Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Дальнобой по-американськи

  1. Автопробігом по корупції
  2. Коли далекобійники рулювали

Наша сеть партнеров Banwar

У США тракери теж незадоволені тим, куди рухається їхня країна

Автопробігом по корупції

У жовтні 2013 року американська тракери (так в США називають водіїв важких вантажівок) обіцяли «вимкнути Америку на 3 дні». Організатори загальнонаціонального страйку висунули найрадикальніші політичні вимоги - імпічмент президента Обами «за злочини і зрада». Страйкарі вимагали відмовитися від реформи медичного страхування, відправити у відставку генерального прокурора Еріка Холдера (за стеження за громадянами) і «звільнити» з урядових постів всіх мусульман, «які не дотримуються американську конституцію». І останнє в списку претензій - високі ціни на пальне.

Протягом трьох днів: з 11 по 13 жовтня організатори акції закликали 1 мільйон водіїв вантажівок провести «автопробіг до Вашингтона на підтримку конституції». На столичній кільцевій дорозі планувалося блокувати конвоями траків по три смуги в кожну сторону, рухаючись зі швидкістю 55 миль на годину, залишивши одну смугу тільки для пожежних машин, «швидкої допомоги» і поліції.

Особливу надію організатори протесту покладали нема на профспілки, а на 150 тисяч шоферів і працівників малих незалежних компаній.

Якби на вулиці і проспекти головних міст США дійсно виїхав мільйон великих вантажівок, то акція цілком могла б якщо не паралізувати, то надзвичайно ускладнити життя всієї країни.

За даними Американської асоціації вантажних автомобілів (АТА), 100% споживчих товарів і 69% від загального тоннажу вантажів доставляються на вантажівках. Крім того, за оцінками економістів, 80% американських громад отримують свої товари виключно завдяки автотранспорту. Експерти очікують, що до 2021 року загальний обсяг вантажних перевезень збільшиться на 26%, причому частка важких вантажівок в загальній доставці виросте на 71%.

Уряд, працівники федеральних агентств, поліція, преса і жителі Вашингтона чекали автопробігу зі зростаючою тривогою. Але побоювання виявилися марними: у активістів «автопробігу» на Вашингтон щось «не зрослося». Організатори паралельних акцій в столиці і штаті Каліфорнія почали публічно сперечатися про цілі і завдання протесту, профспілки не підтримали політичні вимоги відставки Обами і обіцянки влаштувати «грандіозну транспортну пробку», якщо поліція піде на арешти далекобійників. В результаті на дороги вийшло помітно менше водіїв. Вашингтонська поліція провела декілька затримань, але обійшлося без пробок.

Проте через два роки, що минули з цієї акції, багато вимог трекерів були виконані. Реформа медичного страхування зазнала значних змін. Обама розпорядився провести кардинальний перегляд роботи спецслужб, в першу чергу це торкнулося збору відомостей про громадян. Пішов у відставку генпрокурор Холдер. Ціни на автопальне впали. Так це тут працює. І, можна сказати, трекери доклали до цього свою руку.

Коли далекобійники рулювали

У жовтні 1973 року, в розпал арабо-ізраїльської війни, Америка опинилася в чорному списку санкцій ОПЕК, оголосила ембарго на поставки нафти в країни, які підтримали Ізраїль. В результаті ціна бареля підскочила в 4 рази. Для США, що залежали від іноземної нафти, це був болючий удар. Постраждали не тільки автоперевізники, постраждала вся країна.

Крім підскочили цін на бензин водіїв вантажівок обурило введення загальнонаціонального обмеження швидкості на дорогах (55 миль в годину, приблизно 90 км / год) з метою не стільки безпеки, скільки економії бензину. Цю ідею пробив через конгрес президент Річард Ніксон. У той час всі американські автомагістралі повністю контролювалися федеральним урядом з Вашингтона. У грудні 1973 року го водії вантажівок провели першу масовий страйк, ледь не зірвавши різдвяний шопінг для мільйонів американців.

У 1976 році основний профспілка шоферів - Teamers, який об'єднує найрізноманітніших водіїв Америки - від розвізників молока і листонош до шоферів шкільних автобусів і важких вантажівок, - провів масовий страйк, вимагаючи підвищення зарплат. «Братству водіїв» (так вони себе називають) було потрібно для перемоги всього три дні. За новим контрактом з урядом профспілка протягом трьох років отримав індексацію зарплати для всіх його членів - вона збільшилася в середньому на 30%.

Читайте також: Читайте також:

Далекобійна сила. Водії важких вантажівок показали країні, що спробам влади розгулятися в наших кишенях можна дати відсіч

У 1979 році закінчився трирічний контракт, а переговори про новий трудовій угоді, розпочаті при президенті-республіканцеві Форді і продовжені при демократа Картера, забуксували. Тоді на заклик лідера профспілки Франка Фітцсіммонса 300 тисяч водіїв і працівників складів вийшли на страйк. У відповідь багато з 500 компаній, з якими боролися профспілки, оголосили локаут. У магазини перестали надходити свіжі продукти, на бензоколонки - пальне, американці завмерли в чергах. Перед водіями-далекобійниками постала загроза втратити роботу. В результаті локауту профспілкові лідери були змушені зняти або значно скорегувати вимоги страйкарів. Через 9 днів страйк і локаут були припинені.

«Золота пора» дорожніх профспілок закінчилася через рік. У 1980-му була завершена реформа галузі, і як гриби після дощу по всій країні виросли нові незалежні компанії. За даними податкової служби, протягом 10 років з моменту дерегуляції третина з 100 великих фірм, які здійснювали вантажні перевезення, розорилася, а вартість доставки товарів на треках через різке зростання їх конкуренції впала. Компаніям давно було невигідно працювати з профспілками (членам профспілок роботодавці були зобов'язані платити на 35% більше). Тепер з'явилася альтернатива, і нові корпорації стали наймати трекерів, що не входять до профспілок, - так званих незалежних підрядників.

Як політична сила, здатна потрясти Америку, далекобійники себе, схоже, вичерпали.

Важка робота, яку потрібно зробити

У кабінах американських вантажівок є холодильники і телевізори, на спеціальних стоянках організована подача повітря, щоб водії могли підтримувати клімат-контроль при непрацюючому двигуні. Крім подачі повітря у вантажівку є інтернет і навіть супутникове телебачення. Але тільки в тому випадку, якщо компанії готові платити за ці задоволення. Правда, як правило, вони економлять навіть на мотелях. Тому тракери сплять в своїх «будинках на колесах».

Два моменти, за якими ведеться суворий облік і контроль. При в'їзді в кожен штат вантажівка насамперед повинен пройти зважування на спеціальній станції. Від ваги залежить плата за проїзд і збереження дорожнього покриття. У журналах-рапортички тракери зобов'язані звітувати про вахтах. Регламент, введений для водіїв вантажівок масою понад 10 тисяч фунтів (4536 кг) на федеральних автомагістралях, дозволяє проводити за кермом не більше 14 годин на добу. Потім - перерва, не менше 10 годин. Все дуже жорстко. Наприклад, сівши за кермо о 6 годині ранку, водій зобов'язаний заглушити мотор в 8 вечора, навіть якщо по дорозі він зупинявся в закусочних і робив інші перерви на відпочинок. Після 8 вечора шоферу дозволяється виконувати будь-яку іншу роботу, але назад за баранку він може сісти тільки через 10 годин. Управління вантажівкою обмежена 60 годинами на тиждень. Порушникам загрожує втрата роботи, а їх роботодавцям - штрафи і позбавлення ліцензії.

Нерегулярне харчування, малорухливий спосіб життя, постійні роз'їзди, розлука з сім'єю ... При максимальному комфорті машин і продуманої транспортної інфраструктури професія водія великовантажам в Америці залишається важкою і не входить в число престижних. Середній річний дохід американського далекобійника - 39 тисяч доларів. А сезонні водії отримують набагато менше - 16 тисяч. Тому американських Тракер навряд чи зарахуєш до середнього класу. Мрія таких роботяг - вивести в люди дітей, перш за все забезпечивши їм освіту. «Американську мрію» сьогодні здійснити все важче, і, коли піднімається чергова хвиля громадянської непокори (серед щодо недавніх можна згадати рух «Окупуй Уолл-стріт»), далекобійники приєднуються до протестного руху. Як показали події жовтня 2013 року, більшість з них незадоволені тим, в якому напрямку рухається їхня країна.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов