Наша сеть партнеров Banwar
Осінь 2013 року увійде в історію Горьковського автозаводу запуском в серійне виробництво автомобілів з бітоплівним двигуном (бензин + метан) «ГАЗель БІЗНЕС CNG». «Група ГАЗ» ...
Осінь 2013 року увійде в історію Горьковського автозаводу запуском в серійне виробництво автомобілів з бітоплівним двигуном (бензин + метан) «ГАЗель БІЗНЕС CNG». «Група ГАЗ» буквально днями передала перші десять автомобілів в дослідну експлуатацію замовнику - компанії «Газенергосеть - Нижній Новгород». Всі зауваження, які будуть виявлені в результаті експлуатації, врахуються розробниками для подальшого удосконалення.
«Блог Далекобійник» отримав офіційне запрошення від організаторів побувати в якості представника ЗМІ на заході з передачі партії автомобілів. Не можна було втрачати можливість, і я вирішив скористатися випадком і розібратися в деталях. Які ж переваги отримає автоперевізник, придбавши «ГАЗель БІЗНЕС CNG», з двигуном, обладнаним під метан?
Почнемо з того, що метан - чистий природний газ, є найдешевшим вуглеводневим паливом, на відміну від пропану і пропан-бутану, газів, які отримують в результаті крекінгу нафтопродуктів. Вартість 100 кілометрів пробігу для автомобіля обладнаного апаратурою CNG більш ніж в два рази дешевше, звичайного двигуна що працює на бензині.
В автомобілі встановлений мотор УМЗ 4216 об'ємом 2.8 літрів. Екологічний стандарт двигуна Євро 4. Він нічим не відрізняється від двигуна, що працює на зрідженому газі. Різниця лише в форсунках і редукторі, який призначений для роботи під високим тиском. Метан надходить в редуктор під тиском 200 атмосфер. З цієї причини підвищені вимоги безпеки до балонів. На сьогодні заводам сертифіковані лише два виробники балонів під метан, один італійський і один російський.
Далі, метан з редуктора через фільтр парової фази подається на форсунки під робочим тиском 2 атмосфери. Витрата газу становить 14 кубометрів на сто кілометрів.
На фото, інжекторна рейка OMVL на чотири циліндри. OMVL є світовим лідером за критеріями надійності і продуктивності газових редукторів і інжекторів. При цьому 65% всього виробленого обладнання поставляється на конвеєри автомобільних заводів. Серед партнерів OMVL такі автовиробники, як General Motors, Volkswagen, Fiat, PSA Peugeot-Citroen і ін.
Перемикання з бензину на газ виробляється натисканням кнопки з великою літерою «G», яка «прописалася» на панелі управління. Перемикання можливо як на ходу, так і на автомобілі, що стоїть. Єдина вимога це обов'язковий старт і прогрів двигуна на бензині. Запас ходу автомобіля «ГАЗель БІЗНЕС CNG» становить 300 кілометрів. Що стосується періодичності технічного обслуговування автомобілів, що працюють на метані, вона не змінилася, періодичність через каждие15 тисяч кілометрів.
Для тих, хто вже зумів прорахувати економічну вигоду і побачив переваги в ступені екологічної безпеки при експлуатації «ГАЗель БІЗНЕС», постає питання про ціну питання. У порівнянні зі звичайною версією, до вартості автомобіля додасться ціна обладнання CNG, на сьогодні це становить 90 тисяч рублів. Що обумовлено, як уже було сказано, забезпеченням високого ступеня безпеки і швидкої його окупністю. Аналітики вже прорахували термін, за який його можливо окупити. При активному, використанні автомобіля, гроші повернуться після трьох місяців роботи на лінії. Отже, панове перевізники, комерсанти, і інші споживачі, реклама-рекламою, але вже цієї осені почнеться голосування рублем. Вибір завжди за вами!
23.02.2012
Валерій Писанов
Для «Блогу Далекобійник»
Які ж переваги отримає автоперевізник, придбавши «ГАЗель БІЗНЕС CNG», з двигуном, обладнаним під метан?