Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Датчик абсолютного тиску (MAP-Sensor) на ВАЗ

Датчик абсолютного тиску (MAP-Sensor) на ВАЗ

Наша сеть партнеров Banwar

Ідея використовувати ДАТ (Датчик Абсолютного Тиску, він же МАП-Сенсор) для оцінки кількості споживаного двигуном повітря замість звичного ДМРВ (MAF) на вітчизняній системі уприскування Січень 5 витає вже давно. Першопричина - криза ДМРВ 2003 - 2003 рр, коли датчик раптом став неймовірно доріг і шахраї, навчившись їх відмивати, скуповуючи «трупи» по автосервісах, викинули на ринок величезну кількість контрафакту. Так само по країні прокотилася хвиля крадіжок ДМРВ прямо з автомобілів. Багато хто ще пам'ятає спеціальний замок для ДМРВ ( «пояс вірності»), що з'явився в продажу в той час. Саме тоді почався посилений пошук апаратних і програмних рішень для «імплантації» ДАТ на вітчизняну систему уприскування ВАЗ.

Переваги установки ДАТ - більшу швидкодію, висока надійність і невибагливість МАП-сенсора роблять переробку дуже привабливою. Тим більше що багато іномарки абсолютно серійно оснащуються подібними системами. Забігаючи вперед, скажу що як би там не було, система з ДМРВ (MAF) на атмосферному двигуні більш краща, тому що володіє більшою точністю вимірювання і застосування MAP на серійному двигуні недоцільно. Наприклад, з ДАТ практично неможливо «вписатися» в норми токсичності EURO-III. Та й ситуація з ДМРВ плавно вирішилася, тому абсолютно нелогічно використання «обхідний» технології на серійному автомобілі.

Інша справа - тюнінг. Особливо зачіпає вхідну систему, наприклад, 4 х-дросельний впуск, де застосування ДМРВ просто фізично неможливо. Російські чіп-тюнери систему уприскування без ДМРВ вперше застосували в автоспорті. UncleSam ще в 90-х роках минулого століття на базі серійного блоку Січень 5, розробив власну систему уприскування для автогонок J 5-Sport , Яка і понині успішно використовується спортсменами. Правда, по ДАТ в J 5-Sport проводиться тільки корекція по атмосферному тиску, всі основні розрахунки використовують в якості фактора навантаження обертів / дросель.

Хоча спроби адаптувати серійний софт прошивок для роботи в ДАТ велися постійно (мені відомо кілька більш-менш робочих проектів), в даний час становить інтерес тільки розробка J 5SPT 0005 (J 7SPT 0005) від SMS-Software. Це єдина на сьогоднішній день розробка, написана практично з нуля, має правильний алгоритм усереднення і перерахунок тиску (розрідження) в наповнення.

Як «опорного» при проектуванні системи був обраний датчик T-MAP виробництва Siemens - VDO, маркування VW AG 03 D906 051 Siemens SME 5 WK 96930 -R. Вибір датчика не випадковий - по-перше, датчик закріплюється на впуску безпосередньо, без підвідних патрубків; по - друге, наявність вбудованого датчика температури повітря на впуску; ну і по-третє, що не менш важливо, наявність готової тарировки від виробника.

Технічні характеристики T-MAP Специфікація Siemens-VDO

Технічні характеристики T-MAP Специфікація Siemens-VDO

У прошивці немає прив'язки до конкретного типу використовуваних датчиків, користувачі програми ChipTuning Pro без проблем зможуть перекалібрувати прошивку під практично будь-яку пару ДАТ + ДТВ.

Фізична установка ДАТ на автомобіль не повинна, по ідеї, викликати жодних труднощів (як з'ясувалося і не викликає) - всього лише вибрати для нього підходяще місце, просвердлити отвір для датчика і два - що б закріпити його. Обраний нами датчик має власне кільце ущільнювача, що забезпечує герметичність системи.

Далі - про те, що використання конкретного датчика - зовсім не жорстко поставлену умову, систему можна відкалібрувати під будь-який (крім датчиків з «зворотної» характеристикою) ДАТ і ДТВ. Досить знати нахил і зміщення ДАТ і тарировки ДТВ.

Досить знати нахил і зміщення ДАТ і тарировки ДТВ

На фотографіях - установка датчика GM від моновприсковий Ниви і ДТВ, зробленим з ДТОЖ На фотографіях - установка датчика GM від моновприсковий Ниви і ДТВ, зробленим з ДТОЖ. Датчик Абсолютного Тиску підключається через трубку, Датчик Температури повітря - встановлений на місці, де раніше розташовувався ДМРВ. Для цікавих - фотографії зняття характеристик з датчика GM Maximus-му: фото 1 фото 2

Як виготовити ДТВ з ДТОЖ ВАЗ читайте тут

Застосування даного технічного рішення орієнтоване на автомобілі будь-якого ступеня форсування.


ПО для блоків Січень 5 .1 і J 5-On-Line Tuner

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов