Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Dacia Logan 2004-2008 р ст .: Своїх грошей коштує!

  1. За що його цінують
  2. шкідлива шестерня
  3. Шумить - не біда!
  4. Можна підкрутити ...
  5. Секрет успіху
  6. Загальні дані
  7. двигуни
  8. Трансмісія
  9. Ходова частина
  10. резюме
  11. альтернатива
  12. Водії про Dacia Logan

Наша сеть партнеров Banwar

Ця бюджетна малолітражка довгий час носила скромну емблему Dacia, але з недавніх пір в Україні її продають під брендом Renault. Кажуть, що таке «підвищення» модель дійсно заслужила. Чим же вона хороша?

Румунська Dacia Logan замислювалася маркетологами альянсу Renault-Nissan як бюджетна малолітражка, яка завдяки своїй доступною ціною повинна захопити ринок недорогих автомобілів. Економія при виготовленні нової моделі полягала в використанні тільки комп'ютерних методів моделювання (віртуальних тестів), застосуванні недорогих матеріалів обробки, простих за формою (а значить, і у виробництві) деталей салону, кузовних панелей, стекол, ліхтарів і широке впровадження уніфікованих c моделями Renault вузлів і агрегатів. Планувалося, що стартова ціна базового Logan складе 5 тис. Євро, хоча в Україні c початку продажів він коштував дорожче - близько 8 тис. Євро. Спочатку машину орієнтували на Східну Європу, Латинську Америку, Мексику і Іран, але згодом ця малолітражка зацікавила і вміють рахувати гроші західноєвропейських автомобілістів. У нашій в країні продавалися Logan румунського виробництва, а в сусідній Росії - місцевого: модель під брендом Renault збирали на підприємстві «Автофрамос».

Через чотири роки з початку виробництва Logan була проведена його серйозна модернізація. До цього часу в світі вже продали близько 800 тисяч дорестайлінгових автомобілів. Саме про них сьогодні і піде мова.

За що його цінують

В Україні Logan представлений двома модифікаціями: 4-дверним седаном і містким універсалом MCV зі збільшеною на 270 мм колісною базою і збільшеною на 180 мм загальною довжиною. Пропонуються два варіанти MCV - в 5- і 7-місцевому виконанні (в багажнику встановлені два додаткових крісла).

Кузови даної моделі непогано захищені від корозії. Втім, екземпляри перших років випуску мають одне слабке місце - зварений шов стикування задніх арок. Через технологічного прорахунку - відсутності або недостатньої кількості герметика - вода і бруд через шов потрапляли в багажник. Пізніше виробник ліквідував цю «дитячу хворобу». Однак при покупці найстаріших Logan рекомендується перевірити стан арок і багажника.

Салон Logan простенький і цілком відповідає бюджетному образу моделі. Пластик обробки жорсткий, але при цьому «нескріпучій». Перший час при експлуатації бентежить незвична форма дверних ручок, виконаних у вигляді припливів на дверних картах, але потім до них звикаєш. Крісла - без особливої ​​бічної підтримки, і багато водіїв скаржаться, що в тривалих поїздках в них втомлюєшся. Шумоізоляція слабенька.

Салон Logan один із самих просторих серед конкурентів, а багажник - серед найбільш містких.

Незаперечна гідність салону Logan - він один із самих просторих не тільки в порівнянні з «однокласниками», а й з деякими старшими моделями С-класу. Завдяки великій колісній базі седана (не кажучи вже про універсал) на гальорці навіть високим людям вистачить місця над головою і для ніг, та й її ширина дозволить нормально розміститися ззаду трьом пасажирам середньої статури. Цілком достатньо місця високим людям і на передніх сидіннях.

У цієї машини один з найбільш об'ємних багажників - 510 л. За даним параметру Logan перевершує не тільки «однокласників», а й деякі моделі С-, D- і навіть Е-класу! Для порівняння: у «п'ятірки» BMW (E39) - всього 460 л.

шкідлива шестерня

Двигуни для Logan запозичені у Renault Clio II. Лінійка силових агрегатів, запропонованих для румунської моделі, включає 5 двигунів, однак на вітчизняному ринку машина продається з трьома найбільшими простенькими моторами: двома бензиновими «8-клапанника» об'ємом 1,4 і 1,6 л і одним турбодизелем 1,5 л (70 л. с.). Останній агрегат - найменш поширений, але, за відгуками нечисленних власників, дуже тяговітий і економічний: при спокійній їзді витрачає палива навіть менше, ніж заявлено в технічних характеристиках - близько 5,5 л в місті. При використанні якісної солярки проблем з турбодизельними двигунами немає.

Бензинові мотори перевірені часом, і в них уже усунуті всі наявні недоліки. Єдина характерна проблема - втрата герметичності переднього сальника коленвала. Причина - в неякісної шестірні приводу масляного насоса, встановленої на коленвале - через задирок пошкоджується сальник, що призводить до витоку масла. Таку деталь краще замінити, хоча можна спробувати акуратно прибрати виробничий брак. Подібна несправність частіше зустрічається на 1,4-літровому двигуні.

Інші проблеми з двигунами Logan не зазначені. ГРМ на них наводиться в дію ременем, який необхідно міняти разом з натяжним і обвідним роликами кожні 60 тис. Км. При цьому обов'язково потрібно проконтролювати стан водяного насоса - він приводиться в дію цим же ременем. Бувало, що «помпа» служила два терміни ременя ГРМ, а в деяких випадках її доводилося міняти на 60 тис. Км.

Шумить - не біда!

Все Logan - передньопривідні автомобілі, і для них передбачена тільки 5-ступінчаста механічна коробка передач. Причому на відміну від інших моделей Renault, характерний недолік яких - негерметичність сальника куліси, «механіка» румунської моделі цим не страждає. У цій МКП інша особливість - підвищена гучність роботи. За запевненням механіків фірмового сервісу, це не несправність, а технічна особливість роботи даного агрегату.

До того ж «механіка» невибаглива і не вимагає особливого обслуговування - мастило в ній не змінюють, а доливають по мірі необхідності.

В седанах зчеплення оснащений механічним приводом, а на універсалах - гідравлічним. Обидва типи зчеплення надійні і характерних недоліків не мають.

Підвіска Logan длінноходная і допускає відчутний крен кузова, але все ж менші, ніж у деяких конкурентів, хоча в порівнянні з ними ходова моделі Dacia не така комфортна.

Можна підкрутити ...

Гальмівна система Logan - досить проста «класика»: попереду встановлені вентильовані дискові гальма, ззаду - барабанні. Регулятор розподілу гальмівних зусиль налаштований так, що не дозволяє на порожньому автомобілі пройти діагностику гальмівної системи - «барабанник» без завантаження «не вистачає». Деякі власники для збільшення ефективності задніх гальм перенастроювати регулятор.

Підвіска - длинноходная і при активній їзді допускає відчутний крен кузова, але все ж менші, ніж у деяких конкурентів. Вузькі високопрофільні шини слабенько тримаються за дорогу в віражах, тому для поліпшення стійкості їх змінюють на більш широкі і низькопрофільні.

Передня підвіска - незалежна типу McPherson, задня - напівзалежна з балкою скручування. На наших дорогах ходова зарекомендувала себе надійним. Передні важелі, що поставляються разом з «кульовими» і сайлент-блоками, здатні протриматися близько 60 тис. Км. Причому фірмовий важіль в зборі коштує не так уже й дорого для бюджетної моделі - 540 грн. Задня балка взагалі вважається «неубіваемий» - механіки не змогли пригадати випадків заміни її сайлент-блоків.

Рульове базових версій - механічне, а більш дорогих - з ГУР. Механічна рейка відрізняється меншою інформативністю. Хоча, в принципі, обидва типи рульового надійні.

Секрет успіху

Dacia Logan - автомобіль, в якому вдало поєднуються ціна і якість. Ця модель коштує тих грошей, за які її продають. Як показав вітчизняний досвід експлуатації, Logan цілком надійний. Всі «донорські» вузли та агрегати доопрацьовані, і на румунській моделі вони вже не створюють проблем. Рекомендуємо машину тим, хто шукає недороге і невибагливе в експлуатації транспортний засіб.

Dacia Logan

від $ 6,8 тис. до $ 12 тис.

За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова

седан і універсал

Дверей / місць

4/5 і 5/5

Габарити, Д / Ш / В, мм

4290/1740/1535 і 4470/1740/1640

База, мм

2630 і 2900

Кліренс, мм

155

Маса спорядж. / Повна, кг

1095/1535 і 1270/1740

Обсяг багажника, л

510 і 700/2350

Обсяг бака, л

50

двигуни

Бензинові 4-циліндр .:

1,4 л (75 л. С.), 1,6 л (90 л. С.), 1,6 л 16V (104 л. С.)

Дизельні 4-циліндр .:

1,5 л Turbo (70 л. С.), 1,5 л Turbo (86 л. С.)

Трансмісія

тип приводу

передн.

КП

5-ст. хутро.

Ходова частина

Гальма передні / задні

диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск.

Підвіска передня / задня

независ. / полузавіс.

Шини

165/80 R14, 185/65 R15

Ціни на нові неориг. запчастини, грн. * до автомобіля Dacia Logan

Передн. / Задн. торм. колодки

205/379

Повітряний фільтр

67

Паливний фільтр

85

Масляний фільтр

43

Амортизатор передн. / Задн.

525/502

Підшипник передн. / Задн.

243/219

Кульова опора

155

Втулка передн. стабілізатора

33

Стійка передн. стабілізатора

108

Рульова тяга

135

Зчеплення, комплект

1220

помпа

290

Ремінь ГРМ

146

Натяжна ролик ГРМ

200

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля. Ціни надані магазином «Траса Е99»

резюме

плюси

мінуси

  • невисока вартість
  • доступні запчастини
  • Один з найбільш просторих в класі салонів
  • Один з найбільш містких в класі багажник
  • 7 місць в універсалі
  • Безпроблемні двигуни і КП
  • Непоганий ресурс підвіски
  • Негерметичний шов задніх арок (перших років випуску)
  • погана шумоізоляція
  • Незручні для далеких поїздок сидіння
  • Простенькі матеріали оздоблення
  • Текти сальника коленвала
  • Гучна робота МКП
  • Недовговічні наконечники рульових тяг

Історія Dacia Logan

08.04 Дебют нової моделі - бюджетного седана Dacia Logan
04.05 Збірка Logan розпочато в Росії на підприємстві «Автофрамос»
03.06 Нова модифікація - універсал Logan MCV (5- і 7-місний) і його вантажна модифікація

10.07 Ще одна модифікація - відкритий комерційний вантажівка Logan Pick-Up
07.08 Рестайлінг Dacia Logan.

альтернатива

Ця бюджетна малолітражка довгий час носила скромну емблему Dacia, але з недавніх пір в Україні її продають під брендом Renault

Chevrolet Aveo з 2004 року
від $ 6000 до $ 10800

Aveo відрізняється від Logan більш комфортною ходової. Шумоізоляція - краще. Задні сидіння - трансформовані, але «похідний» обсяг багажника на 190 л менше! Менше і вільного місця на задніх сидіннях.

Тип кузова 3-и 5-дв. хетч. і 4-дв. седан Габарити, Д / Ш / В, мм 4235/1670/1495 (седан) База, мм 2480 Двигун бенз. 4-цил .: 1,5 л (86 л. С.) Тип кузова 3-и 5-дв

Daewoo Lanos з 1997 року

За обсягом салону Lanos поступається Logan. Менше і «похідний» обсяг багажника. При перевантаженнях можуть лопнути задні пружини. Підвіска більш комфортна. Менш практичний при їзді по путівцях.

Тип кузова 3- і 5-дв. хетч. 4-дв. седан Габарити, Д / Ш / В, мм 4235/1680/1430 (седан) База, мм 2520 Двигуни бенз. 4-цил .: 1,4 л (75 л. С.), 1,5 л (86 л. С.), 1,5 л 16 V (100 л. С.), 1,6 л 16 V ( 106 л. с.)

Водії про Dacia Logan

Сергій Експлуатує авто 1 рік; пробіг - 35000 км

Автомобіль, який повністю виправдовує вкладені в нього кошти. Він недорогий, чим пояснюється погана шумоізоляція, а також і те, що пластик салону почав гриміти до 20 тис. Км. Зате салон - просторий, багажник - величезний, підвіска - енергоємна і длинноходная, і пробити її складно. Машина хороша в місті - маневрена, невелика, економічна. Хоча кліренс і штатна металевий захист двигуна дозволяють виїхати і на природу. Через слабенький мотора небезпечні затяжні обгони - щоб різко прискоритися з 5-ї передачі, потрібно переходити відразу на 3-ю, інакше можна не встигнути. Уже замінив «жабу» включення заднього ходу, свічки запалювання, почистив форсунки і датчик холостого ходу. ТО і «витратні матеріали» - напевно, одні з найдешевших.

Геннадій Експлуатує авто 2 роки; пробіг - 45000 км

Купив Logan після продажу старенького 41-го «Москвича». Торпедо на Logan погане - якість низька. На «Москвичі» стояло від «Вектри А» - якість на порядок вище. Незручні і сидіння - мені наполегливо хочеться повернути крісло 41-го, в якому після 500 км ноги не терпли, як на «лавці» від Logan. Про шумоізоляції краще не згадувати - хвора тема ... Однак відмінний двигун, прекрасна посадка і хороша ходова, яка відмінно підходить для наших «убитих» доріг.

Сергій Експлуатує авто 2 роки; пробіг - 90000 км

Працюю на Logan в таксі. За час експлуатації міняв тільки колодки (2 рази), ремінь з роликом ГРМ і, звичайно ж, масло. Більше нічого не ремонтував. Рекомендую багатьом купити цей автомобіль. Він просторий, з високою посадкою. Основні переваги - економічність, місткість, легкість в управлінні.

Дмитро експлуатував авто 1,5 року; пробіг - 50000 км

Не подобаються в Logan слабенький світло фар, недостатня шумоізоляція салону, підвіска кузова допускає помітні крени, і задні сидіння не складаються. Мотор об'ємом 1,6 л тяговітий, але динаміка мляво. При включеному кондиціонері тяга помітно падає. Коробка трохи гучний, хоча на сервісі кажуть - це норма. Середня витрата палива: по пробках - 8,5 л, а за містом - 6,5 л. Кермо не дуже інформативний. Оглядовість вперед в Logan хороша, а от назад її обмежує висока корму. Для тривалих переїздів сидіння не дуже зручні. Матеріали салону дешеві, але зроблено все акуратно. Ручки регулювання кондиціонера знаходяться на «бороді» дуже низько і до них незручно тягнутися. При цьому салон Logan просторий, на задніх сидіннях дуже багато місця, а обслуговування цієї машини недороге. Пройшов на Logan три планових ТО і більше нічого не робив.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО компанії «Кий-Авто» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чим же вона хороша?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов