Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Далекобійний велосипед і з чим його їдять.

Наша сеть партнеров Banwar

Давно збирався написати технічний пост про пристрій мого велосипеда, на якому в 2014 році я зробив 6000 км велопробіг за 50 днів "Вятка - Гібралтар" . І ось пропоную вашій увазі ознайомитися детальніше з моїм "далекобійним" залізним конем. Відразу попереджаю, буде багато запчастин, незрозумілих назв. Тому для тих, хто не захоплюється даної велотемой, читання може здатися незрозумілим і нудним)

Вид збоку - без багажних сумок.
Вид збоку - без багажних сумок

Без сумок з різних ракурсів
Без сумок з різних ракурсів

Сумки окремо.
Сумки окремо

Всі сумки на велосипеді.
Всі сумки на велосипеді


Відразу скажу, що "фотосесія" велосипеда проводилася в умовах, в середовищі, не рідний для справжнього призначення цього велосипеда. Просто тому що красиві види природи)

Напевно ці знімки можна сприймати як фото шосейного велосипеда в горах на грунтовій дорозі). Однак, трохи забігаючи вперед, скажу, що при створенні велосипеда (а він був зібраний практично з нуля з готельних частин) в його характеристики було закладено властивість задовільною прохідності по грунтових, трохи піщаних дорогах і по щільної трав'яний поверхні, читай твердому сухому рівному полю з невисокою травою.

Почнемо по порядку, трохи з передісторії.

Перший мій великий велопробіг на далеку відстань був здійснений в 2011 році за маршрутом Кіров - Тверська обл., Фестиваль "Нашестя". 1100 км я подолав за тиждень, по відчуттях це було тоді на межі моїх фізичних можливостей. Велосипед у мене в той час був один, звичайний гірський (MTB), який я обладнав двома багажниками, переднім і заднім. Ось так він виглядав.

Це був звичайний недорогий GT Outpost з дубовою еластомерній передньою вилкою без блокування (регулювалася тільки жорсткість відскоку)
Це був звичайний недорогий GT Outpost з "дубовою" еластомерній передньою вилкою без блокування (регулювалася тільки жорсткість відскоку). З невеликих "туристичних" (тоді на мій погляд) доробок були широченні педалі-топталки і роги на кермі. Пізніше я зрозумів, що якби рогів не було, то все було б набагато гірше і могло взагалі закінчитися моїм сходом з дистанції через затікання і виброболезни рук. Хто в темі, ті знають, що GT називають "жорсткої табуреткою". Причина тому - жорсткий вузол, так званий подвійний трикутник в зоні зчленування верхньої труби рами, підсідельною труби і верхніх пір'я задньої вилки. Ну і матеріал - алюміній, дуже жорсткий за своїми властивостями метал. Крім рогів, мене врятувало те що, рідні покришки цього велосипеда мали дуже вузьку смужку по середині, з натяжкою їх можна було назвати полуслік, що при підвищеному тиску в колесах давало відмінний накат по асфальту, але, на жаль посилювало передачу вібрацій на руки і спину .
На 6-й день подорожі у мене трапилася серйозна поломка - заклинило і погнуло задній перемикач і зламало півень (деталь-посередник між рамою і заднім перемикачем). У підсумку в 150 км від фінішу я опинився в глушині, в селі, де зміг частково відремонтувати (запасний півень був, але перемикач 100% виправити не вдалося), втративши багато часу, і в підсумку, щоб встигнути на фестиваль довелося добиратися на авто, домовившись з місцевими в сусідньому селищі.

Відбулася ця поломка в дощ, на лісовій піщаній дорозі в гору. Піском закидало ролики і перемикач заклинило в той момент, коли я активно вкручував в гору, в результаті одна з моїх зусиль доклало до нього і ланцюгом перемикач завернуло і обломило з півнем.
Відбулася ця поломка в дощ, на лісовій піщаній дорозі в гору
Зламаний півень.

І все таки цей невеликий успіх окрилив мене настільки, що на наступне літо я вирішив так само відправитися куди-небудь далеко, наприклад на південь. На море. Тому що до цього як не дивно, я ні разу не був на морі. Потім сталося так, що намітився великий музичний фестиваль в Криму "Сусідній світ", де планували виступити мої друзі-музиканти з Пітера - група "Торба-на-Кручі". і так все збіглося, що рішення їхати на велосипеді на південь було прийнято остаточно і безповоротно.

Після того, першого велоподорожі на 1000 км я багато думав і аналізував. Потім багато "курив" Велофорум в тематичних розділах "велотуризм", читав інтернет-статті про туристичні велосипеди. В основному це був наймасштабніший вітчизняний Велофорум forum.velomania.ru Я намагався зрозуміти, які чинники впливають на те, щоб знизити енерговитрати і підвищити швидкість пересування і ефективність педалювання. Простіше кажучи, як менше втомлюватися і проїжджати далі. Цих факторів, як з'ясувалося було дуже багато і я вирішив їх все зібрати і оптимізувати. Не виключенням стала і фізична підготовка в тому числі. Я намагався тренуватися на витривалість в довгих Велопокатушки якомога частіше і регулярніше, вперше тоді, взимку я купив шипованих гуму і вирішив не переривати велосезон, так як до цього відчував, що доводилося по весні близько місяця "вкочується" в первинну форму.

Після перетравлення інформації з усіх джерел я зрозумів, що той велосипед, який мені потрібен, в готовому вигляді якоїсь моделі, представленої на світовому ринку просто не існує. І я почав гризти інтернет-граніт науки, як цей велосипед можна зібрати з окремих комплектуючих частин.

І ось, в травні 2012 результатом черпання цих всіх моїх знань став новий велосипед, створений спеціально для далеких подорожей, так званий в загальносвітовий термінології - touring, турінговий велосипед. Головною його відмінністю є сталева рама зі спеціального сплаву "хром-молібден" (в просторіччі "хромоль") і така ж хромолевими проста вилка - без амортизаторів. Унікальна властивість рами з хромоля - то що вона як би "дихає". Як ресора, яка поглинає дрібні нерівності, не дає шкідливим вібрацій дорожнього полотна дійти до рук і спини велотуриста. Моїм першим відчуттям, коли я прокотився на цьому моєму новому велосипеді, було відчуття, що я пересів з жигулів в лімузин.

Незважаючи на те що передня вилка за канонами асфальтового (а саме такий стиль я "сповідую") велотуризму повинна бути жорсткою (ригидной, від англ. Rigid - жорсткий, нерухомий), на комфортності їзди по рівному асфальту це ніяк не відбивається, навпаки, жорстка вилка збільшує вільний накат велосипеда і дозволяє заощадити сили велосипедиста. До того ж її вага в 2-3 рази менше амортизаційної вилки.

Так само я переглянув нюанси пов'язані з трансмісією і прийшов до висновку про необхідність використання планетарної втулки, защищеной від впливу зовнішнього середовища і що продовжує термін служби ланцюга. З відносно недорогих був тільки один варіант з достатньою кількістю швидкостей - Shimano Alfine 11 (SG-S700) .

Відеоролик, який показує пристрій планетарних втулок Shimano Alfine:

Передня ж втулка була встановлена ​​спеціальна - дінамовтулка - генератор для вироблення електрики під час руху. Справа в тому, що важливою складовою моїх велопутешествій є оперативний онлайн-репортаж у вигляді твітів і постів в інстаграме, а так само робота спортивно-туристичних програм, які в реальному часі записують трек, який я їду (такі як Aerobia, Strava, GPSLivetracks і ін.). А смартфон в інтернет режимі "живе" максимум 3-4 години, що природно мене не влаштовувало. Я вирішив, що він повинен постійно харчуватися від системи генератор - стабілізатор - буферний акумулятор (щоб при короткій зупинці харчування не припинялося). Після пошуків і порівняння мій вибір припав на Schmidts Original Nabendynamo Classic . Надалі я обладнав цю систему електрообладнання велосипеда німецьким же комплектом стабілізатора і буферного акумулятора E-WERK by Busch & Müller. Це дуже поширена система серед велотуристів усього світу.

Педалі-топталки так само були відкинуті на користь контактних педалей типу SPD (стандарт розроблений Shimano). Ну і на додачу була переглянута концепція розміщення і кріплення багажу. Вибір був зроблений на користь роздільних водонепроникних сумок виробництва німецької фірми Ortlieb. Задні сумки відносно невеликого обсягу Classic Sport-Packer були обрані, щоб розвантажити зад велосипеда. Одним з неприємних мінусів з досвіду управління велосипедом з величезним заднім рюкзаком- "велоштанамі" було відчуття недолугості і нестійкості. Роздільні невеликі сумки з установкою їх якомога нижче дозволили змістити центр мас велосипеда вниз, що зробило всю конструкцію більш стійкою і приємно керованої.
Так само особливу увагу було приділено тому, за що тримаються руки велотуриста - керма, так як в сідлі потрібно було проводити по 10 годин щодня, а шлях до моря за підрахунками повинен був зайняти 3 тижні. Був обраний відносно популярний у світових велотуристів так званий H-bar, так як за формою конструкції він нагадує букву H.

Я замовив кермо фірми Titec.

До якого додав великі (більше, ніж в попередньому велопробігу) роги   SQ lab 445 Comfort
До якого додав великі (більше, ніж в попередньому велопробігу) роги SQ lab 445 Comfort . А так же встановив анатомічні гріпси Procraft iGRIP Lenkergriffe Komfort

Треба сказати, що придбання комплектуючих велосипеда відбувалися мною на різних інтернет майданчиках, в тому числі були замовлення з США, Англії, Німеччини, Китаю, але приблизно 50% частин було куплено в німецькому популярному інтернет магазині bike-components.de

Так само використовувався теж досить відомий серед велолюдей ресурс - chainreactioncycles.com (в народі "чейн"). Там я замовив комплектуючі для коліс - обода і покришки. Обіду повинні бути одночасно і легкими і міцними, покришки так само легкі, зносостійкі і антипрокольной, і мати дорожньо-шосейний малюнок протектора, з мінімальним опором коченню. До того ж вони повинні були витримувати до 5 атмосфер, так як для додання особливої ​​накатістость при завантаженому багажем туристичному велосипеді тиск в шинах має бути дуже високим. Природно поєднання всіх цих властивостей відноситься до недешевим моделям. У підсумку завдяки порад досвідчених веломарафонцев вибір того, з чого збирати колеса упав на Schwalbe Marathon Dureme 26 х 2.0 (в даний момент випуск конкретно цієї моделі припинений) і обода Sun Ringle Rhyno Lite XL - Pinned Rim

Загальна сума витрачена на велосипед і обвіс склала близько 70 т.р., що при курсі валют 2012 (євро = 40 руб.) Дорівнювало приблизно 1750 євро.

В результаті обриси завершеного велосипеда в повному спорядженні прийняли такий вид.

В результаті обриси завершеного велосипеда в повному спорядженні прийняли такий вид

За підсумками всіх заходів, моє велоподорож влітку 2012 року відбулося за маршрутом Кіров - Керч. Шлях в 2500 км зайняв 21 день. І потім ще до Анапи накрутив по Кубані близько 300. Новий велосипед виправдав себе на всі 100%.

На Азовському морі, десь між Маріуполем і Мелітополем.


Так само влітку 2013 року я повторив маршрут 2011 року Кіров - "Нашестя", на цей раз "Нашестя-2013". (З невеликими доповненнями, наприклад, із заїздом на всеросійський велофестіваль "Угличская верста"), але вже на цьому новому велосипеді. Різниця у відчуттях була разюча.

При підготовці до велопробігу на 6000 км в 2014 році я вже ще в 2013 році почав серйозно піклуватися про фізичної складової. Як то кажуть "важко в навчанні, легко в бою". Я почав брати участі в марафонах-бреветах Кірово-Чепецьк велоклуб "Велосотня". Починаючи з 100 км, потім пройшов кілька 200-км марафонів. І, нарешті, скорилася мені і дистанція 300 км.

З досвіду пробігу Кіров - Керч зазначив кілька моментів, що стосуються посадки на спусках, а саме не вистачало аеродинамічній низькою посадки, яка можлива тільки з шосейних кермом - "бараном". Без нього доводилося нахилятися і в збоченій формі упиратися ліктями в роги. Так само при пересуванні в темний час доби по трасі з відносно великою швидкістю дуже напружувало те, що велофари зліпила зустрічні автомобілі і мені при кожному роз'їзді потрібно було опускати її "в підлогу" і потім знову направляти на дорогу.

Результатом модифікації став оновлений велосипед, який я готував до велопробігу "Вятка - Гібралтар". По-перше я поміняв раму On One на аналогічну хромолевими Chaka Pele, але розміром більше. Вибрав завдяки темі, яку створив на форумі ВелоПітер Раму замовив на сайті Gigabike.de через фірму-посередника з доставки, так як даний інтернет веломагазин не відправляти посилки в Росію (по крайней мере в 2012 році)

По-друге трохи пізніше був встановлений ще один кермо - карбоновий шосейний, на другий, нижній винос
По-друге трохи пізніше був встановлений ще один кермо - карбоновий шосейний, на другий, нижній винос. І зроблена система дублювання дискових гальм. Так само зверху був поставлений лежак, на якому теж були рукоятки гальм ( "пістолети"), але ведуть до окремої системі - v-brake. Все це зроблено для того, щоб ще урізноманітнити кількість положень при їзді - і ця ідея себе повністю виправдала, я практично позбувся відчуття затерплих рук і спини, які переслідували мене в попередніх довгих велопробіг.

На лежаку закріплені: велокомпьютер, gps-навігатор і дві фари. Як я вже писав, роз'їзд в темний час із зустрічними машинами був незручний і я фактично створив систему перемикання світла "дальній-ближній" за допомогою двох велофари. Нижню, Magicshine MJ808 (900 люмен) я направив вниз, це мій "ближнє світло", який не засліплювало зустрічних водіїв. А дальній світло забезпечувала фара Niteye B-20 (1200 люмен), яка керувалася з виносного перемикача на кермі під великим пальцем правої руки.

На лівій частині керма я закріпив пульсометр, так як хотів вести статистику середнього і максимального пульсу за все 50 днів велопробігу


На лівій частині керма я закріпив пульсометр, так як хотів вести статистику середнього і максимального пульсу за все 50 днів велопробігу.
Маленьке дзеркало широкого огляду (нижня) прожило недовго. Його кріплення в торці керма позначилося на тому, що при випадкових притулені велосипеда кермом на що-небудь, дзеркало постійно збивалася і врешті-решт хисткий поворотний шарнір з пластмаси не витримав, і дзеркальце відвалилося десь ще на початку шляху на перших 500 км.

Широке сідло BBB BSD-23 BodyShape, досить пружне і жорстке, але при цьому широке і з прорізом посередині виправдало себе повністю ще у велопробігу Кіров - Керч. І міняти його я не збирався. Багато пропалені велотуристи напевно вигукнуть: "А як же Brooks !!!?") Ну, ось так, не зрослося у мене з ним, з Бруксом). Крім заднього ліхтаря, вбудованого в багажник Tourit Shine , Який працював від динамо-втулки, так само був встановлений широкий пятідіодний ліхтар Sigma Tailguard .

Вигляд ззаду на багажник
Вигляд ззаду на багажник. Трохи не різко)

Передня дінамовтулка
Передня дінамовтулка. Добре видно два дроти, які легко від'єднуються при потребі зняти колесо.

Задня 11-швидкісна планетарна втулка Alfine 11, вона ж SG-S700. Made in Japan. Так само добре видно дискові гальма Avid BB7.

Шатуни Shimano XTR поєднують в собі всі необхідні якості - жорсткість, міцність і легкість. У кареточного вузлі використовувалася система "внутрішній картридж". Її плюс для туризму в тому, що ПРОМПІДШИПНИК знаходяться всередині кареточной труби в картриджі і надійніше захищені від дощу і бруду, ніж системи з зовнішніми підшипниками (так звані системи з інтегрованою порожнистої віссю). До того ж картріджниє каретки дозволяють зменшити Q-фактор - поперечне відстань між ступнями при педалюванні, що благотворно впливає на самопочуття ніг, колінних суглобів протягом тривалої подорожі.

Я використовував трековую каретку Dura Ace BB-7700.
Щоб поставити сінглспідную чотирилапих сталеву 32-зубів зірку Truvativ, знадобився хитрий переходнік- "павук".
Контактні педалі Shimano SPD M-540

Багажні сумки Ortlieb мають надійний продуманий спосіб кріплення на багажнику. Їх можна встановити і зняти за пару секунд.
Багажні сумки Ortlieb мають надійний продуманий спосіб кріплення на багажнику
Ось наприклад ролик, що пояснює принцип пристрою кріплення сумок даної фірми.


Це дійсно зручніше, ніж прив'язувати велорюкзак тесемочкі. До того ж велорюкзаки - промокаемость і вимагають додаткових дощових чохлів зверху, які деякий час стримують воду, але все одно волога проникає. А водонепроникні сумки типу Ortlieb абсолютно герметичні. В даний час, я чув, що існують аналоги таких сумок.

А ось крупним планом то саме електрообладнання, про яке згадував вище - Bush and Muller E-werk стабілізатор і буферний акумулятор. Завдяки їм я мав стабільне живлення свого смартфона від дінамовтулкі.

Вузол кріплення двох рулів - два винесення
Вузол кріплення двох рулів - два винесення. Нижній KCNC Fly Ride розрахований на шосейний кермо діаметром 31,8 мм, а верхній винос KCNC Fly Ride на МТБ-кермо діаметром 25,4 мм.


Дублювання приводу дискових гальм було зроблено за допомогою системи крос-топ Левер, додаткових гальмівних ручок, які використовуються в циклокросовий велосипедах
Дублювання приводу дискових гальм було зроблено за допомогою системи крос-топ Левер, додаткових гальмівних ручок, які використовуються в циклокросовий велосипедах.

Наостанок скажу пару слів, чому для першого мого далекобійної велосипеда був обраний розмір коліс 26 дюймів, а не 28, як зазвичай робиться на турінгових велосипедах. Вирішив я так з кількох причин:

1) 26 колеса легше 28х, що в цілому знижує масу всього велосипеда (не набагато, грам на 500, але все ж)

2) 26 колесо при тій же швидкості крутиться швидше 28-го, відповідно на малих швидкостях (наприклад в затяжні підйоми на гірських серпантинах) 26-е колесо виробляє трохи більше електроенергії.

3) Велосипед з 26-ми колесами компактніше в упакованому вигляді, що є плюсом в авіа та залізничних перевезеннях.

4) Камери на 26 зазвичай більш поширені в російській глибинці. (Хоча хто-то резонно помітить, що можна 26 натягнути на 28 колесо, ну це теж варіант). До того ж і обода, покришки і спиці в деяких регіонах як Росії, так і за кордоном) так само частіше в провінційних магазинах зустрічаються на 26.

5) 26-е колеса дають трохи більше простору в конструкції велосипеда, як то, наприклад, відстань від верху переднього колеса (або крила) до передньої сумки або простір для насоса за підсідельною трубою.

Хоча, на майбутнє я абсолютно не проти спробувати і 28-е колеса. Все-таки є цілком логічне підтверджений факт, що 28 колеса мають більший накат і менш сприйнятливі до нерівностей дороги.

А так же хочеться спробувати раму подовженою геометрії (зі збільшеною базою). Так що все ще попереду.
Ну що ж, огляд велосипеда і історію його створення на цьому завершую. Якщо виникнуть запитання, пишіть в коментарях, по можливості відповім.
А так же хочеться спробувати раму подовженою геометрії (зі збільшеною базою)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов