 9мм. На жаль «теоретично» по ВИН коду не завжди вдається визначити який фільтр потрібно - з заборником або без. Це визначають «практичним» способом - зняттям піддона. Решта фільтри воротарів - 348010. Але досвідчені майстри міняють фільтр при кожній зміні масла, яку рекомендується робити через 80-100 ткм, а перевіряти рівень і прозорість - через 50 ткм.

Як все варіатори, ці коробки чутливі до чистоти, рівню і типу масла (Toyota Super CVT) Як все варіатори, ці коробки чутливі до чистоти, рівню і типу масла (Toyota Super CVT). Особливо помітно якість масла починає відчуватися в міру старіння масла і соленоїдів . Тому щорічні перевірки і заміни фільтра-картриджа з маслом дуже рекомендуються майстрами. Огляд піддону дозволяє вчасно визначити необхідність перебирання коробки, не доводячи до заміни дорогого комплекту конусів і підшипників.

Примітка: - рівень масла виставляється по переливні патрубку в піддоні при прогрітій (+36 ... + 46 °) коробці і працюючому двигуні. З кожної другої часткової зміною масла майстри обов'язково замінюють масляний фільтр АКПП з оглядом піддону. Заміна масла - досить складна і відповідальна, тому варто довірити її фахівцям з ремонту АКПП.

Фільтр гидроблока - тонкого очищення, універсальний (K310 / K311 / K312 / K110 / K111 / K112) - 348013 змінюється з перебиранням коробки Фільтр гидроблока - тонкого очищення, універсальний (K310 / K311 / K312 / K110 / K111 / K112) - 348013 змінюється з перебиранням коробки. Такий фільтр затримує не тільки дрібний пил, яка може осідати на золотниках гидроблока і соленоїдів, але і дає додаткову страховку гідроблоків - фільтрує на собі клейову основу фрикційних накладок, якщо горіло масло і фрікціони . Міняти цей фільтр майстра вирішуються при перебиранні варіатора і гидроблока.

Міняти цей фільтр майстра вирішуються при перебиранні варіатора і гидроблока

Фільтри випускалися під свій гідроблок і піддон. Для Estima / RAV4 ... K110 / 112 свій фільтр - № 348010C.

Як і свій фільтр для варіатора К410 (348010D).

Фільтр - одноразовий , Мембрана досить добре затримує бруд в гарантійний період, але при агресивній манері водіння бажано міняти цей фільтр з кожною заміною масла, щоб не допустити масляного голодування і прискореного зносу вузлів коробки, коли морозним ранком непрогрітій масло не прокачується через брудний фільтр.

Фільтр -   одноразовий   , Мембрана досить добре затримує бруд в гарантійний період, але при агресивній манері водіння бажано міняти цей фільтр з кожною заміною масла, щоб не допустити масляного голодування і прискореного зносу вузлів коробки, коли морозним ранком непрогрітій масло не прокачується через брудний фільтр

Масло, крім змазує і гідравлічної функції, ще як каніфоль "склеює" метал ременя з конусом. Але ця здатність масла повністю проявляється тільки при робочих (понад + 60ºС) температурах. Тому фахівці рекомендують прогрівати варіатор перед початком їзди і не перевантажувати ускорениями "холодний" варіатор.

Тому фахівці рекомендують   прогрівати   варіатор перед початком їзди і не перевантажувати ускорениями холодний варіатор

Капремонт варіатора з перебиранням (як і своєчасна заміна масла з фільтром) продовжують конуса ресурс Капремонт варіатора з перебиранням (як і своєчасна заміна масла з фільтром) продовжують конуса ресурс.

При перебиранні перевіряють ремінь на знос протектора, змінюють тефлонові кільця, сальники, прокладки, Оверол Кіт # 348002 (Ремкомплект ДО112 - 348002B).

Головний витратний матеріал для цього покоління воротарів - ремені фірми Бош-VanDoorn (натисни номер дізнатися ціну) - 348 700.

Вони ходять відносно довго, але вимагають перевірки і заміни після гарантованих 150 ткм (залежить від манери водіння і ... Детальніше ) Необхідність заміни ременя визначається зносом протектора, по аналогії з шинами. Чим сильніше з'їдена насічка протектора, тим раніше ремінь зірветься в ковзання при продавлюванні педалі газу. Експлуатація в спортивних режимах із зношеним ременем призводить до перевантаження і зносу підшипників. Що виражається в вібраціях і шумі і призводить до ланцюгової реакції руйнування варіатора. Вони ходять відносно довго, але вимагають перевірки і заміни після гарантованих 150 ткм (залежить від манери водіння і

При цьому стрічки ременя розтягуються (на частки міліметра) до граничних значень, що збільшує люфт сегментів і їх нахил до конуса. Що за ланцюговою реакцією ще сильніше збільшує натяг стрічки і швидкість зносу ременя.

І на максимальних швидкостях стрічка рветься, коли настає старіння металу стрічок, що буває не часто. Набагато раніше ремінь перестає передавати крутний момент і замінюється. Відтягування заміни ременя призводить до задирам і зносу дзеркальної поверхні конусів, що практично примовляє весь варіатор до списання.

Експлуатація варіатора з зношеним ременем веде також до прискореного зносу підшипників (нижче). ВАЖЛИВО !! - монтаж ременя по стрілці обертання.

Підшипники всіх воротарів Тойоти - вважаються «расходников» Підшипники всіх воротарів Тойоти - вважаються «расходников». Зібрані під номерами 348 236, 348 235, 348 229, 348 228.

При роботі на максимальному тиску (при зношеному ремені) починаються вібрації, які запускають ланцюгову реакцію зносу всіх підшипників від динамічних навантажень.

Якщо люфт помітний тільки у одного підшипника (зазвичай першим в заміні зустрічається самий навантажений передній підшипник ведучого шківа К311 \ 311 - 348236A (В43-4UR), це маркер того, що інші підшипники (348235A і 348229A) теж зазнали перевантаження з неприпустимими вібраціями, процес зносу запущений Якщо люфт помітний тільки у одного підшипника (зазвичай першим в заміні зустрічається самий навантажений передній підшипник ведучого шківа К311 \ 311 - 348236A (В43-4UR), це маркер того, що інші підшипники (348235A і 348229A) теж зазнали перевантаження з неприпустимими вібраціями, процес зносу запущений.

На варіатор К111 \ 112 підшипники поставляються і замінюються одразу всім комплектом - 348201.

Заміна тільки одних підшипників (або якогось одного підшипника) без перевірки зносу і заміни тефлоновим кілець і ременя призводить зазвичай до досить швидкого повернення варіатора в капремонт зі схожими симптомами.

Заміна тільки одних підшипників (або якогось одного підшипника) без перевірки зносу і заміни   тефлоновим кілець   і ременя призводить зазвичай до досить швидкого повернення варіатора в капремонт зі схожими симптомами

При зверненні в ремонт насамперед перевіряють знос пластикових (   тефлоновим   ) Кілець (348199), через які виникають втрати тиску масла і замінюють їх після пробігів св При зверненні в ремонт насамперед перевіряють знос пластикових ( тефлоновим ) Кілець (348199), через які виникають втрати тиску масла і замінюють їх після пробігів св. 150 - 200 ткм. Чим агресивніше розгони і чим рідше змінювалося масло з фільтрами - тим раніше настає знос прокладок. Сильний знос кілець запускає знос фрикционов . В першу чергу - Forward.

У разі нестачі тиску на фрикціонах комп'ютер через лінійні соленоїди все ширше відкриває канал клапанів. У запущених випадках, коли власник довго ганяє машину зі зношеними прокладками і брудним маслом, соленоїди працюють на повний переріз, і все одно недодають тиску масла, через що горять "вічні" фрікціони Forward - 348108 разом зі сталевими дисками - 348128 і самі соленоїди .

Якщо масло при зміні пахло горілим , То це маркер до заміни не тільки згорілих фрикционов Форвард, але і фрикционов Реверсу, навіть якщо їх знос мінімальний . В цьому випадку майстри замовляють всю пару - Комплект фрикційних -№ 348003.

Ця проблема зустрічається в ремонті K310 / K311 навіть частіше, ніж знос ременя. Тому з заміною фрикційних завжди змінюють всі прокладки і кільця з сальниками. Фрікціони для K310 / K311 / K312 / K110 - уніфіковані.

Якщо довго відтягували заміну фрикційних і кілець з ремкомплект витратних матеріалів К310-312, то разом з фрікціонами згорілого пакета Форвард доводиться міняти і перегріті, задубілі поршні цього пакета: Комплект з поршня і ретейнера пакета Форвард - 348960.

Якщо довго відтягували заміну фрикційних і кілець з ремкомплект витратних матеріалів К310-312, то разом з фрікціонами згорілого пакета Форвард доводиться міняти і перегріті, задубілі поршні цього пакета: Комплект з поршня і ретейнера пакета Форвард - 348960

Граничні навантаження при рушанні з місця у варіатора К310 приводили до поломки конструктивно слабкого місця барабана зчеплення Форвард - 348554 кріплення вала (праворуч). На наступних модифікаціях цю дитячу хворобу вилікували настройками і програмними обмеженнями. При заміні використовують тільки БО барабани.

Слабке місце всіх воротарів - це агресивний розгін з місця при непрогрітому маслі. При цьому ремінь згинається на конусі по мінімальному радіусу, дотик сегментів ременя поверхні конуса відбувається на мінімальній площі і переданий момент - максимальний, що підвищує ризик зриву в ковзання (особливо при холодному маслі).

Тому програмісти максимально обмежили на найнебезпечніших режимах можливість педаллю газу вбивати залізо варіатора. Хоча в гонитві за небезпечним конкурентом ДСГ все-таки водієві-спортсмену демократично залишили можливість запалити на світлофорі. Свобода, як відомо, має на увазі необхідність платити за задоволення, в даному випадку - достроковим капремонтом.

Свобода, як відомо, має на увазі необхідність платити за задоволення, в даному випадку - достроковим капремонтом

Гідроблок надійний, має величезний запас по «залізу», чиститься і промивається разом з соленоїдами Гідроблок надійний, має величезний запас по «залізу», чиститься і промивається разом з соленоїдами. Досить важко вбити гідроблок і соленоїди експлуатацією з брудним і перегрітою маслом.

Якщо довго ганяти варіатор в брудному маслі - виробляються \ забиваються брудом електро-клапана. соленоїд управління блокуванням гідротрансформатора 348425 як зазвичай перший приймає на себе бруд з зношеного бублика .

Замість джатковского степ-мотора Айсин використовує ШІМ соленоїд-електрорегулятор (348432) управління шківом \ зчепленням, який так само не любить брудного і гарячого масла. У разі неможливості вирішити проблему чищенням, змінюють весь гідроблок в зборі - 348740.

У разі неможливості вирішити проблему чищенням, змінюють весь гідроблок в зборі - 348740

Критично й знос ременя при роботі з брудним маслом і під навантаженнями призводить до пошкоджень поверхні конусів і необхідності їх заміни - 348701.

Критично й знос ременя при роботі з брудним маслом і під навантаженнями призводить до пошкоджень поверхні конусів і необхідності їх заміни - 348701

В цілому варіатори Айсин \ Тойота служать дуже довго, не дуже дорого (в порівнянні з роботами ДСГ) ремонтуються, але термін їх життя обмежений вартістю конусів. Продовжити термін життя варіатора можна виконуючи нескладні правила експлуатації і обслуговування.

Рекомендації Як відтягнути старість варіатора Рекомендації "Як відтягнути старість варіатора"

Вартість і наявність необхідних Вам позицій для ремонту можна перевірити в інтернет-магазині, натиснувши для пошуку деталі номер на помаранчевому тлі.

На яких авто встановлювалося це сімейство CVT:

Авто Модель Країна збірки Двигун Модель FORD ESCAPE HYBRID 04-06 USA CVT F / AWD L4 2.3L P310 LEXUS HS 09- .. JPN CVT FWD L4 2.4L P310 LEXUS RX330 HYBRID 400 HYBRID 05-08 JPN CVT FWD V6 3.3L P310 LEXUS RX350 09- .. CAN JPN CVT FWD V6 3.5L P310 MERCURY MARINER HYBRID 05-06 USA CVT 4X4 L4 2.3L P310 NISSAN / DATSUN ALTIMA HYBRID 07- .. USA CVT FWD L4 2.5L P310 TOYOTA ALLION 01- .. JPN CVT FWD L4 2.0L K110 TOYOTA ALLION 07- .. JPN CVT FWD L4 1.5L 1.8L K310 TOYOTA ALPHARD 03- .. JPN CVT F / AWD L4 2.4L K110 TOYOTA AURIS 06- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5 L 1.8L K310 TOYOTA AURIS 09- .. UK CVT FWD L4 1.8L P310 TOYOTA AVENSIS 08- .. UK CVT FWD L4 2.0L K111 TOYOTA AVENSIS 08- .. UK CVT FWD L4 1.8L 2.0L K310 TOYOTA BELDE 06-. . JPN CVT F / AWD L4 2.4L K112 TOYOTA CAMRY HV HYBRID 06- .. AUS CHN JPN THA USA CVT FWD L4 2.4L 2.5L P310 TOYOTA COROLLA 06- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5L 1.8L K310 TOYOTA ESTIMA 01-05 JPN CVT FWD L4 2.4L K110 TOYOTA ESTIMA 06-10 JPN CVT F / A WD L4 2.4L 2.5L K112 TOYOTA ESTIMA 06- .. JPN CVT FWD L4 2.4L P310 TOYOTA HARRIER 05- .. JPN CVT FWD V6 3.3L P310 TOYOTA HIGHLANDERHV HYBRID 05- .. JPN USA CVT FWD V6 3.3L 3.5L P310 TOYOTA ISIS 04-09 JPN CVT F / AWD L4 2.0L K111 TOYOTA ISIS 09- .. JPN CVT F / AWD L4 1.8L K310 TOYOTA ISIS 11 JPN CVT F / AWD L4 1.8L P310 TOYOTA IST 07- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5L K310 TOYOTA KLUGER V 03-07 JPN CVT FWD V6 3.3L P310 TOYOTA MARK X ZIO 07- .. JPN CVT F / AWD L4 2.4L K112 TOYOTA OPA 00-05 JPN CVT FWD L4 2.0L K110 TOYOTA PREMIO 01- .. JPN CVT FWD L4 2.0L K110 TOYOTA PREMIO 07- .. JPN CVT FWD L4 1.5L 1.8L K310 TOYOTA PRIUS 00 JPN CVT FWD L4 1.5L P110 TOYOTA PRIUS 00-03 JPN CVT FWD L4 1.5L P111 TOYOTA PRIUS 02- .. CHN JPN USA CVT FWD L4 1.5L 1.8L P112 TOYOTA PRIUS 09- .. JPN CVT FWD L4 1.8L P310 TOYOTA PROBOX 10- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5L K310 TOYOTA RAV4 05- .. JPN CVT F / AWD L4 2.0L 2.4L 2.5L K112 TOYOTA RAV4 11 JPN CVT FWD L4 2.5L P310 TOYOTA RUMION 06- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5L 1.8L K310 TOYOTA SUCCEED 10- .. JPN CVT F / AWD L4 1.5L K310 TOYOTA BANGUARD 07- .. JPN CVT F / AWD L4 2.4L K112 TOYOTA VERSO 09- .. TUR CVT FWD L4 1.8L K311 TOYOTA VOXY 04-07 JPN CVT F / AWD L4 2.0L K111 TOYOTA VOXY 07- .. JPN CVT F / AWD L4 2.0L K110 TOYOTA WISH 03- .. JPN CVT FWD L4 2.0L K110 TOYOTA WISH 09- .. JPN CVT FWD L4 1.8L K310 MAZDA AXELA 08- .. JPN CVT FWD L4 1.5L XA-15LN MAZDA DEMIO 07- .. JPN CVT FWD L4 1.3L 1.5L XA-15LN SSANGYONG RACTIS 10- .. JPN CVT F / AWD H4 1.3L XA-11N / XA-15 SUZUKI SPLASH 08- .. HUN CVT FWD L4 1.2L XA-10LN SUZUKI SWIFT 07- .. JPN CVT FWD L4 1.2L XA-10LN TOYOTA BELTA 05- .. JPN CVT FWD L3 1.0L L4 1.3L XA-10LN TOYOTA iQ 08- .. JPN CVT FWD L3 1.0L L4 1.3L XA-11LN TOYOTA PORTE 11 JPN CVT FWD L4 1.3L XA-11LN TOYOTA PORTE 11 JPN CVT FWD L4 1.5L XA-15LN TOYOTA RACTIS 05-09 JPN CVT FWD L4 1.3L XA-10LN TOYOTA RACTIS 05 - .. JPN CVT FWD L4 1.5L XA-15LN TOYOTA RACTIS 10- .. JPN CVT FWD L4 1.3L XA-11LN TOYOTA SIENNA 03-10 JPN CVT F / AWD L4 1.5L XA-15LN TOYOTA VITZ 00- .. JPN CVT FWD L3 1.0L L4 1.3L XA-10LN TOYOTA VITZ 10- .. JPN CVT FWD L3 1.0L L4 1.3L XA-11LN TOYOTA VITZ 05- .. JPN CVT FWD L4 1.5L XA-15LN

Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП.

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатіся наявність \ Ціну Дефектовка и ремонт гідротрансформатора АКПП K310 \ K311 (перед відправкою обов'язково злитися масло и закрити кляпом Шийка) 348001 Комплект прокладок и сальніків з фільтром-картриджем, и великими тефлоновим кільцямі, без поршнів, CVT K310 / K311 / 312 2006-13 (K75900RX-MD) Toyota (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 348002A Комплект прокладок и сальніків з великими тефлоновим кільцямі, без поршнів, Toyota CVT K112 Toyota з 2005 року (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 348002B Комплект прокладок и сальніків без поршнів, Toyota CVT K110 (ДО112) Toyota (Ремкомп єкт \ Верола кит \ Overhaul Kit) 348002BC Комплект прокладок и сальніків без поршнів, Toyota CVT K114 \ K115 Toyota (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 348002BE Комплект прокладок и сальніків з великими тефлоновим кільцямі без поршнів, CVT K410 / XA-10LN ( Ремкомплект \ Оверхол кит \ Overhaul Kit) 348002C Комплект фрікційніх дисків, Friction pack K111 / K112 (CVT) 348003B Комплект фрікційніх дисків, Friction pack K410 (CVT) 348003C Комплект фрікційніх дисків, Friction pack K310 / K311 / K312 / K110 (CVT) 348003 комплект Стальова дисків, K111 / K112 (CVT) 348004B комплект Стальова дисків, K310 / K311 / K312 / K110 (CVT) 348004 Фільтр масляний, CVT K310 / K311 / K312 Toyota без заборника 348 010A Фільтр масляний, CVT K310 / K311 Toyota з високим заборником, 9мм 348010AA Фільтр масляний, CVT K312 / K313 COROLLA, AURIS, ALTIS, (тип 2, метал / пластик, з маслозаборнік) 2013 UP 348010AS Фільтр масляний, CVT K312 / K313 COROLLA , AURIS, ALTIS, (пластиковий з маслозаборнік) 2013 UP 348010ASP Фільтр масляний, CVT K111-112 Toyota Estima / ACR50 / RAV4 / ACA36 (35330-0W040) 348010B Фільтр масляний CVT K111 / K112 Toyota (з маслозаборнік 5мм, пластикова частина фільтра відрізняється від фільтра без заборника !!) 348010BA Фільтр масляний, CVT K110 (Allion, Alphard, Estima, Opa, Premia, Voxy, Wish) Toyota 2000-Up 348010BC Фільтр масляний, K114 / K115 Toyota CVT F / 4WD 2015 Up 348010BE Фільтр масляний, CVT K410 / K411 / K412 / K210 Toyota вари нт без маслозаборн ка Toyota / Suzuki 2011-up 348010C Фільтр масляний, CVT K410 / 411 Toyota варіант c маслозаборнік 2010-up 348010CA Фільтр варіатора HR-10 (CVT) / L110F Toyota / Lexus LS600HL 2008 UP / GS350 / GS450H 2013 UP / GS200T 2016 Up 348010F Фільтр картридж (без кілець ущільнювачів), CVT K310 / K311 / K312 / K110 / K111 / K112 Toyota 348013 Сальник / манжета масляного насоса CVT K310 / K311 / K312 / K110 / K111 / K112 [61х45х6] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) 348070A Сальник півосі CVT K310 / K311 / K312 (55,1х33х9) (з боку гідротрансформатора) 348076A Сальник (манжета) півосі правий, здвоєний (з боку роздавальної коробки), K111 / A243F AWD [37x28.5x19 ] 1997 Up 348076B Сальник (манжета), Toyota OPA / PREMIO / ALLION / WISH [4 7x59x5,5] 2001 Up 348076FF Сальник півосі (57,1х33,1х9) (з боку корпусу) U340 / U341K310 / K311 / K312 (CVT) 348077A Диск фрикційний муфти форвард, K410 FORWARD 112х1,5х40Т 348108D Диск фрикційний муфти форвард, Friction plate, K310 / K311 / K312 / K110 forward (40Tx1,7x94.9x112.1) 348108 Диск фрикційний муфти реверс, Friction plate, K310 / K311 / K312 / K110 Reverse [50Tx1,66x138 ] 2000-Up 348110 Диск сталевий муфти форвард, K310 / K311 / K312 / K110 / K111 (95x1.8x40T) Forward 348128A Комплект компресійних тефлоновим кілець з 6ти штук, K310 (CVT) Sealing ring kit 348199AK Комплект тефлоновим (ущільнювачів) кілець, з великими кільцями товщиною 3,5mm. K110 (CVT) Sealing ring kit 348199CK Комплект підшипників на конуса з 4-х штук, Bearing K111 / K112 348201B Підшипник K311 веденого шківа передній (відкритий), розміри (46х25х17) 348228A Підшипник K111 / K110 / K112 / K113 / K114 / K115 веденого шківа передній (тип 1, 85x37x13, кульковий, відкритий) 348228B Підшипник з металевою обоймою, розміри (87x43x19) K310 / K311 Bearing Secondary Pulley to Rear Cover 348229A Підшипник з пластикової обоймою, розміри (87x49x14), K310 / K311, Bearing Secondary Pulley to Rear Cover 348229AA Підшипник веденого шківа задній (тип 1), кульковий, відкритий, розміри (88x37x18мм), K111 / K110 / K112 / K113 / K114 / K115 348229B Підшипник, розміри (76x33x11.3мм) K310 / K311, Bearing Drive Pulley to Rear Cover, (Primary Pulley Small) 348235A Підшипник ведучого шківа задній (тип 1), кульковий, відкритий, розміри (95x35x12) K111 / K110 / K112 / K113 / K114 / K115 348235B Підшипник з металевою обоймою, розміри (87x49x14), K310 / K311, Bearing , Drive Pulley to Bell 348236A Підшипник з пластикової обоймою, розміри (87x49x14), K310 / K311, Bearing Drive Pulley to Rear Cover, (Primary Pulley Small) 348236AA Підшипник ведучого шківа передній (тип 1), кульковий, відкритий, розміри (95x49x18) , K111 / K110 / K112 / K113 / K114 / K115 348236B Прокладка піддону, GSK CVT K310 / 311 (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) Toyota 348300A Прокладка піддону, GSK CVT K111 (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальник в) Toyota (входять в ремкомплект ... 002) 348300B Прокладка піддону, CVT K110 / 112 (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) Toyota (входять в ремкомплект ... 002) 348300BC Прокладка піддону, CVT K411 Toyota (входять в ремкомплект .. .002) 348300C Соленоид, K110 / K111 / K112 CVT S1, Solenoid 2006-Up 348421B Соленоид, K110 / K111 / K112 CVT S2, Solenoid 2006-Up 348422B Соленоид, K110 / K111 / K112 CVT Lock-Up, Solenoid 2006-Up 348425B Соленоид управління шківом SLS (тип 1, темно-сірий роз'єм) CVT K111, (Деталь на замовлення) 348432B Датчик швидкості Sensor Speed ​​K111 348436B Барабан зчеплення форвард в зборі, Forward Clutch Drum, K310 / K311 (CVT) 348554AK Сонячна шестерня в зборі з підшипниками, (Кількість зу бь в 26) K111 / K112 348612BK Приводний пас, CVT K310 / K311 / K312 (220x192x24.4) HONDA / NISSAN / MMC / Toyota, M4VA (CVT) / MLYA / SETA / SLYA (CVT) / SZCA (CVT) / RE0F21A ( CVT) / F1C1 (CVT) / QR019CHA (CHERY) / VT2, Belt Drive (220x192x24.4) 348700A Конуса в комплекті Б / у з ременем, PULLEY K310 / K311 SET, W / Belt, Wo / Rear Cover (C варіатор НЕ пішли в виробництво. Б / У ОРИГІНАЛ, СО необхідно за допомогою вибору, БЕЗ ГАРАНТІЇ, ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ) 348701AKK Поршень з ретейнер обгумовані (комплект) на пакет зчеплення форвард, K310 / K311 / K312 (CVT) Piston & reteiner Forward clutch 348960AK Поршень з ретейнер обгумовані (комплект) на пакет зчеплення форвард, K410 (CVT) Piston & retainer Forward clutch 348960CK

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов