Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик абсолютного тиску повітря у впускному колекторі

  1. Що собою являє впускний колектор
  2. Часті несправності колектора
  3. Датчик тиску
  4. Технічні особливості
  5. конструкція

Наша сеть партнеров Banwar

Двигун - це головна деталь автомобіля. Точніше, це центральний вузол, який складається з безлічі частин. Однією з найважливіших є колектор. Саме від нього залежить нормальна робота двигуна. Найменші несправності в його функціонуванні призводять до того, що сильно зростає витрата палива і падає потужність. Тому важливо знати, як він працює, щоб в разі поломки провести лагодження.

Одним з найважливіших елементів впускного колектора є датчик тиску. У зарубіжній літературі, пов'язаної з автомобільної архітектурою, його часто називають Manifold Air Pressure Sensor. Завдяки йому блок управління може набагато ефективніше використовувати можливості двигуна.

Що собою являє впускний колектор

Що собою являє впускний колектор

Перед тим як в подробицях розглянути особливості функціонування датчика тиску, необхідно в загальних рисах ознайомитися з впускним колектором. Саме тут зустрічається повітря і паливо.

Пристрій розроблений таким чином сформувати повітряно-паливну рідину з оптимальною консистенцією, яка буде займатися в циліндрах. Мало того, саме колектор допомагає рівномірно розподілити отриману субстанцію між усіма циліндрами.

Увага! Головна цінність колектора - зростання продуктивності всієї сістеми.Чтоби колектор міг максимально точно підібрати консистенцію і розподілити повітряно-паливну рідину між циліндрами, і існують різноманітні датчики. Одним з них є датчик тиску.

На відео можна познайомитися з технологією виробництва впускного колектора:

Часті несправності колектора

Через те, що пристрій має складну конструкцію, в ній іноді виникають неполадки. При цьому спостерігається значна втрата потужності. Зазвичай з ладу виходять заслінки колектора, це відбувається в силу декількох причин:

  • поганої якості матеріалу,
  • занадто високої температури,
  • масляного конденсату.

Також поломок в великій мірі схильний до клапан управління. Головною ознакою несправності в даному випадку є підвищена витрата масла. В окремих випадках витрата може перевищувати літр на тисячу кілометрів.

Датчик тиску

Датчик тиску

Датчик тиску є частиною загальної електронної системи, яка контролює всі процеси в двигуні. Це пристрій надає пакети даних, які дозволяють розрахувати характеристики повітря. За основу беруться два параметри: щільність і витрата. Аналіз дозволяє домогтися повної оптимізації вироблення корисної енергії від згорання повітряно-паливної суміші.

У деяких двигунах датчики тиску замінюються витратомірами повітря. Це непогана альтернатива, але неідеальна. Як варіант виробники поєднують ці два пристрої, щоб домогтися максимальної продуктивності.

Увага! Якщо говорити про бензинових двигунах, то в них допускається установка датчика тиску в колекторі разом з таким же пристроєм для турбонаддува.

Датчик, що стежить за станом тиску в пристрої турбонаддува, монтується неподалік від впускного колектора. Точніше, він виступає своєрідною прошарком між наддувом і колектором.

Датчик наддуву потрібен для того, щоб контролювати роботу цієї деталі. При цьому, як тільки змінюється характер роботи двигуна і необхідно більше потужності - пристрою дається відповідна команда.

Хорошим прикладом є мотор TSI. Він має подвійний наддув і три датчика тиску. Завдяки їх злагодженій роботі вдається досягти максимальної продуктивності. При цьому вони монтуються:

  • в систему наддуву,
  • в колектор,
  • у впускний трубопровід.

Примітним є те, що конструкція трьох датчиків тиску ідентична. Виділяються на загальному тлі дизельні мотори. Вони мають всього один датчик, він відповідає за моніторинг наддуву.

Відео про датчик абсолютного тиску:

Технічні особливості

Технічні особливості

Досить часто це пристрій також називають датчиком абсолютного тиску. Це пов'язано з тим, що його головним завданням є непросто вимір показників повітря всередині колектора, а й проведення порівняння з вакуумом.

Сучасний машинобудівний комплекс дозволяє створювати датчики абсолютного тиску у впускному колекторі на основі двох технологій:

  • мікромеханічними,
  • товстоплівкова.

Якщо брати виключно технологічну складову, то мікромеханічними технологія, що лежить в основі датчика абсолютного тиску у впускному колекторі, звичайно ж, більш досконала. Не дивно, що вона надає дані куди точніше. Завдяки цьому блок управління вносить корективи в роботу мотора.

Увага! Зараз практично всі машинобудівні заводи перейшли на мікромеханічну технологію.

конструкція

Конструкція датчика тиску в колекторі, що працює на основі мікромеханічних технології, складається з таких елементів:

  • діафрагми,
  • чіпа,
  • тензорезисторов.

Чіп в конструкції робиться з кремнію. Таким чином, технологам вдається домогтися куди більше продуктивності. Також зростає надійність. В системі всього чотири тензорезистора. Причому вони знаходяться на діафрагму.

Для отримання більш точної інформації з одного боку діафрагми розташовується камера. У ній створено всі необхідні умови для утримання вакууму. У той же час з іншого боку на пристрій впливає повітря.

У деяких конструкціях працює трохи інша схема. Вона функціонує за рахунок непрямого впливу повітря на діафрагму. За збір інформації тут відповідає гелевий шар. Він виступає додатковою прошарком, яка в значній мірі дозволяє збільшити термін експлуатації діафрагми. Також подібне технічне рішення позитивно впливає на термін служби всієї деталі.

Увага! Найбільш чутливий елемент конструкції знаходиться безпосередньо в корпусі.

Датчик тиску повітря у впускному колекторі - важливий регулятор, який фіксує різницю між вакуумом і станом всередині пристрою. Завдяки цьому блоку управління вдається правильно розраховувати співвідношення повітря і палива.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов