Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик тиску масла на ВАЗ 2114: заміна своїми руками, діагностика несправності

  1. Трохи про олію і датчику
  2. Причини спрацьовування датчика
  3. способи перевірки
  4. конструкція
  5. Профілактика та перевірка
  6. заміна

Наша сеть партнеров Banwar

зміст:

  1. Трохи про олію і датчику
  2. способи перевірки
  3. заміна

Усередині двигуна будь-якого автомобіля знаходиться велика кількість елементів, які труться між собою. При роботі компоненти сильно нагріваються, що може привести до руйнування з плином часу.

Щоб деталі мотора не зношувалися передчасно, всередину нього заливається мастило - моторне масло. Воно створює захисну плівку, яка сприяє поліпшенню тертя без зносу деталей. За рахунок цього ресурс силових агрегатів істотно збільшується.

Зовнішній вигляд пристрою Зовнішній вигляд пристрою

Трохи про олію і датчику

У керівництві по експлуатації, що додається до кожного ВАЗ 2114, вказується, що в двигуні необхідно використовувати 3,5 літра змащуючого моторного масла.

Оптимальне масло в даному випадку - напівсинтетичне 10W 40. Заміну слід здійснювати через кожні 15 тисяч кілометрів пробігу.

При заміні масла, зверніть особливу увагу на наявність в рідині металевої стружки. Її присутність говорить про проблеми в змазує системі або в якомусь з елементів двигуна.

Залив мастило в движок, вона збирається в спеціальному картері. Рівень масла контролюється вручну за допомогою щупа, на якому нанесені відповідні позначки - максимальний і мінімальний рівень.

Перевіряти рівень масла слід тільки на холодному моторі, оскільки це дозволить визначити реальну кількість мастила в картері.

Після запуску мотора, мастило переноситься через фільтр в головну магістраль. Для перекачування рідини передбачається наявність масляного насоса. З магістралі мастило надходить в робочі канали мотора, доходячи до блоку циліндрів і створюючи там необхідний робочий тиск.

У змазує системі значиму роль грає датчик тиску масла. Він інформує водія про наявність проблем в системі. Якщо бути точніше, він виявляє факт падіння рівня тиску, посилає сигнал на електронний блок управління, після чого на приладовій панелі загоряється відповідна лампочка.

Причини спрацьовування датчика

ДДМ можна спрацювати через різноманітні причини, кожну з яких ви повинні знати.

  1. Рівень масла впав нижче допустимої норми.
  2. Масляний насос перестав належним чином працювати або повністю вийшов з ладу.
  3. Забита сітка.
  4. У піддоні скупчився осад, через який забилася сітка приймача масла.
  5. У проводці, що з'єднує датчик і сигнальну лампу на приладовій панелі, виникли несправності.
  6. Через зруйнованої прокладки утворилася сильна текти мастила.
  7. Вийшов з ладу ДДМ.

Якщо на приладовій панелі зажевріла лампочка аварійного тиску масла (червона каністра з краплею), а перевірити реальний рівень неможливо, заглушите мотор і викликайте евакуатор. Далі рухатися своїм ходом не можна.

способи перевірки

Є два способи перевірити поточний стан вашого ДДМ. Це дозволить визначити, чи потрібно датчику заміна.

спосіб

дії

За допомогою манометра

Вам буде потрібно прилад для виміру тиску в маслі. Викриття датчик, вставте в його гніздо манометр. При працюючому моторі показник повинен складати мінімум 0,65 атм. Це говорить про відмову ДДМ. Можете їхати в магазин автозапчастин своїм ходом, купувати новий пристрій і міняти

народний спосіб

Актуальний для тих, у кого немає під рукою манометра. Викриття датчик і поверніть стартер, що не запускаючи мотор. Якщо з отвору ДДМ полилася рідина, тиск присутній, тому винуватцем сигналу є несправний вимірювач

Другий спосіб перевірки не дає 100% результат. Тому ризикувати не варто.

конструкція

ДДМ має досить просту конструкцію.

Він включає в себе корпус, вимірювальну мембрану і механізм передачі інформації.

Масло надає на нього тиск, мембрана вигинається і сигнал догляд на лампу вашого бортового комп'ютера.

Тож не дивно, що при такій простій конструкції вартість ДДМ становить не більше 100 рублів. Ремонтувати його недоцільно, оскільки заміна обійдеться значно дешевше.

Конструктивні особливості Конструктивні особливості

Профілактика та перевірка

Зрозуміти необхідність втручання в масляну систему легко можна по постійно загорающейся лампочці аварійного рівня масла.

Якщо вона включається і продовжує горіти довше звичайного, обов'язково проведіть кілька профілактичних заходів:

  • Очистіть піддон від накопиченої за час експлуатації бруду;
  • Перевірте, в якому стані знаходиться змазує масло;
  • Вивчіть стан масляного фільтра, замініть його при необхідності або очистіть від скупчилися сторонніх часток.

Але якщо навіть це не допомогло погасити сигнальну лампу, доведеться визначити, чи працює взагалі ваш ДДМ. Для цього є два методи:

  1. Можна скористатися манометром, який вставляють в отвір для розміщення ДДМ, і проводяться відповідні заміри тиску;
  2. Або встановіть на місце старого датчика масла новий. Якщо при цьому лампа згасне, тоді проблема точно була в датчику.

заміна

Тести і перевірки показали, що старий ДДМ вже відпрацював своє і потребує заміни. Виконати цю процедуру не складно, тому необхідно лише дотримуватися інструкції.

Розташування Розташування

  1. Приготуйте новий датчик.
  2. Озбройтеся ріжковим ключем на 21 міліметр.
  3. Підніміть капот і зніміть декоративну кришку силового агрегату.
  4. Вимкніть акумулятор. Для цього достатньо просто зняти з нього мінусову клему.
  5. Знайдіть місце розташування вашого датчика тиску мастила. Він знаходиться на головному блоці, трохи ніші кришки клапанів близько ременя ГРМ. Врахуйте, мембранної стороною пристрій направлено до масляної магістралі каналу головки БЦ.
  6. Демонтувати захисний ковпачок, виконаний з гуми.
  7. Вимкніть клему, що забезпечує електричне з'єднання вимірювального пристрою і лампи оповіщення на приладовій панелі.
  8. За допомогою ключа на 21 міліметр викручується старий датчик тиску, на його місце встановлюється новий.

В процесі зворотного збірки обов'язково переконайтеся, що на ДДМ присутній хороша прокладка. Дана шайба дозволить уникнути можливого підтікання масла в поєднанні.

Незважаючи на гадану пафосність вираження, але масляна система авто порівнянна з системою кровообігу у людини. Тому якщо масло витече, ваш двигун працювати не зможе. Слідкуйте за власним автомобілем, контролюйте стан і кількість масла, щоб така дрібниця як ДДМ не стала причиною покупки нового мотора або навіть машини.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов