Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик температури охолоджуючої рідини - ознаки несправності та заміна

  1. Датчик температури охолоджуючої рідини
  2. Конструкція, принцип роботи
  3. Показники несправності датчика
  4. Перевірка датчика
  5. Заміна датчика температури охолоджуючої рідини
  6. В обов'язковому порядку до прочитання:

Наша сеть партнеров Banwar

догляд і обслуговування за автомобілем   За оптимальний температурний режим силової установки, при якому вихід потужності великий, відповідає сукупність охолодження

догляд і обслуговування за автомобілем

За оптимальний температурний режим силової установки, при якому вихід потужності великий, відповідає сукупність охолодження. Ця сукупність включає сорочку охолодження патрубки і радіатор, по яких циркулює рідина. Циркуляція забезпечується насосом, привід якого виконується від колінчастого вала.

Різні види датчиків температури охолоджуючої рідини

У сукупність крім цього входить термостат, що постачає стрімке прогрів двигуна за рахунок перекриття трубопроводу, що йде на радіатор, поряд з цим рідина циркулює лише в сорочки охолодження. При досягненні певної температури термостат відкриває патрубок, після закінчення чого рідина циркулює вже по величезному колу, що включає і радіатор.

У радіаторі відбувається охолодження нагрітої рідини. Для більш стрімкого охолодження рідини на радіатор встановлений вентилятор, що формує додатковий потік повітря. Але даний вентилятор працює не завжди, він включається лише при перевищенні певного значення температури рідини.

Зміст статті

  • 1 Датчик температури охолоджуючої рідини
  • 2 Конструкція, принцип роботи
  • 3 Показники несправності датчика
  • 4 Перевірка датчика
  • 4.0.1 Відео: Перевірка датчика температури охолоджуючої рідини
  • 5 Заміна датчика температури охолоджуючої рідини
  • 5.0.1 Відео: Заміна датчика температури охолоджуючої рідини (ДТОЖ) ВАЗ 2115 (2113, 2114)
  • Датчик температури охолоджуючої рідини

    Для виконання контролю температури охолоджуючої рідини в цю сукупність включений датчик температури охолоджуючої рідини. Свідчення цієї датчика виводяться на приладову панель, що надає водієві дані про температурний режим двигуна.

    Але це не головне завдання цього датчика. Датчик температури охолоджуючої рідини передає інформацію про температурний режим на електронний блок управління, після закінчення чого даний блок коригує подачу пального в залежності від температури. При холодному двигуні, грунтуючись на показаннях цього датчика, блок управління встановлює збагачену суміш, після закінчення прогріву паливна суміш робиться звичайної.

    Ще грунтуючись на показаннях цього елемента, електронний блок регулює кут випередження запалювання.

    Так що від цього датчика сильно залежить нормальна робота двигуна, витрата пального. Крім цього він наводить в дію вентилятор радіатора. На деяких авто для включення вентилятора вживається окремий датчик.

    Він може розташовуватися як близько датчика температури, так і в радіаторі.

    Конструкція, принцип роботи

    Пристрій датчика температури охолоджуючої рідини

    У його конструкцію датчика входить термистор - резистор, що змінює опір від навколишнього його температури. Даний термистор поміщений в металевий корпус з нанесеною на нього різьбленням. До цього корпусу приєднана хвостова частина, зроблена з пластику.

    У цій частині знаходяться контакти для під'єднання проводки. Один контакт - хороший і йде він від електронного блоку, другий - негативний і підключений він до маси.

    Щоб термистор трудився, на нього завжди подається напруга в 5 В. Ця напруга подає на нього електронний блок за допомогою резистора, що має постійний опір. Тому, що термістор датчика температури охолоджуючої рідини володіє негативним температурним коефіцієнтом, то при збільшенні температури опір його буде знижуватися, і буде і знижуватися напруга, що подається на нього. За падіння цього напруги електронний блок розраховує температуру двигуна, і виводить її значення на приладову дошку.

    Правильне місце установки даного датчика температури у різних авто відрізняється, але незначно. Він може встановлюватися в голівці блоку циліндрів біля корпусу термостата, або ж на самому корпусі термостата. Він в обов'язковому порядку знаходиться близько відвідного патрубка, по якому рідина йде в радіатор.

    Близько цього патрубка він знаходиться для того, щоб передавати правильні інформацію про температуру.

    Показники несправності датчика

    На ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099 датчик знаходиться в випускному патрубку головки блоку циліндрів

    Вважається, що даний датчик вельми надійний через порівняльної простоти конструкції. Але і з ним зможуть бути неприємності. У більшості випадків вони зводяться до порушення калібрування, що веде до порушення опору і як наслідок неправильної роботи електронного блоку, тому, що частина власних функцій він робить, грунтуючись на температурі двигуна.

    Одним з найбільш явних показників виходу з ладу цього датчика є відсутність включення в роботу вентилятора при перевищенні температури вище встановленого значення. Але даний показник не буде точним, в разі якщо є два датчика - головною, для передачі значення температури на електронний блок, і додатковий, що несе відповідальність за включення вентилятора. При таких умовах не включення в роботу вентилятора буде говорити про пошкодження, окислення проводки або вихід з ладу датчика, який несе відповідальність за його роботу.

    На сучасних машинах несправність, що сигналізує про некоректну роботу датчика температури охолоджуючої рідини, виводиться на дисплей бортового комп'ютера. Але повідомлення про несправності не завжди вказує на вихід з ладу датчика. Зазвичай неприємності в його роботі пов'язані з обривом проводки або окисленням контактів.

    Некоректне функціонування датчика температури охолоджуючої рідини або обрив його проводки веде до перевитрати пального, високих обертів на холостому ходу, детонації. Бути може, що силовий агрегат буде не добре запускатися після закінчення прогріву. Сама величезна проблема, яка може трапитися через непрацездатність цього датчика - це перегрів силової установки, чому може повести головку блоку циліндрів.

    Перевірка датчика

    Щоб перевірити цілісність проводки на ВАЗ-2110, 21102 необхідно від'єднати колодку з проводами від датчика температури охолоджуючої рідини і віджати пластмасовий затиск

    Перевірка працездатності даного датчика не їсти складною. Але перед тим як зробити її, потрібно перевірити цілісність проводки, що йде до нього. Можливо крім цього перевірити напруга, що йде від блоку управління. Для цього з датчика необхідно від'єднати фішку з проводами і під'єднати її до вольтметру.

    Потім запустити двигун і заміряти значення подається на датчик напруги, воно повинно відповідати 5 В. У разі якщо напруга в нормі, контролюють датчик на опір.

    Для зняття, заміни та перевірки датчика знадобиться не так вже й велика кількість:

    • Ключ на 19;
    • мультиметр;
    • Ємність для зливу охолоджувальної рідини;
    • електрочайник;
    • термометр;

    Перед зняттям елемента необхідно частково злити рідину з сукупності. Всю зливати необов'язково, тому, що він знаходиться у верхній частині двигуна, досить злити до позначки нижче положення датчика.

    Після цього від датчика від'єднується фішка з проводкою. Ключем на 19 він вивертається з власного посадкового місця.

    Відео: Перевірка датчика температури охолоджуючої рідини

    Контролюють датчик за допомогою електрочайника з термометром і мультиметра, перекладеного в режим вимірювання опору. Перевірити можливо двома методами.

    1. При першому методі занурюють робочу частину датчика в електрочайник з холодною водою, В тому ж напрямку поміщається і термометр. Застосовувати можливо лише електронний термометр, талановитий заміряти великі температури. До самого датчика під'єднується мультиметр і електрочайник включається в мережу. При збільшенні температури води, опір датчика буде падати. Так, при температурі води в 15 ° С, опір має становити 4450 Ом. При +40 С показання мультиметра повинні складати 1 459 Ом. Нагрівати воду необхідно до температури в 100 С. При такому значенні опір мінімальним - 177 Ом. У разі якщо значення відрізняються, значить, датчик подає некоректну дані.
    2. Другий метод підійде, якщо немає термометра. З метою проведення замірів опору датчик занурюють у воду вже після закінчення її закипання. Поряд з цим температура води буде наближатися до 100 С, приблизно 95-97 град. Цього цілком достатньо для проведення замірів. Після закінчення опускання робочої частини датчика на ньому опір, яке повинно бути більше 177 Ом. У разі якщо відміну величезна, датчик несправний.

    Заміна датчика температури охолоджуючої рідини

    Датчик температури охолоджуючої рідини є неремонтіруемих, виходячи з цього при виявленні некоректної його роботи він просто замінюється.

    Відео: Заміна датчика температури охолоджуючої рідини (ДТОЖ) ВАЗ 2115 (2113, 2114)

    Після закінчення придбання нового датчика потрібно його відразу перевірити зазначеними способами. У разі якщо всі свідчення в нормі, його встановлюють на місце знятого. Перед вкручування його в посадочне місце, різьблення обробляють герметиком.

    Після закінчення установки нового елемента до нього приєднується повідця, переплутати положення фішки нереально, тому, що на ній є особливі напрямні пази. Потім охолоджуюча рідина в сукупності доводиться до норми. Після закінчення направлятися перевірити, чи не відбувається протікання рідини через датчик, а після закінчення вже створювати запуск мотора.

    У разі якщо заміна датчика ніякого результату не дала, двигун продовжує, наприклад, перегріватися або не набирає належної температури, шукають обставина в інших елементах сукупності. Бути може, що термостат не спрацьовує і рідина завжди циркулює або по малому, або по величезному колу.

    В обов'язковому порядку до прочитання:

    BMW e36 m43 датчик температури охолоджуючої рідини


    Статті якраз тієї тематики, якої Ви цікавитеся:

    • Як перевірити датчик температури охолоджуючої рідини і розпізнати його несправність

      Датчик температури охолоджуючої рідини або, в скороченні, ДТОЖ, є приладом, який визначає температуру антифризу в сукупності охолодження і дає сигнал на її зниження за допомогою ...

    • Заміна охолоджуючої рідини в автомобілі

      догляд і обслуговування за автомобілем Багато недосвідчені автолюбителі досить часто задаються питанням: як відрізнити тосол від антифризу і що заливати з сукупність охолодження? При дослівному перекладі на російську ...

    • робота і Пристрій термостата, показники несправності

      догляд і обслуговування за автомобілем Багатьом людям і водіям, вельми далеким від пристрою двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), точно, знайома картина, яскраво розтиражована ...

    • заміна датчика і Визначення несправності клонували

      догляд і обслуговування за автомобілем Постійне вдосконалення силових установок відбивається позитивно на неспеціалізованих чортів двигуна, але не дуже на неспеціалізованій технічної частини автомобіля ....

    • Як вибрати охолоджувальну рідину і на що звернути увагу перш за все

      Автолюбителі в більшості випадків використовують антифриз в якості охолоджуючої рідини в зимових умовах експлуатації транспортного засобу за рахунок того, що він має низьку точку замерзання, іншими словами ...

     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов