Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик тиску в шинах автомобіля: види, установка і заміна

  1. Як дізнатися про прокол вчасно
  2. Коли немає такої опції
  3. Що в підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Колеса вашого автомобіля постійно стикаються з поверхнею, причому не завжди ця поверхня рівна і гладка, відчувають колосальну силу тертя і навантаження. І при цьому чи не в першу чергу від них залежить ваша безпека. Спущена покришка на припаркованому автомобілі - це неприємно, звичайно; але це набагато, набагато краще, ніж така ж спущена покришка на машині їде, особливо їде з великою швидкістю. Зрозуміло, всі водії знають, що перед початком руху необхідно переконатися в тому, що всі колеса в порядку, в ідеалі - ще й манометром перевірити тиск . А ще ми всі знаємо, що потрібно перевіряти масло і антифриз перед кожним виїздом. Імовірність, з якою ви вранці, поспішаючи на роботу, полізете проробляти всі ці процедури, як мінімум не дуже висока.

перевірити тиск

Коли колесо спущене повністю, це видно відразу. Але крім явних порізів є приховані, коли повітря виходить з покришки поступово. Такі порізи нерідкі в місті з його захаращеності дорогами, і ви цілком можете не помітити, що колесо трохи спустило. Симптоми, як правило, списуються в такому разі не нерівності дорожнього полотна, а наслідки стають сюрпризом.

Як дізнатися про прокол вчасно

Технічний прогрес не може обходити стороною таку галузь, як автомобілебудування. Інженери постійно в пошуку чогось нового, завжди намагаються зробити водіння ще безпечніше і легше. Ось і в разі порізів і проколів вам прийде на допомогу датчик тиску в шинах. Сенс його роботи в тому, щоб відстежувати зміни в показниках тиску і повідомляти про це водієві тим чи іншим способом. Як саме він буде працювати, залежить від виробника; те ж саме стосується і способу оповіщення. Але загальний принцип саме такий.

Для сучасних доступних машин установка датчиків тиску в шинах все ще нетипове явище. Але, як і багато інших інновацій, з часом такі датчики стануть звичайною справою і будуть встановлюватися на всі автомобілі. Їх роль в забезпеченні безпеки важко переоцінити. Як тільки покришка отримує прокол, навіть самий незначний, газ (тобто повітря) під тиском починає розширюватися, за своїми властивостями намагаючись зайняти все доступне простір. Таким чином, через дірку повітря починає витікати з силою, забезпеченої власним тиском; прокол через це буде розширюватися до меж, визначених жорсткістю матеріалу, в нашому випадку гуми . Конструкція покришки розрахована на збереження цілісності, тому розширення не стане великим, воно збільшиться незначно. Відповідно, візуальний аналіз покришки не дасть результатів скільки-небудь достовірних: по-перше, гума постійно покрита дорожнім пилом і брудом; по-друге, через нагрівання гуми вона розширюється і видимий розмір отвору на зовнішньому шарі гуми буде ще менше. І, по-третє, пошкодження може бути розташоване так, що його не можна побачити без демонтажу всього колеса. Так що набагато ефективніше вимірювати саме тиск. Воно впаде на відчутне значення при найменшому проколі.

Деякі автовиробники йдуть на хитрість і відстежують пошкодження за допомогою ABS замість датчика тиску в шинах. ABS реагує на нерівність обертів колеса з різних сторін. Логіка в цьому є: повітря, що виходить зменшить висоту покришки і кількість обертів зросте. Однак бути на 100% впевненим у цьому не можна.

сучасні покришки в більшості своїй мають посилений профіль якраз для того, щоб падіння тиску не стало причиною зриву покришки з диску або її провороту на диску; так що зміна висоти буде незначним і такий датчик цілком може його не помітити. Притому в повороті колеса крутяться з різною швидкістю, зовнішні проїжджають більшу відстань, ніж внутрішні. Тому така методика і є неефективною: вона допускає помилкові спрацьовування.

Тому така методика і є неефективною: вона допускає помилкові спрацьовування

Якщо в автомобілі встановлені датчики тиску в шинах від виробника, на приладовій панелі буде їх індикатор. Штатна система хороша тим, що виробник гарантує її роботу на саме цей автомобіль; швидше за все, її випробування проводилися саме на ньому, так як технологія все ще не стала масовою, незважаючи на незаперечну корисність. А випробування на такий же моделі означають інженерні розрахунки по правильності установки, перевірку на помилкові спрацьовування і ін.

Що стосується інтерфейсних рішень, то тут інженери вирішили не відходити від загальноприйнятих стандартів. Якщо трапився прокол, то починає горіти датчик тиску в шинах на приладовій панелі. Його піктограма супроводжується зазвичай звуковим сигналом. Передбачається, що, побачивши і почувши такий сигнал, водій зупиниться, перевірить шини та або зробить заміну на місці, або на малій швидкості доїде до автосервісу.

Коли немає такої опції

На ринку сьогодні є безліч альтернатив штатних датчиків від сторонніх виробників. Основний форм-фактор таких рішень - ковпачок на вентиль колеса. Таке рішення, дійсно, логічно, адже воно дозволяє контролювати тиск повітря, так би мовити, в самому правильному місці.

Таке рішення, дійсно, логічно, адже воно дозволяє контролювати тиск повітря, так би мовити, в самому правильному місці

При зміні тиску в шинах датчик змінює свій колір

Деякі рішення припускають колірну індикацію. У гонитві за наочністю вони змушують датчики міняти колір в спектрі від зеленого (нормальний тиск) до червоного (відповідно, низька). З одного боку, це дійсно наочно. З іншого, наочно це в основному для ваших сусідів по потоку, адже якщо ви не пілот боліда для гонок з відкритими колесами, то вам з-за керма ковпачків на своїх колесах не видно (як правило, як і самих коліс). Так що це рішення полегшить діагностику перед початком руху, не доведеться лізти манометром, бруднити одяг і так далі. Але якщо прокол трапиться в русі, що, як ми говорили, значно небезпечніше, то ці датчики будуть практично марні.

Інший варіант набагато більш прагматичний, це установка датчика тиску в шинах зі зворотним зв'язком. В цьому випадку по протоколу передачі даних малої дальності (Bluetooth, як правило) показники тиску передаються на головний блок, який може як відображати тиск в реальному часі, так і просто сповіщати про його зміну. Така система, звичайно, набагато зручніше. При цьому сучасні технології дозволяють не роздувати розмір цих датчиків; занадто великі ковпачки на колесах виглядали б безглуздо. Батареї на них, як правило, вистачає на рік, а заміна датчика тиску в шинах не викличе ніяких труднощів.

Батареї на них, як правило, вистачає на рік, а заміна датчика тиску в шинах не викличе ніяких труднощів

При зміні рівня тиску в шинах датчик виводить дані на екран

Трапляється, що під час руху ваш головний блок починає сигналізувати про падіння тиску, ви зупиняєтеся перевірити, але не знаходите нічого кримінального. Це помилкове спрацьовування, його причини можуть бути різні. Однак якщо раніше такого не траплялося, то списати помилкове спрацьовування на недосконалість конструкції не вийде. Раніше-то працювало! Значить, доведеться шукати в датчику тиску повітря несправність. Як правило, досить викрутити його і усунути забруднення. Можливо, бруд або мазут порушили з'єднання і датчик не може впоратися з тим, що через утворилися мікроскопічні отвори проходить повітря. В цьому випадку банальна очищення від видимого бруду врятує положення і штатна робота системи відновиться.

Але що, якщо справа не в цьому? Коли ви відкинули ймовірність наявності проколу в покришці, а ремонт датчика тиску в шинах вищеописаним способом не приніс очікуваних результатів, швидше за все, несправність ви на місці усунути не зможете. В цьому випадку, якщо система у вас штатна, то вам пряма дорога в автосервіс виробника, а якщо немає, то на ринок. Як правило, «ковпачки» не ремонтують, а просто змінюють.

Що в підсумку

Тиск в шинах дуже важливо контролювати. Датчик автоматизує ваші дії з контролю, але не знімає необхідності в ньому. Тому, встановлюючи датчик тиску повітря, не забувайте контролювати його свідчення.

Але що, якщо справа не в цьому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов