Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик тиску масла

  1. Принцип роботи і пристрій датчика тиску масла
  2. Можливі несправності вузла та їх діагностика
  3. Як підключити датчик тиску масла або все про ремонт вузла

Наша сеть партнеров Banwar

Будь-який автомобіліст знає, що в конструкції його транспортного засобу є датчики. Дані пристрої виконують функцію своєрідних «шпигунів» і безперервно передають інформацію головним вузлів автомобіля, а також самому водієві про функціонування тієї чи іншої системи машини.

Дані пристрої виконують функцію своєрідних «шпигунів» і безперервно передають інформацію головним вузлів автомобіля, а також самому водієві про функціонування тієї чи іншої системи машини

Мабуть, одним з основних серед ідентифікаторів є датчик тиску масла, що застосовується і в моделях від ВАЗ, і в самих топових іномарках. Чи маєте бажання дізнатися про устрій більше інформації? Тоді обов'язково прочитайте сьогоднішню статтю, детально описує те, яким є принцип роботи датчика тиску масла, де він знаходиться і як ремонтується.

Принцип роботи і пристрій датчика тиску масла

«Загорівся або запищав ідентифікатор датчика тиску масла» - ситуація, однозначно знайома багатьом. Нічого страшного в ній немає, але залишати без уваги загоревшуюся лампу тиску масла на панелі приладів точно не можна, особливо коли мова йде про роботу такого важливого вузла машини як двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ). При цьому абсолютно неважливо, ВАЗ у вас або топова іномарка.

Сьогодні конструкція автомобілів передбачає використання двох видів датчиків вказівки тиску масла в двигуні:

  • Аварійний ідентифікатор, який необхідний для інформування водія в тих ситуаціях, коли рівень масла в картері мотора знаходиться на гранично низькому рівні, і його недолівка здатна викликати серйозні поломки ДВС. Працює датчик аварійного тиску масла по мембранному принципом. Якщо бути точніше, то в структуру мотора в області картера вбудовується спеціальний механізм датчика з мембраною, який чутливо реагує на будь-яка зміна тиску в системі. У тій ситуації, коли останнім падає нижче допустимої норми, мембрана розправляється, тисне на відповідні контакти і замикає їх, що відбивається на приладовій панелі автомобіля у вигляді палаючої лампочки тиску масла. Варто відзначити, що загоряється ідентифікатор завжди при запуску мотора, але до тих пір, поки масло в картері не нагріється до певної температури, після чого він успішно гасне. Якщо цього не відбувається, то значить рівень мастила в двигуні впав і потрібно його долівка. В іншому випадку працює мотор при нестачі масла просто «уб'є» себе. Електротехнічні характеристики ідентифікатора такі, що опір датчика тиску масла абсолютно не впливає на підсумкові показники на приладовій панелі, тому він завжди працює максимально достовірно, природно, з тією умовою, що повністю справний. Важливо розуміти, що аварійні датчики - невід'ємна частина будь-якого автомобіля (від ВАЗ 2101 або 2114 до якогось «Геліка» або «Мерса» серії AMG);
  • Допоміжний ідентифікатор, який точно показує рівень масла в картері ДВС (тобто - цілковитий аналог шкали палива). Працює він, до речі, аналогічно датчику рівня палива. Встановлюється допоміжний ідентифікатор безпосередньо в картері двигуна, і постійно відстежує точний рівень мастила в ДВС. Такий датчик не має лампочки, яка спалахує при нестачі масла, а представлений звичайною шкалою, яка показує те, наскільки картер мотора заповнений. Відзначимо, що дані пристрої можна знайти в конструкції далеко не кожного сучасного автомобіля, тому якщо у вас його немає - нічого страшного. Найчастіше в простих моделях, типу класики ВАЗа або «старих» японців, встановлених допоміжних датчиків масла немає, а ось вже в більш нових моделях вони стоять. Електротехнічні характеристики ідентифікатора повністю аналогічні описаним для аварійного контролера.

Електротехнічні характеристики ідентифікатора повністю аналогічні описаним для аварійного контролера

Як бачите, працює датчик і контрольна лампа тиску масла в картері двигуна вкрай просто. По суті, ці пристрої - це абсолютно звичайна електрична ланцюг в конструкції машини, яких в ній повно.

Краще зрозуміти суть роботи і технічні характеристики датчика допоможе розгляд його типової схеми підключення в структуру машини (актуально і для звичайних ВАЗів, і для Мерседесів або Ауді, наприклад).

Можливі несправності вузла та їх діагностика

Тепер, коли пристрій і принцип роботи датчика тиску масла більш-менш зрозумілі кожному, можна приступити до відповіді на нагальні питання щодо цього пристрою:

  • Де знаходиться датчик тиску масла?
  • Як замінити датчик тиску масла?
  • Чому горить його лампочка?
  • Як можливо перевірити датчик тиску масла на справну роботу пристроїв?

Як можливо перевірити датчик тиску масла на справну роботу пристроїв

І багато інших.

Для отримання бажаної інформації, в першу чергу, звернемо увагу на можливі несправності датчика тиску масла, яких, до речі, всього дві:

  • Перша - пристрій втратило герметичність в місці свого приєднання. Так, на жаль, нерідкі випадки, коли з-під датчика тиску масла починається справжня тічка мастила. При таких обставинах потрібно лише замінити несправний ідентифікатор, тобто перевірка датчика тиску масла в даній ситуації не потрібно;
  • Друга - пристрій перестало нормально працювати в силу внутрішніх дефектів. В даному випадку також необхідна заміна датчика тиску масла, однак при цьому важливо провести його перевірку (більш докладно про це нижче). Відзначимо, що при поломці подібного роду може як загорітися лампочка і не потухати (з урахуванням нормального рівня масла в картері двигуна), так і з'являтися відповідна помилка на бортовому комп'ютері.

Розташування датчика тиску масла особливих складнощів в розумінні не представляє. Пристрій завжди знаходиться в області картера і характеризується відходить від нього проводом. Тобто, зрозуміти, де розташовується датчик і як його зняти, можна без особливих проблем, якщо детально оглянути двигун свого автомобіля.

Що стосується терморегулятори ідентифікатора, то вона настільки проста, що передбачає пару вихідних контактів, один з яких відповідає за електронне харчування вузла, а інший за замикання проводів горіння лампочки. З огляду на цей нюанс, в вивченні схеми підключення датчика тиску масла будь-яких конкретних дій приймати не треба. Тобто, якщо пристрій зламалося - просто йдемо і міняємо датчик тиску масла. Як то кажуть, нічого зайвого.

Як підключити датчик тиску масла або все про ремонт вузла

Припустимо, необхідність ремонту датчика тиску масла підтверджена. Що робити далі? В першу чергу варто перевірити вузол на справність, звичайно, за винятком того випадку, коли він банально потік. Найчастіше перевірка датчика проводиться так:

  1. Пристрій знімається з картера двигуна;
  2. На його вихідний отвір ставиться відповідний патрубок;
  3. За допомогою патрубка і атмосферометра створюється розрядження, що відповідає нормам для тиску в картері мотора вашого авто. Після чого різко збивається. Процедура повторюється кілька разів. Якщо лампочка стабільно спалахувала / потухала, то з датчиком все в нормі. В іншому випадку вузол вимагає заміни.

В іншому випадку вузол вимагає заміни

Говорячи ж про те, як встановити датчик тиску масла, варто виділити наступний порядок дій:

  1. Від'єднуємо від датчика патрубок, який використовується для його перевірки;
  2. Демонтуємо датчик з конструкції автомобіля;
  3. Встановлюємо новий пристрій. Ремонт закінчений.

В цілому, особливих складнощів в ремонті і перевірці датчика тиску масла немає. Для грамотного здійснення даних процедур - досить дотримуватися зазначених вище положень, не більше. На цьому, мабуть, по датчикам тиску масла найбільш важлива інформація підійшла до кінця. Сподіваємося, сьогоднішня стаття була для вас корисною і дала відповіді на питання, що цікавлять. Удачі на дорогах і в ремонті автомобіля!

Чи маєте бажання дізнатися про устрій більше інформації?
Як замінити датчик тиску масла?
Чому горить його лампочка?
Як можливо перевірити датчик тиску масла на справну роботу пристроїв?
Що робити далі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов