- опис функціонування
- Вказівка! Поступово починається використання індуктивних датчиків висоти дорожнього просвіту з новою...
- Структура і внутрішні з'єднання
- Графічна характеристика і задані значення
- Вказівки з діагностики
- Сервісні функції
Наша сеть партнеров Banwar
Залежно від оснащення і серії на передньому мосту встановлюється максимально 2 датчика висоти дорожнього просвіту (зліва і справа).
Датчик висоти дорожнього просвіту закріплений за допомогою утримувача поблизу верхнього поперечного важеля підвіски.
На передньому мосту є тільки 1-канальні датчики. Датчики посилають сигнал в інтегровану систему управління ходовою частиною (ICM) або на Body Domain Controller (BDC). ICM або BDC переадресує сигнал шині FlexRay.
опис функціонування
Датчик дорожнього просвіту є безконтактний датчик.
Датчик дорожнього просвіту перетворює дані про пройдений ділянці шляху пропорційно через кут повороту в аналоговий сигнал напруги. Датчик може обертатися навколо власної осі на 360 °. Діапазон вимірювання складає 70 ° (в залежності від положення установки, див. Також графічну характеристику). Сигнали являють собою аналогові сигнали напруги.
Вказівка! Поступово починається використання індуктивних датчиків висоти дорожнього просвіту з новою графічною характеристикою!
Поступово починають використовуватися індуктивні датчики висоти дорожнього просвіту з пилкоподібної графічної характеристикою. Вони характеризуються більш широкою сферою застосування і майже незалежним становищем установки.
Позначення Пояснення Позначення Пояснення 1 Сполучна тяга 2 Датчик дорожнього просвіту (1-канальний) 3. 6-контактний роз'єм
Хід колеса перетворюється через сполучну тягу в обертальний рух датчика дорожнього просвіту.
При стисненні і разжатии ресор вихідна напруга датчика дорожнього просвіту лінійно змінюється.
Залежно від виконання графічної характеристики: При стисканні пружин підвіски зростає вихідна напруга. При разжатии вихідна напруга знижується.
Структура і внутрішні з'єднання
Більш старий 1-канальний датчик висоти дорожнього просвіту складається з:
- корпус
- Кільцевій магніт
- 1 датчик Холла;
- 1 електронний блок обробки
Новий індуктивний датчик висоти дорожнього просвіту складається з:
- корпус
- 2 котушки
- Електронний блок обробки даних
Розподіл контактних штирів в роз'ємі
Штир Пояснення Kl. 31 З'єднання з масою 5 В 5 В, напруга живлення SIG Сигнал
Графічна характеристика і задані значення
Датчик висоти дорожнього просвіту живиться від інтегрованої системи управління ходовою частиною (ICM) або від Body Domain Controller (BDC) на 5 вольт і масу.
Графічна характеристика, більш ранні датчики висоти дорожнього просвіту:
Позначення Пояснення Позначення Пояснення 1 Напруга сигналу 2 Положення установки спереду зліва 3 Положення установки спереду справа 4 Графічна характеристика переднього лівого датчика висоти дорожнього просвіту 5 Графічна характеристика переднього правого датчика висоти дорожнього просвіту 6 Кут затягування в градусахГрафічна характеристика, нові датчики висоти дорожнього просвіту:
Позначення Пояснення Позначення Пояснення 1 Напруга сигналу 2 Графічна характеристика переднього датчика висоти дорожнього просвіту 3 Кут затягування в градусах
Необхідно дотримуватися таких задані значення для переднього датчика висоти дорожнього просвіту:
Розмір Значення напруга живлення 4,5-5,5 В Вихідна напруга на виході датчика при відмові напруги харчування макс. 2% Вихідна напруга на виході датчика при обриві проводу на масу хв. 98% Підвищена напруга макс. 18 В Стійкість при коротких замиканнях (всі штирі) макс. 16 В Максимальне споживання струму тривалого навантаження на канал (при U = 5,5 вольта) 16 мА Струм включення (при U = 5,5 В) 20 мА
Вказівки з діагностики
відмова вузла
При відмові датчика висоти дорожнього просвіту можливо наступне:
- Запис коду помилки в інтегрованій системі управління ходовою частиною (ICM) або в Body Domain Controller (BDC)
- не працює регулювання кута нахилу фар
- не працює регулювання системи регулювання дорожнього просвіту
Сервісні функції
Увага! Виконати корекцію датчиків дорожнього просвіту!
Після заміни інтегрованої системи управління ходовою частиною (EHC тільки до початку серійного виробництва F11) або Body Domain Controller (BDC), а також після заміни датчика висоти дорожнього просвіту потрібне нове запам'ятовування значень корекції для датчиків висоти дорожнього просвіту. Для цього слід використовувати сервісну функцію "Корекція висоти дорожнього просвіту" у фірмовому тестері.
Ми залишаємо за собою право на помилки, смислові помилки і технічні зміни.