Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик температури охолоджуючої рідини, "Priora": характеристики, пристрій і відгуки


Опубликованно 11.02.2018 00:18

Наша сеть партнеров Banwar

У Росії дуже люблять автомобіль «Lada Priora». Це надійна, проста і доступна машина за ціною. В якості двигуна в сучасних Injection використовує агрегат "АвтоВАЗу". Для роботи такого двигуна внутрішнього згоряння справність датчика температури охолоджуючої рідини важливо. "Пріора" рідко виходить з ладу через поломку елемента. Але якщо це станеться, автомобілісти повинні знати, що робити. Принцип дії і пристрій АЛЕ

Раніше в якості датчиків температури інженери використовували примітивне термореле. Він був також на мотори з моно інжектор система харчування. Якщо контакт цього реле розімкнений, двигун прогрівається. Якщо контакт замкнутий, ЕБУ думає, що двигун прогрітий.

АЛЕ ваза-це терморезистор. Являє собою терморезистор, опір якого залежить від температури антифризу. Як правило, температура охолоджуючої рідини в двигуні контролюється постійно. Тому термістори складаються з оксиду нікелю або кобальту (інші метали не застосовуються в конструкції). Особливістю цих сплавів є те, що при підвищенні нагріву зростає і число електронів (і, отже, падає опір).

Термістор, який відрізняється всередині датчика знаходяться негативні коефіцієнти. Його опір максимально, якщо двигун холодний. На АЛЕ харчування в В 5 (допустиме відхилення - 0,2 V). Залежно від прогріву і опір, напруга падає. ЕБУ відстежує зміни напруг і, грунтуючись на цих даних, температура силового агрегату.

Датчики для інших типів транспортних засобів (наприклад, на моделях Renault) мають позитивний коефіцієнт температури. Елемент розроблений таким чином, що при підвищенні температури опір датчика падає, а зростає. Особливості гри DOG "Пріори"

Більшість власників цієї моделі автомобіля часто плутають датчик температури охолоджуючої рідини на «Пріорі» з елемента, температури навколишнього середовища і в салоні. Це дві різні частини. Головне завдання першого пристрою є постійний контроль температурних показників антифриз в системі охолодження.

На «Основний» використовується два датчика. Перший встановлений на голівці блоку циліндрів - він відповідає за виведення інформації про температуру двигуна на панель приладів. Це звичайний покажчик. Другий елемент, індикатор температури охолоджуючої рідини "Пріори-це точно», виконує важливу задачу. Він посилає електричні імпульси на ЕБУ, а потім включається вентилятор. АЛЕ грає не останню роль в утворенні горючої суміші, а також під час роботи двигуна під навантаженням. Принцип роботи

АЛЕ «Пріори» знаходиться прямо в корпусі термостата. Це забезпечує максимальну точність імпульсів. Оскільки АЛЕ завжди в контакті з антифризом, то він може практично відразу визначити, що найменша зміна в температурі. Також він посилає сигнали в ЕБУ. Мозок автомобіля на підставі отриманої інформації регулює параметри роботи двигуна, зміна складу паливної суміші.

Якщо рівень антифризу буде мало, буде отримувати невірні дані контролера, так що двигун може працювати з перебоями. Те ж саме відбувається з причини поломки датчика. Симптоми і наслідки порушень АЛЕ

Якщо датчик температури охолоджуючої рідини "Пріори" випала 16 клапанів, то це відразу отримає масу неприємностей. Значно збільшується витрата палива. Також через багату суміш кількість шкідливих викидів збільшується. З цієї ж причини двигун може погано заводитися «на гарячу». При надто велика частка олі суміш є ризик прогара поршня.

Одночасно динамічні характеристики автомобіля і керованість погіршитися. Двигуну потрібно більше часу, щоб прогрітися до робочої температури, так як через неправильні операційного сигналу з датчика і вентилятор радіатора пристрій. У цьому випадку є ризик перегріву.

Не завжди датчик повністю несправний. Всі ці симптоми можуть через окислені або пошкоджені контакти. Часто причина в проводці або в витоках антифризу. Тому знімати датчик і міняти його потрібно тільки після ретельного огляду контактів. діагностика

Щоб перевірити АЛЕ в гаражі або будинку, вам знадобиться ємність з рідиною, що охолоджує. Крім того, вам потрібен термометр, який здатний точно виміряти температуру до 120 градусів.

Замініть опір датчика в різних температурних діапазонах. Антифриз підігрівати в процесі діагностики не потрібно. Отримані дані на перевірити мультиметром з температурою на градуснику.

Так при 100 градусах опір датчика становить близько 178 ом. При 90 градусах - 239-у, 82 - 319 ом. З нуля близько 7278 му. Де знайти АЛЕ на двигуні

Якщо датчик несправний, необхідно замінити. Але не кожен знає, де знаходиться датчик температури охолоджуючої рідини на «Пріорі». Елемент, який впливає на роботу двигуна в корпус термостата. Це стосується двигунів 1,6 і 1,8 літра з 16-клапанним механізмом газорозподілу. заміна

Якщо діагностичних процедур показали, що це елемент в отличном состоянии, і симптоми нестачі як і раніше активно проявлятися, то необхідно ретельно перевірити ще раз, контакти, проводка, якість зв'язку. Коли виявилося, що прилад не працює, необхідно замінити датчик температури охолоджуючої рідини "Пріори". Справитися з заміною-процес, навіть для початківців автовласників.

Є два двигуна "Пріори". Деякі думають, що на різних двигунах обміну буде по-іншому. Однак це не так. І на 8-й 16-клапанному блоці двигуна все одно. Корпус термостата буде в тому ж місці. Різниця лише в тому, що вона поєднує в собі потрібно заздалегідь демонтувати магістралі, повітряний фільтр з дросельною заслінкою.

Насамперед перед заміною напруги бортової мережі необхідно розблокувати. Для цього зніміть від'єднайте негативну клему від акумулятора. Далі з радіатора трохи антифризу злити. Це необхідно, щоб охолоджуюча рідина не розливалася, якщо АЛЕ.

Виконавши підготовчі процедури, треба близько до датчику. Якщо незручності для патрубок між дросельною заслінкою і повітряним фільтром, його слід демонтувати. Для цього шланг окремо хомути з допомогою викрутки. Далі від'єднайте від пристрою клеми, і його кріплення. Після цього відповідну головку і комірець під ним викрутити і елемент лосс, то деталь вибираються ретельно видалити з гнізда.

Далі в зворотному порядку новий АЛЕ буде "лади Пріори". Щоб в ньому надійно сидить на своєму місці і не коріння, краще фіксаторами різьблення. Ці кошти доступні в будь-якому автомагазині. Виконавши ці дії, закрийте гніздо, вмонтований, в системі тосол, антифриз або (в залежності від того, яка охолоджує використовували кошти). Як правило, рідина заливають на середній рівень в бачку. Потім деталь перевіряють на працездатність. При +40 градусів стрілка повинна рухатися. висновок

Таким чином, ви можете діагностувати і замінити датчик температури охолоджуючої рідини "Пріори". Ціна пристрою становить близько 300-350 євро. Можна його в багатьох автомобільних. Після заміни датчика машина буде знову в строю. Не соромтеся з цим процесом. Ігнорування цієї проблеми ряд неприємних моментів, таких як підвищена витрата палива і робота двигуна не в робочому діапазоні температур.



Категорія: авто


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов