Наша сеть партнеров Banwar
1. Знеструмлювати блоки управління можна не раніше, ніж через 30 секунд після вимкнення двигуна. При цьому треба пам'ятати, що при відключенні харчування в блоці буде стерта інформація з оперативної пам'яті. Для того щоб відновити втрачену інформацію, необхідно запустити двигун і дати йому прогрітися до робочої температури. При пуску двигуна після відключення акумулятора деякий час буде горіти контрольна лампа «CHECK ENGINE», що свідчить про несправності.
2. На всіх вприськових машинах після невдалої спроби пуску, «залиті» свічки можна просушити, включивши режим продувки. Для цього треба плавно натиснути на педаль «газу» і на 5-10 секунд включити стартер. Блок управління відключить подачу палива.
3. Усі контролери виконані таким чином, що при температурі навколишнього повітря до +25 ° С вони зберігають працездатність при напрузі живлення 18 В протягом двох годин. При напрузі 24 В вони гарантовано зберігають свою працездатність протягом 5 хвилин. Випадків виходу з ладу контролерів через підвищеної напруги в бортовій мережі, навіть в разі відмови регулятора напруги, не було.
4. З метою блокування пуску двигуна при установці охоронної сигналізації на вприськових двигунах допустимо розривати:
- будь-який з проводів управління модуля запалювання;
- будь-який з проводів управління бензонасосом;
- будь-який з проводів управління форсунок;
- замикати між собою, або замикати на «масу» дроту індуктивного датчика;
- провід, що з'єднує клему контролера вида¬ющей сигнал запалювання на систему управління з Клем колодкою;
- «плюсовий» або «масовий» провід реле бензонасоса;
- крім того, можна замикати між собою через ре¬зістор 700 Ом - 1 кОм дроти (сигнальний і харчування) датчика положення дросельної заслінки.
При «розриві» проводів, що живлять модуль запалювання або форсунки, необхідно використовувати разми¬кателі, що витримують струм не менше 3 А, а проводів харчування бензонасоса - не менше 10 А.
питання:
На моєму автомобілі вийшов з ладу блок керування двигуном. На СТО мені сказали, що це сталося через неправильне запуску мотора. Який зв'язок між пуском і спаленим ЕБУ?
Електронний блок управління інжекторних двигунів «Мікас», зокрема, моделі 7.6, застосовуваний на «Sens», дійсно може вийти з ладу внаслідок порушення рекомендованого автовиробником алгоритму пуску мотора - педаль газу при включеному стартері повинна бути відпущена. Паливноповітряна суміш при натисканні на педаль надмірно перезбагачувати, що призводить до конденсації бензину на електродах і керамічному конусі свічки запалювання. Це значно погіршує умови іскроутворення, так як через змочування паливом підвищується напруга пробою міжелектродного зазору свічки.
У такій ситуації відповідно до законів електротехніки енергія електричного розряду «шукає» шлях на «масу» і знаходить його в інших місцях з меншим напряже¬ніем пробою, наприклад, в наконечнику високовольтного проводу або в його ізоляції.
Крім того, як показує практика, у випадках з «307-ми» інжекторними моторами нереалізованої електричної енергії досить для пробою ізоляції між первинною і вторинною обмотками модуля запалювання. Після цього накопичена електроенергія потрапляє в ЕБУ двигуна, в результаті чого згорає найскладніша частина електронної схеми - процесор (мікросхема).
Тому необхідно уважно вивчити інструкцію по експлуатації автомобіля щоб правильно заводити мотор.
Як визначити, який контролер застосований на автомобілі?
Найпростіше - підключити до контрольного роз'єму сканер, на якому покажуть інформацію про контроллер.
Який зв'язок між пуском і спаленим ЕБУ?
Як визначити, який контролер застосований на автомобілі?