- пристрій датчика
- Чи працює датчик тиску масла ВАЗ-2109
- несправності ДДМ
- Власники ВАЗ-2109 перевіряють датчик різними способами:
Наша сеть партнеров Banwar
Всі власники машини ВАЗ-2109 повинні стежити за тиском масла, щоб нормально працював двигун внутрішнього згоряння. ДДМ - це прилад, який контролює рівень масла в двигуні. Коли тиск масла відсутній, то горить червона лампочка індикатора, яка розташовується в салоні автомобіля на щітці приладу. Де ж знаходиться такий датчик? Його місце - в моторному відсіку двигуна. Мастило двигуна і датчик тиску не залежать від того, встановлено в двигуні карбюратор або інжектор.
Читайте також: Покроковий тюнінг фар ВАЗ-2109
пристрій датчика
Головні деталі ДДМ: корпус, вимірювальна мембрана і передавальний механізм. Під дією масла мембрана змінює свою форму. При цьому замикаються або розмикаються електроконтакти.
Основні характеристики:
- тиск перемикання - 0,6 бар;
- параметри різьби - M14 × 1,5.
Чи працює датчик тиску масла ВАЗ-2109
Щоб визначити, виправлений він, необхідно перевірити в двигуні рівень масла. Для цього потрібно відкрити капот і витягнути контрольний щуп. Для того щоб перевірити більш точно, потрібно вчинити таким чином:
- заїхати на яму і зняти захист;
- підібратися до датчика;
- включити запалювання;
- відключити провід живлення;
- вольтметром поміряти напругу між колодкою і масою. Він повинен показати 12 вольт.
Якщо напруги немає, то може бути проблема в контакті або обірваний провід.
несправності ДДМ
Давайте перерахуємо несправності:
- негерметичний. Через це масло потрапляє всередину і змінює роботу електричної частини;
- на вході забруднено отвір;
- протікає з'єднання на різьбі;
- окислюються контакти;
- показання невірні.
Власники ВАЗ-2109 перевіряють датчик різними способами:
Перший. Знімають ДДМ, що знаходиться над масляним фільтром, крутити стартер, мотор заводити при такій перевірці не можна. Якщо все добре, має политись масло. Потім візуально перевіряють, в якому стані датчик. Якщо ушкоджень немає, тоді промивають його бензином. Проводять установку на місце. Лампочка погасне. Якщо продовжує горіти, то його потрібно поміняти.
Другий. Перевіряють рівень масла. При низькому - додають мастило, потім знову перевіряють, горить лампочка чи ні. Далі прогрівають двигун, а потім вимикають його. Потім підключають до манометру. Цей перехідник від манометра закручують на місце датчика, заземлюють через масу автомобіля. З'єднують сигнальний світлодіод з плюсом АКБ і датчиком, заводять двигун і натискають на газ. При показаннях манометра 1,2-1,6 бар світлодіод гасне. Якщо він горить, тоді ДДМ поламався.
За станом ДДМ господар автомобіля повинен завжди стежити. Адже у нього теж бувають проблеми. А ці проблеми можуть відбитися на технічному стані машини. Не варто допускати поломок, тому як якщо заклинить двигун, це призведе до великих фінансових витрат.
Де ж знаходиться такий датчик?