- Датчики ММ358, ММ393А і 23.3829 покажчика тиску масла в системі змащення двигуна, пристрій, робота,...
- Характеристики датчиків тиску масла ММ358 / ММ393А / 23.3829.
- Схема включення датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 в ланцюг контрольного приладу.
- Діагностика та перевірка датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829.
- Схема і алгоритм пошуку несправностей датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829.
- Схема перевірки датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 спільно з покажчиком.
- Схема перевірки датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 на опір.
- Опору датчика тиску масла ММ358 при різноманітному тиску.
- Опору датчика тиску масла 23.3829 при різноманітному тиску.
- Опору датчика тиску масла ММ393А при різноманітному тиску.
- Схожі статті:
Наша сеть партнеров Banwar
В основі роботи датчиків ММ358, ММ393А і 23.3829 покажчика тиску масла (манометра) в системі змащення двигуна лежить властивість пружних елементів деформуватися під дією тиску рідини. В якості пружних елементів використовуються гофровані металеві мембрани жорстко закріплені по краю.
Переміщення центру мембрани при її деформації, викликаної зміною тиску масла, передається на повзунок реостата. Опір в ланцюзі покажчика тиску масла змінюється, що призводить до відхилення стрілки покажчика.
Датчики ММ358, ММ393А і 23.3829 покажчика тиску масла в системі змащення двигуна, пристрій, робота, характеристики.
У датчиках тиску ММ358, ММ393А і 23.3829 покажчика тиску масла, закріплена мембрана з штовхачем. Передавальний важіль вільно гойдається на осі і відводиться у вихідне положення пружиною, що впливає на подвійний повзунок реостата. Регулювальним гвинтом передавального важеля забезпечується установка стрілки покажчика в початкове положення.
Дротяний стрижень служить для самоочищення штуцера датчика. Обмотка реостата виконана з ніхромового дроту. Залежно від величини тиску масла в штуцері змінюється прогин мембрани, а разом з цим змінюється положення повзунків на обмотці реостата датчика.
Характеристики датчиків тиску масла ММ358 / ММ393А / 23.3829.
- Діапазон робочих тисків, кгс / см2: 0-6 / 0-8 / 0-6
- Опір на виході датчика при відсутності тиску, Ом: 159-173 / 290-320 / 290-330
- Номінальна напруга, В: 12
- Максимальна сила струму, А: 0,15
- Чутливий елемент: реостат
- Посадкова різьблення штуцера: До 1/4 / М14х1,5 / К 1/4
- Електричне підключення до бортової мережі: гвинт М4 / гніздо 202612 ОСТ 37.003.032-88 / гвинт М4
Схема включення датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 в ланцюг контрольного приладу.
В автомобілях ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, Москвич, Иж встановлені логометріческіе покажчики тиску масла (манометри). Покажчик тиску масла за принципами побудови і дії аналогічний вказівником температури . При включенні запалювання і відсутності тиску в масляній магістралі повзунки реостата під дією пружини знаходяться в крайньому лівому положенні, що означає включення максимального опору датчика в ланцюг покажчика. При цьому результуючий магнітний потік обмоток покажчика повертає постійний магніт зі стрілкою в ліву частину шкали покажчика.
При зростанні тиску мембрана датчика прогинається і через штовхач переміщує передавальний важіль, який через регулювальний гвинт пересуває повзунки вправо, зменшуючи опір датчика. Токи в обмотках покажчика змінюються і під впливом результуючого магнітного потоку обмоток магніт зі стрілкою повертається в праву частину шкали, тобто в бік збільшення показань тиску масла.
Діагностика та перевірка датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829.
Датчики можна перевіряти безпосередньо на автомобілі по схемі і алгоритму наведеного нижче. При цьому датчики перевіряються в комплекті з покажчиком тиску масла. Несправні покажчики і датчики, як правило, не ремонтуються, а замінюються новими.
Схема і алгоритм пошуку несправностей датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829.
Перевірити точність роботи знятих з автомобілів датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 можна як разом з покажчиками, так і окремо, за допомогою нескладного пристосування. Для цього буде потрібно виточити зі сталі або латуні перехідник. Крім того, знадобиться справний (еталонний) покажчик манометра зі шкалою до 8-10 кгс / см2. Можна, наприклад, використовувати манометр від шинного насоса .
Щоб перевірити датчик разом з покажчиком тиску масла, вкручувати датчик в перехідник, потім заповнюємо перехідник маслом і збираємо схему, зображену нижче. Вворачивая еталонний покажчик в перехідник, стежимо за показаннями еталонного і перевіряється покажчика. Їх показання не повинні відрізнятися більш ніж на 5%.
Схема перевірки датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 спільно з покажчиком.
Якщо похибка більше, слід перевірити роботу датчика при різних тисках масла. Для цього збираємо схему зображену нижче. Знову заповнюємо перехідник маслом і поступово вкручувати в перехідник еталонний манометр. При цьому змінюються показання манометра і параметри датчика. Вимірюємо опір датчика при різних тисках.
Схема перевірки датчиків тиску масла ММ358, ММ393А і 23.3829 на опір.
Опору датчика тиску масла ММ358 при різноманітному тиску.
При відсутності тиску датчик повинен мати опір 159-173 Ом, при тиску в 2 кг / см2 - 108-114 Ом, при тиску в 4 кг / см2 - 55-65 Ом.
Опору датчика тиску масла 23.3829 при різноманітному тиску.
При відсутності тиску датчик повинен мати опір 290-330 Ом, при тиску в 1,5 кг / см2 - 170-200 Ом, при тиску в 4,5 кг / см2 - 50-80 Ом.
Опору датчика тиску масла ММ393А при різноманітному тиску.
При відсутності тиску датчик повинен мати опір 290-320 Ом, при тиску в 4 кг / см2 - 103-133 Ом, при тиску в 6 кг / см2 - 55-80 Ом, при тиску в 8 кг / см2 - 0-15 Ом .
Схожі статті:
- Перевірка свічок запалювання, регулювання зазорів між електродами, відновлення працездатності свічок, витяг обламати свічки, відновлення різьблення.
- Антикорозійна обробка внутрішніх порожнин, кузова і днища УАЗ, герметизація кузова УАЗ.
- Захисна та відновлювальна полірування покриття кузова УАЗ, усунення дрібних подряпин на кузові.
- Датчики ТМ100А і ТМ106 покажчика температури охолоджуючої рідини, пристрій, характеристики, робота.
- Зарядка акумулятора, приготування електроліту, його щільність і рівень в акумуляторі.
- Невідповідності показань спідометра Уаз Хантер його швидкості руху, особливості приводу спідометра.