Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик Масового Витрати Повітря (ДМРВ) для автомобілів ГАЗ

  1. Нитяні датчики:
  2. Плівкові датчики:

Наша сеть партнеров Banwar

Датчик масової витрати повітря - одна з найскладніших деталей інжекторного двигуна, яка за цим показником може поступатися лише контролеру, особливо з огляду на те, що ДМРВ від однієї моделі ГАЗ навряд чи підійде до іншої моделі автомобіля тієї ж марки

Датчик масової витрати повітря - одна з найскладніших деталей інжекторного двигуна, яка за цим показником може поступатися лише контролеру, особливо з огляду на те, що ДМРВ від однієї моделі ГАЗ навряд чи підійде до іншої моделі автомобіля тієї ж марки. Однак при бажанні можна і гори звернути, а в нашому випадку - підібрати потрібний датчик з декількох варіантів.

ДМРВ (датчик термоанемометрічекого типу) служить для вимірювання маси що надходить у двигун повітря, що допомагає визначити потрібну кількість палива для вприскування ДМРВ (датчик термоанемометрічекого типу) служить для вимірювання маси що надходить у двигун повітря, що допомагає визначити потрібну кількість палива для вприскування. ДМРВ встановлений між дросельним патрубком і повітряним фільтром. Піонерами в инжекторном ряду стали знамениті газовской «Волги», на яких були встановлені датчики німецької фірми Bosch. Природно, що російські автовласники негайно стали шукати вітчизняні аналоги, оскільки вони, звичайно ж, набагато дешевше закордонних побратимів. Пропозиція, народжене попитом, вивело на ринок вироби, народжені на двох Арзамаського заводах - «Арзамаському приладобудівному» і АОКБ «Імпульс».

Підтримка постійного рівня опору термозалежні елемента - основна функція ДМРВ Підтримка постійного рівня опору термозалежні елемента - основна функція ДМРВ. Встановлений терморезистор, що представляє собою нитки з іридієво-платинового сплаву, розігрівається до статичної температури, що перевищує температуру зовнішнього середовища. Потік повітря, який проходить через нього, постійно впливає на розсіюване їм же тепло - найкраще охолодження і найменшу температуру забезпечує велику кількість повітря. Результатом цього стає зміна опору нитки, і електронна начинка починає змінювати силу струму, що проходить через неї - для повернення колишнього його рівня. Саме ток може стати визначальною мірою для масової витрати повітря, хоча, слід зазначити, що на практиці цим заходом стає зовсім не він, а напруга.

% Rtb-4%

Насправді, в датчику встановлені два термозалежні елемента, один з яких вимірює витрата, а інший призначений для вимірювання температури навколишнього середовища з урахуванням можливої ​​температурної помилки. Вплив зовнішньої температури на вихідний сигнал тим менше, ніж температура для розігріву чутливого елемента вище. Конструкція датчиків складається з сенсорного модуля і трубчастого корпусу, причому якщо німецький виробник оснащує свої датчики металевими гратами, то вітчизняний - пластмасової, однак розміри їх абсолютно ідентичні, також все мають гвинти регулювання вуглекислоти. Система сенсорів, які розташовані всередині корпусу і сервісна електроніка - такий склад сенсорного модуля.

Система сенсорів, які розташовані всередині корпусу і сервісна електроніка - такий склад сенсорного модуля

Датчик масової витрати повітря

Однак є в датчиках і відмінності. Наприклад, діаметр нитки: 0,1 міліметра на російському датчику і 0,07 міліметра на датчику німецького виробництва. Сама нитка в Арзамаського виробах кріпиться до стійок за допомогою лазерного зварювання, а німці кріплять нитку за допомогою контактного зварювання і петльовими зчепленнями до пружним підвісів, причому сама нитка теж має відмінності: V - образна форма у АПЗ, квадратна форма у датчика виробництва заводу «Імпульс »і форма літери« П »у Bosch. Квадратна форма вважається кращою, оскільки вона знижує таку залежність, як кут повороту навколо осі чутливого елемента від характеристики ДМРВ.

% Rtb-4%

Здавалося б, що якщо все датчики в принципі аналогічні, то проблем виникати не повинно. Однак на останні автомобілі газовской виробництва стали встановлюватися так звані плівкові датчики - датчики нового покоління. Піонерами стали знову ж німецькі виробники, але інший торгової марки - Siemens, які зробили датчик HFM 62C / 1, слідом за якими з'явилися російські датчики від калузького виробника - НПП «АВТЕЛ», що увійшли в постійну комплектацію газовскіх автомобілів. Але датчики калузького заводу зовсім не є його продуктом, оскільки вони виробляються за кордоном, але ввозяться в Росію з митними пільгами. Тільки все ті ж арзамассци повністю розробили свій аналог іноземного датчика.

Датчик масової витрати повітря, вид всередині

В принципі, робота як плівкового, так і Стек гілок датчика зводиться до одного й того ж, різниця лише в тому, що в плівкових датчиках нагрівається нанесена на підкладку зі скла платинова плівка, в той час як в Нитяні - сама нитка. Температура нагріву Нитяні варіюється від 140 градусів у бошівських, до 170-180 у російських. У плівкових датчиків ж даний показник дорівнює 100-105 градусів за Цельсієм. Точність плівкових і Стек гілок датчиків становить відповідно ± 4% і ± 1%. У чому ж сенс виробництва плівкових датчиків? Відповідь проста - вони набагато дешевше Нитяні, тому на заході їх виробництво було зупинено, як економічно невигідне. Причому в «данину» цієї горезвісної вигідності були принесені такі переваги, як більш висока точність і швидкодія. Остаточний перевага плівковим датчикам в цій «боротьбі» був принесений таким фактором як автоматизація монтажу чутливих елементів і тарировки продувочной установки. Необхідно відзначити те, що заміна контролера, джгута проводів і ДМРВ повинна проводитися одночасно.

лямбда зонд

Лямбда - зонди, застосування яких в Європі стало обов'язковим, дало можливість впровадити плівкові ДМРВ, що дозволяють вносити певні корективи до складу паливо-повітряної суміші на вміст кількості кисню в відпрацьованих газах. Це дало поштовх «догляду» характеристики ДМРВ, при якій контролер автоматично вносив свої корективи на підставі повідомлень зонда. Оптимальним рішенням для ГАЗу стало впровадження набагато більш надійних (у порівнянні з вітчизняними) датчиків німецької фірми Siemens, особливо з огляду на те, що ціна західних датчиків лише ненабагато перевищувала ціну російських. Сучасні флеш - мікроконтролери та тонкі підкладки зараз значно підвищують швидкодію і точність плівкових датчиків. Важливо й те, що такі датчики дозволяють забути про регулюванню СО, оскільки оптимальний параметр цього значення занесений в пам'ять блоку управління, який не залежить від електроживлення, тому для вимірювання цього показника досить лише діагностичного тестера.

Тестер

Тепер ми підійшли до моменту, коли пора братися за конкретні вимірювання. Незважаючи на їх невелику кількість, все ж доведеться вдатися до таблиць величин напруги з точністю десятитисячного розряду. Не може не порадувати той факт, що всі зразки цілком задовольняють необхідним вимогам. З переходом на плівкові ДМРВ потрібна адаптація попередніх контролерів і модифікація джгутів проводів через різницю в електричних з'єднаннях. До того ж, корпус Нитяні датчика трохи довший корпусу плівкового, тому з заміною одного виду датчика на інший доведеться трохи повозитися. Сполучення Нитяні датчиків і контролерів наступне - Стек гілок з МІКАС-7.1 і МІКАС-5.4 в модифікації 241.3763-01, плівкові - МІКАС-7.1 модифікації 241.3763-31. В даний момент ГАЗом використовуються датчики ДМРВ 20.3855, виробництва НВП «АВТЕЛ», однак на підході датчики ІВКШ.407282.001, вироблені «Імпульсом».

% Rtb-4%

Залишився найголовніший і хвилююче питання: який же тип датчика вибрати автовласникові? Поспішаємо застерегти вас від заміни справного Нитяні датчика в гонитві за сучасними технологіями, оскільки ніякої практичної, економічної та інших вигод ви не отримаєте. А за умови якихось порушень в роботі встановленого в вашому автомобілі Нитяні датчика, все ж радимо змінити його на аналогічний, вироблений на Арзамаському заводі - оптимальне рішення в співвідношенні ціна-якість. У будь-якому іншому випадку, вам доведеться купувати в комплекті з плівковим датчиком і його «почет» - джгути, контролери та інше, інше. А як показує практика, заміна Нитяні датчика на плівковий зворотного ходу не має.

Нитяні датчики:

1. Виробник (заявлений) - фірма Bosch, країна походження - Німеччина. Маркування - HFM 0 280 212 014, приблизна ціна 4000 р.

2. Виробник (заявлений) - ВАТ «АПЗ», Арзамас, країна походження - Росія. Маркування - М ЛГФІ.407282.001, приблизна ціна 1600 р.

3. Виробник (заявлений) - ВАТ АОКБ «Імпульс», м Арзамас, країна походження - Росія. Маркування - ІВКШ.407282.000, приблизна ціна 1500 р.

Плівкові датчики:

1. Виробник (заявлений) - ВАТ АОКБ «Імпульс», м Арзамас; країна походження - Росія. Маркування - П ІВКШ.407282.001, приблизна цена 1700 р.

2. Виробник (заявлений) - НПП «АВТЕЛ», м Калуга; країна походження - Росія. Маркування - 20.3855, приблизна ціна 2500 р.

Перевірка датчиків ВАЗ

У чому ж сенс виробництва плівкових датчиків?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов