Наша сеть партнеров Banwar
Dacia Duster - передньо-або повнопривідний кросовер компактного сегмента, який має «глобальні амбіції» (але під румунським брендом - орієнтований на європейський ринок), який поєднує в собі симпатичний дизайн, високий рівень практичності і непогану прохідність ...
Автомобіль призначений для людей із середнім достатком, які «проживають в місті, але періодично залишають його межі», або «сільським жителям» ...
Друге втілення позашляховика вперше розсекретили в Мережі 30 серпня 2017 року, а вже 12-го вересня відбулася офіційна повноцінна прем'єра у Франкфурті - і, дивлячись на новинку, зрозуміло, що машина пішла по еволюційному шляху розвитку, знизивши «градус бюджетности» в результаті реінкарнації.
Пятидверка стала помітно привабливіше зовні, практично не змінилася в розмірах, обзавелася розширеним переліком оснащення і отримала модернізовану технічну «начинку».
Після «зміни поколінь» Dacia Duster зберіг стовідсоткову впізнаваність, але при цьому став значно привабливішим, більш сучасною, гармонійніше і брутальне. Анфас автомобіль виставляє напоказ симпатичну світлотехніку зі світлодіодними «підводками» знизу, стильну решітку радіатора і масивний бампер, а ззаду привертає увагу ефектними ліхтарями, що обігрують тему «прицілу», і акуратний бампер із захисною накладкою з нефарбованого пластика.
У профіль - це міцно збитий кросовер з розвиненими «м'язами» колісних арок, що піднімається до корми підвіконної лінією, значними рейлингами на даху і заваленим лобовим склом.
Точні габарити «Дастера» другої генерації поки не озвучені, але відомо, що його довжина налічує приблизно 4.3 метра, а ширина - 1.8 метра. Дорожній просвіт паркетника становить 210 мм.
Інтер'єр позашляховика привертає увагу симпатичним і сучасним оформленням, в якому практично відсутні «бюджетні нотки». Стильний четирехспіцевий мульти-кермо, лаконічний «інструментарій» з двома циферблатами і дисплеєм борткомпьютера між ними, акуратна центральна консоль з 7-дюймовим монітором мультимедійної системи і трьома регуляторами «мікроклімату» - звичайно, всередині відсутні запам'ятовуються дизайнерські рішення, однак жоден з елементів не викликає відторгнення.
Додатково до цього, оздоблення машини якісно скроєне добротними матеріалами обробки.
«Другий» Dacia Duster - п'ятимісний автомобіль, причому навіть на другому ряду більш-менш комфортно зможуть розміститися три людини. А ось на передніх місцях встановлені ергономічні крісла з відчутною підтримкою з боків, щільною набиванням і великою кількістю регулювань (у тому числі - по висоті і поперекового підпору).
У порівнянні з попередником «Дастер» став менш практичним: у передньопривідних версій обсяг багажника в стандартному вигляді налічує 445 літрів, а у повнопривідних - 376 літрів. Задній диван складається двома нерівними секціями, значно збільшуючи вантажні можливості пятідверки.
В Європі Dacia Duster другого втілення пропонується з двигунами, добре знайомими по колишньої моделі, які поєднуються з 6-ступінчастою механічною або автоматичними коробками передач, переднім або підключається повним (з багатодисковою муфтою, перекидає до 50% тяги на задні колеса) приводом:
- У бензинову гаму входять 1.2-літрова «турбочетверка» TCe з безпосереднім уприскуванням, що розвиває 125 кінських сил і 205 Н • м крутного моменту, і «атмосферник» SCe об'ємом 1.6 літра з розподіленим «харчуванням», який генерує 115 к.с. і 156 Н • м доступного потенціалу.
- Дизельна лінійка об'єднує 1.5-літрові мотори dCi з турбонагнітачем, прямим уприскуванням і 8-клапанним ГРМ, що мають в своєму арсеналі 90-110 кінських сил і 200-240 Н • м обертає тяги.
В основі «Дастера» другого втілення знаходиться модернізована платформа «B0» з поперечно розташованим у фронтальній частині силовим агрегатом і незалежною передньою підвіскою типу McPherson з гвинтовими пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Конструкція задньої осі залежить від модифікації: у передньопривідних - напівзалежна балка кручення, у повнопривідних - багатоважільна система.
Крім того, автомобіль оснащується рейковим рульовим механізмом з підсилювачем і гальмівним комплексом з вентильованими дисками спереду і простими «барабанами» ззаду.
Продажі «другого» Dacia Duster на європейському ринку стартують взимку (до інших країн під брендом Renault він добереться значно пізніше - не раніше 2019 року). Комплектації і ціни поки не розголошуються, проте після «зміни поколінь» автомобіль явно подорожчає і отримає куди більш багатий функціонал. Наприклад, «топові» виконання кросовера зможуть похвалитися: бесьключевой доступом, повноцінним «кліматом», камерами кругового огляду, запуском двигуна з кнопки, системою моніторингу сліпих зон, регулюванням поперекового підпору водійського сидіння, автоматичним перемиканням світла фар і іншими сучасними «фішками».