Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик тиску в шинах

Наша сеть партнеров Banwar

Основним елементом системи прямого контролю тиску є датчик тиску в шинах. По конструкції розрізняють зовнішні і внутрішні датчики тиску. Зовнішній датчик встановлюється зовні на вентиль колеса. Внутрішній датчик розташовується на місці штатного вентиля колеса, при цьому його сенсорна частина знаходиться всередині шини.

Датчик тиску в шинах встановлюється на кожне колесо і має незалежне джерело живлення. Деякі системи пропонують додатковий датчик тиску в запасному колесі. Найбільше застосування в системах контролю знайшли внутрішні датчики тиску в шинах, тому дана стаття присвячена цьому типу датчика.

Найбільше застосування в системах контролю знайшли внутрішні датчики тиску в шинах, тому дана стаття присвячена цьому типу датчика

Датчик тиску в шинах є складне багатофункціональний пристрій, який крім контролю тиску виконує вимірювання температури в шинах, напруги акумуляторної батареї, прискорення колеса.

Типова конструкція датчика включає сенсорний модуль, електронні компоненти обробки і формування сигналу, трансмітер (транспондер), антену і акумуляторну батарею. Всі елементи датчика поміщені в корпус з високоміцного пластика. Датчик тиску в шинах розрахований на роботу при температурі від -40 до + 125 ° С.

Основну вимірювальну функцію виконує ємнісний або п'єзорезистивного датчик тиску. На додаток до нього використовуються датчик температури, датчик прискорення (Акселерометр) і датчик напруги харчування.

Датчик температури забезпечує температурну компенсацію вимірювання тиску, а також контролює перегрів шини. Датчик прискорення використовується для виявлення руху колеса, при якому датчик перекладається в активний режим. Датчик напруги харчування стежить за станом акумуляторної батареї. При зниженні напруги нижче певного рівня система видає спеціальний сигнал на панелі приладів.

Сенсорний модуль з'єднаний з інтегральної мікросхемою (ASIC), яка забезпечує обробку сигналів датчиків і формування вихідного цифрового сигналу для трансмітера. Спільними елементами для всіх конструкцій датчика є мікроконтролер, аналогово-цифровий перетворювач (АЦП), оперативна пам'ять (RAM), постійний запам'ятовуючий пристрій (ПЗУ). Крім цього до складу ASIC можуть входити трансмітер, ресивер каналу опитування датчика, елементи управління живленням і ін.

Трансмітер в складі датчика тиску в шинах використовується для формування радіочастотного сигналу і передачі його в ресивер. Сигнал транслюється на наступних робочих частотах: 434 МГц для датчиків в Європі і Азії, 315 МГц для датчиків в Америці. Крім даних про тиск в шині сигнал включає ідентифікаційний номер датчика. У більшості систем TPMS радіочастотний сигнал транслюється пакетами кожні 60с, при зміні тиску в шині частота сигналів збільшується (кожні 15с).

Необхідно відзначити, що сигнали датчиків тиску не впливають на роботу інших електронних пристроїв в автомобілі (мобільного телефону, радіоприймача, радар-детектора і ін.), Так як працюють на різних з ними частотах.

Безпосередню передачу радіочастотного сигналу здійснює антена. В якості антени може використовуватися металевий корпус вентиля колеса, з'єднаний з датчиком. Роботу датчика забезпечує літієва акумуляторна батарея, розрахована на 7-10 років. Батарея незамінюваних, тому після розрядки батареї змінюється датчик.

Для скорочення енергоспоживання, підвищення терміну служби батареї в конструкції датчика тиску в шинах реалізуються різні технічні рішення:

  • активація датчика тільки при русі автомобіля;
  • імпульсна передача пакетів сигналів;
  • використання малопотужних елементів і режимів мінімального споживання енергії;
  • підвищення ступеня інтеграції, об'єднання вимірювальних і системних функцій;
  • опитування датчика за спеціальним сигналом 125 кГц з певним робочим циклом;
  • адаптивне управління живленням.

Найближчою перспективою є впровадження на автомобілях т.зв. безбатарейний датчиків тиску в шинах, харчування яких буде проводитися через антену.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов