Наша сеть партнеров Banwar
Датчик тиск масла на Калині ще називають, як датчик аварійного тиску масла. Він не відображає під яким тиском знаходиться масло в двигуні. Його основне завдання - запалювати лампу аварійного тиску масла на приладовій панелі в тому випадку, якщо тиск масла в двигуні досягає критичного рівня. Це означає, що масло пора міняти або ж його рівень впав нижче min.
Індикатор аварійного тиску масла може спрацювати хибно. В цьому випадку датчик тиску масла (ДДМ) вийшов з ладу. Як це можна перевірити?
Датчик тиску масла на Калині 8кл
ДДМ на калинівському 8-ми клапанному моторі знаходиться зі зворотного боку двигуна, трохи вище випускного колектора 1-го циліндра. Як перевірити його працездатність? Викручуємо датчик і на його місце укручуємо манометр. Запускаємо двигун. На холостому ходу тиск масла має бути близько 2 бар. На максимальних обертах - 5-6 бар. Якщо манометр показує ці числа, а лампа на приладовій панелі все одно горить - датчик тиску масла не виправлений і підлягає заміні.
Природно, перед такою перевіркою необхідно переконається, що залито якісне масло і його рівень знаходиться між смужками min & max на щупі.
Текти масла з-під датчика тиску масла
Друга поширена поломка - це текти масла з-під датчика. В такому випадку в маслі виявляться випускний колектор 1-го циліндра, верхня частина помпи, ліва частина захисту двигуна. Сам датчик і дріт, відповідний до нього, так само буде в маслі.
Якщо Ви виявили підтікання масла в районі першого циліндра, переконалися, що це не сальник распредвала, коленвала, що не текти з-під прокладки клапанної кришки, або, що набагато гірше ГБЦ, то в 99 випадках з 100 виною всьому буде пробитий датчик тиску масла.
Витираємо все патьоки, встановлюємо новий ДДМ і спостерігаємо. Якщо підтікань більше немає - Ви все зробили правильно.
PS при установці нового датчика затягуйте його не сильно великим зусиллям, можна перестаратися і зірвати різьбу на голівці блоку, що Вас не порадує.
Як це можна перевірити?Як перевірити його працездатність?