Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Далекосхідний ринок японських уживаних автомобілів: що чекає його, коли минула золота пора?

  1. Різкий спад імпорту з 500 тис. В рік до 40 тис.
  2. Тяготи японського автобізнесу: «матрьошки», «потопельники» і радіація
  3. Вибір автомобіля в епоху Інтернету

Наша сеть партнеров Banwar

Здавалося, що світова економічна криза, що почалася восени 2008 року, і що послідувало за ним в січні 2009 р підвищення митних зборів на імпорт повинні були надати руйнівну дію на бізнес ввезення японських уживаних автомобілів на Далекому Сході Росії. Однак і після всього, що сталося імпорт старих автомобілів наполегливо тривав, а в останні пару років навіть начебто знову пішов у гору.

Повальне захоплення японськими автомобілями на російському Далекому Сході почалося з другої половини 70-х років, в так званий «період застою». Молодий журналіст і письменник з Владивостока Василь Авченко в своїй документальній повісті «Правий кермо» (2009) докладно описав положення на ринку японських іномарок. У цій книзі, яка є оригінальним літературним твором, автор пристрасно, хоч і з неабиякою часткою цинізму, описав свої почуття до рідного міста і до японського автопрому. Ця книга також є свого роду історичною свідченням золотої пори бізнесу старих японських автомобілів на Далекому Сході. Сподіваюся, ми коли-небудь побачимо і японський переклад «Правого керма».

У цій статті мені б хотілося висвітлити бізнес експорту в Росію старих японських автомобілів з японською точки зору, торкаючись останніх тенденцій в цій галузі, і з додаванням особистих коментарів.

Різкий спад імпорту з 500 тис. В рік до 40 тис.

Бізнес збуту старих японських автомобілів на Далекому Сході почав розвиватися у другій половині 80-х рр. Члени екіпажів російських лісовозів і транспортних суден перевозили дешеві машини як особистий багаж, і в радянські часи, коли придбати автомобіль було надзвичайно складно, японські машини стали користуватися великою популярністю. Функції японського автомобіля, навіть уживаного, у багато разів перевершували якість радянських легкових машин з конвеєра, а з урахуванням того, що західні виробники не поставляли автомобілі на Далекий Схід, найпопулярнішими серед населення стали машини з Японії.

У Росії, що не відрізнялася гарною якістю дорожнього покриття, поломка машини, особливо в зимовий час, може коштувати життя, тому японські автомобілі стали не розкішшю, але швидше за предметом побуту. Також, завдяки довговічності японських машин, став активно розвиватися ринок вторинного збуту, запчастин та сервісного обслуговування, що в певній мірі допомогло населенню Далекого Сходу Росії пережити нелегкі 90-ті роки. Японські автомобілі стали називати «японками» і «японцями», що породило сленг з особливою далекосхідної атмосферою.

У 90-ті роки річний експорт японських уживаних автомобілів становив близько 150 тис. В рік і до початку 21 століття вже досяг 200 тисяч. Офіційна статистика з цього виду бізнесу ведеться в Японії починаючи з 2005 р, і за її показниками в 2005 р експорт склав 240 000, а перед світовою фінансовою кризою в 2008 р - 517 тис. Автомобілів, рекордне число за всі роки (Хама Такесі, Росіа кёкуто хандобукку, 2012).

Основними портами відправки були Тояма, Фусікі, Ніїгата і інші порти з боку Японського моря. В таких районах слідом за автомобільним бізнесом стала розвиватися місцева торгівля, спрямована на приїжджають російських бізнесменів і т. Д. Наприклад, аеропорт Ніігати один час кишів російськими пасажирами, які скуповували у подарунок не тільки їжу і електроніку, але навіть автомобільні шини.

Однак в 2009 р стан бізнесу помітно погіршився, і річний експорт автомобілів впав більш ніж на 90%, склавши всього 45 тис. По всій Японії стали припиняти рейси на Далекий Схід, а багато владивостоцькі бізнесмени стали подумувати про закриття своєї справи або зміну сфери діяльності .

По всій Японії стали припиняти рейси на Далекий Схід, а багато владивостоцькі бізнесмени стали подумувати про закриття своєї справи або зміну сфери діяльності

Тяготи японського автобізнесу: «матрьошки», «потопельники» і радіація

У ситуації, що склалася, щоб обійти високу ввізне мито, був винайдений напівлегальний спосіб транспортування - машини стали перевозити в напіврозібраному стані, реєструючи їх в державному реєстрі як запчастини. Між офіційними органами і бізнесменами почалася свого роду гра в «кішки-мишки». Машини з розібраним корпусом або знятими окремими деталями в Росії стали називати «конструктором», а в Японії - «матрьошками». Про автомобілі, які розрізали навпіл для подальшої зварювання в Росії, жителі Далекого Сходу говорили «розпили», а японці - «хафу-Катто» (half-cut). Імпорт таких машин пішов на спад з 2011-2012 рр. і в даний момент функціонує виключно для поставки запчастин. Однак кажуть, що при експорті японських автомобілів в окремі країни Південно-Східної Азії подібний спосіб транспортування застосовується до цих пір.

«Матрьошки» і «розпили» чекають митного очищення в порту Владивостока, січень 2011 «Матрьошки» і «розпили» чекають митного очищення в порту Владивостока, січень 2011

Однак варто було тільки експорту уживаних машин трохи пожвавитися, як в 2011 р в східній частині Японії стався землетрус. У російських ЗМІ і в Інтернеті широко висвітлювалися події березня 2011, коли хвиля цунамі змила в море величезну кількість автомобілів. Поряд із закликами про допомогу потерпілому сусідові, на всьому Далекому Сході серед бізнесменів також поширювалися попередження про те, що в Росії під виглядом звичайних машин може хлинути потік "потопельників".

Однак, швидше за все, повільне відновлення експорту японських автомобілів варто пов'язувати в більшою мірою з тим, що трапилося в Японії кризою автопрому, коли попит перевищив пропозицію, і це загальмувало експорт машин в цілому. Також після аварії на АЕС «Фукусіма-1» до сих пір мають місце випадки, коли автомобілі з Японії відправляються назад російською митницею, яка виявляє в них присутність радіоактивних частинок. Хоча теоретично японська сторона зобов'язана проводити перевірку товару перед відправкою, з технологічної точки зору досить складно повністю позбутися від радіоактивних частинок.

Отож за сучасного тарифною сіткою складно завезти в Росію старий автомобіль з малими витратами, як це було раніше. Найдешевший варіант - це імпортувати не надто старі малогабаритні машини. Однак, враховуючи неабиякий попит на такі автомобілі з боку М'янми та інших країн, невідомо, чи буде і далі можна одержувати велику кількість таких машин за низькою ціною на аукціонах. Не виключено, що незабаром японські автомобілі перейдуть в розряд розкоші. Експорт старих машин в Росію як в минулому році, так і в цьому йде досить успішно. Проте, з'являється інформація про те, що автомобільний збут у Владивостоці пішов на спад, і багато завезені машини лежать мертвим вантажем на складах. Протягом довгого часу курс рубля продовжує падати, тому складно сказати, до якої міри відновиться колишньої експорт в цьому напрямку.

Вибір автомобіля в епоху Інтернету

Окремою пам'яткою Владивостока став широко розгорнувся на його пагорбах авторинок під відкритим небом в містечку під назвою «Зелений кут». Сюди з'їжджаються професіонали і звичайні покупці із сусідніх міст і навіть з віддалених куточків Сибіру, ​​щоб вести переговори про покупку з пропалені автодилерами. Однак останнім часом переговори на «Зеленому розі» стали втрачати свою популярність - все більше покупців віддають перевагу здійснювати угоди безпосередньо через автомобільних агентів в Інтернеті. Купивши машину на інтернет-аукціоні, покупець забирає її на місці після того, як вона пройде митне очищення.

«Зелений кут» квітень 2010 «Зелений кут» квітень 2010

Передумовами такого ведення справ стало усунення великої кількості перешкод в Інтернеті шляхом накопичення і відкриття великої кількості інформації про ринок автомобілів, що значно полегшило купівлю автомобіля. Найпопулярнішим веб-сайтом, де збираються любителі старих «японок», є, мабуть, Drom.ru, де кожен день проводиться близько 5000 угод купівлі-продажу. У лютому цього року на аукціоні цього сайту був виставлений ювілейний 10-мільйонний автомобіль - Ніссан Ното, 2008 року в. за 400 тис.руб.

У 2012 р у Владивостоці відкрився завод по збірці автомобілів Мазда, а в цьому - і Тойота. Це, звичайно, епохальна подія, однак для великої частини населення придбані автомобілі з конвеєра залишається нездійсненною мрією. Що стосується заводської збірки автомобілів, то жителі Далекого Сходу стверджують, що технологічний рівень звичайних місцевих Автосварщик набагато вище.

В останні роки корейські старі автомобілі також почали було набирати популярність у Владивостоці, однак бум тривав недовго. По-перше, російська митниця посилила заходи із заниження вартості корейських машин, які реєструвалися нижче порога мита. А по-друге, жителі Далекого Сходу вирішили, що якість корейських автомобілів не може зрівнятися з японським, і до осені 2012 р такий бізнес практично зійшов нанівець. В даний час безліч корейських машин лежать на складах Владивостока як мертвий інвентар.

Мережа магазинів запасних частин, Владивосток, серпень 2013 Мережа магазинів запасних частин, Владивосток, серпень 2013

Здається, що японські старі автомобілі продовжать користуватися популярністю серед російських покупців, які хоча і обмежені в засобах, але не позбавлені доброго смаку. І японцям б не завадило трохи краще пізнати своїх європейських сусідів, які так віддані японського автопрому.

(Перекладено з японського, оригінал від серпня 2013)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов