Наша сеть партнеров Banwar
застосування
дизельне обладнання , Таке як датчики високого тиску автомобільного застосування використовуються для вимірювання тиску палива і гальмівної рідини.
Рис.8. 1-Електричний роз'єм; 2-Обчислювальний контур; 3-Сталева діафрагма з деформаційними резисторами; 4 З'єднувальний штуцер; 5-Різьба.
Датчик тиску в акумуляторі палива дизеля
Датчик тиску в акумуляторі палива дизеля вимірює тиск палива, максимальне (номінальне) значення якого ротах одно 160 МПа (1600 бар). Величина тиску регулюється замкнутою системою управління (зі зворотним зв'язком) і залишається практично постійною, незалежно від навантаження і частоти обертання двигуна. Будь-які відхилення від заданої величини тиску компенсуються клапаном регулювання тиску.
Датчик тиску в акумуляторі палива бензинового двигуна
Відповідно до назви, датчик вимірює тиск в акумуляторі палива бензинового двигуна з безпосереднім уприскуванням палива (DI Motronic). Тиск в акумуляторі палива є функцією навантаження і частоти обертання двигуна, так само 5-12 МПа (50 - 120 бар) і використовується також як дійсне (вимірюється) значення для його регулювання в акумуляторі в замкнутій системі управління. Установче значення тиску, що залежить від навантаження і частоти обертання двигуна, зберігається в карті характеристик і регулюється клапаном регулювання тиску.
Рис.9. 1-Електричний роз'єм; 2-Обчислювальний контур; 3-Сталева діафрагма з деформаційними резисторами; 4 З'єднувальний штуцер; 5-Різьба.
Датчик тиску гальмівної рідини
Встановлений в гідравлічному модуляторе такої системи безпеки, як ESP, цей датчик високого тиску використовується для вимірювання тиску гальмівної рідини, яке зазвичай дорівнює 25 МПа (250 бар). Максимальне значення тиску Рmах може досягати 35 МПа (350 бар). Вимірювання і відстеження величини тиску здійснюється електронним блоком управління двигуна з урахуванням зворотного зв'язку (зворотних сигналів).
Конструкція і принцип дії
Основним компонентом датчика є сталева діафрагма з деформаційними резисторами, нанесеним на неї методом осадження парів в формі мостової схеми (3 на рис. 8). Діапазон вимірювання датчика тиску залежить від товщини діафрагми (товща діафрагма призначена для вимірювання більш високих тисків, тонша - для вимірювання більш низьких тисків). При подачі тиску через сполучний штуцер 4 до однієї сторони діафрагми, опір резисторів моста змінюється внаслідок її деформації (приблизно 20 мкм при 1500 бар).
Вихідна напруга (0 - 80 мВ), що генерується в схемі моста, передається в обчислювальний контур, який підсилює сигнал в діапазоні 0 ... 5 В. Цей сигнал є вхідним сигналом електронного блоку управління двигуна, який зіставляє значення сигналу з величиною зберігається в пам'яті карт характеристик для розрахунку величини тиску (рис. 9).