Наша сеть партнеров Banwar
Безпека пішоходів - ціла наука , Якої автовиробники почали займатися в дев'яностих роках. Щоб знизити травмування людей при наїзді, компанії спершу почали впроваджувати «м'які» зони на передку автомобілів. Слідом з'явилися Піропатрони, що підводять капот під час наїзду. А в 2012 році на Volvo V40 дебютувала серійна подушка безпеки для пішоходів: підковоподібний надувний мішок прикриває найжорсткіші зони (нижню кромку і підстави стійок лобового скла), а також піднімає задню частину капота.
Volvo V40
Але ця технологія вийшла занадто дорогий, тому до цих пір в світі лише чотири моделі з такими пішохідними подушками: крім хетчбека Volvo, це Land Rover Discovery Sport, Subaru Impreza і новітній Jaguar E-Pace . Однак днями патентне відомство США опублікувало документ компанії Daimler, заявлений ще два роки тому і описує альтернативний варіант пішохідних подушок.
Німецькі розробники відмовилися від єдиного надувного мішка: за підстрибування капота в їхньому проекті відповідають Піропатрони, які до того ж зрушують кришку назад, прикриваючи нижню кромку лобового скла разом з травмонебезпечними склоочисниками. А подушок безпеки в даймлеровском проект дві: вони надуваються уздовж жорстких передніх стійок, причому нижні кінці «прив'язані» до кутів капота і разом з ним зсуваються назад і вгору.
У концерні Daimler напевно вже проводили краш-тести досвідчених машин з такими подушками, але даних про їх ефективність поки немає. Не виключено, що ця технологія незабаром з'явиться на серійних Мерседесах.