- Датчики аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829, пристрій і принцип роботи.
- Принцип дії датчика аварійного тиску масла.
- Основні характеристики аварійних датчиків ММ120 / ММ111В / 30.3829.
- Пошук і усунення несправностей датчиків аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829.
- Загальний алгоритм і схема пошуку несправностей датчиків аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829.
- Схожі статті:
Наша сеть партнеров Banwar
В основі роботи датчиків аварійного тиску масла лежить властивість пружних елементів деформуватися під дією тиску навколишнього середовища. Як пружний елемент в датчиках використовуються мембрани, але на відміну від датчиків покажчиків вони не гофровані, а плоскі. Плоска мембрана менш чутлива, ніж гофрований, але простіше у виготовленні.
Датчики аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829, пристрій і принцип роботи.
При роботі двигуна під дією тиску масла мембрана прогинається і за допомогою штовхача утримує контакти в розімкнутому стані. При зниженні тиску прогин мембрани зменшується, штовхач переміщається вниз, і при зниженні тиску масла до величини, яка менша мінімально допустимого значення, контакти датчика замикаються, контрольна лампа аварійного тиску масла на панелі приладів загоряється.
Пристрій датчиків аварійного тиску ММ120, ММ111В і 30.3829 однаково: в корпусі завальцьовані мембрана з поліефірної плівки і нерухомий контакт. Рухомий контакт розміщений на штовхачі і притискається пружиною до нерухомого контакту. Нерухомий контакт через корпус з'єднаний з масою автомобіля, а рухливий контакт через пружину і контактну втулку зі штекером.
Принцип дії датчика аварійного тиску масла.
В контактної втулки є отвір, закритий пробкою-фільтром, через яке надмембранний порожнина з'єднується з атмосферою. Якщо тиск масла в системі змащення двигуна нижче гранично допустимого, то рухливий контакт притиснутий пружиною до нерухомого контакту і сигнальна лампа аварійного тиску масла горить.
Після пуску двигуна тиск масла росте, що викликає прогин мембрани, і штовхач, долаючи опір пружини, починає переміщатися. Як тільки тиск масла побільшає мінімально допустимого, переміщення штовхача викличе розмикання контактів і сигнальна лампа аварійного тиску масла на панелі приладів згасне.
Основні характеристики аварійних датчиків ММ120 / ММ111В / 30.3829.
- Номінальна напруга, В: 12
- Чутливий елемент: мембрана
- Струм навантаження, А: 0,5 / 0,4 / 0,4
- Тиск розмикання / замикання, кгс / см2: 0,2-0,6 / 0,4-0,8 / 0,4-0,8
- Максимальний тиск, кгс / см2: 7/5/5
- Приєднувальна різьба: М14х1,5 / К 1/4 / К 1/4
Пошук і усунення несправностей датчиків аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829.
Несправності сигналізують контрольних аварійних ламп можуть бути наслідком несправності самих датчиків, обриву або короткого замикання з'єднувальних проводів, перегоряння ламп або запобіжників. Загальний алгоритм і схема пошуку несправностей датчиків і сигналізаторів аварійних режимів наведені нижче. При цьому датчик перевіряється в комплекті з сигналізатором безпосередньо на автомобілі.
Загальний алгоритм і схема пошуку несправностей датчиків аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829.
Справність знятих з автомобілів датчиків аварійного тиску масла ММ120, ММ111В і 30.3829 можна перевірити в комплекті з покажчиками або окремо за допомогою спеціально виточеної перехідника. Крім того, необхідно мати справний (еталонний) манометр зі шкалою до 8-10 кг / см2. Можна, наприклад, використовувати манометр від шинного насоса.
Датчик аварійного тиску масла потрібно ввернути в перехідник і зібрати схему, показану нижче. При включеному вимикачі контрольна лампа повинна горіти. Вворачивая еталонний манометр в перехідник, вимірюємо тиск, при якому лампа гасне.
Його величина повинна бути в межах технічних характеристик датчика. Датчики ММ120, ММ111В і 30.3829 вироби не ремонтопрігодним, в разі їх виходу з ладу, вони замінюються на нові.
Схожі статті:
- Датчики перегріву охолоджуючої рідини ТМ111 і включення електровентилятора ТМ108 на УАЗ, пристрій, характеристики і принцип роботи.
- Невідповідності показань спідометра Уаз Хантер його швидкості руху, особливості приводу спідометра.
- Діафрагмове зчеплення ЗМЗ для Уаз, натискний і ведений диск зчеплення, пристрій і призначення.
- Чотирьох і п'ятиступінчасті коробки передач Уаз, виробництва АМЗ, АДС і HYUNDAI DYMOS, типи і загальний опис.
- Трансмісійні масла для коробки передач, раздатки і мостів Уаз, класифікація масел.
- Перевірка свічок запалювання, регулювання зазорів між електродами, відновлення працездатності свічок, витяг обламати свічки, відновлення різьблення.